Se on jälheen kerran pystössä kerräys mauperin käväsyn muistoksi. Kaikki jokivarren kunnat ja vähäki rikhaimat ihmiset laittakaa nyt rahhaa hyvhään tarkotukseen. Saattaa olla viiminen maholissuus osallistua. Alkaa kerrääjäkki harmaantua hirsilavon färisiksi.
Mauperi taas pellossa
20
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osallistukaa hyvät ihmiset kerräykseen. Ranskan Maukkahan oli Pellon pikkukullisten esi-isä.
- Anonyymi00002
Joo sehän sähläsi täällä ennen sen ranskalaisen salonkipippelinsä kans ja sen seurauksena pellolaisilla on harvinaisen pienet kullit.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo sehän sähläsi täällä ennen sen ranskalaisen salonkipippelinsä kans ja sen seurauksena pellolaisilla on harvinaisen pienet kullit.
Maukkahan oli kunkun eli Ranskan valtion hommissa joten Ranska voi olla korvausvelvollinen pellolaisten pikkukullisuudesta.
Ehdotan että parlamentti esittää Ranskalle korvausvaatimuksen. Ranska voisi lähettää tänne muutaman isokullisen huolehtimaan siitä, että pellolaisten pikkukullisuus korjaantuu luonnollisella tavalla seuraavien sukupolvien aikana. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maukkahan oli kunkun eli Ranskan valtion hommissa joten Ranska voi olla korvausvelvollinen pellolaisten pikkukullisuudesta.
Ehdotan että parlamentti esittää Ranskalle korvausvaatimuksen. Ranska voisi lähettää tänne muutaman isokullisen huolehtimaan siitä, että pellolaisten pikkukullisuus korjaantuu luonnollisella tavalla seuraavien sukupolvien aikana.Otan asian esille ompeluseuroissa. Kannatus tulee varmasti olemaan sataprosenttinen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo sehän sähläsi täällä ennen sen ranskalaisen salonkipippelinsä kans ja sen seurauksena pellolaisilla on harvinaisen pienet kullit.
Nyt olet asian ytimessä! Patsas vaan Pelloon. Muoniolaiset sentään laitoivat Filipillensä patsaan ja ovat niin innoissaan äpärästään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt olet asian ytimessä! Patsas vaan Pelloon. Muoniolaiset sentään laitoivat Filipillensä patsaan ja ovat niin innoissaan äpärästään.
Ja korvausvaatimus pikkukullisuudesta heti vireille. Parlamentti pankoon toimeksi.
- Anonyymi00007
On teillä Pellolaisilla jutut ! :D Aivan sama minkä jutun aukaisee niin eiköhän joku poraa pippelinsä pienuudesta ja sit aletaan vertaileen kellä pienin ! :D Vaihtakaa se vaakunaa. Ja mainostatte kalastuksen pääkaupunkinna niin sekin vaihtaa pienten pippelien kylä.
- Anonyymi00008
Hyvä ehdotus. Tämähän ei ole edes kaupunki, joten tämä ei voi olla myöskään pääkaupunki. Pienten pippelien kylä - nimelle taas on varsin hyvät perusteet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvä ehdotus. Tämähän ei ole edes kaupunki, joten tämä ei voi olla myöskään pääkaupunki. Pienten pippelien kylä - nimelle taas on varsin hyvät perusteet.
Älkää irvailko. Ei pikkukullisen elämä ole helppoa. Akkaki valittaa jatkuvasti.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älkää irvailko. Ei pikkukullisen elämä ole helppoa. Akkaki valittaa jatkuvasti.
siihenkin löytyy ratkasu ?! Voin käy tuuraamassa sinua sänkyhommissa. ;D
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
siihenkin löytyy ratkasu ?! Voin käy tuuraamassa sinua sänkyhommissa. ;D
Älä naurata. Sillä naisparalla on varmaan aivan tarpeeksi kestettävää yhdessä pikkukullisessa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä naurata. Sillä naisparalla on varmaan aivan tarpeeksi kestettävää yhdessä pikkukullisessa.
Kuules en oo Pellolaisiin.. Enkä varustettu pienellä vehkeellä !
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuules en oo Pellolaisiin.. Enkä varustettu pienellä vehkeellä !
Älä valehtele. Olet kuitenki.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä valehtele. Olet kuitenki.
Saattaa se olla joku etelän riippakulli. Niitä liikkuu täällä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä valehtele. Olet kuitenki.
Le le letku letkeä ! ;D
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Le le letku letkeä ! ;D
"Le le letku letkeä !" Odottelen sitä hetkeä.
Markkinoilla on ainakin kahta kovetusainetta: Paverpol ja Pretex.
- Anonyymi00018
Jokos se mauperin tämän kesän rahotus on saatu kuntoon? Se se vain on kallis ukkeli. Vielä 290 vuoden jälkeenkin meidän pitää sitä ukkoa elättää.
- Anonyymi00019
Eikös se Maukka ollut jonkinlainen aatelismies. Olisko se nyt sitten niin että pieni kulli on aatelismiehen merkki?
Helkkari! Sittenhän melkein kaikki pellolaiset on AATELISMIEHIÄ.
Eipä perhana olis aivan vähällä uskonut.
- Anonyymi00020
Jokos se tämän vuoden rahotus on kunnossa??
Nälkä näyttää vaan lisääntyvän. Siihen tautiin ei pikku tropit auta. - Anonyymi00021UUSI
Mauperi-vainaa oli kova poika. Vaatii vieläki huomiota ja elantomaksoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555