olen taas kiertueella ja hopeavettä saa :)
Terveppä taas Sodankylä
7
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun mielestäni on upeaa, että Oranssin Kyrväkkeen juhlakonsertin julisteeseen oli painettu esiintyjäksi Milli Vanilli joka ei tiennyt asiasta mitään ja jos tiedätte Milli Vanillin historian niin tämä on Milli Vanilleinta mitä niille on tapahtunut
- Anonyymi00002
Aamun vinkit
Jos näet karhun lähestyvän niin esitä kuollutta
Jos näet Wille Rydmanin lähestyvän niin laula kovaan ääneen Paula Koivuniemen Aikuista naista - Anonyymi00003
Jäätelökausi aluillaan. Tuossapa vinkkejä
Nämä kuuluvat monikansalliselle Fronerille jonka emoyhtiö Nestlé toimii Venäjällä ja heillä on kytkös Venäjään vaikka valmistus Suomessa:
🚫Pingviini
🚫Aino
🚫Classic
🚫Fazer-jäätelöt (Froneri valmistaa lisenssillä)
🚫Froneri tekee osan kauppojen omista merkeistä (Pirkka, Kotimaista ja Gelatelli)- Anonyymi00004
Ingman valmistus Ruotsissa
Suomessa myytävät Magnum-puikot valmistetaan pääosin Saksassa
Puffet-jäätelöt muissa Pohjoismaissa (kuten Ruotsissa tai Tanskassa) mutta kuuluu Pingviinin alle, joten kytkös.
Täysin puhtaat suomalaiset valmistajat:
Jymy (Suomisen Maito Oy)
3 Kaveria
Suomen Jäätelö
Vanhan Porvon Jäätelötehdas
Helsingin jäätelötehdas
Paikalliset tilajäätelöt - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ingman valmistus Ruotsissa
Suomessa myytävät Magnum-puikot valmistetaan pääosin Saksassa
Puffet-jäätelöt muissa Pohjoismaissa (kuten Ruotsissa tai Tanskassa) mutta kuuluu Pingviinin alle, joten kytkös.
Täysin puhtaat suomalaiset valmistajat:
Jymy (Suomisen Maito Oy)
3 Kaveria
Suomen Jäätelö
Vanhan Porvon Jäätelötehdas
Helsingin jäätelötehdas
Paikalliset tilajäätelötValion Fabriikki on irtautunut Venäjästä sekä heihin liitettävistä valmistajista. Jäätelöt valmistetaan Oulussa.
Friidu. Suomalainen yritys, valmistus Virossa. Ei löydy Venäjä-kytköksiä
- Anonyymi00006
Vanhoilliset piirit pitävät Suvivirttä liian mallisena — jopa tosiaan, niin kuin tuossa viitataankin, 1200-luvun eroottisena hedelmällisyyslauluna
Vanha pano-laulu vitosen äänellä, mikä ettei siinä korvat lepää
https://cdn.bsky.app/img/feed_thumbnail/plain/did:plc:g4ysuvwwfcwb4kmthisbzfkf/bafkreigpe77zacjkfqtmymh66difwdt2bheuct6s3jxl4w2bvjpwkdv5oa- Anonyymi00007
Jumalan pilkkaahan se pieni aggressiivinen vähemmistö huutaa lasten juhlissa ja eduskuntatalon portailla. Pilasivat Suvivirren ikuisiksi ajoiksi.
Ehkä tosiaankin virsien laulamisen voisi kouluissa lopettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437