Mitä ratkaisuja voisi kehittää ns. "naisvihamielisyyttä" harjoittaville?
Nykyään hyväksytään hiljaa vielä kaikenlaista. #metoo;han oli sikäli hyvä konsti, että se pisti varpailleen miehiä. Enää ei varmaan samalla tavalla läimiyä takapuolelle ja lähetellä dick-piccejä.
Voisiko nettiinkin kehittää vastaavaa samaa? Tuolla kun on ilmoituksissa eri vaihtoehtoja, niin voisiko nsisvihamieliselle kirjoitukselle olla oma ruksinsa esim.
Itse henkilökohtaisesti miehenä näen, että minulle kävisi kovatkin sanktiot. Ne sanktiot tulee jokatapauksessa jo nyt kaikille miehille. Miksi jotain tiettyä miesryhmää ei voisi ajaa vastuuseen kirjoituksistaan erikseen?
Jotkut miehet on hirveän huolissaan turhasta maalituksesta. Mutta mistä sitä voi maalittaa? Kyllä se näyttökin pitää olla ja täältähän sen löytäisi.
Mitä keksisitte "mieshäiriköille"?
6
132
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Lukisivat enemmän kirjallisuutta.
- Anonyymi00003UUSI
Tuo on sitä, mitä heidän "kannattaisi" tehdä, mutta mitä heille muut voisivat tehdä? Nettialustat? Yhteiskunta? Viranomaiset? Muut kirjoittajat ja ihmiset?
- Anonyymi00004UUSI
"Itse henkilökohtaisesti miehenä näen, "
HAHAHAHAHAH HAH!!! HAHAHAHAHAHAH HAH AH HAH HAAA HHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAHHAHAHAHHAAHAHAHHHHHHHAAAAAHHAAAIAIAIAAIAIAIIIIAHAHAHHAHHIHAIHAIHAIHAIHAIHIIHIHIHIHIHIHIIIIHIHAHAHIAHIHIHAHAIHIHAIHAIIIIHAHHAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi00005UUSI
Niin, on ihan hyvä mainostaa olevansa mies, eikä mikään pelkkä netissä itkijä.
Itketään että feministit vie miehisyyden ja kitikiti vää vää...
Jos on mies, niin ei ala uhomaan jonninjoutavia, vaan on se mies ja antaa naisien ja muiden olla mitä ovat.
Mutta eihän kaltaisesi itikan vasen kives osaa kuin vänistä.
- Anonyymi00006UUSI
Turpaanveto auttaisi koska se on riittävän selkeä ja suoraviivainen syy-seuraus ja tehoaa idiootteihin.
Noh, koska tämä ei kuulu laillisten metodien joukkoon niin jääköön ongelma ratkaisematta - eihän se oikeastaan ole minun ongelmani.
Paremmassa maailmassa olisit tilivelvollinen käytöksestäsi oikeasti ja ukaasi on oikeutettu väkivalta. Se mikä minua huvittaa on kun niinkutsutut sivistyneet ihmiset keksivät sivistyneitä keinoja jotka kerta toisensa jälkeen epäonnistuvat, nämä sivistyneet ihmiset ovat elinkyvyttömiä oikeasti, he eivät pysty mieltämään todellisuudessa vaikuttavia mekanismeja.
Todellisuudessa sillä häiriköllä on suurempi vapauden aste kuin muilla ja hän ei luovu saavutetusta asemastaan minkään muun kuin pakon edessä; sillä että hänen vapaudelleen toimia laitetaankin yllättäen hinta (ja minun mallissani se hinta on nenän kipeys).- Anonyymi00007UUSI
Toki väkivallan uhkakin riittäisi. Ainakin näihin nettihöyhöttäjiin.
Mutta sellainen ei enää liene edes mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171308
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760