Jos tekisin onlyfans-tilin

Anonyymi-ap

Niin voisitko mies auttaa minua niissä käytännön asioissa, miten kuvat ja muut matskut ladataan sinne jne jne, kun oon vähän tumpelo noissa asioissa kun somekaan ei ole mun juttu..

19

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En.

• Anonyymi00002
      UUSI

Yritä pärjätä .

• Anonyymi00004
      UUSI

Kannattaa opetella tekemään nuo perusjutut itse.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olen yksinkertaisesti kaikessa hyvä, olisin hyvä myös only fans -tähtenä, mutta se olisi vaan yksi vaihtoehto.

• Anonyymi00006
      UUSI

tosikkoja olette näköjään kaikki. Kukaan ei sitten myöskään näe ilmaiseksi kuviani eikä saa kuvatakaan minua :) t. ap

• Anonyymi00007
        UUSI

Se on positiivinen asia, että et anna kehoasi muiden hyväksikäytettäväksi.

• Anonyymi00008
      UUSI

En pidä only fans tileistä

• Anonyymi00009
      UUSI

Eiköhän se ole jo ollut pitkään..

• Anonyymi00010
      UUSI

Voin auttaa tekemään sinulle sisältöä. Minulla on iso ja paksu jöllikkä. Olen myös itse tumpelo noissa asioissa, joten en pysty varmaankaan olemaan avuksi tuossa asiassa.

• Anonyymi00011
      UUSI

Voisin. Olen oikeastaan ammattilainen.

• Anonyymi00012
      UUSI

Jos hän mies tekisi tuollaisen tilin, niin olisin tosi tosi tosi mustasukkainen, että muut saisivat katsella häntä 😡

• Anonyymi00014
        UUSI

Muuttaako se asiaa jos katsellaan sitten ilmaiseksi. Yleensä ilmaisessa on vielä enemmän katselijoita.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Muuttaako se asiaa jos katsellaan sitten ilmaiseksi. Yleensä ilmaisessa on vielä enemmän katselijoita.

Oletan, että ilmaiseksi katselussa on enemmän vaatetta päällä. En oo perehtynyt noihin tileihin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletan, että ilmaiseksi katselussa on enemmän vaatetta päällä. En oo perehtynyt noihin tileihin.

Niin, luulen että ihminen haluaa kuvattavan itseään mielummin vaatteet päällä, jonkinlaiset käytöstavat ja palaute säilyy, ettei ihan eläimenä pidetä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin, luulen että ihminen haluaa kuvattavan itseään mielummin vaatteet päällä, jonkinlaiset käytöstavat ja palaute säilyy, ettei ihan eläimenä pidetä.

Niin ja saattoi mun kommentti olla vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu muutenkin 😉

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin ja saattoi mun kommentti olla vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu muutenkin 😉

Kun katselee noita seksivideoita, nainen voi olla jopa seksikäs, sensijaan mies on usein lihava ja luotaantyöntävä. Joskus huomaan sen munankin olevan jälkikäteen käsitelty. Ehkä mies on maksanut kaiken ja sitä kautta päässyt videolle mukaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ajattele että miljardöörit haluavat tienata naisten kehnoilla ja siksi palkkaavat tänne ylläpidon tekemään naisviha aloituksia?

• Anonyymi00015
      UUSI

ei multa

• Anonyymi00018
      UUSI

Tietysti auttaisin. Hänellä ei tosin pitäis olla ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3121
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2259
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2133
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1919
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1613
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1421
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1339
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      113
      1123
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1086
    Aihe