että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku.
m - n
Tuli vain mieleen
37
807
Vastaukset
- Anonyymi00001
En perustaisi tuttavien arviolle. Voivat olla mitä vaan.
- Anonyymi00002
Ei ole syytä olla uskomatta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä saa helposti vaan maineen, että olisi varattujen perään, vaikka juttu olisi toisinpäin.
- Anonyymi00023
No tuollainen tuttava (ilmeisesti naispuolinen) kuulostaa sellaiselta ilkeältä ja kateelliselta.
Todennäköisesti varsinainen juoruakka. Tuommoiset on niitä jotka joka miehen perässä vonkaavat eikä ole väliä onko varattu vai vapaa.
Eikös se vanha sanonta kuulu niin että se joka haukkuu on itse sellainen. Nämä on hyviä nää vanhan kansan viisaat sanonnat. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Uskotko aina kaiken mitä joku tonttu sulle tyrkyttää? 😅
- Anonyymi00004
Säälittävää puhua toisista pskaa.
- Anonyymi00005
Kukapa sellaisia tottatosiaan arvostaisi.
Kysypä varsin naiselta itseltään,että miksi toimii siten. Voit saada vaikka vastauksenkin. - Anonyymi00006
Uskotko kaiken mitä kuulet vaikket ole nähnyt mitään siihen viittaavaa tai edes tunne toista hyvin?
- Anonyymi00007
No jos monta ihmistä sanoo niin,
ei ole syytä olla uskomatta - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
ei ole syytä olla uskomattaOotko jutellut sen naisen kanssa,kyllä ihmisestä voi jotain arvioida käytöksen perusteella. Tutustu naiseen ja tee oma arviosi vasta sitten.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ootko jutellut sen naisen kanssa,kyllä ihmisestä voi jotain arvioida käytöksen perusteella. Tutustu naiseen ja tee oma arviosi vasta sitten.
Mulle riittää se mitä oon muilta kuullut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta sittenhän asia on kunnossa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta sittenhän asia on kunnossa.
Joo ja se käydään täällä läpi!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No saahan sitä ihan vapaasti olla tyhmä ja vedätettävissä oleva. 🤣🤣
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
ei ole syytä olla uskomattaToki ne kylän juaruämmät keksii kaikkee toisten pään menoks ja uskot ihan kaiken? Voi voi sua taidat olla sellanen herkkäuskoinen hölmö.
- Anonyymi00008
Keittiöpsykologin arvio:
Aloitus on katkeran miehen tekemä provo. Se on saanut sinkulta siipeensä ja haukkuu täällä nyt vapaana eläviä joko säälittäviksi reppanoiksi tai petollisiksi saalistajiksi. Eli se sinkku väisti miinan! 💣💣💣💣 - Anonyymi00009
Oot 🤮🤮🤮
- Anonyymi00014
Sä olet, kun tyrkytät itteäs kaikille
- Anonyymi00015
Kuulostaa jo oudolta jos hyvä tuttavakin kertoo tuollaista,kai siinä sitten on perää...?
- Anonyymi00024
Ei taida olla mikään ”hyvä” tuttava! Pikemminkin ilkeämielinen kateellinen puolituttu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei taida olla mikään ”hyvä” tuttava! Pikemminkin ilkeämielinen kateellinen puolituttu.
niin haluaa itse tämän miehen, siks puhuu peetä
- Anonyymi00016
👋 😆 🖕
- Anonyymi00017
Raukkamaista puhua toisen selän takana ja vielä perättömiä asioita.
- Anonyymi00018
Tuollainen juoruilu on ala-arvoista käytöstä ja kertoo että ap olet halpamainen ihminen.
Koskaan en ole kuullut että kenelläkään tavoite on viedä muilta miehiä. Ihastumisia ja rakastumisia sattuu eikö nekään liity ap sinuun. En nimittäin usko että sinuun kukaan ihastuu - Anonyymi00019
En, vaan mulle on usen valehdeltu päin naamaa!!
- Anonyymi00020
En vaan mulle on usen valehdeltu päin naamaa!! Kummallakin kerralla ottanut etäisyyden heti ku totuus tullut ilmi!!
- Anonyymi00021
En minäkään tuollaisia arvosta, petiin kelpaa ihan kaikki.
- Anonyymi00022
Eipä kai kukaan haluaisi tuollaisen kanssa olla,joka uskoo kaiken mitä joku ilkeämielinen puhuu,vailla omaa apina 🐒 suodatinta.....mut kukin tavallaan
- Anonyymi00028UUSI
Itseasiassa minä ”vien toisten miehet” tekemättä itse mitään.
- Anonyymi00029UUSI
??????
- Anonyymi00030UUSI
v o s u
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
??????
Ihan olemalla olemassa kuulema ”vien toisten miehet.” Olen yhtä hoo moilanen kuin sinäkin.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ihan olemalla olemassa kuulema ”vien toisten miehet.” Olen yhtä hoo moilanen kuin sinäkin.
Jännää
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tämä!! 🤣 Meitä on paljon jotka viemne muiden miehet pelkästään sillä että olemme olemassa.
- Anonyymi00037UUSI
Aika monikin mies luulee, että niitä ”yritetään”, jos niille on ystävällinen / kaverillinen. Sitten hermostuvat, kun mitään yritystä ei ollutkaan. Joo, sama toisinpäinkin.
Jos taas nainen on todella kiinnostunut jostain miehestä ja mies ei tuo mitenkään esiin, että on varattu, niin silloinkaan nainen ei ole yrittänyt jonkun toisen miestä vaan mies on johtanut naista tahallaan harhaan.
Osa miehistä mainitsee vaimonsa heti toisessa lauseessaan. Liekö hiukan liian vahva itseluottamus vetovoimaansa VAI haluavatko estää juuri sen naisen turhan lähestymisen, koska mies varattu.
On mukavempi kummallekin osapuolelle, kun heti kerrotaan onko varattu vai ei, ettei kummankaan tarvitse luulotella.- Anonyymi00039UUSI
Tänään kävi tuo vaimon mainitseminen miehellä, sen jälkeen kun naurahdin erään miehen jutulle muutaman kerran, kun juteltiin tovi.
En yrittänyt flirttailla, tykkään vaan heittää herjaa itsekin.
- Anonyymi00040UUSI
Kannattaa pitää se sormus siinä nimettömässä, niin ei tarvitse ”pelätä” lähestymisiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273375Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.952437Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072114Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1321234
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136