Se on yksi halvimmista ja grite merkkistä. Hassua, kun se on kuitenkin 3 kerrosta omaava papru. Kyllä perse tykkää kun pyyhkii
Tuleekohan se palstaincel kohta hokemaan jotain tädeistä, kun ei ymmärrä miestenkin kirjoittavan täällä.
Se ulinamopo taitaa olla inceliytensä lisäksi hemmetin tyhmä. Taitaa olla kelapummirottana koko elämänsä. Minä en ainakaan palkkaisi moista ätmiä, joka luulee tietävänsä, mutta ei tiedä.
>Simiti<
Prismulin halpis wc papru
7
131
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Grite on laadultaan paljon parempaa kuin suomalaiset pehmopaperit: se on paksumpaa eikä eritä pölyä yhtä paljon.
Eron huomaa erityisesti Griten talouspaperissa.
Nyt minua kiinnostaakin, että millä kaupallisella perusteella luokittelet Griten halpispaperiksi? Eihän se edes ole niin halpaa kuin vaikkapa Lidlin tai Tokmannin pehmopaperit (omat merkit)?
Grite ei myöskään ole minkään kaupan oma merkki vaan ihan oikea brändi, jota myydään eri kaupoissa.
🦄- Anonyymi00002UUSI
Tarkennan:
Minä en koskaan käytä pelkkää wc-paperia suuremmassa hädässä, vaan viimeistelen käsittelyn p-puhelimella. 🚿
Siitä voitte kuvitella sen sisäisen kiroilun määrän, kun astun Suomen rajojen ulkopuolelle. 😬 Pakko sielläkin on tarpeet tehdä, vaikka niillä ihmisillä ei ole p-puhelimia. 😡 Miten ne voivat edes elää?! 😵 Minä en voi elää, jos prseeni ei ole puhdas. 😱
Olen vuosien saatossa oppinut ulkomailla hoitamaan homman muovisilla juomapulloilla, joita tarvitaan yhtä käyntiä varten vetoisuudeltaan yhteensä 1 litran verran. Siinä onkin sitten täsmäämistä, että on pullo(t) mukana aina kun 💩 ilmoittaa tulostaan. (Ja ettei enää käytön jälkeen juo siitä pullosta.)
🦄
Mun vessapaperi ei maksanut mitään kun tiirikoin asiakas-WC:n muovisen kotelon auki ja otin lähes täyden valtavan rullan messiin.
#gangstalife #blessed #yoloMutta ei kai suomeen tarvi vessapaperia ulkomailta rahdata?
- Anonyymi00003UUSI
Täytyy, koska suomalaiset firmat tekevät huonompaa laatua.
Ja sitten me kermaprseet hekumoimme Grite pakaroiden välissä. 🤩🍑🧻
🦄 Anonyymi00003 kirjoitti:
Täytyy, koska suomalaiset firmat tekevät huonompaa laatua.
Ja sitten me kermaprseet hekumoimme Grite pakaroiden välissä. 🤩🍑🧻
🦄Kai sinne jotain palautetta voi antaa?
Juu tiedän kyllä. Monessa suomalaisessa yrityksessä on jääny tuotekehitys taka alalle, jopa suurissa yrityksissä.- Anonyymi00004UUSI
JeroP kirjoitti:
Kai sinne jotain palautetta voi antaa?
Juu tiedän kyllä. Monessa suomalaisessa yrityksessä on jääny tuotekehitys taka alalle, jopa suurissa yrityksissä.Mutta Grite on parempaa ja halvempaa. ☺️
Miksi ostaisin huonompaa ja kalliimpaa?
Eihän se ole minun tehtäväni tässä vaiheessa huomauttaa suomalaisille firmoille asioista, jotka heidän markkina-analyytikoidensa tulisi osata selvittää itse.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505227Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2991562Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944