Olen ehtinyt kunniattomana paskana HOLONA tilaamaan vaatteita, kenkiä ja käsilaukunki joka näyttää kauniilta mieheni Holon kädessä, kun mennään hänen kanssa ostoksille!
Siellä oli yli 17 tuhatta kunniatonta seuraajaa ja FB kunnialliset eivät ole ilmoittaneet, että TEMU ei saa laittaa FB:HEN sivustoa koska KUNNIATON HOLO ON ALKANUT SHOPPAILEEN TEMUSTA sen jälkeen, kun loukkasi meidän kunnioita FB:SSÄ!
Kunniallisten tehtävä on huolehtia, ettei kunnian loukkaus satu enempää!
Mieheni Holo kyllä arvostaa, koska TEMUN vaatteet, kengät ja käsilaukut ovat huomattavasti edullisempia mitä kalliit DESING MERKKI VAATTEET, KENGÄT ja LAUKUT joita en välttämättä käytä, kun kotona silloin kun harjoittelen SLUT DROPPIA!
Minulla oli UGGIT jalassa, kun hänelle piti näyttää että OSAANKO MINÄ VIELÄ!
Olin jossain SHOPPAILU KORKKARI MARATONILLA ja putosi jotain kädestä lattialle niin minun piti kyykistyä nostamaan lattialta ylös.
Kyllä sain tyylillä ja taidolla nostettua ylös ja olin sentään IVALOA EDUSTAMASSA.
Kyrön Sirpa on Seinäjoelta eikä Ivalosta. Hänen isänsä on Veskoniemestä eikä IVALOSTA!
Kyllä minä kunniaton Holo sentään jotain tiedän.
He on niitä samoja HEMO-HESSI KYRÖJÄ ja Sirpan serkku-tyttö aina kehu heidän mahtavaa KYRÖJEN SUKUA!
Hän oli siellä TORNION NESTEELLÄ töissä, kun mieheni Holo oli minua vastassa siellä.
Ei voitu keskustella, koska Kyrön Teija alko väittämään meille, että ME OLTIIN HÄNEN TAKIA MENTY TORNION NESTEELLE!
Ei me viittitty loukata häntä ja sanoa, että : Jos me oltais tiedetty, että oot nyt töissä niin me oltas menty ABC:lle!
Meistä oli parempi, että Kyröt loukkasi meidän Holojen kunnioita kuin se, että ME HOLOT OLTAIS SYYLLISTYTTY SYRJINTÄÄN!
Oho en ollut huomannut, että TEMU on myös FB:ssä
1
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hinnat nousee kuulemma vain 3 euroa TEMUN tuotteista vaikka he joutuu maksamaan sen 200 miljoonan euron sakon EU:LLE!
Minä Holo sentään tekasen KUNNIATTOMANA PASKANA RAHAA, mutta TEMUN TUOTTEIDEN HAUKKUJAT OVAT FB KUNNIALLISIA!
En minä ole TEMUN tuotteita haukkunut, koska EN TILAA SIELTÄ MUUTA, kuin vaatteita, kenkiä, käsilaukkuja ja tuon tapaista tavaraa.
Minä tiedän, että kyseessä on tehtaiden ylijäämä varastoa ja ne ovat 2 laatua joissa on joku pieni virhe jota me ei välttämättä edes huomata, mutta tekstiileissä nuo ei haittaa!
Minusta on ainakin mukavampi ostaa NAISENA uusia vaatteita joka vuosi, koska mieheni käyttää niitä samoja 10vuotta vanhoja vaatteita vieläkin!
Hän saa sentään POLIISINA valtiolta uuden ENSTEX haalarin, lippalakin, pipon, karvalakin kesä/talvi mallia ja kengät myös!
Kyllä mie niitä voin pestä kotona ja tehdä laskua siitä, kun HAALARIT OLI TAAS KOIRAN KARVOISSA JA KUSESSA JA LAGERIN NINA KERÄÄ RAHOJA JA MINÄ PESEN VAIMONA HÄNEN ASIAKKAIDEN JÄLJELTÄ MIEHENI TYÖVAATTEET KOTONA NIIN EI TARVI HÄVETÄ HÄNTÄ!
Virallisena vaimona kyllä huutaisin Hololle, että : HOLO OOT UNOHTANU TAAS SEN VIRKAMERKKI LAKIN AUTOON! JOS ON NOIN VAIKEA PITÄÄ PÄÄSSÄ NIIN TUO SE KOTIA NIIN TUUNAAMMA VÄHÄN SITÄ!
Oon minä kerran nähnyt Hololla virkamerkki lakin päässä ja minä mulkasin häntä PAHALLA SILMÄLLÄ.
Meinasin kysyä häneltä, että : Onko sulla isoki ONGELMA?
Järki sano, että : Nyt ei kannata kysellä mitään, koska olin pyytänyt kunnian loukkaus sakon muuntoon ja pinna oli muutenkin kireällä tuon takia!
Minä ajattelin, että SE ON SEN JÄLKEEN OHI JA PÄÄSEN KORJAAMAAN ASIAN, mutta FB KUNNIALLISET HALUSIVAT REVANSSIN EIVÄTKÄ KUNNIAA JOKA LIITTYI SUOMEEN JA MEIHIN SUOMALAISIIN JOIDEN SUVUT TEKIVÄT KAIKEN TYÖN SUOMEN ITSENÄISYYDEN PUOLESTA!
Siihen aikaan ei ollut edes FB:TÄ olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112251Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥491619Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166