Enää kyykkyyn. Näin kerrottiin facessa. Kokoomus on tilanteesta huolissaan, sillä he eivät tiedä mihin asentoon köyhät voidaan tulevaisuudessa laittaa.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Laitetaan sulle valjaat ja talja kattoon
niin
pääset jaloillesi
laiska
sosialisti - Anonyymi00002
Kyllä ne saadaan nöyräksi.
Ensin ne laitetaan opiskelemaan pienissä soluasunnoissa niin pienellä opintorahalla ja asumislisällä, että on pakko ottaa 20 tonnia opintolainaa.
No sehän tarkoittaa, että ne suostuu nöyrästi kyykkyyn ja ottaa vastaan mitä tahansa työtä valmistumisen jälkeen. Monelta jää lainat maksamatta ja luottotiedot menee, sitten menee asunto ja pääsee kyykistelemään sillan alla.- Anonyymi00005
Jaahas, että ihan laitetaan opiskelemaan ja siitä maksetaan niin huonosti, että joutuu jopa ottamaan lainaa. Pitaisi olla selvää, että jokaisen tulee halutessaan saada opiskella 50 vuotta hyvällä korvauksella ja kaikilla mahdollisilla eduilla veronmaksajien kustannuksella.
- Anonyymi00003
No en pääse itsekään helposti kyykkyyn. Polvillan7 teen töissä, ne, mitä toiset tekee kyykyssä. Vielä n 2 v sitten syväkyykky onnistui helposti. Sitten tuli nivelrikkoa joka paheni nopeasti, lonkkaan. Kävely oli jo loppua, kun leikattiin. En edelleenkään kuukausien kuluttua pääse kyykkyyn. Tiedä sitten, mikä on syynä. Muu arkinen onnistuu kyllä, kuten se työ, metsässä liikkuminen, ja jopa pyöräily.
- Anonyymi00004
Eihän työttömät saa käydä salillakaan niin miten oletat, että työttömät pääsisivät kyykkyyn?
- Anonyymi00006
Minkäs teet, kun ei saa edes opiskella nykyään.
Syksyllä saa työttömätkin mennä kansalaisopiston kyykkykursseille, jos eduskunta hyväksyy uuden lain. Nyt ei saa mennä kursseille, kun voidaan määritellä opiskelijaksi ja ettei ole kokoaikaisesti työhön käytettävissä, jos käy kerran viikossa harjoittelemassa kyykkyä kansalaisopistossa.
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/hallitus-esittaa-helpotuksia-opiskeluun-tyottomana-mahdollisuudet-opiskella-lisaantyvat
- Anonyymi00007
Itse olen ollut syväkyykyssä jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483