Teidän mielestä olen niin ällöttävä ja oksettava, ettei kukaan halunnu olla lapsena minun ystävä!!! Tiedän mielestä olen iljettävä!!! Ja en ollut lapsena ystävyyden arvoinen!!!
Mutta miksi???
Mitä pahaa tein?
Miksi minulla ei olisi saanut olla erisukupuolta ja valtava ikäero minuun!! Hän olisi iän puolesta voinut saada minut teininä!!
Miksi ette tajua!! Että ystäväni oli myös minun vanhempani ystävä!!!
Vanhempani oli samassa ammattikoulussa kuin ystäväni sisar ja sitä kautta tutustuimme ystävään!
Tätä mieltä te olette!! Että olen niin surkea, ettei kukaan halunut olla lapsena minun ystävä!!!
Mitä pahaa siinä oli?? Että minulla oli ystävä!! Joka olisi iän mukaan voinut saada minut teininä lapsekseen!! Miksi ette voi uskoa, ettei minulle tapahtunut pahaa???
Yhteiskunta vei hänet minulta valheiden takia!!
Ihanaa kuulla että olen ollut lapsena niin ällöttävä!
Miksi näin on??
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oletko jonkin sortin vammainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333004Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32939Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699