Jääkiekon mm kultaa suomi vai sveitsi
Nainen kumpi voittaa
12
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomella on enemmän kokemusta voitoista ja voitoista myös vastustajan kotiareenalla niin veikkaan ja toivon Suomea mestariksi.
- Anonyymi00002
Mutta olisi se silti yllätys. Ja oikein kiva yllätys olisikin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta olisi se silti yllätys. Ja oikein kiva yllätys olisikin.
Eka peli oli harjoittelua (Toisen kotihallissa) ja tokassa on revanssi henkeä. Mukava yllätys se on aina, vähän pitää olla myös onnekas, että mestaruus saavutetaan.
- Anonyymi00003
Kulta voittaa, pyrsk. Hihhih.
- Anonyymi00005
Tulee tiukka taisto, kumpikaan ei luovuta hevillä. Sveitsi tulee takuulla taistelemaan kotiyleisön edessä raivoisasti ja Suomen pääty lienee kovilla, mutta Suomen etuna on monipuolisempi pelityyli ja taitava puolustuspelaaminen. Sveitsi pelaa vauhdikasta ja aggressiivista peliä ja heillä on todella taitava joukkue, mutta kurinalaisuus on Suomen joukkueella parempi, mikä saattaa olla ratkaiseva tekijä lopputulokseb kannalta.
Veikkaan lopputulokseksi 3-2 Suomelle.
Aletheias Suomi! 🇫🇮
- Anonyymi00006
En katso koskaan jääkiekkoa, enkä juuri muutakaan urheilua!
- Anonyymi00007
4-2. En halua sanoa ääneen kumpi voittaa.
Mulla tuo katsominen menee liikaa tunteisiin, alan eläytymään ja selostamaan mukana. Kannustan Suomea kuitenkin. Tietysti.
- Anonyymi00008
Minulla on vähän samaa vikaa. Olen todella huono katsomaan pelejä näytöltä. Parhaiten pärjään paikan päällä ja eritoten, jos pystyy seisomaan, niin voi purkaa jännitystä liikehdintään.
Aletheias
- Anonyymi00009UUSI
Jos jatkoaika pelataan 3 vastaan 3 niin ihan sama vaikka suomi häviäisi. En aio katsoa 3 vs 3 peliä. Minusta se pilaa jääkiekon.
- Anonyymi00010UUSI
Josi tekee jatkoajalla. (Sisäpiiri tietoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61947