Mitä olet tehnyt 10 viimeistä vuotta?
- Itse ollut työttömänä liki 5 vuotta
- Työssä noin 4 vuotta ( pätkätöinä)
- Koulutuksessa 1 v ja 3 kuukautta
10 viimeisen vuoden tekemisesi
2
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No jos saa pitemälle mennä niin 23v vakityössä, nyt 2022 lähtien ollut työtön, tuskin tarvitsee töihin päästä ennen eläkettä (6v)
Ihan hyvin pärjäillåän! - Anonyymi00002UUSI
Tiivistettynä se meni näin!
Työssä kuten sitä ennenkin, sitten alkoi korona joka samalla aiheutti lomautuksia ja lopuksi toistaiseksi olevaksi lomautukseksi.
Irtisanouduin 200 pv kohdalla, koska se oikeutti 6kk:n irtisanomispalkkaan ilman työvelvoitetta! Jatkossa olin "eläkeputkessa" ennen eläkettä!
Omalla kohdallani kyseessä jonkinlainen "lottovoitto" ,koska ansiosidonnaista sain yli 1000 pv, ennen eläkettä! Ei huono! Ja se, että töihin ei tullut kutsuja kuin yksi joka olikin vain ammattimiehen vedätys yritys aloittelijapalkalla tekemään...
Silloisesta TE-toimistolta myös tarjottiin (vain yhden kerran) kesätyöpaikkaa 9€/pv josta kieltäydyin, koska olin palkkatyön hakija joka on eri asia kuin vain työnhakija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919