Tässä oli vähän muuta säätöä ensin joten en oikein ehtinyt heti kello 12.53 alkaa hommiin tänään maantaina 1.6.2026.
Toimin ANNETTUJEN OHJEIDEN MUKAAN!
Minä luulin, että se oli MIEHENI HOLO joka soitti POLIISIN NUMEROSTA.
Jäin ihmettelemään, että miksi hänen piti vielä nimiki valehdella taas ja väittää nimekseen MAUKKA!
Minun mieheni HOLON nimi on TANELI nykysin ja hän ei kyllä etunimeään enään vaihda!
Minusta on vaimona mukavampi sanoa, kun vaihtelen kuulumisia tuttujen kanssa, että : Joo kyllä se MEIJÄNKI TANELI!
Sitten voin huutaa vielä, että : VAI MITÄ TANELI? TANELI MIHIN SIE OIKEIN MENIT!!!! NYT POIS SIELTÄ HYLLYN TAKAA MAKKAAMASTA! Voi vittu sentään tuon äijän kanssa ja minun pittää nyt mennä, mutta nähdään taas ja vaihamma kuulumisia paremmin! Muistinko mie sanoa, että MEÄN TANELI ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI!
Voin huudella perään vielä, että : Taneli on vähän IHMIS ARKA, mutta me luovuimma koirasta ja mie sanoin Tanelille, että KOIRA PITTÄÄ LAITTAA POIS NIIN SIEKI OPIT IHIMISEKSI!
VATTENFALL on FB KUNNIALLINEN HÄIRIKKÖ!
Heillä on sentään rahaa ja FB KUNNIALLISET ILOISIN MIELIN MAKSAA KORVAUKSIA SÄHKÖ YHTIÖN SYRJINNÄSTÄ!
Netti yhteys EI TOIMI ILMAN SÄHKÖÄ!
No niin nyt minä HOLO puutun vuorostani EPÄKOHTIIN.
11
100
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minun puhelimessa DNA:N JA ELISAN LIITTYMÄT JA ISÄNI VAIHTOI MUISTAAKSENI SAUNALAHDEN LIITTYMÄN TELIAAN!
Moppe Frouva kävi MINUN ISÄLLE sanomassa, että EI KANNATA VAIHTAA!
Moppe Frouvallahan on vara puuttua minun Holon isän asioihin, kun hänen oma ISÄ ASUU ATTENDON HOIVAKODISSA VAIKKA HÄNEN VAIMO JA TYTTÖ OVAT VANHUSTEN HOITAJIA JA EIVÄT OMAA VANHUSTA OSAA HOITAA KOTONA!
Äitinsä möi MEIKKIÄ Hannolan Juhan äitin kanssa!
Sitä minä ihmettelin AINA, että miksi he eivät itse käyttäneet!?
En ole varma, että muistanko oikein että HEIDÄN MEIKKI-KAUPPA PÄÄTTY KONKURSSIIN, koska ME IVALOLAISET OLTIIN NIIN RUMIA, ETTEI HEIDÄN MEIKEISTÄ OLLUT MITÄÄN HYÖTYÄ!
Toinen oli VÄVYNIEMEN KAUNIS JA toinen PIKKU-PETSAMON KAUNIS, mutta kumpikaan ei liity meidän TURJAKKEIDEN KAUNIISEEN SUKUUN!
Moppe Frouvan isä on minun isäni serkku, mutta hänen lapset eivät ole meille Kunniattomille Holoille enään mitään!
He ovat niitä ÄMMÄNSAARELAISIA ja kyllä kai tuon näkkee jo heän naamasta ja ämmäthän ne kaikki kylän asiat tietää!
Kyllähän tätä päivää on odotettu, mutta naurattaa kyllä, koska heän vävyki alko ÄMMÄKSI!
Heän vävy oli meän HOLOJEN vävy ensin, mutta EI ME HÄNTÄ TAKASIN HUOLITA!
Hyvä mies meni pilalle, kun hän alko ÄMMÄKSI!
Hän on sentään FB KUNNIALLINEN ÄMMÄ!- Anonyymi00002UUSI
Voi HARMI, koska ÄMMÄN VÄVYSTÄ EI TULE KUNINGASTA EIKÄ PRINSSIÄ, koska hänen äitinsä EI OLE EDES ASUNUT RUOTSISSA EIKÄ NORJASSA!
Onhan se niin mukavaa, kun meistä kunniattomista paskoista HOLOISTA ON MONEKSI, mutta EI ME KUMPIKAAN OLTAS USKOTTU, että ME NÄIN SUURESSA SUOSIOSSA OLTIIN!
VATTENFALL on sentään RUOTSIN SÄHKÖYHTIÖITÄ ALUNPERIN JA HE VIELÄ LOUKKAA MINUN HOLON KUNNIAA JA SYRJIVÄT VIELÄ SEN LISÄKSI!
Maukka EI OLE mikään nimi ja hän kysyi : Kuuluuko sinne?
Minä vastasin, että : KUULUU JA KUULUUKO SINNE!?
Ei vastannut vaan laitto luurin kiinni!
Ääni oli niin tuttu joten Suomen valtio oli laittanut mieheni Holon asialle!
Suomalaiset lähdetään erilleen, koska me SUOMALAISET TURJAKKEET OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA MEIDÄN KUNNIOITA LOUKATAAN JOKA PÄIVÄ FB:SSÄ JA YMPÄRI MAAILMAN!
FB kunniallisten PITI HOITAA ASIAT JA HUOLEHTIA, ettei meidän kunnioita loukata enään! - Anonyymi00004UUSI
Minähän tein Lagerin Ninasta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN!
Holo sano minulle, että : Nyt kyllä kunnioitat minua!
Minä sitten lupasin ja sovin hänen kanssa!
Koltta poliisi Holo ei liittynyt meidän SOPIMUKSEEN, koska HEIDÄN KOLTTA TYTTÖ OLI KÄYNYT POLIISI LAITOKSELLA ÄITINSÄ KANSSA JA PASKANTANU HOUSUUN.
Koltta oli kaltoinkohdellut minun miestäni ja meillä oli KUNNIAN LOUKKAUS ASIA VIELÄ KESKEN SILLOIN!
Ei tietenkään haluta lapsia, koska koltta Holo kaltoin kohteli eikä kunnioittanut miestäni yhtään vaan paskansi housuun vaikka vessa oli vieressä!
FB kunniallisten lapsilla EI OLE MITÄÄN TAPOJA! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minähän tein Lagerin Ninasta KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN!
Holo sano minulle, että : Nyt kyllä kunnioitat minua!
Minä sitten lupasin ja sovin hänen kanssa!
Koltta poliisi Holo ei liittynyt meidän SOPIMUKSEEN, koska HEIDÄN KOLTTA TYTTÖ OLI KÄYNYT POLIISI LAITOKSELLA ÄITINSÄ KANSSA JA PASKANTANU HOUSUUN.
Koltta oli kaltoinkohdellut minun miestäni ja meillä oli KUNNIAN LOUKKAUS ASIA VIELÄ KESKEN SILLOIN!
Ei tietenkään haluta lapsia, koska koltta Holo kaltoin kohteli eikä kunnioittanut miestäni yhtään vaan paskansi housuun vaikka vessa oli vieressä!
FB kunniallisten lapsilla EI OLE MITÄÄN TAPOJA!Lagerin Ninan mies on KOLTTA josta tulee hänen KUNINGAS!
Keväjärvi on heidän Lilliputti KUNINGAS KUNTA!
Me ei olla vielä mieheni kanssa päästy keskustelemaan tuosta aiheesta, että kenestä me tehdään Lagerin Ninan ihana koltta mies!
Hän on sentään itse valinnut ALUEENSA! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lagerin Ninan mies on KOLTTA josta tulee hänen KUNINGAS!
Keväjärvi on heidän Lilliputti KUNINGAS KUNTA!
Me ei olla vielä mieheni kanssa päästy keskustelemaan tuosta aiheesta, että kenestä me tehdään Lagerin Ninan ihana koltta mies!
Hän on sentään itse valinnut ALUEENSA!Ensin he pukkaa kaikki kunnan lapset tälle puolelle jokea KOULUUN HAISTATTAMAAN VITTUA JA SEN JÄLKEEN OPETTAJAT, SIVISTYSTOIMEN TYÖNTEKIJÄT, SIVITYSLAUTAKUNTA, KEHITYSVAMMAISET, YRITTÄJÄT JA KUNTALAISET JOTKA EIVÄT EDES ASU TÄLLÄ ALUEELLA VAATII KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA HEIDÄN LAPSIA!
Minun aikaan KOULUSSA SAI JÄLKI-ISTUNTOA JA MUITA RANGAISTUKSIA TUOLLAISESTA KÄYTÖKSESTÄ JA KOULU MATKAT OLI MYÖS KOULUN VASTUULLA!
Meidän KUNNIATTOMIEN HOLOJEN LAPSET EI OLE VIELÄ EDES SYNTYNEET JOTEN HE EIVÄT KYLLÄ OLE HEITÄ JOTKA HUONOSTI KÄYTTÄYTYY!
Tuossahan he käy välillä leikkikentällä HAISTATTAMASSA VITTUA ja he ovat 6-16 vuotiaita peruskoululaisia!
Minä aina sanon kun he huutaa, että : FB KUNNIA VITUT ON KOTONA PITÄS NOILLE POJILLE ILMOITTAA NIIN YMMÄRTÄVÄT MISTÄ SE VITUN HAISTATUS ON LÄHTÖSIN! - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi HARMI, koska ÄMMÄN VÄVYSTÄ EI TULE KUNINGASTA EIKÄ PRINSSIÄ, koska hänen äitinsä EI OLE EDES ASUNUT RUOTSISSA EIKÄ NORJASSA!
Onhan se niin mukavaa, kun meistä kunniattomista paskoista HOLOISTA ON MONEKSI, mutta EI ME KUMPIKAAN OLTAS USKOTTU, että ME NÄIN SUURESSA SUOSIOSSA OLTIIN!
VATTENFALL on sentään RUOTSIN SÄHKÖYHTIÖITÄ ALUNPERIN JA HE VIELÄ LOUKKAA MINUN HOLON KUNNIAA JA SYRJIVÄT VIELÄ SEN LISÄKSI!
Maukka EI OLE mikään nimi ja hän kysyi : Kuuluuko sinne?
Minä vastasin, että : KUULUU JA KUULUUKO SINNE!?
Ei vastannut vaan laitto luurin kiinni!
Ääni oli niin tuttu joten Suomen valtio oli laittanut mieheni Holon asialle!
Suomalaiset lähdetään erilleen, koska me SUOMALAISET TURJAKKEET OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA MEIDÄN KUNNIOITA LOUKATAAN JOKA PÄIVÄ FB:SSÄ JA YMPÄRI MAAILMAN!
FB kunniallisten PITI HOITAA ASIAT JA HUOLEHTIA, ettei meidän kunnioita loukata enään!Onneksi Suomi voitti MM-kisat niin tämä asia kääntyy niin, että Ruotsi maksaa meille Holoille korvauksia siitä, kun vaihtoi Suomen Norjaan!
Sen jälkeen me HOLOT mennään Presidentti Stubbin luo ja hän antaa meille englantilaisten edustajana SELEKÄÄN ja me saadaan korvauksia, koska Englanti eros EU:sta ja SYRJII MEITÄ KAIKKIA SUOMALAISIA!
Ihan tiedoksi vain Presidentti Stubbille, että EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN SYY EROTA VAIMOSTA!
FB KUNNIALLISET tämän aloitti ja me HOLOT vain pyritään tekemään parhaamme!
Pelataan vuorostaan jääkiekkoa näinkin!
Voisin olla TU-KI muuten, mutta mun on pakko olla joko BRYNÄS TAI ESPOON BLUES, koska olen loukannut myös TU-KI:n kunniaa, mutta ei he päässeet MM JOUKKUEESEEN TÄNÄKÄÄN VUONNA’
Hyvärisen Jussi on sentään FB kunniallisen Lagerin Eijan veli ja hän on TU-KI:N PELAAJIA!
En muista paidan numeroa, koska näin vaan kerran jonku KUVAN! - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onneksi Suomi voitti MM-kisat niin tämä asia kääntyy niin, että Ruotsi maksaa meille Holoille korvauksia siitä, kun vaihtoi Suomen Norjaan!
Sen jälkeen me HOLOT mennään Presidentti Stubbin luo ja hän antaa meille englantilaisten edustajana SELEKÄÄN ja me saadaan korvauksia, koska Englanti eros EU:sta ja SYRJII MEITÄ KAIKKIA SUOMALAISIA!
Ihan tiedoksi vain Presidentti Stubbille, että EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN SYY EROTA VAIMOSTA!
FB KUNNIALLISET tämän aloitti ja me HOLOT vain pyritään tekemään parhaamme!
Pelataan vuorostaan jääkiekkoa näinkin!
Voisin olla TU-KI muuten, mutta mun on pakko olla joko BRYNÄS TAI ESPOON BLUES, koska olen loukannut myös TU-KI:n kunniaa, mutta ei he päässeet MM JOUKKUEESEEN TÄNÄKÄÄN VUONNA’
Hyvärisen Jussi on sentään FB kunniallisen Lagerin Eijan veli ja hän on TU-KI:N PELAAJIA!
En muista paidan numeroa, koska näin vaan kerran jonku KUVAN!Turhaa se Holo siellä LAPIN SUSIEN edustajana juoksee, koska minä edustin Suomen valtiota UIMA-KOULUSSA jota LAPIN SUDET PITIVÄT!
Asuin vuonna 1974 Ruotsissa, mutta olin yksin lomalle 3 vuotiaana Ivaloon mummon luo. Olin syntynyt Ivalossa joten pienenä autoin isompia niin HE PÄÄSI UUTEEN RAJAVARTIOSTON UIMA-HALLIIN UIMA-KOULUUN!
Tuokin on ollut FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun IVALOSSA IVALOLAISENA AUTOIN TOISIA PÄÄSEMÄÄN UIMAHALLIIN UIMAAN.
Koska kesäkuussa oli siihen aikaan vielä kylmä ulkona ja jäätkin oli lähteneet joesta pari viikkoa aiemmin!
Muistan vaan että toiset seiso ja paleli, mutta minun piti uida koska olin UIMA-KOULUSSA!
Piti vielä nukkua teltassa, että SAAN VARMASTI YSKÄN!
He eivät tietenkään suostuneet soittamaan isälle ja kertomaan mitä täällä tapahtuu!
Kaltoin kohtelivat fiksuina Suomessa syntynyttä Ruotsin suomalaista niin suomalaiset pärjää paremmin!
Nämä voi olla just niitä Kekkosen tempauksia, koska ne DIPLOMAATIT oli salakuljettanut pakolaisia Suomeen.
Presidentti Kekkonen suuttu siitä, koska he toimivat väärin.
- Anonyymi00007UUSI
Huh huh mitä juttua
- Anonyymi00009UUSI
Kovaa shittiä!!
- Anonyymi00010UUSI
JOS USKALLAT TULE NAAMAN ETEEN SANOON JOS ON JTN ASIAA ETTEI TARVI TÄNNE KIRJOITELLA.FÖRSTÅR DU?
- Anonyymi00013UUSI
Ihmisen täytyy olla seinähullu kun kirjoittelee tuollaista tekstiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454866Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612721Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391074Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044- 1271006
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?188908- 137875
- 49874