Miettiikö kukaan muu, muistelevatko hyvissä väleissä eronneet exiään ja heidän kanssaan vietettyjä intiimiä hetkiä? Miltä toisen vartalo näytti, tuntui ja maistui? Vertaavatko he nykyisiä kumppaneita exiin? Vaivaako tämä nykyisiä kumppaneita? Itse en vertaa nykyistä exiin, exät ovat syystäkin exiä enkä halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Jos haluaisin säilyttää hyvät välit niin olisin jatkanut suhdetta enkä olisi edes eronnut. Vaikka en itse ole missään väleis exieni kanssa, muistan selvästi millaista heidän kanssaan oli aikoinaan kun oli kiihkeät tuntet valloillaan.
Exät ja muistot
10
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos hyvästä avauksesta! Itsekään en "vertaile" exää nykyiseen kumppaniin, vaikka erosimmekin sovussa ja hyvissä väleissä. En pidä mitään yhteyttä exään, koska ei kiinnosta, eikä ole tarvetta. Saan nykyiseltä kumppaniltani niin paljon enemmän, ettei ole edes järkeä verrata entiseen.
Olemme keskustelleet nykyisen kanssa entisestä kumppanistani ja suhteestani hänen kanssaan jo suhteemme alkupuolella ja käyneet kaikenlaiset erot ja erilaisuudet läpi. Samoin hänen entisestä kumppanistaan ja eroista itseni ja hänen välillä. Enää ei ole mitään mietittävää tai selviteltävää. - Anonyymi00002
En ajattele tuollaisia asioita existä. Ihan hyvissä väleissä ollaan kyllä.
- Anonyymi00003
Ei mieti.
- Anonyymi00004
En ole tuota miettinyt, enkä kyllä itse muistele. Vaikka hyvissä väleissä olosi erottu, niin onhan siihen eroon kai silti syy ollut?
- Anonyymi00005
Itse en tosin ole "päässyt yli" viimeisestä eksästäni. Se taas aiheuttaa sen, että tuskin tulee koskaan uutta nyksää. Tokkopa sydämeni tulee koskaan enää olemaan siinä mielessä vapaa, että uutta haluaisin.
- Anonyymi00006
Miksi tällainen avaus jos et ajatteke eksiäsi. Minä ajattelen kyllä useinkin mutta vain ymmärtääkseni miksi heistä tein eksiä. En silti vihaa vaan otan oppikoulut vastaan kiitollisuudella. Ilman mulkkuja tällä telluksella ei opita yhtikäs mitään. Mulkkuilkaa ja opettakaa meitä, ettemme ansoihinne lankea.😊🤷♀️
- Anonyymi00007
Tiedän että eräs miettii ainakin, päivittäin. Vai mitä kulta...
- Anonyymi00008
Joka ikinen aloitus joka on muusta kuin rakkaudesta luotu on vihaa omaa pienemmyyttä ja kykenemättömyyttä oivaltaa korkeampaa. Jokainen nega aloitus kertoo aloittajan omasta ahdingosta jonka yrittää suoltaa muiden syyksi, ettei tarvitsisi kohdata omia henkilökohtaisia demoneita. Vähän niinkuin roskat maton alle lakaisemista. Mutta, ei se teistä yhtään parempia ihmisiä tee.Tiedätte sen sydämmissänne itsekkin. 🤷♀️
- Anonyymi00009UUSI
Mietin vaikka erottiin huonoissa väleissä (en ollut syyllinenerolle). Aina löytyy paikka minun sydämmestä ja päästä hänelle. Myös muut exät ovat hyvin muistissa.
Mutta en vertaile ketään toisiinsa. Ennemmin mietin sitä että tiedän miltä itsestä voi tuntua hyvässä parisuhteessa oikean kanssa. Ja sen takia kaikki myöhemmät ovat siirtyneet vapaille markkinoille. - Anonyymi00010UUSI
sulla selvästi liikaa aikaa kelailla tollasii😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101982Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.551829Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971733Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141232Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198