Jos oikein muistan niin

Anonyymi-ap

FB kunnialliset levittää FB:ssä myös KEVITSAN KAIVOKSESTA TIETOA JOKA AIHEUTTAA SEN, että KAIVOS MENEE KIINNI JA MONTA SATAA TYÖNTEKIJÄÄ JOUTUU TYÖTTÖMIKSI!

Häntä pitää kunnioittaa, koska hän on käynyt myös KAIVOSALAN KOULUTUKSEN JA HÄN KÄYTTÄÄ TIETOJA VÄÄRIN JA LEVITTÄÄ PASKAA FB:SSÄ!

Minä olin vain yleisestä turvallisuudesta huolissani, koska Kevitsan kaivos ja Ivalon lentokenttä ovat myös TURVALLISUUTEEN, PELASTUSTOIMEN PITEISIIN SEKÄ TERVEYDEN HOITOON LIITTYVIÄ RASITTEITA JOTKA OLIS PITÄNYT OTTAA JO 2017 VUONNA OTTAA HUOMIOON, KUN INARIN KUNNASSA ON SUUNNITELMIA TEHTY!

Sairaala puuttuu edelleen ja MARI PALOLAHTIHAN SIELLÄ ON SIIVIKON JARMON SEKÄ MUIDEN KANSSA OLLUT NÄITÄ ASIOITA HOITAMASSA!

Minä olisin kyllä mielellään mennyt Ivalosta ALUE EDUSTAJAKSI , mutta sehän on tehty jo SELVÄKSI, että HOLO ON YHTEISKUNTA KELVOTON PASKA JOKA EI YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN!

Kohta 30vuotta ollaan oltu ilman SAIRAALAA JOKA OLI MEIDÄN IVALOLAISTEN OIKEUS JOKA OLI JO SOTA-AIKANA IVALOSSA ELI VALTIO OLI PERUSTANUT TUON ALUNPERIN!

Inarin kunnalla EI OLE OLLUT OIKEUKSIA EDES PÄÄTTÄÄ KOKO SAIRAALA ASIASTA KUNTAYHTYMÄN KANSSA, KOSKA VALTIO OLI SAIRAALAN IVALOON RAKENNUTTANUT!

Täällä vaan päätetään kaikkea ja Holoa voi syyttää kaikesta koska minä oon jo valmiiksi VIRALLINEN KUNNIATON PASKA!

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Muistin oikein, että FB kunnialliset BOIKOTOI KAIVOS TOIMINTAA eli levittävät PERÄTÖNTÄ PASKAA PUHELIMILLA JA TIETOKONEILLA!

Ottaen huomioon niin puhelimet, tietokoneet, autot, vaatteet sekä kengätkin saastuttaa luontoa ja levittää MIKRO MUOVIA LUONTOON.

Ihminen tuhoa itse luontoa ja itsensä vaikka hän kuinka kuvittelee SUOJELEVANSA!

Jos meinaa suojella luontoa niin on PAREMPI, kun pysyttelet 4 seinän sisällä kotona niin LUONTO EI KÄRSI EIKÄ TUHOUDU!

• Anonyymi00002
      UUSI

FB:tä pystyy lukemaan ilman, että on käyttäjä.
      Kyllä siellä oli niitä kirjoituksia joissa he vastuustaa kaivostoimintaa, mutta kyllä KAIVOKSISTA JA TEHTAISTA TULEVAT TUOTTEET FB KUNNIALLISILLEKKIN KELPAA VAIKKA NUO KAIKKI LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA MINUN KAUTTA!

• Anonyymi00003
        UUSI

Minähän olen 3 sukupolven TEHDAS TYÖNTEKIJÖITÄ.

Äitini isä ehti olemaan Ruotsissa tehtaan sahalla töissä ja hän oli KORSNÄSIN TEHTAAN TYÖNTEKIJÖITÄ.
        Äitini äiti oli osa-aika siivoojana Korsnäsin tehtaalla.
        Samoja tehtaita on/on ollut Suomessa ja KORSNÄSIN KYLÄT liittyy näihin tehtaisiin.
        Gävlessä on asuin alue jonka nimi on KORSNÄS JA KORSNÄSIN MASSA TEHDAS ON SIELLÄ.
        He kutsuivat sitä SÄKKI-TEHTAAKSI, koska he tekivät SÄKKEJÄ.

Kyllä siellä tehtiin myös paperia, mutta minähän en lapsena tykännyt siitä paperista koska kyseessä oli Printtaus paperia ja minä halusin piirustus paperia niin he toivat töistä minulle paperia niin TYTTÖ saa piirtää!
        Paperia sain aika varmasti monta kilometriä, koska he toivat pinon.

Äitin kanssa ollaan molemmat oltu Norjassa tehtaalla, mutta meidän suvun naiset ollaan oltu jo 4 polvessa tehtaalla töissä, koska minun nuorin tyttökin on ollut jo tehtaalla töissä.

Eli me ollaan oltu Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa TEHTAILLA TÖISSÄ SUORASSA NAIS-LINJASSA eli meillä työt pysyneet naisilla äitien kanssa samana!

Siivousta, Pesulaa ja Tehdas työtä.
        Meillä oli äitini kanssa ISOT D jotka yhdisti, koska hänellä oli D kortti ja minulla olis ollut D luokan räjäytysluvat, mutta suostuin luopumaan tuosta.
        Syy oli se, että nuorin tyttäreni halusi 10vuotiaana, että hänen äitinsä jatkaa mielummin ENKELI-KOULUA, koska hänestä räjähteiden kanssa työskentely oli VAARALLISTA!

FB kunniallista ei ole, koska tuo keskustelukin loukkasi HEIDÄN KUNNIOITA!

Me oltiin FB:SSÄ tytön kanssa, kun näitä KESKUSTELUJA ollaan käyty ja me oltiin silloinkin, kun kävin enkeli koulua.
        Tyttö sano aina pienenä, että : Minustakin tulee isona enkeli ja minun äiti on opettaja.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinusta tulee tonkeli, koska sinä tongit joka paikan!
        Alko kertomaan juttujaan niin minä sanoin, että : Voi ristus sentään tuon Jesuiitan kanssa!
        Jesuiita on nais puolinen Jeesus joka kulkee TOTUUDEN TIETÄ VALEHTELIJOIDEN kanssa.
        Isänsä oli jääny työkyvyttömyyseläkkeelle, koska oli saanut BURN OUTIN.
        Hänellä on kuulemma ollu 2 kertaa syöpäkin ja minä sanoin, että : Se kyllä saa vielä uuden syövänkin!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minähän olen 3 sukupolven TEHDAS TYÖNTEKIJÖITÄ.

Äitini isä ehti olemaan Ruotsissa tehtaan sahalla töissä ja hän oli KORSNÄSIN TEHTAAN TYÖNTEKIJÖITÄ.
        Äitini äiti oli osa-aika siivoojana Korsnäsin tehtaalla.
        Samoja tehtaita on/on ollut Suomessa ja KORSNÄSIN KYLÄT liittyy näihin tehtaisiin.
        Gävlessä on asuin alue jonka nimi on KORSNÄS JA KORSNÄSIN MASSA TEHDAS ON SIELLÄ.
        He kutsuivat sitä SÄKKI-TEHTAAKSI, koska he tekivät SÄKKEJÄ.

Kyllä siellä tehtiin myös paperia, mutta minähän en lapsena tykännyt siitä paperista koska kyseessä oli Printtaus paperia ja minä halusin piirustus paperia niin he toivat töistä minulle paperia niin TYTTÖ saa piirtää!
        Paperia sain aika varmasti monta kilometriä, koska he toivat pinon.

Äitin kanssa ollaan molemmat oltu Norjassa tehtaalla, mutta meidän suvun naiset ollaan oltu jo 4 polvessa tehtaalla töissä, koska minun nuorin tyttökin on ollut jo tehtaalla töissä.

Eli me ollaan oltu Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa TEHTAILLA TÖISSÄ SUORASSA NAIS-LINJASSA eli meillä työt pysyneet naisilla äitien kanssa samana!

Siivousta, Pesulaa ja Tehdas työtä.
        Meillä oli äitini kanssa ISOT D jotka yhdisti, koska hänellä oli D kortti ja minulla olis ollut D luokan räjäytysluvat, mutta suostuin luopumaan tuosta.
        Syy oli se, että nuorin tyttäreni halusi 10vuotiaana, että hänen äitinsä jatkaa mielummin ENKELI-KOULUA, koska hänestä räjähteiden kanssa työskentely oli VAARALLISTA!

FB kunniallista ei ole, koska tuo keskustelukin loukkasi HEIDÄN KUNNIOITA!

Me oltiin FB:SSÄ tytön kanssa, kun näitä KESKUSTELUJA ollaan käyty ja me oltiin silloinkin, kun kävin enkeli koulua.
        Tyttö sano aina pienenä, että : Minustakin tulee isona enkeli ja minun äiti on opettaja.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinusta tulee tonkeli, koska sinä tongit joka paikan!
        Alko kertomaan juttujaan niin minä sanoin, että : Voi ristus sentään tuon Jesuiitan kanssa!
        Jesuiita on nais puolinen Jeesus joka kulkee TOTUUDEN TIETÄ VALEHTELIJOIDEN kanssa.
        Isänsä oli jääny työkyvyttömyyseläkkeelle, koska oli saanut BURN OUTIN.
        Hänellä on kuulemma ollu 2 kertaa syöpäkin ja minä sanoin, että : Se kyllä saa vielä uuden syövänkin!

Ei se syöpä niin vakava ole, koska on minullakin SYÖPÄ ja sekin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!

Siksi minä kerroin miehelleni lääkärissä, että : Minä olen loukannut FB:SSÄ kunnioita joten kyllä sinustakin vielä tulee KUNNIATON PASKA!

Yks FB kunniallinen sentään todisti, että hänelle oli käynyt niin, että häntä oli hoidettu LEIKKAA, LIIMAA JA KOPIO hoidolla FB KUNNIALLISENA!

Minä olin sentään käynyt leikkauksessa aikaan ennen, kuin oli FB KUNNIALLISIA EDES OLEMASSA!

• Anonyymi00004
      UUSI

Boliden Kevitsa suljetaan yhtiön johdon mukaan vuonna 2033.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      20
      3389
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1666
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      1011
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      999
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      60
      977
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      958
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      870
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      37
      829
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      821
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      49
      733
    Aihe