Moi! Onko kenellekään muulle tullut sellaista, että kun on ollut pidemmän aikaa kotosalla, eikä ole poistunut ulos, tai nähnyt muita kuin ehkä jonkun ruokalähetin ovisilmästä, niin on alkanutkin jotenkin kuvitella, että on jutellut jonkun kanssa tai alkanut nähdä, että joku tuttu, joskus jopa edesmennyt kuollut istuu sun kanssa olohuoneessa ja juttelee niitä näitä?
Ei mullakaan ennen ollut tällaista, mutta viimeisen vuoden aikana aina silloin tällöin, kun oon vaikkapa jonkun +20 päivää ollut, etten ole poistunut asunnosta pihalle ja on vaan katsellut jotain suoratoistoo, tai pelannut, lukenut tms. Sitten kun on joskus nähnyt ihan oikeasti sen ihmisen, jonka kuvitteli olleen sun luona kylässä niin se ei sitten käsitä olenkaan, jos kysyy, että muistatko kun kävit kahvilla tai jotain...kun ei tietenkään tiedä, kun ei ole oikeasti paikalla ollutkaan
Ja jotenkinhan sen tietää itsekin, että se ei ole totta, mutta kun on muuten niin yksinäinen, että sitä alkaa kuvitella kaikenlaista olematonta mielessään ja tavallaan kasvattaa mielessään niitä ajatuksia joita toivois tapahtuvan ja toisaalta kasvaa myös ne asiat joita pelkää...mut tää nyt on tällaista! Onneks on Suomi24
Onko kenelläkään muulla tällaisia outoja kokemuksia?
12
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä ainakin huudan televisiolle harva se päivä. Toki välillä tulee soitettua oikeille ihmisille. Tai ainakin viestitettyä.
>Simiti< - Anonyymi00002
Kuulostaa hulluudelta. Ei ole normaalia nähdä ihmisiä tai hahmoja ketkä eivät voi olla fyysisesti paikan päällä. Toinen huolestuttava asia on kotiinsa linnoittautuminen. Kannattaa itse käydä kaupassa jolloin voi viedä samalla roskat.
- Anonyymi00003
Ei ole koskaan tullut tuollaista että näkisin seurassani jonkun muunkin kotonani vaikka päiviä yksin olenkin.
- Anonyymi00004
Hain ihka uuden alustan roskikselle kun murtui siitä rulla.
Psykoottisia oireita? Kannattaa hakea psykiatrista apua. Voit varata ajan lääkärille tai mennä päivystykseen jos kaipaat ripeämmin apua.
Kyllä mulla ainakin rupee jo pää sekoon viikonlopunki aikana, jos oon sen kokonaan yksin. Niin uskosin että 20 päivässä rupeis jo hallusinaatioita oleen.
- Anonyymi00005
Tilanteesi vaatii lääkärintutkimuksia! Eikä ole myöskään terveellistä olla poistumatta asunnosta edes pihalle kymmeniin päiviin! Haloo!
- Sheena - Anonyymi00006
Näin viime yönä unta, että hevonen seurasi ja pureskeli minua. Edellisyönä näin unta, että hevonen nukkui samassa sängyssä kanssani. Osaako joku kertoa, mitä tuo uni tarkoittaa?
Kai se tarkottaa sitä, et sää häiritsit sen unii, ku se halus nukkuu. Ja se sit elehtien pureskeli ja valisti sua, ku sei osaa ilmasta sitä ihmisten niiku kielellä.
- Anonyymi00007
exKynis.mi kirjoitti:
Kai se tarkottaa sitä, et sää häiritsit sen unii, ku se halus nukkuu. Ja se sit elehtien pureskeli ja valisti sua, ku sei osaa ilmasta sitä ihmisten niiku kielellä.
Vai liittyisikö siihen, että nyt on tulihevosen vuosi?? 🤔
19:05:46
https://youtube.com/shorts/DX7iEJIaoIY?si=w487prGgGYpWhrAN
Tuli tämä mieleen.- Anonyymi00008
Mitä tuosta, sattuuhan sitä. Tarjoa niille kahvit ensi kerralla.
ps. Kokeile kysellä lottonumeroita niiltä hahmoilta joitten kanssa juttelet siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514