Joka päivä nähtiin ja oltiin usein yökylässä. Nukkui alasti. Käytiin yhdessä saunassa ja vain kylpytakki takki oli meillä päällä. Seksiasioista puhuttiin. Kosketteli itseään ja hiveli ja sai nautinnon. Silti ei kertonut kenellekään, että oli varattu minulle ja oltiin suhteessa. Ei välittänyt yhtään minusta. Olin vain roska ja lelu.
Olin vain roska ja lelu
Anonyymi-ap
3
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toihan on suhteen määritelmä! Luulin, että muutamme yhteen ja yhteinen tulevaisuuden saamme. Ei kertonut ikinä, että oli varattu minulle ja olimme suhteessa.
- Anonyymi00002
Olit vain lelu minulle! Halusin tuhota sinut.
- Anonyymi00003
Olit vain lelu minulle! En ikinä kertoisi instagram tai fakebookissa statuksessa, että olen varattu sinulle! Häpeän sinua ylikaiken. En ikinä tule kertomaan, että olimme yhdessä. Olet luuseri ja et saa ketään toista kuin minut. Tajua jo tämä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535