Entä teidän puolisot, jotka meitä sinkkuja yrittää iskeä ja väittää, ettei ole varattu! Mistä sitä voi tietää, että toinen valehtelee?
Entä teidän puolisot?
48
506
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Valinta on aina oma, joten ei asiosta voisi syyttää muita kuin itseään?
Sekin, jos se puoliso hyppäisi toisen kaulaan kun voi olla ihan oman käyttäytymisen tulosta.
On itse tehnyt valinnan kuka olisi puoliso, ja elänyt tämän kanssa. Kyllä sen peruselämän tulisi olla kunnossa, myös luottamus. Jos tuollaista tapahtuisi, niin se vain sitten tapahtuisi. Voi voi ja eteenpäin.
AV - Anonyymi00002UUSI
Sen vaan tietää.
Yleisesti ottaen varatun ja sinkun sekä kahden varatun suhteissa kyllä tiedetään tilanne.
- Sheena Ei sitä voikaan aina tietää, mutta kyllä se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin toisen käytöksestä. Intuitio on hyvä kaveri.
- Anonyymi00003UUSI
Voi olla ettei kumpikaan parista olisi huomannut muutosta joka tuollaiseen johtaisi?
Se, tekeekö joku jotain, ja jos tekisi...se olisi tilanteessa vain helpotus?
AV Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi olla ettei kumpikaan parista olisi huomannut muutosta joka tuollaiseen johtaisi?
Se, tekeekö joku jotain, ja jos tekisi...se olisi tilanteessa vain helpotus?
AVPetollisesta kumppanista eroon pääseminen on helpotus, jos ei ole sovittu avoimesta suhteesta.
- Anonyymi00004UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Petollisesta kumppanista eroon pääseminen on helpotus, jos ei ole sovittu avoimesta suhteesta.
Mielestäni tulisi mennä tässä kysymyksessä muutamaa "miksi kysymystä" syvemmälle.
Pettäminenhän on aina seuraus jostakin, ei syy.
Parisuhteen ollessa kunnossa, sitä harvoin esiintyy.
AV Anonyymi00004 kirjoitti:
Mielestäni tulisi mennä tässä kysymyksessä muutamaa "miksi kysymystä" syvemmälle.
AVKyllä. Ajattelen niin, että suhteessa on pahoja kommunikointiongelmia, jos siinä pettämistä esiintyy.
Ja ne kommunikointiongelmat ovat aika yleisiä suomalaisessa parisuhteessa.
Toki niitäkin poikkeuksia on, jotka hakevat ikuista egon pönkittämistä pettämisellä. Siinä ei silloin auta, vaikka molemmat tekisivät mitä.
Jos henkinen yhteys on kunnossa, niin en usko, että kovinkaan monella on tarvetta pettää.
Jos siis oletetaan, että molemmat ovat aikuisessa parisuhteessa ja omat traumat on käsitelty.- Anonyymi00005UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Petollisesta kumppanista eroon pääseminen on helpotus, jos ei ole sovittu avoimesta suhteesta.
Tuo ei ole ihan noin suoraviivaista.
Uskoton kumppani on myös ja ennen kaikkea paljon muuta kuin uskoton. Uskottomuuttakin on useampaa lajia. Jos eroa haluaa niin ero on helpotus, sitten kuin suhteesta pääsee eroon. Useinhan toinen ei halua eroa ja haraa vastaan. Eikä se toinenkaan heti tiedä haluaako eroa.
Ero on varsin usein kovin pitkällinen prosessi.
- Sheena - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
AVSyvemmälle kannattaa tosiaan mennä. Paitsi silloin, kun kyseessä on sarjapettäjä, jotka voi paremmin kutsua seksiaddiktiksi. Seksiriippuuvuuttakin on useita lajeja.
- Sheena - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuo ei ole ihan noin suoraviivaista.
Uskoton kumppani on myös ja ennen kaikkea paljon muuta kuin uskoton. Uskottomuuttakin on useampaa lajia. Jos eroa haluaa niin ero on helpotus, sitten kuin suhteesta pääsee eroon. Useinhan toinen ei halua eroa ja haraa vastaan. Eikä se toinenkaan heti tiedä haluaako eroa.
Ero on varsin usein kovin pitkällinen prosessi.
- SheenaMielestäni asia on aika suoraviivainen, tai sitten halutaan tehdä siitä monimutkaista.
Itse ajattelen jos kumppani pettää, hän tarvitsee jotain enemmän mitä olisi kykenevä antamaan. Ei se hänen vikaansa olisi, vain omaa kyvyttömyyttäni.
Se olisi vain bye bye, mikäs olisin hänen elämäänsä hidastamaan:)
AV Anonyymi00006 kirjoitti:
Syvemmälle kannattaa tosiaan mennä. Paitsi silloin, kun kyseessä on sarjapettäjä, jotka voi paremmin kutsua seksiaddiktiksi. Seksiriippuuvuuttakin on useita lajeja.
- SheenaOma eroprosessini kesti vuosia, niin eipä tarvitse enää jossitella teinkö oikein vai väärin.
- Anonyymi00010UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Oma eroprosessini kesti vuosia, niin eipä tarvitse enää jossitella teinkö oikein vai väärin.
Menitkö sinä tinderiin ja miehesi sai tietää että petät ja ero tuli vai eronneenako eli erottuasi menit tinderiin
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menitkö sinä tinderiin ja miehesi sai tietää että petät ja ero tuli vai eronneenako eli erottuasi menit tinderiin
Yritätkö taas provota Välis? En ole ollut tinderissä kuin vasta vuosi eron jälkeen.
- Anonyymi00013UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Yritätkö taas provota Välis? En ole ollut tinderissä kuin vasta vuosi eron jälkeen.
Onko tinderi tuonut onnea ja kumpi otti eron ja pettämiseenkö suhde kaatui
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko tinderi tuonut onnea ja kumpi otti eron ja pettämiseenkö suhde kaatui
Ei mulla ole ns. kortti auki. Koska en edelleenkään harrasta sellaisia asioita, joissa voisin tavata uusia ihmisiä, niin ei mulla ole keinoja löytää ihmistä rinnalleni. Tähän on jo tottunut. Meidän ero ei johtunut pettämisestä.
- Anonyymi00014UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei mulla ole ns. kortti auki. Koska en edelleenkään harrasta sellaisia asioita, joissa voisin tavata uusia ihmisiä, niin ei mulla ole keinoja löytää ihmistä rinnalleni. Tähän on jo tottunut. Meidän ero ei johtunut pettämisestä.
Eli tuntemattomat ja tutut tinderimiehet käy ns kyläilemässä tai sinä heidän luonaan tai metsässä autossa yms se riittää sinulle vai
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli tuntemattomat ja tutut tinderimiehet käy ns kyläilemässä tai sinä heidän luonaan tai metsässä autossa yms se riittää sinulle vai
Etkö osaa lukea? Mun kortti ei ole auki. Yrität tahallaan provosoida ja mustamaalta, joten en enää keskustele aiheesta kanssasi. Ei. Ei ja ei.
- Anonyymi00015UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo kertoo vain siitä ettei tarpeesi tavata ole vielä ihan mahdottoman korkealla tasolla?
Kyllä ihminen keinot keksii, jos tuntee ajan olevan sopivan?
Itselleni aika on todella epäsopiva, enkä tuhlaa aikaani kyseiseen aihepiiriin.
AV - Anonyymi00017UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Etkö osaa lukea? Mun kortti ei ole auki. Yrität tahallaan provosoida ja mustamaalta, joten en enää keskustele aiheesta kanssasi. Ei. Ei ja ei.
Osaan lukea ja sain sen kuvan ettet löydä oikeita sinkkumiehiä suhteeseen ja ainoa keino saada joku hetkeks kylään on tinderi no ok ei jatketa sitten rupean katselemaan jalkapalloa psg arsenal loppuottelua
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo kertoo vain siitä ettei tarpeesi tavata ole vielä ihan mahdottoman korkealla tasolla?
Kyllä ihminen keinot keksii, jos tuntee ajan olevan sopivan?
Itselleni aika on todella epäsopiva, enkä tuhlaa aikaani kyseiseen aihepiiriin.
AVHaluaisin tavata miehen oikeassa elämässä, en minkään äppien kautta, koska niistä ei ole hyviä kokemuksia.
En ole kuitenkaan niin epätoivoinen, että etsisin hinnalla millä hyvänsä ja kenet tahansa. Koska annan itsestäni paljon, niin odotan, että toinenkin antaa muuta kuin pintaa.
Ja ei, mua ei kiinnosta pelkkä seksisuhde, koska olen herkkä ihminen, niin tiedän läheltä seuranneena, että se vain rikkoo herkkää ihmistä. Joillekin se sopii, mulle ei.- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mielestäni asia on aika suoraviivainen, tai sitten halutaan tehdä siitä monimutkaista.
Itse ajattelen jos kumppani pettää, hän tarvitsee jotain enemmän mitä olisi kykenevä antamaan. Ei se hänen vikaansa olisi, vain omaa kyvyttömyyttäni.
Se olisi vain bye bye, mikäs olisin hänen elämäänsä hidastamaan:)
AVMinusta suoraviivaisesta puuttuu tunteet puolisoa kohtaan. Toki se silloin on baibai.
- Sheena - Anonyymi00030UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Oma eroprosessini kesti vuosia, niin eipä tarvitse enää jossitella teinkö oikein vai väärin.
Noinhan se useinkin menee, harvalle ero tulee hetkessä ja hyvä niin.
- Anonyymi00008UUSI
Pahimpia ovat sinkkunaiset jotka ihan aina yrittävät iskeä varattuja miehiä! siis aina 😠
- Anonyymi00009UUSI
Toi on niin totta.
- Anonyymi00039UUSI
Kyl pitää nopeasti rengastaa. Sen jälkeen kytätä joka ikinen meneminen ja kun yhdessä menette pistät parastasi ja roikut lihassa koko illan.
Jos todella suhteessa on menestys tätä sinun kommenttiasi et olisi laittanut.
Ymmärrän hyvin suuttumuksesi. Suomalainen kyllä käy paitsi perheen kesken mies on se normi mies . Suomalainen mies kun on sellainen että jos sille antaa luottamuksen on se itsetunnon loukkaus ja vieras peti heilahtaa. Jatka ihmeessä roikkumista ja kyttäämistä.
- Anonyymi00011UUSI
Jos minulla olisi puoliso, joka yrittää iskeä ketä tahansa, sinkkua tai varattua, niin päättäisin suhteen ja hän olisi vapaa tekemään, mitä haluaa ilman, että minä olen siinä sivussa roikkumassa. Mitä sitä sellaisella puolisolla tekee, jollw ruoho on aina vihreämpää jossain muualla?
Aletheias- Anonyymi00012UUSI
Tämä on riittävän suoraviivaista.
AV - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on riittävän suoraviivaista.
AVNiin minunkin mielestäni. Elämä on liian arvokasta siihen, että roikuu suhteessa, jossa tulee aina kakkosena. Mieluummin olen yksin kuin kakkonen miehelleni.
Aletheias - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin minunkin mielestäni. Elämä on liian arvokasta siihen, että roikuu suhteessa, jossa tulee aina kakkosena. Mieluummin olen yksin kuin kakkonen miehelleni.
AletheiasItselleni riittää se kun menee naisen kanssa nukkumaan, siitä tulee rauhoittava ja hyvä olotila.
Nyt kun yksin on jo muutamia vuosia elänyt, unet ovat lyhentyneet.
Ilmeisesti jotain nyt elämästä puuttuu, vaikka tänäänkin olin todella tyytyväinen mitä siihen omaan elämään nyt liittyy.
Onni tulee ehkä muiden ihmisten onnesta, ja elän siinä mukana epäitsekkäästi.
Tosin tähänkin jo on tottunut, eikä voi enää edes analysoida onko onnellinen, vai eikö olisi:)
AV - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin minunkin mielestäni. Elämä on liian arvokasta siihen, että roikuu suhteessa, jossa tulee aina kakkosena. Mieluummin olen yksin kuin kakkonen miehelleni.
AletheiasNyt puhut asiaa olen samaa mieltä suhteessa kuuluu olla aina ykkönen ja ainoa peukut sinulle
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
AletheiasMutta voisitko olla kakkonen tai kolmonen tai neljästoista jos mies olis uppo rikas ja varakas ja sillä olis rikkaitten piireissä valtaa ja rahaa
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itselleni riittää se kun menee naisen kanssa nukkumaan, siitä tulee rauhoittava ja hyvä olotila.
Ilmeisesti jotain nyt elämästä puuttuu, vaikka tänäänkin olin todella tyytyväinen mitä siihen omaan elämään nyt liittyy.
Tosin tähänkin jo on tottunut, eikä voi enää edes analysoida onko onnellinen, vai eikö olisi:)
AVSe taas mitä kaikkea ennen nukahtamista voi tapahtua, tai on tapahtumatta, onkin sitten ihan yhteisen sanomattoman tunteen yhtälö.
Pääasia on se, että voi kietoa kätensä naisen vyötärölle tyytyväisenä.
AV - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itselleni riittää se kun menee naisen kanssa nukkumaan, siitä tulee rauhoittava ja hyvä olotila.
AVLäheisyys on ihmiselle tärkeää. Tai ainakin useimmille meistä. Kosketus, toisen ihmisen antama lämpö, turva, eroottinen nautinto.. Kaikki nuo ovat ihmiselle tärkeitä ja jos ne jäävät vajaiksi, voi se herkästi vaikuttaa mielialaan, onnellisuuden tunteeseen tai vaikkapa uniin. Ei ihme, että olen myös jo vuosia nukkunut huonosti 😁
Mutta onnea on monenlaista ja myös itseäni lämmittää nähdä läheisteni onnea. En pystyisi olemaan onnellinen, jos läheisilläni on murheita, sillä tunnen heidän murheensa kuin ominani.
Aletheias - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt puhut asiaa olen samaa mieltä suhteessa kuuluu olla aina ykkönen ja ainoa peukut sinulle
Näin se on. Suhteessa kuuluu molempien olla ykkösiä toisilleen eikä niin, että jatkuvasti haetaan jotain "parempaa" pettäen puolisoa.
Erikseen sitten tietysti avoimet suhteet tai monisuhteet, mutta ne eivät ole itselleni oikeita suhdemuotoja
Aletheias - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta voisitko olla kakkonen tai kolmonen tai neljästoista jos mies olis uppo rikas ja varakas ja sillä olis rikkaitten piireissä valtaa ja rahaa
En tietenkään voisi. Mitä ihmettä minä miehen rahoilla tai vallalla tekisin?
Aletheias - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En tietenkään voisi. Mitä ihmettä minä miehen rahoilla tai vallalla tekisin?
AletheiasNaisille raha on aito rakkaus
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näin se on. Suhteessa kuuluu molempien olla ykkösiä toisilleen eikä niin, että jatkuvasti haetaan jotain "parempaa" pettäen puolisoa.
Erikseen sitten tietysti avoimet suhteet tai monisuhteet, mutta ne eivät ole itselleni oikeita suhdemuotoja
AletheiasTotta sanot
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Naisille raha on aito rakkaus
Minulle ei. Tienaan ihan riittävästi tullakseni toimeen ilman yhdenkään miehen rahoja.
Aletheias - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Läheisyys on ihmiselle tärkeää. Tai ainakin useimmille meistä. Kosketus, toisen ihmisen antama lämpö, turva, eroottinen nautinto.. Kaikki nuo ovat ihmiselle tärkeitä ja jos ne jäävät vajaiksi, voi se herkästi vaikuttaa mielialaan, onnellisuuden tunteeseen tai vaikkapa uniin. Ei ihme, että olen myös jo vuosia nukkunut huonosti 😁
Mutta onnea on monenlaista ja myös itseäni lämmittää nähdä läheisteni onnea. En pystyisi olemaan onnellinen, jos läheisilläni on murheita, sillä tunnen heidän murheensa kuin ominani.
AletheiasMjoo, tänäänkin tunsin jotain onnistumisen onnea kun ynnäilin tyttären todistusten arvosanat keskiarvoksi. 9.69 ei ole huono saavutus häneltä, ottaen huomioon muun aktiivisen elämän aikaa vievien harrastusten parissa.
AV - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mjoo, tänäänkin tunsin jotain onnistumisen onnea kun ynnäilin tyttären todistusten arvosanat keskiarvoksi. 9.69 ei ole huono saavutus häneltä, ottaen huomioon muun aktiivisen elämän aikaa vievien harrastusten parissa.
AVHuikea keskiarvo, josta kelpaa tuntea onnea 😊
Lisään vielä yleisenä kommenttina näin koulujen päättäjäisten kunniaksi, että keskiarvo ei määritä lasta ja lapsi on yhtä arvokas olipa keskiarvo mikä tahansa. Monelle lapselle koulu voi olla hyvinkin haasteellista, ja seiskankin keskiarvo on työn takana. Jos lapsi yrittää parhaansa, se riittää 🤗
Aletheias - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Huikea keskiarvo, josta kelpaa tuntea onnea 😊
Lisään vielä yleisenä kommenttina näin koulujen päättäjäisten kunniaksi, että keskiarvo ei määritä lasta ja lapsi on yhtä arvokas olipa keskiarvo mikä tahansa. Monelle lapselle koulu voi olla hyvinkin haasteellista, ja seiskankin keskiarvo on työn takana. Jos lapsi yrittää parhaansa, se riittää 🤗
AletheiasMielestäni Suomen koululaitos ja myös tyttäreni koulu huomio tämän jopa ihailtavasti.
Hän ei ole koskaan saanut stipendiä, vaikka on ollut koko ajan luokan paras tai toiseksi paras.
Stipendien kuuluukin mennä parhaiten omaa tasoaan nostaville, tai muuten yhteisön hyvinvointia parhaiten edustaville.
Se, että tytär sai urheilusta numeron 9, vaikka tekee ja tahkoaa sen parissa 10 tuntia viikossa...se ei ole yllätys. Sillä tuskin 100 metrin juoksija voisi saada arvosanan 9, 800 metrin juoksussa:)
Mutta, olen todella ylpeä tyttärestäni. Otti vielä yhden ylimääräisen kielen josta sai 10, ja liittyi muutamaan harrasteryhmään mistä ei edes keskusteltu. Kysyin miksi niin teki kun se vie aikaa...no, en tiedä kun oli se ja tämä juttu. Mutta ei se tunnu kokonaisuutta millään tavalla häiritsevän, jos muksu saa tehdä ekstraa mitä itse haluaa.
AV - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mielestäni Suomen koululaitos ja myös tyttäreni koulu huomio tämän jopa ihailtavasti.
Hän ei ole koskaan saanut stipendiä, vaikka on ollut koko ajan luokan paras tai toiseksi paras.
Stipendien kuuluukin mennä parhaiten omaa tasoaan nostaville, tai muuten yhteisön hyvinvointia parhaiten edustaville.
Se, että tytär sai urheilusta numeron 9, vaikka tekee ja tahkoaa sen parissa 10 tuntia viikossa...se ei ole yllätys. Sillä tuskin 100 metrin juoksija voisi saada arvosanan 9, 800 metrin juoksussa:)
Mutta, olen todella ylpeä tyttärestäni. Otti vielä yhden ylimääräisen kielen josta sai 10, ja liittyi muutamaan harrasteryhmään mistä ei edes keskusteltu. Kysyin miksi niin teki kun se vie aikaa...no, en tiedä kun oli se ja tämä juttu. Mutta ei se tunnu kokonaisuutta millään tavalla häiritsevän, jos muksu saa tehdä ekstraa mitä itse haluaa.
AVOn oikein, ettei huomioida vain koulumenestyksestä vaan myös muilla mittareilla, jos stipendejä ylipäätään halutaan jakaa. Oman lapsen koulussa on huomioitu esim. ahkerin lukija, eniten opiskeluasennetta parantanut, musiikillisesti ansioitunut jne. Oleellista on mielestäni, että tunnustukset toimisivat rohkaisevina ja tsemppaavina tunnustuksina heille, jotka sen ansaitsevat.
Jos lapsesi itse päättää ottaa uusia haasteita ilman, että se häntä tuntuu kuormittavan, niin sehän on hienoa 😊 Lapsen pitääkin saada tehdä itselleen mieluisia asioita eivätkä ne silloin kuormita, kun se tapahtuu lapsen ehdoilla.
Minunkin lapseni on aina ollut aktiivinen, harrastanut useampaa lajia, ollut tutorina yms ja joku on joskus kyseenalaistanut sitä, että tarvitseeko lapsi niin paljon kaikkea ja vastaan aina siihen, että tarvitsee, jos se on se, mikä tekee lapsen onnelliseksi. Jos vanhemmat painostavat lasta, niin sillon se kuormittaa eikä ole oikein, mutta jos se on lapsesta itsestä lähtöisin, niin onnellinen on laosi, joka saa toteuttaa itseään omalla tavallaan.
Aletheias - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
On oikein, ettei huomioida vain koulumenestyksestä vaan myös muilla mittareilla, jos stipendejä ylipäätään halutaan jakaa. Oman lapsen koulussa on huomioitu esim. ahkerin lukija, eniten opiskeluasennetta parantanut, musiikillisesti ansioitunut jne. Oleellista on mielestäni, että tunnustukset toimisivat rohkaisevina ja tsemppaavina tunnustuksina heille, jotka sen ansaitsevat.
Jos lapsesi itse päättää ottaa uusia haasteita ilman, että se häntä tuntuu kuormittavan, niin sehän on hienoa 😊 Lapsen pitääkin saada tehdä itselleen mieluisia asioita eivätkä ne silloin kuormita, kun se tapahtuu lapsen ehdoilla.
Minunkin lapseni on aina ollut aktiivinen, harrastanut useampaa lajia, ollut tutorina yms ja joku on joskus kyseenalaistanut sitä, että tarvitseeko lapsi niin paljon kaikkea ja vastaan aina siihen, että tarvitsee, jos se on se, mikä tekee lapsen onnelliseksi. Jos vanhemmat painostavat lasta, niin sillon se kuormittaa eikä ole oikein, mutta jos se on lapsesta itsestä lähtöisin, niin onnellinen on laosi, joka saa toteuttaa itseään omalla tavallaan.
AletheiasNäen asian samalla tavalla, joskus lasten harrastukset(usein?) tukevat koulutyössä.
Mietin miten tyttären musiikinopettaja oli laittanut pitkät viestit laulukokeen osalta, laittoi "lauloit Behmin Fridan omalla pianosäestyksellä, wau!"
Tulihan siitä kymppi, mutta hän onkin musiikkiopinnoissa jo konservatoriassa aika pitkällä.
Haittaako harrastus koulunkäyntiä? Tuskin!
AV - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Näen asian samalla tavalla, joskus lasten harrastukset(usein?) tukevat koulutyössä.
Mietin miten tyttären musiikinopettaja oli laittanut pitkät viestit laulukokeen osalta, laittoi "lauloit Behmin Fridan omalla pianosäestyksellä, wau!"
Tulihan siitä kymppi, mutta hän onkin musiikkiopinnoissa jo konservatoriassa aika pitkällä.
AVMietin vain itse kun en ole koskaan hänen kuulut harjoittavan tuosta kappaletta, mistä hän on itse sen löytänyt, ja mikä iski siihen että hän halusi sen esittää.
https://www.youtube.com/watch?v=oBFUOjl1HNw&list=RDoBFUOjl1HNw&start_radio=1
AV - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Näen asian samalla tavalla, joskus lasten harrastukset(usein?) tukevat koulutyössä.
AVItseasiassa harrastukset todella tukevat koulunkäyntiä ja vähentävät uupumusta. Tätä on tutkittukin eli ei ole vain omaa päätelmääni. Ainakin liikunnallisilla harrastuksilla on tämä vaikutus, mutta myös esim musiikilliset harrastukset vaikuttavat positiivisesti lapsen kehitykseen.
Ja onhan se loogistakin, sillä harrastukset tukevat kokonaisvaltaisesti lapsen hyvinvointia, mikä antaa lapselle paremmat edellytykset oppia. Myös oma kokemukseni tukee tätä, sillä lapseni ystäväpiirissä oikeastaan kaikki harrastavat aktiivisesti ja kaikki pärjäävät koulussa hyvin.
Tuo Behmin kappale on hyvä laulaa, loistava valinta tyttäreltäsi 😊
Aletheias - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Itseasiassa harrastukset todella tukevat koulunkäyntiä ja vähentävät uupumusta. Tätä on tutkittukin eli ei ole vain omaa päätelmääni. Ainakin liikunnallisilla harrastuksilla on tämä vaikutus, mutta myös esim musiikilliset harrastukset vaikuttavat positiivisesti lapsen kehitykseen.
Ja onhan se loogistakin, sillä harrastukset tukevat kokonaisvaltaisesti lapsen hyvinvointia, mikä antaa lapselle paremmat edellytykset oppia. Myös oma kokemukseni tukee tätä, sillä lapseni ystäväpiirissä oikeastaan kaikki harrastavat aktiivisesti ja kaikki pärjäävät koulussa hyvin.
Tuo Behmin kappale on hyvä laulaa, loistava valinta tyttäreltäsi 😊
AletheiasJep, ja nyt koulu loppui joten oheiset kehiin.
Huomenna salipäivä, ajattelin ottaa jo pientä räjähtävän voiman harjoitetta, mutta ikä ei anna siihen mahdollisuutta. Ei ehkä isän, eikä tyttären:)
AV - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jep, ja nyt koulu loppui joten oheiset kehiin.
Huomenna salipäivä, ajattelin ottaa jo pientä räjähtävän voiman harjoitetta, mutta ikä ei anna siihen mahdollisuutta. Ei ehkä isän, eikä tyttären:)
AVAina voi harjoitella räjähtävää voimaa 😅 Itse kävin tänään porrastreenaamassa maastolenkin päätteeksi ja viimeinen kierros portaissa alkoi tuntumaan niin paljon, että reidet tärisi. Siitä oli räjähtävyys kaukana kun kampesin itseni takaisin autolle 😂
Aletheias
- Anonyymi00040UUSI
Ukko lähti nuoremman, nätimmän ja hoikemman matkaan. Minä olen harrastanut kostoseksiä kaikkien kanssa, jopa ex-ukon kavereiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122129Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111075
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066