Kokoomus haluaa laittaa kaikki rahat sotimiseen Häkkäsen kiljumisella ja johdolla.
Persut ja KD taas haluaa aloittaa sodan kaikkia islamilaisia valtioita vastaan.
Oikeistohallitus haluaa sijoittaa armeijaan joka vuosi 15-20 miljardia. Tämähän säästetään hyvinvoinnista. Suomi on oikeistohallituksen johdolla Pohjois-korean tiellä.
Onko joku idiootti vieläkin sitä mieltä, että eniten ja suurimman osan valtiovelastakin ottanut oikeisto tajuaisi valtiontaloudesta yhtään mitään?
Oikeiston kannattajat ovat typeriä, eivätkä äänestä muuta kuin tunteella, tai lahkon käskystä. Uli uli kommunisti, uli uli olen vajakki ja aivopesty natsi. Vuh vuh .
>Simiti<
Itsemurhan voi tehdä nopeamminkin kuin kannattamalla nykyistä äärioikeistohallitusta
15
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pysykööt muslimit omissa maiissaan, maailmassa on 57 sharialain alla toimivaa maata. Komukka voisi hyvin mennä nauttimaan sitä ihanuutta.
- Anonyymi00002
Venäjän takia on ikävä kyllä käytettävä paljon rahaa puolustukseen. Siinä vaiheessa tulee vielä kalliimmaksi, kun sieltä tullaan rajan yli ties millä tekosyyllä, kuten Ukrainassakin kävi. Satoja tuhansia kuolleita tähän mennessä, eikä Venäjä siitä mitenkään muutu.
- Anonyymi00005
Uli uli aivopesty vajakkitrolli.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uli uli aivopesty vajakkitrolli.
Ai?
Eikö Venäjä kuvittele, että sillä on etupiiri?
Eikö Venäjän mielestä Suomi kuulunutkaan sen etupiiriin?
Eikö Venäjä hyökännytkään Ukrainaan?
No höh, nyt on kyllä venäläiset onnistuneet koijaamaan minua tosi ovelasti.
- Anonyymi00003
Meitä vedätetään. Politiikka on läpeensä korruptoitunutta ja kansainvälistä. Yksi kiintopiste on muka-neutraalissa Sveitsissä sijaitseva WEF ja sen päämaja. Siellä on paljon pankkiireja rahoineen ja rahalla kaikkea hallitaan. Ei tässä voi oikeastaan muuta toivoa kuin että Taivas ja H3lvetti saavat luvan olla olemassa jonne karma kunkin meistä heittää, jompaankumpaan siis. Karman on oltava olemassa, muistetaan myös se.
Ylivertainen luonnonkatastrofi tai ulkoavaruuden olioiden saapuminen ja ihmiskunnan orjuuttaminen käyvät ensiksi mainittujen lisäksi. Maailman johdattaminen kohti dystopiaa ei ole epäpätevyyttä vaan tahallista pahuutta. Yksinkertaisesti syvää, psykopaattisten mielten yhdessä toteuttamaa pahuutta. Paatuneet mielet luulevat luultavasti olevansa aidosti hyvällä asialla ja ikään kuin jumalia ketkä pelastavat ihmiskunnan, vaikka tilanne on täysin päinvastainen. - Anonyymi00004
Uli uli. Kiovan trollitehdas ulisee, vaikka kyse on aivan muusta. Vuh vuh hybridikeskuksen trollit. Olette vajakkeja.
>Simiti<- Anonyymi00013
Voimia sinne sinun tatamille tjn gubbe öö
- Anonyymi00006
Taas kerran köyhimmät ja kurjimmat maksavat hinnan, mitä sota vaatii, vaikka isänmaa on rikkaiden omaisuutta.
Jos sota syttyy, hoivaa odottava eläkeläinen siirretään rintamalle, puolustamaan eliitin etuja.
🧸 Tuo sinun kiljun kittaaminen on itsetuhoista touhua. Tiedätkö että moni ikäisesi kiljun kittaaja on jo hyvällä tuurilla vanhainkodissa, kun aivot ovat mössöä tai sitten haudassa.
- Anonyymi00016
Odotamme kaikki täällä kieli pitkällä, että ennustuksesi toteutuu.
- Anonyymi00009
Osa tästä on sotaintoilijoiden kosiskelua?
Voisi noita miljardeja tarkastaa valtion sisäinen tarkastus jo.
Vilma
Se hälytysohjelma saadaan lokakuussa ja miksei se voinut olla kuten monessa muussa maassa. Joku saa ilmeisesti tästä viiveohjelmoinnusra jotain hyötyä, kun hidastuu. - Anonyymi00011
Uliuli vajakki marxisti.
- Anonyymi00012
Onko jäänyt jokin levy soimaan?
- Anonyymi00014
Auts ku oisit crocsilla heittäny kupoliin
- Anonyymi00015
Hybridikeskuksen trollit paniikissa kun enää murto-osa vajakeista uskoo valheisiin. Hiton Kiovan trollit ja täydet sikapummit
Kuolkaa pummipaskat. Mua kiinnostaa oman kansan hyvinvointi. Ei vittuotta ukrien sekoilu. Ukrainafanit vihaa Suomea. Kuten raatteentiellä 14 000 vihollista Ukrainalaiata.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094