Kirjoitat jonkun viestin mahdollisimman selkokielisesti...
Sitten tulee joku jumipää, lukee yhden sanan, eikä edes ymmärrä lukemaansa.
Ryhtyy kiljumaan ja haukkumaan asiasta, mikä ei edes liity aloittajan tekemään aloitukseen. Oikeasti, olen lukenut, että nuoriso tyhmenee. Mutta yhä kiihtyvä tahti luo epäuskoa tulevaisuuteen ja sitä hallitseviin möliseviin kännykkänuoriin.
Sitäpaitsi ne ontuu eripariraajoillaan samalla kun mölisevät itsekseen.
>Simiti<
Kuinka vähä-älyisiä jotkut mölisijät ovat?
17
191
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vanhat akat jaksaa sitte valittaa joka aiheesta.....
- Anonyymi00013UUSI
Inceliä vituttaa, kun ytmi tekee aloituksen. Ätmi incel ei vain osaa.
>Simiti<
- Anonyymi00002UUSI
Minulla on tunnemuisto tuollaisen kohteeksi joutumisesta! ☝️😄 En muista mitä asia koski. Mutta joku teki juuri noin. 🤮
Minä tietysti provosoin tuollaisia ihmisiä tahallani. Tietysti! Kunnon oikeistolaisena heitän palstalle sanan "feministi", ja sitten katson, kun "vihervassarivirsi" alkaa. 😄🍿
Ai että se on hauskaa. 🤭
🦄- Anonyymi00003UUSI
No sinä nyt oletkin oikein ku-sessa keitetty ääri-feministi. Ei sinun kanssasi kukaan enää halua keskustella mistään mitään. Ei edes naisetkaan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No sinä nyt oletkin oikein ku-sessa keitetty ääri-feministi. Ei sinun kanssasi kukaan enää halua keskustella mistään mitään. Ei edes naisetkaan.
Ahahhaa, nyt se jo alkoi! 😄🤭🍿
🦄 - Anonyymi00005UUSI
Taitavat olla ihan oikeiston faneja, jotka vinkuvat. Varsinkin vihervassaria hokevat ovat säälittävän vähä-älyisiä ja tietämättömiä juntteja.
Jos aasi et tiedä, niin vihreät ovat kokoomuksen puisto-osasto.
>Simiti< - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taitavat olla ihan oikeiston faneja, jotka vinkuvat. Varsinkin vihervassaria hokevat ovat säälittävän vähä-älyisiä ja tietämättömiä juntteja.
Jos aasi et tiedä, niin vihreät ovat kokoomuksen puisto-osasto.
>Simiti<Juu, ja ei minulla mitään vihreitä vastaan ole. Vähän talousosaamista kehiin niin sehän on ihan kelpo puolue. ☺️
Mutta onhan se nyt perin huvittavaa, että palstan ölisijöille: feministi = vihreä = vasemmistolainen. 😂
🦄
- Anonyymi00007UUSI
Jo yläasteen biologian opettaja kertoi 90-luvulla, että ihmiskunta rappeutuu ja tyhmentyy.
Tähän soppaan kun lisätään tekoälyn kehitys, niin homma alkaa olla valmis.
-keinovaginamies-- Anonyymi00008UUSI
Joskus sitä miettii, että mitenhän tyhmäksi teen itseni tekoälyä käyttämällä, mutta tänäänkin piti käydä läpi 200-300 sivuista tekeleitä, niin käytin tekoälyä assistenttina perkaamaan olennaiset asiat teksteistä, sillä muuten tuohon työhön olisi mennyt ikä ja terveys. Melkein pakko käyttää tietyissä asioissa tekoälyä, koska ei vain aika anna enää myöden.
Aletheias - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joskus sitä miettii, että mitenhän tyhmäksi teen itseni tekoälyä käyttämällä, mutta tänäänkin piti käydä läpi 200-300 sivuista tekeleitä, niin käytin tekoälyä assistenttina perkaamaan olennaiset asiat teksteistä, sillä muuten tuohon työhön olisi mennyt ikä ja terveys. Melkein pakko käyttää tietyissä asioissa tekoälyä, koska ei vain aika anna enää myöden.
AletheiasEli liika tehokkuusvaatimus tyhmentää ihmiskunnan?
Minä olen ollut luova ja tehnyt käsilläni juttuja :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli liika tehokkuusvaatimus tyhmentää ihmiskunnan?
Minä olen ollut luova ja tehnyt käsilläni juttuja :)
-keinovaginamies-Tehokkuusvaatimukset vähintääänkin uuvuttaa ihmiskuntaa. Osaltaan tyhmentääkin, mutta toisaalla taas vaaditaan ihmiseltä yhä enemmän aivokapasiteettia. Pitää olla tehokas ja lisäarvoa tuottava yksilö 😁
Käsillä tekeminen on aina hyväksi ihmiselle. Sillä on kuulemma jonkinlainen positiivinen vaikutus aivo-käsi-yhteyteen, mikä kehittää myös muunlaisia kykyjä. En muista mitä mutta positiivista kuitenkin 😊
Aletheias - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tehokkuusvaatimukset vähintääänkin uuvuttaa ihmiskuntaa. Osaltaan tyhmentääkin, mutta toisaalla taas vaaditaan ihmiseltä yhä enemmän aivokapasiteettia. Pitää olla tehokas ja lisäarvoa tuottava yksilö 😁
Käsillä tekeminen on aina hyväksi ihmiselle. Sillä on kuulemma jonkinlainen positiivinen vaikutus aivo-käsi-yhteyteen, mikä kehittää myös muunlaisia kykyjä. En muista mitä mutta positiivista kuitenkin 😊
AletheiasNo sinä nyt yritätkin olla tuollainen yhteiskunnan tukipylväs ja varsinainen kansankynttilä.
Toista se on meillä puolivilleillä ja vapailla taiteilijasieluilla. :)) Minäkin kun olen syntynyt vapaaherraksi jo alun alkaen, niin voimme haistattaa vähän pidemmät yhteiskunnan tehokkuusvaatimuksille :)))
-keinovaginamies- - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sinä nyt yritätkin olla tuollainen yhteiskunnan tukipylväs ja varsinainen kansankynttilä.
Toista se on meillä puolivilleillä ja vapailla taiteilijasieluilla. :)) Minäkin kun olen syntynyt vapaaherraksi jo alun alkaen, niin voimme haistattaa vähän pidemmät yhteiskunnan tehokkuusvaatimuksille :)))
-keinovaginamies-Kansankynttilä 😅 Ehken nyt sentään. Yritän vain epätoivoisesti rääpiä kokoon sen verran, että saan maksettus laskut ja täytettyä jääkaapin. Teinipojat syö järkyttävän paljon. Siinä on parempi olla tehokas, jotta saa sekä maksettua ruoat että fyysisesti hommattua ruoat kaappeihin 😁
Puolivilli vapaasielu 😅 Eikös se sinua kuvaava myyttinen hahmo, Cernunnos, ollut juurikin vähän villi tapaus eli meni tuo analyysi aivan oikein kohdallasi 😁
Aletheias
- Anonyymi00011UUSI
Täällä on hämmentävän paljon kirjoittelijoita, joilla on keskivakava tai vielä vakavampi lukihäiriö. Outoa on myös se miten lähes lukutaidottomat osaavat kuitenkin kirjoittaa. Käyttävät ehkä tekoälyä tekstiensä tuottamiseen.
- Anonyymi00014UUSI
23:53
Sinäkin olet aika hämmentävä - ellen sanoisi suorastaan hapan.
Vilma - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
23:53
Sinäkin olet aika hämmentävä - ellen sanoisi suorastaan hapan.
VilmaSulla on makuaistissa vikaa.
- Anonyymi00016UUSI
Siinä yksi syy miksi tää palsta ei enää kiinnosta. Jutut on muutenkin yhtä tyhjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810