Mahtaako yksikään hoikka nainen tykätä tukevasta miehestä?

Anonyymi-ap

Minä olen 180 cm pitkä ja painan 96 kiloa.

Mahaa on, mutta on myös lihasta punttiharrastuksen myötä.

Luonneasiat tietenkin erikseen.

37

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ei tosta paljoa tarvi pudottaa ja voi olla, että jo nyt ihan ok. Riippuu ruumiinrakenteesta muutenkin. Ei ainakaan minua haittaa jos on vähän mahaa mut semmoi raskausvatsa miehel on jo pahasti liikaa.
      Sinuna panostaisin itsevarmuuteen sillä se vetoaa naisiin.

• Anonyymi00002

No noihan on ihan täysin mieltymysasioita. Ja ainahan tärkeintä on se sisin.

• Anonyymi00003

Toki, luonne ratkaisee itsellä.

• Anonyymi00004

Ei muuten merkkaa mitään, mutta eikös keskivartalolihavuus ole terveysriski??

• Anonyymi00005

Minäpäs olen 160 cm ja painan tonnin.

• Anonyymi00019

Paljonko sulla on siellä repussa tavaraa, varmaankin se 900 kg, sehän todistaa vaan että olet voimissasi, harva jaksaa kantaa noitapainoja selkärepussa.

• Anonyymi00006

Harva mies muslimeja lukuunottamatta pitää nykyisistä runsaasti ylipainoisista suomalaisnaisista.

• Anonyymi00007

Uli uli. Muslimi. Uli, uli, yleistys. Vuh, vuh. Olen umpijuntti ja äänestän persurikollista. Vuh, vuh.

• Jos nyt unohdetaan se sisin ja keskitytään vain ulkoisiin kysymyksiin, niin miksi odotat toisen olevan hoikka, jos et itse sitä ole?

• Anonyymi00008

Hoikat ovat köyhiä. Reppanat näkee nälkää.

>Simiti<

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Hoikat ovat köyhiä. Reppanat näkee nälkää.

>Simiti<

Rupes naurattaan tää sun kommentti. 😅

• Anonyymi00029
        Mu5tasydän kirjoitti:

Rupes naurattaan tää sun kommentti. 😅

No se olikin tarkoitettu sellaiseksi. Toki vaarana on aina, että joku ottaa liian tosissaan ja nauraa sen takia.

>Simiti<

• Anonyymi00009

Onkohan sentit gubbe vähän suurpiirteisiä sinulla nytten taas

• Anonyymi00010

Mä olen 175 pitkä painan suunnilleen saman verran periaatteessa pelkällä makaroonilla ja kahvilla joten läskiä pitäisi olla melko vähän mistä paino tällöin muodostuu

• Anonyymi00011

Minua kyllä haittaa miehen ylipaino. Ei muuten noin ulkonäön puolesta, mutta lähellä olo ei tunnu kivalta. Nyt on kaveri joka on laihtunut selkeästä syystä ja on tavattu hänen hoikkana olo aikanaan. En yhtään tykkää jos alkaa lihoa uudestaan. On ollut aloittajan luokkaa ennen.

• Sama kaliiberi pitää olla, ainakin luulisin niin. Eri ihmiset tykkää eri asioista. Muistatte senkin keskustelun, niin siinä yks sano, että tykkää enempi laihemmista miehistä. Ei kaikki halua lihavaa tai painavaa.

• Oman kokemuksen mukaan miesten hintelyys on naisten kauhistus. Pieni ylipaino ei yleensä naisia niin haittaa.

Asianhan ratkaisee yleensä olemus. Jos olet ryhdikkään ja raamikkaan ylipainoinen ja pukeudut hyvin ei se ole niin paha kuin, että lihaksista huolimatta tai niiden takia kävelet kuin gorilla kauhtuneissa pieruverkkareissa. Ihan hyvä mittapuu voi olla Cooperin testi. Jos pääset ikäryhmäsi mukaiseen hyvään tulokseen, niin luultavasti sinulla on liikunnallinen olemus ylipainostasi huolimatta.

Tietysti mitä urheilullisempaa naista tavoittelet sitä enemmän hän myös haluaa mieheltään urheilullisuutta jo sen takia, että on urheillessaan tottunut näkemään miehiä jotka ovat hyvässä kunnossa

• Anonyymi00012

No. En ole ketään vaa'an kautta kiepauttanut. Sopusuhtaisuus.
      Mutta kun kaunis puhetapa on kivempi kuin kilo.
      Vilma

• Anonyymi00013

Mies voi puolestani keholtaan olla monenlainen. Minua kiinnostaa enemmän se, mitä miehen korvien välissä on. En väitä, etteikö ulkoisella olemuksella olisi mitään merkitystä, mutta monenlaiset miehet voivat olla ulkoisesti miellyttäviä, olipa massaa enemmän tai vähemmän.

Se taas olisi vaikeampi paikka, jos mies olisi elintavoiltaan täysin vastakkainen itseni kanssa. Minä elän kohtuullisen terveellisesti ja olisi hankala sovittaa yhteen elämiä miehen kanssa, joka aloittaa aamut oluella ja viettää illat jossain pubissa istuen. Miehen ei missään nimessä tarvitse olla mikään himoliikkuja tai terveysintoilija, normaali aktiivinen elämäntyyli riittää.

Aletheias

• Tuo on erinomainen pointti. Jostainhan ylipaino johtuu. Onko se sitten kaljanjuonti, rasvainen/makea ruoka, liikunnan puute vai mikä

• Anonyymi00014
        Yogamies kirjoitti:

Tuo on erinomainen pointti. Jostainhan ylipaino johtuu. Onko se sitten kaljanjuonti, rasvainen/makea ruoka, liikunnan puute vai mikä

Jokin ylipainon tosiaan aiheuttaa. Syyt eivät aina ole niin itsestäänselvät, kun kokonaisuuteen vaikuttaa esim stressi ja uni, mutta terveys on niin tärkeä asia, että itsellä tökkii se, jos ei edes pyri huolehtimaan terveydestään vaan valitsee vuodesta toiseen oluen ja pakastepizzan ja penkkiurheilun lähipubissa.

Aletheias

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jokin ylipainon tosiaan aiheuttaa. Syyt eivät aina ole niin itsestäänselvät, kun kokonaisuuteen vaikuttaa esim stressi ja uni, mutta terveys on niin tärkeä asia, että itsellä tökkii se, jos ei edes pyri huolehtimaan terveydestään vaan valitsee vuodesta toiseen oluen ja pakastepizzan ja penkkiurheilun lähipubissa.

Aletheias

Jos on lapsena syönyt epäterveellisesti niin on todennäköisesti läski myös aikuisena. Rasvamolekyylien kohonnut paisuvuus. En tiiä onko tätä tieteellistä teoriaa erityisemmin tutkittu tai sen myötä kumottu vai ei. Jotkut ehdottavat pienempiä lautaskokoja. Voi sitä kokeilla.

Onneks ruokahaluni on madaltunut. On se sitten ananasviipaleet (ananas on diureetti) tai purkanjauhanta niin joka tapauksessa nyt mua meinaa 💨. Sipulinsyönti tais jäädä väliin tossa vähän aiemmin. Se ois varmaan triggeröinyt vatsaani lisää. -💊-.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos on lapsena syönyt epäterveellisesti niin on todennäköisesti läski myös aikuisena. Rasvamolekyylien kohonnut paisuvuus. En tiiä onko tätä tieteellistä teoriaa erityisemmin tutkittu tai sen myötä kumottu vai ei. Jotkut ehdottavat pienempiä lautaskokoja. Voi sitä kokeilla.

Onneks ruokahaluni on madaltunut. On se sitten ananasviipaleet (ananas on diureetti) tai purkanjauhanta niin joka tapauksessa nyt mua meinaa 💨. Sipulinsyönti tais jäädä väliin tossa vähän aiemmin. Se ois varmaan triggeröinyt vatsaani lisää. -💊-.

Anna mä leikin ny Intjiä. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC12145967/ . There! Se on mustaa valkoisella. Ois hauskaa osallistua johonkin väittelyyn ja tarjota kymmeniä linkkejä ideologiansa tueksi vaikkei kukaan koskaan edes lukisi niitä. Ei siihen oo aikaa. -💊-.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lapsuuden ylipainolla on tosiaan yhteys ylipainoon myös aikuisena. En tunne ilmiön taustoja kovinkaan paljon tieteelliseltä kantilta, mutta usein ihminen noudattaa lapsuudenkodissaan oppimiaan elintapoja myös aikuisena. Jos kotona on aina syöty esim pikaruokaa, niin se tuntuu herkästi hyvältä vaihtoehdolta myös aikuisena. Tämän takia vanhemmilla on suuri merkitys siinä, millaisen perinnön lapsilleen jättävät elintapojen osalta.

Aletheias

• Anonyymi00015

Jos näin kesällä on makkara ja olutlasi liian usein kädessä, kyllä se miehille on koetinkivi.
      Eikö voi ottaa moctaileja janoon. Osaavat nykyisin tehdä oikein hyviä ja näyttäviä.
      Niitä harjoittelemaan.
      Se pubi, mikä oppii tekemään laihduttavia drinksuloita, voisi olla varsin suosittu.
      Ei niihin laseihin risiiniöljyä, koska ei olla lapamatojahdissa eikä niihin laksatiiveja voi laitella.
      Jos nauttisi pari kolme valkovenäläistä (sis.alkia) ja tuhdilla laktoosiprosenteilla vastaisi risiinityhjennystä. R.öljyä voi käyttää ulkoisesti, mutta eipälen, ettei sillä mitään keskitalotukkaa saa...
      Vilma

• Anonyymi00016

Mitä v*ttua teillä liikkuu päässä. Läski mikä läski

• Anonyymi00017

Ei liiku läski. Läskiksi nimittely on rumaa. Noin puhuvaa en huolisi lähipiiriini.
        Saanut sentään jonkinlaisen kasvatuksen.
        En tunne täältä ketään.
        Kukkakeppi on ihan eri asia. Monihan luulee nuortuvsnsa tai olevansa nuorekas, kun häivyttää kilot. Sääret kaksi tiukka ja pattipolvet.
        Mene sinä 12:38 peilin eteen.
        Vilma

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei liiku läski. Läskiksi nimittely on rumaa. Noin puhuvaa en huolisi lähipiiriini.
        Saanut sentään jonkinlaisen kasvatuksen.
        En tunne täältä ketään.
        Kukkakeppi on ihan eri asia. Monihan luulee nuortuvsnsa tai olevansa nuorekas, kun häivyttää kilot. Sääret kaksi tiukka ja pattipolvet.
        Mene sinä 12:38 peilin eteen.
        Vilma

Ai nimittely rumaa. Voi ollakin, mutta tasa-arvoista on että jos täällä saa hyväkuntoisia ihmisiä kutsua kukkakepeiksi tai kuivan kesän oraviksi, niin yhtä lailla korrektia on kutsua teitä obesiteettiin taipuvaisia (tai taipumattomia) läskeiksi ihrakasoiksi, plösöiksi pullanaamoiksi, tynnyrimahaisiksi läskisäkeiksi tai turvonneiksi laardiperseiksi yms.

• Anonyymi00025
        scrg kirjoitti:

Ai nimittely rumaa. Voi ollakin, mutta tasa-arvoista on että jos täällä saa hyväkuntoisia ihmisiä kutsua kukkakepeiksi tai kuivan kesän oraviksi, niin yhtä lailla korrektia on kutsua teitä obesiteettiin taipuvaisia (tai taipumattomia) läskeiksi ihrakasoiksi, plösöiksi pullanaamoiksi, tynnyrimahaisiksi läskisäkeiksi tai turvonneiksi laardiperseiksi yms.

Suurimman osan elämästäni olen ollut normaalipainoinen hoikka. Ja kyllä vaan ylipainoiset ihmiset ovat nähneet siitä valtavasti vaivaa. Liian laiha, syötkö mitään, posketkin lommolla, täytyisi sitä nyt vähän pyöreyttä olla, nyt syöt vielä tämän, saako uumalta sormet yhteen..

Entäs toisin päin? Liian lihava, syötkö liikaa, posketkin pullottaa, täytyisi olla hoikempi, otan nämä pois ettet syö enempää, ylettyykö uumalta kädet ympäri...

Läskit aloittivat ☝️

xLiner

• Kohtaako kemiat? Miellyttääkö luonne ja käytöstavat?
      Naiset yleensä etsivät itselleen tervettä kumppania. Valitettavasti keskivartalolihavuus on terveysriski (miehillä ja naisilla). Sitä ei saisi vähätellä.
      Kun nuorilla, kauniilla ja hoikilla naisilla on riittävästi valinnanvaraa, pariutumis-kilpailussa saattavat komeat, nuoret ja terveämmät mies-yksilöt ajaa sivukaistalta ohi.

Makuja on monia. En väitä tuntevani kaikien mieltymyksiä.

Omaa silmää miellyttää mies, joilla on lihaa luiden ympärillä, eikä mikään riutunut, kuivan kesän orava. 🐿️😊

• Anonyymi00018

Varmasti yksikään tykkää.

• Anonyymi00022

Alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa.

AV

• Anonyymi00026

Yli satakiloiset sikalassa?

xLiner

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

xLiner

Lapset ja raskaana olevat naiset punnitaan neuvolassa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lapset ja raskaana olevat naiset punnitaan neuvolassa.

Harvoin ylittävät 100 kg painon.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

xLiner

Mjaa, en olisi noin tiukka, jos odottavan äidin paino ylittäisi kriittisen 100 kg.

AV

• Anonyymi00024

Varmaan yksi? Vai montako tarttis?

Jos itse on kovin ulkonäkökeskeinen parinvalinnassaan, kannattaa huolehtia tarkkaan myös omasta ulkonäöstään. Ihan vaan siksi että elämäntavat, ja myös -arvot, osuisivat paremmin yksiin.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      431
      3131
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      105
      2206
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      2
      2045
    4. 177
      1923
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1894
    6. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      105
      1659
    7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1288
    8. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      149
      1260
    9. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      55
      1180
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      1032
    Aihe