Minusta ei ole kivaa aina olla koko loma yksin! Noloa se on aina yksin liikkua. Minulla ei ole elämässä mitäån muuta kuin työ! Sellaista minun elämäni on.
Elämäni on noloa!!!
9
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole yhtään noloa liikkua yksin. Mene joskus muualle kuin töihin.
Ihmiset, jotka valittavat yksinäisyydestään ja "ei ole oikein mitään", saavatkin olla yksin, heillä ei ole mitään annettavaa toisille ihmisille. - Anonyymi00002
Ota työ mukaan lomalle niin et ole yksin.
- Anonyymi00003
Minulla on ratkaisu ongelmaasi. Mene kesätöihin loman ajaksi.
- Anonyymi00004
Miksi niin on? Oletko loman ajan netissä ja virtuaalimaailmassa vaikka maailma olisi avoinna sinullekkin. Mitä jos aloittaisit pienistä asioista, menisit rantaan katselemaan kukkasia ja iloisia ihmis naamoja. Auttaisit pari mummelia tien yli ja oppisit taas hymyilemään.😍🤷♀️
- Anonyymi00005
Yksin liikkuminen ei ole noloa😊 Jokainen monia ystäviä omistavakin liikkuu välillä yksin. Aina ei jaksa olla sosiaalinen. Välillä on aivan mahtavaa laittaa puhelin kii ja mennä ihan itsekseen. Ne on parhaita hetkiä monesti sellaisiksi todettu.👍🤷♀️
Mutta onko se sun TYÖ raskasta? Mulla välillä on. Tänään joutu siirteleen raskasta timanttiporakonetta paikasta toiseen ja yksin. Eikä saanu ees normisti pystyyn, piti punkee käsivoimin ylös. Mutta kaikessa on aina posi-positiivinen puoli. Katos timantti - kimal kimal kimal...
Kyllä säkin siitä työstä sen kimalluksen vielä löydät, kun tarkkaan oikein mietit.Niin ja lomasta, niin sitähän ei oo pakko pitää!
- Anonyymi00006
Älkää nyt vaan kukaan kattoko ku meen yksin nukkuun, hävettää 🫣
- Anonyymi00007
Niin...kuka näkee..kärpänen katossa..😄 ai kauheeta, kyllä kärpsyn mielessä nyt itsesi nolasit🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581