Onko olemassa pahaa karmaa?? Jos niin on

quistis

on Quu sen vallassa ja pahasti:o((
Tänään onnisytuin jättämään pohkeeni auton oven väliin..Auts..sattui niin saat...Hemmetti mulla pakko olla mega pohkeet..Miten muutoin se mahdollista..tai..sit se karma..
No riparin vierailupäivänä jouduin kaikkiin kilpailuihin,sketseihin ja kuoroon...ja jopa papin puheeseen esimerkiksi..Hui..Hämmentävää...Mä kun vain yritin olla näkymätön...Ja viel lopuksi...Pois lähtiessämme..aukaisin auton oven astuakseni siihen...oih ja voih..jalka lipesi ja mä olin ojan pohjalla käsi ovenkahvasta kiinni pitäen...Persus kastui...Ja ihmisillä oli taas hauskaa...Onko tää enää normaalia koheltamista nolojen tilanteiden äipälle...Vai onko tämä sitä pahaa karmaa...Voih...Loppuuko tämä koskaan...Kysyy hän...ihan piipittäen:o(

111

2101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porumies

maj karma on paras.

• quistis

oikein on???

• porumies

• quistis

• eijarina

Että sulle taas sattuu ja tapahtuu!!! Olis pitänyt olla mukana vahtimassa mut kun juutuin taas sohvan nurkkaan niinkuin tavallisesti:( Olen todella pahoillani etten ehtinyt hätiin:(

• quistis

oltas molemmat maattu siellä ojan pohjassa..Kissankellot sylissä!!!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

oltas molemmat maattu siellä ojan pohjassa..Kissankellot sylissä!!!

ois ollut ehkä hauska kokemus! Meidät tuntien oltas varmaan yhdessä naurettu koko jutulle ihan kippurassa:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ois ollut ehkä hauska kokemus! Meidät tuntien oltas varmaan yhdessä naurettu koko jutulle ihan kippurassa:)

en vain jaksanut kertoa ihan kaikkea:o(( Niitä kommentteja joita sain auton kuljettajalta...Taas ja jälleen kerran:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

en vain jaksanut kertoa ihan kaikkea:o(( Niitä kommentteja joita sain auton kuljettajalta...Taas ja jälleen kerran:o(

omaan arvoonsa sen kommentit!!! Koht ei enää tarvi kuunnella niitä:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

omaan arvoonsa sen kommentit!!! Koht ei enää tarvi kuunnella niitä:)

mä jätänkin...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mä jätänkin...

Mä meen välillä meseen mut tuun varmaan jossain välissä viel kattomaan onko maailman matkaaja paikalla:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

Mä meen välillä meseen mut tuun varmaan jossain välissä viel kattomaan onko maailman matkaaja paikalla:)

vaik niin:o))

• yksitypy

on joskus. Mikään ei onnistu ja kaikki menee pieleen. Tähdet eivät silloin ole suosiollisia.
      Mutta älähän hätäile. Ei niin pahaa, ettei joskus hyvääkin elämä tuo tullessaan :=)))

• quistis

Sitä nyt sit jäänkin odottelemaan...Mä laitoin Sulle viestin alotuksees, mut sekin on hukkunut..karmaa....

• ykköskolli evk

Nyt yllätit minut positiivisesti! Kirjoituksessa ei ole lähes yhtään kirjoitus virhettä. Mistäs nyt oikein tuulee?
      Ei mitään pahaa karmaa ole olemassa, tekevälle vaan sattuu kaikenlaista sillointällöin.
      Ole huoleti, kyllä sun onnesi vielä kääntyy parhain päin! :P)))!!!:::...,,,---

• quistis

ei virheitä...Olin kai vain niin tohkeissani...Tai sit vaan joskus leikin hömppää...Mut kiva yllättää....:o)))))))))))))

• onni

vainoaa sua!!!

• quistis

hyvän onnen:o))))

• Naurattaa
        quistis kirjoitti:

hyvän onnen:o))))

jälleen!!!

• quistis
        Naurattaa kirjoitti:

jälleen!!!

Jahas naura vain...:o)))))))))

• ilahtua?
        quistis kirjoitti:

Jahas naura vain...:o)))))))))

Oletanko oikein? Nauran:)

• quistis
        ilahtua? kirjoitti:

Oletanko oikein? Nauran:)

kun heille nauretaan...:o))

• väännät
        quistis kirjoitti:

kun heille nauretaan...:o))

veistä haavassa???

• quistis
        väännät kirjoitti:

veistä haavassa???

En edes tienny niin tekeväni:o(

• kuitenkin
        quistis kirjoitti:

En edes tienny niin tekeväni:o(

teet!! Satulinna?

• quistis
        kuitenkin kirjoitti:

teet!! Satulinna?

linnan,mut en usko et se kertoo sulle mitään...Kuule petturit on erikseen!!!

• yksitypy
        kuitenkin kirjoitti:

teet!! Satulinna?

aika jännä otus olet :=)))
        Sinulla on joitain elämänviisauksia noissa lyhyissä kommenteissasi. Olet aika salaperäinen mies :=))))
        Mutta kukahan oikein oletkaan?

• nähtävästi
        quistis kirjoitti:

linnan,mut en usko et se kertoo sulle mitään...Kuule petturit on erikseen!!!

haluat!!

• quistikselta!
        yksitypy kirjoitti:

aika jännä otus olet :=)))
        Sinulla on joitain elämänviisauksia noissa lyhyissä kommenteissasi. Olet aika salaperäinen mies :=))))
        Mutta kukahan oikein oletkaan?

Tietää!!

• quistis
        nähtävästi kirjoitti:

haluat!!

Enkä mä oikeasti tiedä kuka sä olet.Tai sit olet se kummin serkun sedän kaiman velipuolen pojanpoika:o))))))))))

• Nimetön
        quistikselta! kirjoitti:

Tietää!!

vai sellainen juttu :=)))
        Ei muuta kuin lycka till :=))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Enkä mä oikeasti tiedä kuka sä olet.Tai sit olet se kummin serkun sedän kaiman velipuolen pojanpoika:o))))))))))

kämppis! Tulin taas välillä kurkkaamaan suakin ettet luule mun unohtaneen:)

• Nimetön
        quistis kirjoitti:

Olisko asialla tämä JJ ? :=)))
        Tai sellainen epäilys kävi mielessäni :=))

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kämppis! Tulin taas välillä kurkkaamaan suakin ettet luule mun unohtaneen:)

Missäs olet huidellu:o)))

• yksitypy
        Nimetön kirjoitti:

vai sellainen juttu :=)))
        Ei muuta kuin lycka till :=))

tuo nimetön olin. Hitsi! Mutta öitä teille :=))

• quistis
        Nimetön kirjoitti:

Olisko asialla tämä JJ ? :=)))
        Tai sellainen epäilys kävi mielessäni :=))

Musta kuitenkin erilainen...Pahus kohta taas väärinkäsityksiä:o(

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

Musta kuitenkin erilainen...Pahus kohta taas väärinkäsityksiä:o(

mutta jokin epäilys vaan tuli :=)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Missäs olet huidellu:o)))

mä nyt sut unohtaisin!!! Olin tuol toisel puolel juttelemassa yhden likka kaverin kanssa ja sit sain yhden vanhan valokuvan postissa muksusta pienenä ja laitoin sen kansiooni!

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

mutta jokin epäilys vaan tuli :=)))

täältähän on kateissa jokunen kolli...Ehkä...

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

täältähän on kateissa jokunen kolli...Ehkä...

se kolli katos heti :=))
        Mun epäilys vaan kasvaa. Mutta hyvät yöt sinulle ja myös JJ:lle :=)))

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

se kolli katos heti :=))
        Mun epäilys vaan kasvaa. Mutta hyvät yöt sinulle ja myös JJ:lle :=)))

Toi kolli katoo aina:o/

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä nyt sut unohtaisin!!! Olin tuol toisel puolel juttelemassa yhden likka kaverin kanssa ja sit sain yhden vanhan valokuvan postissa muksusta pienenä ja laitoin sen kansiooni!

sellaiset kuvat on ihania:o)))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

sellaiset kuvat on ihania:o)))))

Täys tuho on siinä jotain kolmen-neljän vanha. Mä muistankin sen kuvan mut mul ei itellä ollu sitä. Ex-ukkeli oli sen jostain kätköistään löytänyt ja lähetti mulle. Laitoin meilin että kaikki mitä löytyy niin mulle kans kun sil on skanneri niin se onnistuu.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

Täys tuho on siinä jotain kolmen-neljän vanha. Mä muistankin sen kuvan mut mul ei itellä ollu sitä. Ex-ukkeli oli sen jostain kätköistään löytänyt ja lähetti mulle. Laitoin meilin että kaikki mitä löytyy niin mulle kans kun sil on skanneri niin se onnistuu.

häneltä hienosti tehty:o))))))

• haluat?
        quistis kirjoitti:

Sovitaan sitten niin:)

• quistis
        haluat? kirjoitti:

Sovitaan sitten niin:)

sitten sovittu...(nyt miettii...mikä on sovittu ja kenen kanssa:o/)

• pahaa karmaa... ihmisille nyt vaan sattuu ja tapahtuu....:)))

• quistis

sattuu tämän tästä...;o))))

• quistis kirjoitti:

sattuu tämän tästä...;o))))

saa jännittää... että mitä tänään taas tapahtuu...:))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

saa jännittää... että mitä tänään taas tapahtuu...:))

totta...Ei tarvitse järjestää erikseen elämysmatkoja;o)))))))))))

• quistis kirjoitti:

totta...Ei tarvitse järjestää erikseen elämysmatkoja;o)))))))))))

ja ajatteles.... säästyy pitkä euro.....(ei oo pennejä enää... vai vissiin ois pitän sanoo sentti...):)))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

ja ajatteles.... säästyy pitkä euro.....(ei oo pennejä enää... vai vissiin ois pitän sanoo sentti...):)))))

tämä tieto ilahduttaa minua kovin;o))))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

• quistis kirjoitti:

tulit sit tuplana.... :))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

tulit sit tuplana.... :))

niin...Mä kun olen niin taitava koneen käsittelijä...;o)))))))))))

• quistis kirjoitti:

niin...Mä kun olen niin taitava koneen käsittelijä...;o)))))))))))

ei haittaa... itsekään en nero... paitsi huuhaalle osaan kirjoittaa ilman neuvoa..... heh...

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

ei haittaa... itsekään en nero... paitsi huuhaalle osaan kirjoittaa ilman neuvoa..... heh...

huippuälykkäiden ihmisten kokoontumisfoorumi...Niihn;o)))))))))))))))))

• quistis kirjoitti:

huippuälykkäiden ihmisten kokoontumisfoorumi...Niihn;o)))))))))))))))))

on... koska olemmehan täällä.....:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

vaatimattomuus!!Kunnia niille joille se kuuluu:o)

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

• quistis kirjoitti:

täytyy tästä iltapalaa mennä typylle tekeen...palaillaan astialle.... heips....:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

täytyy tästä iltapalaa mennä typylle tekeen...palaillaan astialle.... heips....:)))

tavataan...Ja taas kaksi samaa....Toivoton tunari mä olen:o(

• jolppis

Sinullapa oli vain vettä ja kissankelloja siellä ojan pohjalla, mutta Cee on kertonut könynneensä ojassa, jonka sisältöä käytettään kukkasten lannotteena. ;)
      Älä siis murehdi, sinun tapauksessasi karma on pelkästään hyvää. ;)

• quistis

Entäs nää kipeet naarmut ja mustelmat mun megapohkeessani???

• jolppis
        quistis kirjoitti:

Entäs nää kipeet naarmut ja mustelmat mun megapohkeessani???

Nehän vaan kertoo että veri vielä kiertää, ja ilmeisen vilkkaasti vielä. Puhalletaan Ceen kanssa yhdessä sun pohkeeseen. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Nehän vaan kertoo että veri vielä kiertää, ja ilmeisen vilkkaasti vielä. Puhalletaan Ceen kanssa yhdessä sun pohkeeseen. ;)

helpottaa...Mut miten mä voin jättää pohkeeni auton ovev väliin...heh..Kuules ne uudet herneet...Niinhän sen on oltava:o))))))

• jolppis
        quistis kirjoitti:

helpottaa...Mut miten mä voin jättää pohkeeni auton ovev väliin...heh..Kuules ne uudet herneet...Niinhän sen on oltava:o))))))

No sitten olet ottanut niitä liikaa, - siitä komplikaatiot. Eikös Cee jo vähän varottanu. ;)
        Herneet oli ensiluokkaisia hyvin vähän käytettyjä ja hellyydellä nenässä pidettyjä. Älä siis pelkää, totut kyllä niihin. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

No sitten olet ottanut niitä liikaa, - siitä komplikaatiot. Eikös Cee jo vähän varottanu. ;)
        Herneet oli ensiluokkaisia hyvin vähän käytettyjä ja hellyydellä nenässä pidettyjä. Älä siis pelkää, totut kyllä niihin. ;)

mä ehdin jo vetästä koko satsin nekkuun:o(( Vähän se kyllä kirpas...Luulin et niin kuuluukin!!
        Mä täs vähän olenkin ihmetelly noita helliä untemuksia...Se sitt johtuukin siitä...Hellyydellä pidettyjä...Mulla alko muuten säärikarvat kasvaa vimmatusti ja tossa rinnassakin törröttää jo kaks ristssä....:o(

• jolppis
        quistis kirjoitti:

mä ehdin jo vetästä koko satsin nekkuun:o(( Vähän se kyllä kirpas...Luulin et niin kuuluukin!!
        Mä täs vähän olenkin ihmetelly noita helliä untemuksia...Se sitt johtuukin siitä...Hellyydellä pidettyjä...Mulla alko muuten säärikarvat kasvaa vimmatusti ja tossa rinnassakin törröttää jo kaks ristssä....:o(

Ymmärrän, koirasherneet nekkuun ja äkkiä. ;)
        Joko muuten ääni alkaa madaltua ja silimät seissä? ;)
        Hitto sulla on jo yks rintakarva eneemmä kuin mulla. ;)

• quistis
        jolppis kirjoitti:

Ymmärrän, koirasherneet nekkuun ja äkkiä. ;)
        Joko muuten ääni alkaa madaltua ja silimät seissä? ;)
        Hitto sulla on jo yks rintakarva eneemmä kuin mulla. ;)

ennen olin kirkas ja heleä sopraano...Nykyisin en edes tenori...Hups....Silmät ovat seisoneet jo kauemmin et siltäosin ei uutta!!! Jahas,jos näitä karvoja alkaa ihan farmiksi asti tulla...Niin minäpäs kipaisen ne sulle...Koska sinullehhan ne oikeastaan kuuluvatkin:o)) Tai sit pestaudun sirkukseen kummajaiseksi;o)))) (hups ei sekään uutta)

• eijarina

siihen on hyvät välit säilynyt kaiken aikaa. Sitä kaikki aikoinaan ihmettelikin et miks laitettiin kantapäät yhteen mut se on meidän asia. Ihan mukavan uuden on löytänyt, ovat poikenneet kylässä kun on olleet menossa pojalle.

• quistis

käykkään varmasti usein:o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

käykkään varmasti usein:o)

ei. En nyt viitti täs enempää kertoilla, sanon sit tuol privan puolella joskus jos tulee puheeks.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ei. En nyt viitti täs enempää kertoilla, sanon sit tuol privan puolella joskus jos tulee puheeks.

parempi:o)))))))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

parempi:o)))))))))

kotiutu ja huus kuin mieletön äitee! Täyty käydä taputtamassa poskelle kun tuli ajoissa kotiin:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kotiutu ja huus kuin mieletön äitee! Täyty käydä taputtamassa poskelle kun tuli ajoissa kotiin:)

hyvä mami;o)))))))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

hyvä mami;o)))))))))

kasvattaa siitä viel kunnon miehen jollekkin tytölle:) Koht kattelen telkkaa pitkäst aikaa kun tulee C.S.I ja sen jälkeen varmaan nukkumaan ehkä.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kasvattaa siitä viel kunnon miehen jollekkin tytölle:) Koht kattelen telkkaa pitkäst aikaa kun tulee C.S.I ja sen jälkeen varmaan nukkumaan ehkä.

suunnitelmat Sulla:o)))) Toivottavasti onnistuu;o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

suunnitelmat Sulla:o)))) Toivottavasti onnistuu;o)

juu! Nyt mä meen töllän ääreen noin tunniks ja kurkkasen sit viel onko tääl ketään hereillä ennen nukkumaan menoo:)

• Aki 43

Eipä mullakaan ihan putkeen menny tämä päivä, illalla mulle soitettiin että paras kaverini kuoli saunaan eilen illalla sairaskohtaukseen.
      :o(

• quistis

MUn juttuni ihan pieniä...Onko Sul nyt huonot fiilikset??

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

MUn juttuni ihan pieniä...Onko Sul nyt huonot fiilikset??

Pari tuntia aikaa kun kuulin. Se on joku sellainen outo epätodellinen olo. Kaverista on koneella digikamerakuvia monta kymmentä ja jutunpätkiä mitä nauhoiteltiin mikillä. Sit sekin teki rakkausrunot.fi:n mun kanssa runoja, ilmoitan että poistavat sen sivut, tai ainaskin että se on kuollut. Ite tallensin koneelle ne sivut jo.

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Pari tuntia aikaa kun kuulin. Se on joku sellainen outo epätodellinen olo. Kaverista on koneella digikamerakuvia monta kymmentä ja jutunpätkiä mitä nauhoiteltiin mikillä. Sit sekin teki rakkausrunot.fi:n mun kanssa runoja, ilmoitan että poistavat sen sivut, tai ainaskin että se on kuollut. Ite tallensin koneelle ne sivut jo.

läheisille järkyttävää...Se epätodellisuus...Shokin kaltainen tila:o)) Halaa...

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

läheisille järkyttävää...Se epätodellisuus...Shokin kaltainen tila:o)) Halaa...

Me ei pariin kuukauteen muuta kuin soiteltiin, kun muutin siitä naapurista pois. Se otti paljon alkoholia ja kun mä lopetin niin me erkaannuttiin sellasella tasolla. Selvinpäin voi sanoa oli tosi hauskaa ja rakentavaa keskustelua.

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Me ei pariin kuukauteen muuta kuin soiteltiin, kun muutin siitä naapurista pois. Se otti paljon alkoholia ja kun mä lopetin niin me erkaannuttiin sellasella tasolla. Selvinpäin voi sanoa oli tosi hauskaa ja rakentavaa keskustelua.

muutoin jakselet????

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

muutoin jakselet????

Päänsärky on hellittäny, oli monta päivää ja ajattelin että huomena menen lääkäriin jos ei lopu. Mollivoittoista muuten kun tuo kaverikin jäi asemalleen täältä junasta jossa me vielä matkataan.

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Päänsärky on hellittäny, oli monta päivää ja ajattelin että huomena menen lääkäriin jos ei lopu. Mollivoittoista muuten kun tuo kaverikin jäi asemalleen täältä junasta jossa me vielä matkataan.

surutyösi...Kyllä se sitten helpottuu..Elämän koskemattomuus...Hetkeksi häiriintynyt...
        Hyvä et pää kunnossa. Ja onneksi Sä osaat kertoa miltä milloinkin tuntuu:o)

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

surutyösi...Kyllä se sitten helpottuu..Elämän koskemattomuus...Hetkeksi häiriintynyt...
        Hyvä et pää kunnossa. Ja onneksi Sä osaat kertoa miltä milloinkin tuntuu:o)

Ei mikään rakkaus, ei mikään ystävyys voi tulla kohtalomme tielle jättämättä siihen jotain ikuista merkkiä.
        - Francois Mauriac

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Ei mikään rakkaus, ei mikään ystävyys voi tulla kohtalomme tielle jättämättä siihen jotain ikuista merkkiä.
        - Francois Mauriac

niin totta ja kaunista.o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

ootko pitänyt huolta ottopojasta kun olin poissa:) Ei mennytkään ihan niin kauan kun luulin:)

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

Jos näkisimme koska ja missä tapaisimme taas, olisimme hellempiä sanoessamme ystävillemme hyvästi.
        - Ouida

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ootko pitänyt huolta ottopojasta kun olin poissa:) Ei mennytkään ihan niin kauan kun luulin:)

niin kovasti...;o)))

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Jos näkisimme koska ja missä tapaisimme taas, olisimme hellempiä sanoessamme ystävillemme hyvästi.
        - Ouida

todella et toi pitäisi paikkansa,mut me ihmiset ollaan välil niin monimutkaisia:o((

• eijarina
        quistis kirjoitti:

niin kovasti...;o)))

tulla sulta kysymään kun kysyin onko ollut kiltisti:) Olet kuulemma pitänyt huolta kun jätin raukan heitteille:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

tulla sulta kysymään kun kysyin onko ollut kiltisti:) Olet kuulemma pitänyt huolta kun jätin raukan heitteille:(

mut huonot tavat,,,röyhtäs nulikka;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mut huonot tavat,,,röyhtäs nulikka;o))

sentään anteeks! Olen siis jotain saanut jo aikaiseksi kasvatuksen suhteen:) Nyt hänelle pitäisi löytää kunnollinen tyttöystävä:) Tiedän kyllä mihin suuntan hänen ajatukset vie mutta tilanne hieman arka:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sentään anteeks! Olen siis jotain saanut jo aikaiseksi kasvatuksen suhteen:) Nyt hänelle pitäisi löytää kunnollinen tyttöystävä:) Tiedän kyllä mihin suuntan hänen ajatukset vie mutta tilanne hieman arka:)

no arat asiat pois ja pojalle nainen;o)

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

todella et toi pitäisi paikkansa,mut me ihmiset ollaan välil niin monimutkaisia:o((

Minä lähden nyt surffailemaan. Kiitos ystävyydestäsi.
        Halit :o)) t.Aki

• eijarina
        quistis kirjoitti:

no arat asiat pois ja pojalle nainen;o)

oikein tosissaan täytyy kattella mitä vois asian hyväks tehdä:)

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Minä lähden nyt surffailemaan. Kiitos ystävyydestäsi.
        Halit :o)) t.Aki

kiittää..On onnelinen,jos voi olla avuksi:o)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oikein tosissaan täytyy kattella mitä vois asian hyväks tehdä:)

sille et ottaa vaan ja sillä hyvä:o)))))

• eijarina

se onkin kun se ei ole niin yks selitteistä:( Jospa jutellaan siit sit toiste:)

• quistis

niitä asioita...Laita vaik meili;o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

niitä asioita...Laita vaik meili;o))))

huomenissa kun herään, meen varmaan koht nukkumaan, alkaa vähän väsyttää.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

huomenissa kun herään, meen varmaan koht nukkumaan, alkaa vähän väsyttää.

vielä..Pojatkin katsoo tossa viel filmiä..Niiden oma tv ei suostu yhteistyöhön...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

vielä..Pojatkin katsoo tossa viel filmiä..Niiden oma tv ei suostu yhteistyöhön...

seuraavaks sanoo sopimuksensa irti? Toivottavasti ei ainakaan se tietsikka mil nyt olet:) Koputetaan lujaa puuta:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

seuraavaks sanoo sopimuksensa irti? Toivottavasti ei ainakaan se tietsikka mil nyt olet:) Koputetaan lujaa puuta:)

Kun rupee menee päin persuketta niin sillon menee tosi rankasti:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Kun rupee menee päin persuketta niin sillon menee tosi rankasti:o(

se tahtoo olla mut nyt mä meen nukkumaan. Pdä sä huoli mun ottopojasta:) Josko joku muukin tulis viel sun kans takas sanalle kun mä häippäsen:) Joten hyvää yötä ja nähdään päivemmällä. Laitan sulle meiliä aamulla kun herään:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

se tahtoo olla mut nyt mä meen nukkumaan. Pdä sä huoli mun ottopojasta:) Josko joku muukin tulis viel sun kans takas sanalle kun mä häippäsen:) Joten hyvää yötä ja nähdään päivemmällä. Laitan sulle meiliä aamulla kun herään:)

tosi kaunit unet:o)) Tavataan huomenna:o)))

• maiskis

Oinas?

• quistis

olen:o)))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe