Että joku kiinnostuu susta ku kirjottelet täällä naisten tuoksuista ja kaikesta paskasta mitä suollat täällä! Siis jos mä kirjoittelisin tollasia päivät pitkät nii ennemmin kuolisin. Pidät yllä kulisseja ja saat tyydytystä noiden paskajuttujen kirjoittamisesta. Oikeesti, ei kukaan tollasta halua. Aatella ku jäät kiinni tosta niin miten sut muistetaan?
Luuletko tosissaan
9
161
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Silli- ja lemottajamies on yhteiskunnan reunamilla päivystävä elämäntapafilosofi.
- Anonyymi00003UUSI
Sairas mies kyseessä. Esittää normaalia mutta näkeehän sen että aivan sairas mieleltään. On vastuussa täällä lähes kaikesta sairaasta kirjottelustaan. T.ap
- Anonyymi00005UUSI
VÄÄRIN! KYSEESSÄ ON ERITTÄIN PIDETTY MIES
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
joo
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nimi?
- Anonyymi00004UUSI
Nainen on kirjoittaja.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä musta ainakin joku kiinnostuu joku sellanen normaali joka ei täällä käy. En ottaskaan ketään joka täällä aikaansa viettää.
- Anonyymi00008UUSI
Kuka jää kiinni mistä kyllä mä olen tiedetty en tunnettu ei hetkauta mua pätkääkään miten on sinun taustasi ja historiasi
- Anonyymi00010UUSI
Sillä on ai vo vam ma. Ei se ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233091Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712073Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076