Hesarissa haastateltiin nuoria keski-ikäisten pukeutumisesta. Minä kuulun luokkaan "perusfarkut", "joita on kaikilla".
Nyt kesän tultua olen kuitenkin nähnyt keski-ikäisilläkin ihan nättejä vaatteita. Itse kuljen tosiaan farkuissa ja paidassa koko vuoden, keskikesällä kevyemmät housut.
Onko teistä kukaan samanlainen, ettei välitä tai edes tiedä tämänhetkisestä muodista mitään?
Olen täysin ulkona muodista
6
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen aina ollut muodin ulkopuolella.
Siltikin on tykätty ja huomioitu.
Turhien vaatteiden ostamisen suhteen olen ollut totaalisen huono. Ostelen vain tarpeeseen niin vaatteita, kuin muitakin tuotteita.
Nykyisin onkin turhien ja laaduttomien tavaroiden haaliminen muodikasta ja suosittua.
Porukat ostelee Kiinalalaisten laadutonta romua ja rättiä koteihinsa, sekä vaarallisia akkuja, jotka syttyilee itsekseen palamaan laadun puutteen johdosta. - Anonyymi00002
Rumat ne vaatteilla koreilee ! Onhan noita somebarbia kiva katsella, mutta ne on liian kalliita pitää omana
- Anonyymi00003
En piittaa suuremmin muodista ja kuvailen ihtiäni mauttomana ja hajuttomana pukeutujana joka usein on kokoverkkariasussa eli en eroitu vaatteilla massasta vaan oon niin näkymätön ja hajuton että uppoudun massaan. Mitäänsanomaton. Jos ei ole kokoverkkariasua ja lenkkareita niin silloin on päällä kokotuulipuku. Talvella joskus heitän ylleni peräti talvikangastakin. Aina kuljen ympäri vuoden lenkkareilla. Lippalakki joskus erehtyy piähäni ja talvella tietty kovilla pakkasilla pipo.
En seuraa muotia eikä kiinnosta. Olen oma itseni. - Anonyymi00004
joskus kiva puikee jotain tiukkaa sexikästä, minä puen kumiasuja usein etenkin kumihousut nam kivat jalassa.
- Anonyymi00006
En välitä muodista vaikka olenkin tietoinen siitä mikä on milloinkin trendikästä. En halua seurata trendejä jos ne eivät tunnu omalta, sillä pukeutuminen on osa persoonaa ja identiteettiä. Pukeudun epämuodikkaasti ja jonkun mielestä ehkä typerästi, mutta tiedän mitä päälleni puen ja se tekee itsestäni minut.
- Anonyymi00007
Enpä juuri pukeudu muotirytkyihin. Vaatteeni ovat laadukkaita ja ajattomia. Vaatteita ei ehkä ole paljon, mutta kaikki on siistiä ja miellyttävää luonnonmateriaalia kuten puuvilla, pellava, villa, silkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514