Kuinka vähä-älyisiä jotkut mölisijät ovat?

Anonyymi-ap

Kirjoitat jonkun viestin mahdollisimman selkokielisesti...
Sitten tulee joku jumipää, lukee yhden sanan, eikä edes ymmärrä lukemaansa.

Ryhtyy kiljumaan ja haukkumaan asiasta, mikä ei edes liity aloittajan tekemään aloitukseen. Oikeasti, olen lukenut, että nuoriso tyhmenee. Mutta yhä kiihtyvä tahti luo epäuskoa tulevaisuuteen ja sitä hallitseviin möliseviin kännykkänuoriin.
Sitäpaitsi ne ontuu eripariraajoillaan samalla kun mölisevät itsekseen.

>Simiti<

17

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vanhat akat jaksaa sitte valittaa joka aiheesta.....

• Anonyymi00013
        UUSI

Inceliä vituttaa, kun ytmi tekee aloituksen. Ätmi incel ei vain osaa.

>Simiti<

• Anonyymi00002
      UUSI

Minulla on tunnemuisto tuollaisen kohteeksi joutumisesta! ☝️😄 En muista mitä asia koski. Mutta joku teki juuri noin. 🤮

Minä tietysti provosoin tuollaisia ihmisiä tahallani. Tietysti! Kunnon oikeistolaisena heitän palstalle sanan "feministi", ja sitten katson, kun "vihervassarivirsi" alkaa. 😄🍿

Ai että se on hauskaa. 🤭

🦄

• Anonyymi00003
        UUSI

No sinä nyt oletkin oikein ku-sessa keitetty ääri-feministi. Ei sinun kanssasi kukaan enää halua keskustella mistään mitään. Ei edes naisetkaan.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No sinä nyt oletkin oikein ku-sessa keitetty ääri-feministi. Ei sinun kanssasi kukaan enää halua keskustella mistään mitään. Ei edes naisetkaan.

Ahahhaa, nyt se jo alkoi! 😄🤭🍿

🦄

• Anonyymi00005
        UUSI

Taitavat olla ihan oikeiston faneja, jotka vinkuvat. Varsinkin vihervassaria hokevat ovat säälittävän vähä-älyisiä ja tietämättömiä juntteja.
        Jos aasi et tiedä, niin vihreät ovat kokoomuksen puisto-osasto.

>Simiti<

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taitavat olla ihan oikeiston faneja, jotka vinkuvat. Varsinkin vihervassaria hokevat ovat säälittävän vähä-älyisiä ja tietämättömiä juntteja.
        Jos aasi et tiedä, niin vihreät ovat kokoomuksen puisto-osasto.

>Simiti<

Juu, ja ei minulla mitään vihreitä vastaan ole. Vähän talousosaamista kehiin niin sehän on ihan kelpo puolue. ☺️

Mutta onhan se nyt perin huvittavaa, että palstan ölisijöille: feministi = vihreä = vasemmistolainen. 😂

🦄

• Anonyymi00007
      UUSI

Jo yläasteen biologian opettaja kertoi 90-luvulla, että ihmiskunta rappeutuu ja tyhmentyy.

Tähän soppaan kun lisätään tekoälyn kehitys, niin homma alkaa olla valmis.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00008
        UUSI

Joskus sitä miettii, että mitenhän tyhmäksi teen itseni tekoälyä käyttämällä, mutta tänäänkin piti käydä läpi 200-300 sivuista tekeleitä, niin käytin tekoälyä assistenttina perkaamaan olennaiset asiat teksteistä, sillä muuten tuohon työhön olisi mennyt ikä ja terveys. Melkein pakko käyttää tietyissä asioissa tekoälyä, koska ei vain aika anna enää myöden.

Aletheias

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joskus sitä miettii, että mitenhän tyhmäksi teen itseni tekoälyä käyttämällä, mutta tänäänkin piti käydä läpi 200-300 sivuista tekeleitä, niin käytin tekoälyä assistenttina perkaamaan olennaiset asiat teksteistä, sillä muuten tuohon työhön olisi mennyt ikä ja terveys. Melkein pakko käyttää tietyissä asioissa tekoälyä, koska ei vain aika anna enää myöden.

Aletheias

Eli liika tehokkuusvaatimus tyhmentää ihmiskunnan?

Minä olen ollut luova ja tehnyt käsilläni juttuja :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eli liika tehokkuusvaatimus tyhmentää ihmiskunnan?

Minä olen ollut luova ja tehnyt käsilläni juttuja :)

-keinovaginamies-

Tehokkuusvaatimukset vähintääänkin uuvuttaa ihmiskuntaa. Osaltaan tyhmentääkin, mutta toisaalla taas vaaditaan ihmiseltä yhä enemmän aivokapasiteettia. Pitää olla tehokas ja lisäarvoa tuottava yksilö 😁

Käsillä tekeminen on aina hyväksi ihmiselle. Sillä on kuulemma jonkinlainen positiivinen vaikutus aivo-käsi-yhteyteen, mikä kehittää myös muunlaisia kykyjä. En muista mitä mutta positiivista kuitenkin 😊

Aletheias

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tehokkuusvaatimukset vähintääänkin uuvuttaa ihmiskuntaa. Osaltaan tyhmentääkin, mutta toisaalla taas vaaditaan ihmiseltä yhä enemmän aivokapasiteettia. Pitää olla tehokas ja lisäarvoa tuottava yksilö 😁

Käsillä tekeminen on aina hyväksi ihmiselle. Sillä on kuulemma jonkinlainen positiivinen vaikutus aivo-käsi-yhteyteen, mikä kehittää myös muunlaisia kykyjä. En muista mitä mutta positiivista kuitenkin 😊

Aletheias

No sinä nyt yritätkin olla tuollainen yhteiskunnan tukipylväs ja varsinainen kansankynttilä.

Toista se on meillä puolivilleillä ja vapailla taiteilijasieluilla. :)) Minäkin kun olen syntynyt vapaaherraksi jo alun alkaen, niin voimme haistattaa vähän pidemmät yhteiskunnan tehokkuusvaatimuksille :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No sinä nyt yritätkin olla tuollainen yhteiskunnan tukipylväs ja varsinainen kansankynttilä.

Toista se on meillä puolivilleillä ja vapailla taiteilijasieluilla. :)) Minäkin kun olen syntynyt vapaaherraksi jo alun alkaen, niin voimme haistattaa vähän pidemmät yhteiskunnan tehokkuusvaatimuksille :)))

-keinovaginamies-

Kansankynttilä 😅 Ehken nyt sentään. Yritän vain epätoivoisesti rääpiä kokoon sen verran, että saan maksettus laskut ja täytettyä jääkaapin. Teinipojat syö järkyttävän paljon. Siinä on parempi olla tehokas, jotta saa sekä maksettua ruoat että fyysisesti hommattua ruoat kaappeihin 😁

Puolivilli vapaasielu 😅 Eikös se sinua kuvaava myyttinen hahmo, Cernunnos, ollut juurikin vähän villi tapaus eli meni tuo analyysi aivan oikein kohdallasi 😁

Aletheias

• Anonyymi00011
      UUSI

Täällä on hämmentävän paljon kirjoittelijoita, joilla on keskivakava tai vielä vakavampi lukihäiriö. Outoa on myös se miten lähes lukutaidottomat osaavat kuitenkin kirjoittaa. Käyttävät ehkä tekoälyä tekstiensä tuottamiseen.

• Anonyymi00014
        UUSI

23:53
        Sinäkin olet aika hämmentävä - ellen sanoisi suorastaan hapan.
        Vilma

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

23:53
        Sinäkin olet aika hämmentävä - ellen sanoisi suorastaan hapan.
        Vilma

Sulla on makuaistissa vikaa.

• Anonyymi00016
      UUSI

Siinä yksi syy miksi tää palsta ei enää kiinnosta. Jutut on muutenkin yhtä tyhjän kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4796
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      57
      2641
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1054
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1025
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1014
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      121
      970
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      944
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      855
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49
      854
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      52
      810
    Aihe