Vilma Alina on hyvä...

27

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa jaa, poistelu on alkanut jälleen. 👌

• Anonyymi00003

• Anonyymi00004

Jo tuosta nimestä voin päätellä että jotain p*skaa se on kuitenki.

• Anonyymi00005

Tämä:
      mutta en käytä kuulokeita vaan huudatan stereoita.

Dark House 2026 | Hypnotic Night Skyline (Acid Industrial DJ Set)
      https://youtu.be/jfKXAkuXje0

• Nyt oon vähän kade, mutta itse biisi menee kyllä jalan alle ja sielun syövereihin.

• Anonyymi00006
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nyt oon vähän kade, mutta itse biisi menee kyllä jalan alle ja sielun syövereihin.

Pienet Audio Pro Addon One -vahvistavat kaiuttimet tässä pöydällä läppärin takana, ja pöydän alla on 8" 300W subwoofer. Tarkoitus on vaihtaa tuo subbari isompaan jossian vaiheessa, mutta hyvin jytisee kyllä tuokin.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Pienet Audio Pro Addon One -vahvistavat kaiuttimet tässä pöydällä läppärin takana, ja pöydän alla on 8" 300W subwoofer. Tarkoitus on vaihtaa tuo subbari isompaan jossian vaiheessa, mutta hyvin jytisee kyllä tuokin.

Oi, siellä saa kunnon bassotuntuman. 🥹 Muistan joskus entisessä elämässä, kun tanssin paljonkin ja halusin tuntea sen basson väreilyn kehossani. Those were the days. 🙏💛

• Anonyymi00007
        Mu5tasydän kirjoitti:

Oi, siellä saa kunnon bassotuntuman. 🥹 Muistan joskus entisessä elämässä, kun tanssin paljonkin ja halusin tuntea sen basson väreilyn kehossani. Those were the days. 🙏💛

Joo ei ne kuulokkeet vaan tunnu samalta, kuulee kyllä paremmin tai tarkemmin, mutta se basson jytinä ei vaan tunnu. Niitä on muuten sellaisia laitteita mitkä tekee sitä värinää esim tuoliin, mutta ne oli sellaisia että piti laittaa sarjaan kaiutinelementin kanssa. En tiedä olisiko sellaista mikä voisi suoraan liittää vahvistimeen, ja ruuvata tuolin pohjaan tai runkoon kiinni. Silloin kuulokkeillakin saisi autenttisemman musiikkikokemuksen aikaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo ei ne kuulokkeet vaan tunnu samalta, kuulee kyllä paremmin tai tarkemmin, mutta se basson jytinä ei vaan tunnu. Niitä on muuten sellaisia laitteita mitkä tekee sitä värinää esim tuoliin, mutta ne oli sellaisia että piti laittaa sarjaan kaiutinelementin kanssa. En tiedä olisiko sellaista mikä voisi suoraan liittää vahvistimeen, ja ruuvata tuolin pohjaan tai runkoon kiinni. Silloin kuulokkeillakin saisi autenttisemman musiikkikokemuksen aikaan.

Oikein asennetuilla tarkkailukaiuttimilla hyvin akustoidussa tilassa kuulee mielestäni paremmin, kuin luureilla. Tai siis stereokuva on nautittavampi ja tosiaan ne alempien taajuuksien ääniaaltojen värähtelyt, kun oikein tuntee kropassa, niin ai ai!

• Anonyymi00008
      • Anonyymi00009

• Mu5tasydän
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Motionless In White - Afraid of the Dark [Official Video]
        https://www.youtube.com/watch?v=jolaO2Z6xCM

Kiitos linkeistä, menee turhan raskaaksi omaan makuun. Varmasti moni muu tykkäsi, täällä kun on enemmän näitä raskaan sarjan edustajia.

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

• Kiitos linkeistä, perehdyn näihin.

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos linkeistä, perehdyn näihin.

Niin varmaan perehdyt.... kuuntelet korkeintaan ilman ääntä niitä....

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin varmaan perehdyt.... kuuntelet korkeintaan ilman ääntä niitä....

Kovinpa olet riidanhakuinen?

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kovinpa olet riidanhakuinen?

Vain erittäin ikävän sorttisten ja keinotekoisten ihmisten kanssa.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Vain erittäin ikävän sorttisten ja keinotekoisten ihmisten kanssa.

No jos kerran olen niin ikävä ja keinotekoinen ihminen, niin mitä vttua tulet mun ketjuun lässyttämään?

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

No jos kerran olen niin ikävä ja keinotekoinen ihminen, niin mitä vttua tulet mun ketjuun lässyttämään?

Ai sinä omistat tämän ketjun? Varmaan koko palstan muutenkin.

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet täysin feikki persoona. Kaikki sinussa on feikkiä, kaikki nuo kommentit ja kaikki soopa mitä suollat on tekaistua.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Olet täysin feikki persoona. Kaikki sinussa on feikkiä, kaikki nuo kommentit ja kaikki soopa mitä suollat on tekaistua.

Tukehdu katkeruuteesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe