Miksi aikuinen?? Antaa teinin käydä taaperon luona kylässä??? Halusiko aikuinen teiniltä jotain? Miksi heistä tuli ystäviä??? Kuka tahansa voi päätyä uhriksi. Oli nainen tai mies tai muun sukupuolinen
Oikea kysymys on!
Anonyymi-ap
4
73
Vastaukset
Nykyään ikäero on tietenkin suhteellisesti pienempi ja kummatkin elämässä menestyneempiä kuin mä, mutta silloin kun olin 12 niin leikin naapurin 4 ja 6 vuotiaiden lasten kanssa. Heidän isä sanoi mun äidille että eivät opi pahantekoon kun käyvät meillä. Me pelattiin monesti jotain Nalle Puh peliä, ulkona hippaa jne. Early 2000's oli ihan erilainen maailma kuin tänä päivänä.
- Anonyymi00001UUSI
Oletko jotenkin vammainen?
- Anonyymi00002UUSI
Arvelisin että vajaaälyinen olisi oikea termi.
- Anonyymi00003UUSI
Tiedät sen nimen! Etsi numerotiedustelusta numero, soita sille ja kysy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746