Minusta ei ole kivaa aina olla koko loma yksin! Noloa se on aina yksin liikkua. Minulla ei ole elämässä mitäån muuta kuin työ! Sellaista minun elämäni on.
Elämäni on noloa!!!
9
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole yhtään noloa liikkua yksin. Mene joskus muualle kuin töihin.
Ihmiset, jotka valittavat yksinäisyydestään ja "ei ole oikein mitään", saavatkin olla yksin, heillä ei ole mitään annettavaa toisille ihmisille. - Anonyymi00002
Ota työ mukaan lomalle niin et ole yksin.
- Anonyymi00003
Minulla on ratkaisu ongelmaasi. Mene kesätöihin loman ajaksi.
- Anonyymi00004
Miksi niin on? Oletko loman ajan netissä ja virtuaalimaailmassa vaikka maailma olisi avoinna sinullekkin. Mitä jos aloittaisit pienistä asioista, menisit rantaan katselemaan kukkasia ja iloisia ihmis naamoja. Auttaisit pari mummelia tien yli ja oppisit taas hymyilemään.😍🤷♀️
- Anonyymi00005
Yksin liikkuminen ei ole noloa😊 Jokainen monia ystäviä omistavakin liikkuu välillä yksin. Aina ei jaksa olla sosiaalinen. Välillä on aivan mahtavaa laittaa puhelin kii ja mennä ihan itsekseen. Ne on parhaita hetkiä monesti sellaisiksi todettu.👍🤷♀️
Mutta onko se sun TYÖ raskasta? Mulla välillä on. Tänään joutu siirteleen raskasta timanttiporakonetta paikasta toiseen ja yksin. Eikä saanu ees normisti pystyyn, piti punkee käsivoimin ylös. Mutta kaikessa on aina posi-positiivinen puoli. Katos timantti - kimal kimal kimal...
Kyllä säkin siitä työstä sen kimalluksen vielä löydät, kun tarkkaan oikein mietit.Niin ja lomasta, niin sitähän ei oo pakko pitää!
- Anonyymi00006UUSI
Älkää nyt vaan kukaan kattoko ku meen yksin nukkuun, hävettää 🫣
- Anonyymi00007UUSI
Niin...kuka näkee..kärpänen katossa..😄 ai kauheeta, kyllä kärpsyn mielessä nyt itsesi nolasit🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222838Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101952Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541811Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971713Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.711465Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121218Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198