Herraisä, kokoomuslainen kommunisti!

Anonyymi-ap

Kokoomusministeri sanoi teeveeuutisissa, että marjabisneksessä pitää nyt ajaa duunarien asiaa, kun kartellit ovat jyllänneet palkkoja alas. Piilokommariko tuommonen ukko on?

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ääniä kokoomus kalastelee jo. Vaalit on ensi vuoden keväänä.
      PS samoin. Rydmankin (ex-kok) piti sydäntäsärkevän kaunopuheen vanhuksien
      puolesta, vaikka kokoomus ei välittänyt vanhuksista mitään,
      kun se vanhushoivan tuhosi. Pääasia, että sijoittajat repii voittoja,
      kun vanhukset ulkoistettiin yksityisille hoivafirmoille.

      • Anonyymi00002

        Huono hoiva tuottaa enemmän voittoa sijoittajille.
        Nyt on tutkittu yksityisten hoivalaitosten asioita laajemmin.

        Esim. vanhuksesta tehty huoli-ilmoitus kuitattiin puhelinsoitoilla – löytyi kotoaan kuolleena kuukausien jälkeen

        Hoitaja antoi liikaa morfiinia, turvahälytyksiin ei vastattu eikä kotikäyntejä tehty.
        Ainakin kahdeksan vanhusta on kuollut viime vuosina virhearvion jälkeen.

        Useita vanhuksia on kuollut viime vuosina eri puolilla Suomea niin, että kuolemaa on edeltänyt jonkinlainen laiminlyönti tai huolimattomuus.

        Yle löysi asiakirjalähteistä kahdeksan kuolemantapausta.

        Osa kuolemista on tapahtunut palvelukodeissa ja osa kuolleista oli kotihoidon asiakkaita. Lisäksi yksi ihminen kuoli kotiinsa, mutta asiakirjoista ei selviä, minkälaisten palveluiden piirissä hän oli.


        Linkissä lisää

        https://yle.fi/a/74-20227520


    • Anonyymi00003

      TÄSSÄ KUNNON PORVARI KIRJOITTELEE, HERRA ISÄSTÄ... JOKA KUULEMMA HALUAA PORVARIN NITISTÄVÄN MARJASTAJIEN OIKEUDEN IHMISYYTEEN.
      KAIKKIA PERKELEITÄ SE MAA PÄÄLLÄÄN KANTAAKIN

      EI EDES HÄVETÄ KIRJOITELLA JULKISESTI, ETTÄ KANNATTAA TYÖVÄEN RIISTÄMISTÄ

      ILMANKOS ORPO-POJAN HALLITUS ON AJANUT KOKO TYÖVÄKISET KANSALAISET SUUREEN AHDINKOON.

      TYÖMINISTERIN SUUSTA KUULTIIN TV-OHJELMASSA ENSIMMÄISEN KERRAN OIKEAA ASIAA HÄNEN PUUTTUESSAAN KARTELLIEN VÄÄRYYKSIIN.

      TOIVOTAAN NÄIDEN KARTELLIFIRMOJEN JOUTUVAN KORVAAMAAN MILJOONAKORVAUKSET NIILLE, JOIDEN OIKEUKSIA POLKIVAT.

      HERRA ISÄ-KIRJOITTAJA VOISI MUUTTAA AMERIKKAAN, SIELLÄ SE OIKEA HERRA-ISÄ ISTUU
      VALLANKAHVASSA.

      • Anonyymi00005

        Työmininisteri vain kalasteli ääniä ensi kevään vaaleja varten.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Työmininisteri vain kalasteli ääniä ensi kevään vaaleja varten.

        Samalla lailla se oli "kaunopuheinen" vanhuksia (muka) puoluestaessaan.
        Ääniä on nyt haalittava joka suunnalta.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Samalla lailla se oli "kaunopuheinen" vanhuksia (muka) puoluestaessaan.
        Ääniä on nyt haalittava joka suunnalta.

        Anteeksi, se oli muuten Rydman, joka "puolusti vanhuksia. Ei työministeri.
        Äänten kalastelua sekin. ei tavisvahuksia ole olemassa perskokkareille
        kuin vaaleja ennen.


    • Matias Marttinen oli tässä vain lainkuuliainen. Ei kaikkeen kokoomuslaisuuteen sentään kuulu voimassa olevien rikkominen eli laittomuuksiin syyllistyminen. Mielipiteesi kertoo, että ilmeisesti Kokoomuksen kannattajissa ja yrittäjissä on paljon tuollaista julkeaa laillisuudesta vähän välittävää henkeä. Jos näin on laajemmalti, ei ole ihme, ettei tämä hallitus ole saanut mitään muuta aikaan kuin antanut huonon levitä.

    • Anonyymi00004

      Kokoomuslainenkin osaa olla vitsikäs.

    • Anonyymi00006

      Hallitus leikkasi ensitöikseen verottajalta rahaa, joka oli tarkoitettu
      "harmaan talouden tutkimiseen".

      Mistä se kertoo ? Kysyn vaan....

    • Anonyymi00009

      Silloin kun toimitaan kartellin tavoin ja rikotaan ihmisoikeuksia on syytä puuttua toimintaan ja lopettaa se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe