Vain heterot pääsevät taivaaseen! Minä en pääse. Teen syntiä usein ja elään kulissisuhteesaa. Olen tuntenut kiinnostusta jo nuorena lukioikäisenä samaan sukupuoleen, silloin se toki ei olut niin voimakasta, että olisin edes kiinnittänyt siihen kovin huomiota, ajattelin sen kuuluvan asiaan, kasvamiseen. Nykyään on vaikeaa puolisoni kanssa harrastaa s*ksiä! Kun haluaisin vain saada kuumaa kyytiä työkaverilta +
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olen siis harrastanut ottanut samaa sukupuolta kuin itse olen jo muutaman kerran. Se oli vain on niin taivaallista ja eikä puolisoni enää saa minua innostumaan yhtään! Olen puolison kanssa sängyssä vain, ettei tajua; että HALUAN saada myös sanaa sukupuolta kuin olen.
- Anonyymi00005
Aplta kysyisin, et oletko käynyt jo taivaassa, kun tiedät tämän kertoa meille muille? Miltä siellä näytti ja onko täällä irl oikeanlainen mielikuva siitä, mitä tuonpuoleisessa tapahtuu kuoleman jälkeen?
- Anonyymi00002
Kiitos avautumisesta. Nyt tunnet paremmin itsesi:)
- Anonyymi00003
Miehen halaus oli ihanan rauhoittava, kun tunsin sen kovettuvan halatessa.
- Anonyymi00004
Anna se vaimosi jollekin oikealle miehelle, ja ota itse oikea mies itsellesi. Kaikki on tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881364
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891167- 741019
- 77917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su352809- 59777
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.208750Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5707- 43645