Olin jotain 25 vuotias, kun oli aivan pakko laittaa minua paljon vanhempaan erisukupuolen kuin minä välit poikki!!! Koska jos olisimme jatkaneet ystävyyttä. Se olisi tuhonnut hänen elämänsä täysin!!! Asia olisi mennyt eteenpäin eikä minua oltaisi ikinä uskottu, ettei hän koskaan halunnut minulta mitään muuta kuin ystäväni olla!!! Hänelle olisi tullut rikosrekisteri merkintä. Eikä hän voisi ikinä tehdä työtä missä tarvitaan puhdas rikosrekisteri esimerkiksi työt lasten parissa!!!
Se oli raskas päätös laittaa ystävyys poikki!
MUTTA SE OLI AINUT KEINO PELASTAA HÄNEN TULEVAISUUDEN JA MAINEEN!!!
TYPERÄT IHMISET EIVÄT VOINEET USKOA, ETTÄ JOS ON ISO IKÄERO ERISUKUPUOLLISILLA, ETTEI TOINEN HALUA JOTAIN VÄÄRÄÄ JA KIELLETTYÄ TEHDÄ PALJON NUOREMMAN KANSSA!!!!
Typerät Ihmiset tuhosivat minun lapsuuden ystävyyden vain, koska meillä oli valtava IKÄERO ja olimme erisukupuolisia!!!!!
Ihmiset vihasivat, kun olin saanut AIDON ystävyyden lapsena ja päättivät tuhota sen keksimällä kaikkea sairaita asioita. Mitä muka minua paljon vanhempi ystävä halusi minulle tehdä tai oli tehnyt!!!!!
Ihmiset eivät uskoneet, kun puolustin ystävääni ja sanoin, ettemme ikinä olleet minun lapsuuden kotona kahdestaan; kun aina oli vanhempani kotona, kun ystävääni kävi!!!
Aivan sairas on maailma, kun tuhosi minun lapsuuden ystävyyden!!!
Kysyn vain miksi! Miksi minulla ei olisi saanu päiväkoti-ikäisenä olla teini-ikäinen erisukupuoline ystävä ja kun minulle tuli ikää lisää ja hänestä tuli aikuinen. Ihmiset luulivat että haluaa minulta kiellettyjä asioita!
Maailma on sairas paikka!!
Mitä minä Maija Tarina kirjan lukemisella olisin hyötynyt? Minun ystäväni ei ollut paha!!!
Valheet tuhosi ystävyyden
Anonyymi-ap
1
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään tolkkua. Sanoit olleesi 25-vuotias. 25-vuotias ei ole enää lapsi saati päiväkodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233031Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391326Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046