https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012055182.html Bicky asialla varmaan
Ahdistelija Turussa
3
63
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mähän sanoin aiemmin että me tarvitaan tänne väkevien miesten katupartiot takaisin kun sotilaskompleksimme ei pistä miliisejä kaduille. Kyllä ulkomaiden sotateollisuutta tuetaan ruhtinaallisesti kansalaisten verovaroilla samalla kun maamme sisäinen pahoinvointi ja turvattomuus lisääntyvät. Nämä kaksi asiaahan ovat toistensa vastavoimia. It's just money and politics, you know 😉.
Ei ulkomaiden sotkut ees oo meidän vikamme. Muistutan tässä nyt vielä sen että Suomihan ei ole kolonisoinut muita maita ihmiskunnan historiassa. Silti mekin saamme osamme, kuten koko länsimainen Eurooppa :). Voi se tekijä olla kantiskin, emmä sitä mahdollisuutta kiellä. -💊-.- Anonyymi00002UUSI
Ja kevennys tähän loppuun. Taidanpa tästä painua Dressmanniin hakemaan itselleni sellaisen it-sensäpaljastajatakin. "M**ssa maan ta-valla", ja niin edelleen 👌. Lähes nauratti kun kerran kadulla vauvaa rattaissa kävelyttänyt pariskunta oli muuten normaalin oloinen paitsi sillä miehellä oli yllään sellainen it-sensäpaljastajan takki. Ei kuitenkaan vilauttanut (sillä kertaa) 😁.
Mut hei, ainaskin m*nat tuulettuu mukavasti näillä helteillä ☝️🥵🍳. Niin, ja nu-dismihan on itse asiassa henkilökohtainen ideologia mitä saanee harjoittaa missä vaan ja miten paljon vaan lystää koska nykymaailmassa on oltava niin saa-ma-rin ymmärtäväinen kaikkea mahdollista kohtaan 😅. Mulla pitäis olla jokin satiirinen säännöllinen keskusteluohjelma päivän polttavimmista aiheista 🤔. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
Tehkööt naisille mitä lystäävät, en välitä. Mutta jos ne lapsiin käy käsiksi niin se menee jo liian pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1911287Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441166Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134949
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776