Niin voisitko mies auttaa minua niissä käytännön asioissa, miten kuvat ja muut matskut ladataan sinne jne jne, kun oon vähän tumpelo noissa asioissa kun somekaan ei ole mun juttu..
Jos tekisin onlyfans-tilin
19
402
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En.
- Anonyymi00002UUSI
Yritä pärjätä .
- Anonyymi00004UUSI
Kannattaa opetella tekemään nuo perusjutut itse.
- Anonyymi00005UUSI
Olen yksinkertaisesti kaikessa hyvä, olisin hyvä myös only fans -tähtenä, mutta se olisi vaan yksi vaihtoehto.
- Anonyymi00006UUSI
tosikkoja olette näköjään kaikki. Kukaan ei sitten myöskään näe ilmaiseksi kuviani eikä saa kuvatakaan minua :) t. ap
- Anonyymi00007UUSI
Se on positiivinen asia, että et anna kehoasi muiden hyväksikäytettäväksi.
- Anonyymi00008UUSI
En pidä only fans tileistä
- Anonyymi00009UUSI
Eiköhän se ole jo ollut pitkään..
- Anonyymi00010UUSI
Voin auttaa tekemään sinulle sisältöä. Minulla on iso ja paksu jöllikkä. Olen myös itse tumpelo noissa asioissa, joten en pysty varmaankaan olemaan avuksi tuossa asiassa.
- Anonyymi00011UUSI
Voisin. Olen oikeastaan ammattilainen.
- Anonyymi00012UUSI
Jos hän mies tekisi tuollaisen tilin, niin olisin tosi tosi tosi mustasukkainen, että muut saisivat katsella häntä 😡
- Anonyymi00014UUSI
Muuttaako se asiaa jos katsellaan sitten ilmaiseksi. Yleensä ilmaisessa on vielä enemmän katselijoita.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muuttaako se asiaa jos katsellaan sitten ilmaiseksi. Yleensä ilmaisessa on vielä enemmän katselijoita.
Oletan, että ilmaiseksi katselussa on enemmän vaatetta päällä. En oo perehtynyt noihin tileihin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletan, että ilmaiseksi katselussa on enemmän vaatetta päällä. En oo perehtynyt noihin tileihin.
Niin, luulen että ihminen haluaa kuvattavan itseään mielummin vaatteet päällä, jonkinlaiset käytöstavat ja palaute säilyy, ettei ihan eläimenä pidetä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, luulen että ihminen haluaa kuvattavan itseään mielummin vaatteet päällä, jonkinlaiset käytöstavat ja palaute säilyy, ettei ihan eläimenä pidetä.
Niin ja saattoi mun kommentti olla vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu muutenkin 😉
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin ja saattoi mun kommentti olla vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu muutenkin 😉
Kun katselee noita seksivideoita, nainen voi olla jopa seksikäs, sensijaan mies on usein lihava ja luotaantyöntävä. Joskus huomaan sen munankin olevan jälkikäteen käsitelty. Ehkä mies on maksanut kaiken ja sitä kautta päässyt videolle mukaan.
- Anonyymi00013UUSI
Ajattele että miljardöörit haluavat tienata naisten kehnoilla ja siksi palkkaavat tänne ylläpidon tekemään naisviha aloituksia?
- Anonyymi00015UUSI
ei multa
- Anonyymi00018UUSI
Tietysti auttaisin. Hänellä ei tosin pitäis olla ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233121Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122259Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712133Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051919Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151339Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1131123
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086