Myyn aikaa ja seuraa ja myös s*ksiä myyn!
Myyn aikaa
23
272
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa olla taas jotain keksittyä juttua. Mukavaa varmaan, kun jäätte näistä jutuistanne kiinni.
- Anonyymi00002
Ei toi ole kiellettyä myydä aikaa tai seuraani tai s*ksiä, kunhan raha ei vaihda omistajaa. Onhan se ajan myymistä ja seuran tai s*ksiä, Ajan myyminen tai seuran myynti ei ole kiellettyjä. Saa sitä omaa seuraa myydä tai omaa kallista aikaa. Se ei tarkoita prostituoitua! Saa s*ksiä myydä, kunhan raha ei vaihda omistajaa! Voi antaa s*ksiä alkoholista ja on tavaran vaihtoa toiseen!
- Anonyymi00003
Kaikkea olen tehnyt aikoinaan. Myin aikaa, kunhan minun jääkaappiin ostettiin ruokaa. Seuraani myin, kunhan sain uusia vaatteita. S*ksiä myin alkoholista! Sain alkoholia, kun annoin itseäni. Miten voi tulla ongelmia, kun mikään noista ei ole laitonta, kunhan raha ei vaihda omistajaa!!! Miksi sinua haittaa, jos joku elää näin? Parempi noin kuin olisin nähnyt nälkää!!!
- Anonyymi00004
Senverran haittaa, ettei vaan erehdytä henkilöstä.
Sitä vierestäviistäen tarinaa, kun on aika paljon.- Anonyymi00005
Miksi kuka luulisi minua toiseksi! Kuka kehtaa myöntää, että on myynyt itseään alkoholin juoman takia? Tai omaa aikaa ja seuraa, että saa jääkaappiin ruokaa? Tai vaatteita sain!! Sain laskut ja kaikki hoidettu toisen avulla, joten onhan se ajan seuran myymistä, jos emme asunneet edes yhdessä! Jotkut tietävät tämän minusta. Sehän oli täysin itseäni myymistä. Eihän kukaan osta toisen jääkaappiin ruokaa, tai vaatteita, jos ei hyödy ja ei asu edes yhdessä!
- Anonyymi00006
Aloituksesta ei voi ketään tunnistaa. Ei edes, että minä tekisin tuota, jos joku edelleen maksaisi minun seurasta ja ajasta ja s*ksistä! Ei se ole mitäån kadulla tapahtuvaa vaan sokerideittailua!
- Anonyymi00007
No ei kukaan kehtaa, eikä monikaan tehdä asiasta aloituksia.
- Anonyymi00008
Oisko parempi väittää, että ikävöin jotain ja sitten vasta kertoisin totuuden, kun toiselle on tunteet tulleet minua kohtaan? Ehtisi ihastua minuun ja rakastua. Sehän vasta julmaa on. Ja erittäin väärin minusta! On parempi heti kertoa minkälaista ikävöi!!
- Anonyymi00009
Olisiko parempi, että toiselle tulisi tunteet ja rakastuisi minuun ja ostelisi vaatteita ja sitten vasta kertoisin, että sokerideittailua teen joskus.
- Anonyymi00010
Sää et saa enää näköjään ees sujuvia lauseita kieliopin korjaaja aikaiseksi enää palstaäijän väsyneissä provoissa. Kuluttaako energiaasi niin paljon, gimmafrendi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisiko parempi, että toiselle tulisi tunteet ja rakastuisi minuun ja ostelisi vaatteita ja sitten vasta kertoisin, että sokerideittailua teen joskus.
Hyvö, että olet rehellinen!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvö, että olet rehellinen!
Hienoa gimmafrendi spinnaa guben jutut maaliin ns. Tee Tee
- Anonyymi00011
Eli olet basically kaikelle avoin perus jäbä. T naiselta kasvamisia
- Anonyymi00012
Damn right better than etc whaever
- Anonyymi00013
Parempi olla alusta
- Anonyymi00015
Maksatko verotkin lellit vellit ja tellit okso tuntihinta minimi kuuskymppiä jos meinasit että itelle jää edes tuntipalkka
- Anonyymi00017
Vttuilen myös ilmaiseksi välillä- hidden gems
- Anonyymi00018
En rahaa saa. Vaan maksaa syömiset ja juomiset ja vaatteita. Ei raha vaihda omistajaa! Emme edes aau yhdessä. Mistä verottaja voi tietää jos ostaa ruokaa minulle ja ja vaatteita eikä anna yhtään rahaa minulle.. Ei ne näy minun tilillä.
- Anonyymi00019
Ei siitä mene veroa. jos toinen ostaa ruokaa ja vaatteet minulle.. Ei anna minulle rahaa lainkaan eikä laita tilille. Jos joku kysyy. Aina hän voi sanoa, että ollaan suhteessa, muttei asuta yhdessä!
- Anonyymi00020
Saahan sitä suhteessakin ostaa vaatteita ja ruokia ja tavaroita ja alkoholia ja ruokaa !
- Anonyymi00021
Ei verottajaa kiinnosta jos hän omalla rahalla käy ostaa minun asuntooni ruokaa. Ilmam, että raha vaihtaa lainkaan omistajaa! Hän saa tehdä mitä huvittaa, koska minun työ on sokerideittailu.
- Anonyymi00022
Älä ny hermostu. Aiheen kolikot taisi mennä sivusuun.
- Anonyymi00023UUSI
oot m daiju kai tiesit kyl sä varmaan tiesitkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122269Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712143Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151349Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096