Parasta grillissä?

Anonyymi-ap

Ihan vapaasti, kesä on tullut etuajassa!

37

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Parasta grillissä ON tietenkin , makkarat ja kalat ja kasslerpihvit - TIETENKIN-

• Anonyymi00002

Just tulin Minimanista, jossa puutarhamyymälässä oli grillimakkara tarjoilu.
      Snelmanin grillimakkaraa oli tarjolla ja oli kyllä oikein herkullista makkara, nam...

• Anonyymi00014

Snellman Paahdettu Valkosipuli ja Lisäaineeton Grillimakkara olivat Kotilieden testisijoilla 3. ja 4.

Maistoin pienen pätkän lisäaineetonta joku viikko sitten ja totesin sen hyväksi.

• Anonyymi00003

Kotilieden testin ykköseksi nousi Atria Wilhelm Juustoicha sriracha-sulatejuustomakkara ja toiseksi Lidlin Grilli Maisterin Piccolo.

• Anonyymi00018

Kaikkia suttuja ja roskisten pohjia sitä nykyään makkaroihin ängetäänkin.

• Anonyymi00004

Parasta grillistä on kala ja kasvikset. Esim kasvisnyytit alkukesän kasviksilla ovat todella maistuvia. Myös halloumi-juusto suoraan grillistä kuuluu kesään 🌞

Aletheias

• Anonyymi00017

Miten kala laitetaan grillissä niin ettei se hajoa ja tipu hiilloksen evääksi?

• Anonyymi00020

Juu ja päälle vielä luomukasviksia ja vegaanista viiniä irtoripsiprinsessojen mieliksi💩

• Halloumi on kyllä herkkua. Seuraavana päivänä voi olla vaikeuksia saada silmät auki. 😅

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miten kala laitetaan grillissä niin ettei se hajoa ja tipu hiilloksen evääksi?

Itse teen yleensä folioon käörittybä, mutta voihan kalan paistaa myös vaikkapa halsterilla jos on kokonainen kala.

Aletheias

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Juu ja päälle vielä luomukasviksia ja vegaanista viiniä irtoripsiprinsessojen mieliksi💩

Luomukasvikset ja vegaaninen viini kuulostavat oikein hyviltä.

Irtoripsiprinsessoista en osaa sanoa mitään, en ole koskaan pitänyt irtoripsiä. Olen siitä onnekas, että minulla on luonnostaan pitkät ja tuuheat ripset, joten saan niistä riittävän näyttävät ilman kalliita lisäkkeitäkin.

Aletheias

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Halloumi on kyllä herkkua. Seuraavana päivänä voi olla vaikeuksia saada silmät auki. 😅

Halloumi on kyllä melkoinen suolapomni, joten kannattaa nauttia kohtuudella 😅

Aletheias

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Itse teen yleensä folioon käörittybä, mutta voihan kalan paistaa myös vaikkapa halsterilla jos on kokonainen kala.

Aletheias

Siis käärittynä 😁 Pitäisi ehkä oikolukea joskus mitä lähettää..

Aletheias

• Parhaimpia grilliherkkuja ovat grillimakkarat (Kabanossi original), kasvikset ja marinoidut kanavartaat (paloina vartaaseen: broiskua, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa, kirsikkatomaatteja, maissia, jne.). Hyvää! 😋🐔🧅🍅🌽🫑

• Anonyymi00005

Luulin että tykkäisit esim jehtron jämäkästä tai tukkijätkän makkarasta ja siitä on kesä tehty

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Luulin että tykkäisit esim jehtron jämäkästä tai tukkijätkän makkarasta ja siitä on kesä tehty

En ole maistanut, en osaa sanoa.
        Kaikki raakamakkarat, juustomakkarat ja vegemakkarat jäävät syömättä. En tykkää.

• Anonyymi00008
        tosi.typy kirjoitti:

En ole maistanut, en osaa sanoa.
        Kaikki raakamakkarat, juustomakkarat ja vegemakkarat jäävät syömättä. En tykkää.

No mikä sinappi paras kabanossiin

• Anonyymi00008 kirjoitti:

No mikä sinappi paras kabanossiin

Tietysti Turun Sinappi, väkevä (punakorkkinen).

• Anonyymi00009
        tosi.typy kirjoitti:

Tietysti Turun Sinappi, väkevä (punakorkkinen).

Ihan hyvä valinta se on hyvä sinappi pidän itsekkin siitä

• Anonyymi00015

Marinoitko kanavartaat itse vai löytyy kaupasta valmista?

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Marinoitko kanavartaat itse vai löytyy kaupasta valmista?

Käytän itse tehtyä marinadia. Toki, jokainen laittaa mieleisensä, mutta oma marinadi on niin helppo ja vaivaton sekoittaa. En osta valmista.

Rypsi-, tai oliiviöljyä, sitruunamehua tai omenaviinietikkaa, soijakastiketta, hunajaa, puristettua valkosipulia, raastettua inkivääriä ja mustapippuria. Voi laittaa ripauksen fariinisokeria, jos haluaa makeutta.
        (en tiedä mittasuhteita, teen aina "näppi-tuntumalla")

• Erilaiset vartaat ja makkara. Myöskään pekoni-herkkusieniin en kyllästy koskaan.

• Anonyymi00006

Sanoisit suoraan että tinderi makkarasta pidät eli sielt saa aitoo liha nuijaa ja kiisselii jälkkäriksi

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Sanoisit suoraan että tinderi makkarasta pidät eli sielt saa aitoo liha nuijaa ja kiisselii jälkkäriksi

Eiköhän tämä palstailu riirä taas vähäksi aikaa. Täällä saa mitään muuta kuin vttuilua ja tylytystä. Joo, heippa!! 👋

• Anonyymi00007
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eiköhän tämä palstailu riirä taas vähäksi aikaa. Täällä saa mitään muuta kuin vttuilua ja tylytystä. Joo, heippa!! 👋

Heippa

• Sienistä piti tulla sanomaan sen verran, etten itse välitä, mutta tytär laittaa myos pekonia sienien ympärille ja feta-juustoa sienen sisään. Siitä grilliin.
        On kuulemma hyvää.
        Minä en ole koskaan oppinut tykkäämään sienistä, joten jätä ne muille herkkusuille. En edes tunne sieniä, muita kuin kanttarellin ja kärpässienen. 😁🍄🍄‍🟫

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

No tules nyt takaisin

• Anonyymi00013 kirjoitti:

No tules nyt takaisin

Joo joo. Ei täällä oikeasti kannata liikaa olla. Nyt vaan sairaana tullut oltua myös enemmän.

Koitan nyt vielä kerran sinulle nätisti selittää, että en kuulu siihen tinder-joukkoon, joka antaa kaikille.

Toivottavasti ymmärtäisit että meidän ei kannata keskustella koko aiheesta, kun emme sitä asiallisesti osaa keskenään tehdä.

• tosi.typy kirjoitti:

Sienistä piti tulla sanomaan sen verran, etten itse välitä, mutta tytär laittaa myos pekonia sienien ympärille ja feta-juustoa sienen sisään. Siitä grilliin.
        On kuulemma hyvää.
        Minä en ole koskaan oppinut tykkäämään sienistä, joten jätä ne muille herkkusuille. En edes tunne sieniä, muita kuin kanttarellin ja kärpässienen. 😁🍄🍄‍🟫

Pitääkin testata fetalla. Jääkaappi oli tänään niin tyhjä (jälkikasvun lähdettyä) ja kun olen vielä kipeänä, niin ei jaksa lähteä kauppaan. Niinpä tilasin salaattipizzan. Vielä kun parikytä minsaa jaksaisi odottaa. 🥹

• Anonyymi00010

MAKKARA. a luokkaa mieluusti kiitos

• Anonyymi00011

eikä mitään s aatanan campingiä

• Anonyymi00012

Vaan atrillia ja poprillia sen olla täytyy ja oliskin vielä sotrillii niin kaikki olis hyvin

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaan atrillia ja poprillia sen olla täytyy ja oliskin vielä sotrillii niin kaikki olis hyvin

Aivan. Ja HK:n Sininen on aina varma valinta ;)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Poprilliä grillaisivat Rinta Joupin autoliikkeessä muutama vuosi sitten.
        En tiennyt, että on poprilliä, maistui oikein hyvälle ja ajattelin, että mitähän makkaraa
        mahtaa olla, kun maistuu näin hyvälle.
        Katsoin sitten pahvilaatikkoon grillin lähistöllä ja siellä oli tyhjiä poprikki makkaran
        pakkauksia.
        Miten poprilli voi olla noin hyvää, kai se on grillauksen salaisuus....

• Anonyymi00025

Grillihiilet.

Se on ainoa oikea tapa grillata grillissä.

Sitten siinä voi grillata mitä vaan.

• Anonyymi00026

Kuorruta mälleillä, näin säästät juustokuluissa. Arvuuta kaveria syötyään, mikä juusto.

• Anonyymi00028
      UUSI

Naapurin kissat. Mjaysaa miten mureaa. 🤤

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      42
      4662
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2534
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      70
      916
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      891
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      854
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      815
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      800
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      746
    Aihe