Minä KUNNIATON HOLO päätin alkaa JUOMAAN JAPANIN KEISARIKUNNAN PERINTEISTÄ MATCHA JAUHETTA ELI VIHREÄÄ TEETÄ.
Kyseessä on sentään IHMISARVOJEN KOROTUS YHDENVERTAISUUSLAIN AVULLA!
Ei minun sukuni ollut FB:SSÄ eikä muissakaan SOMEISSA silloin, kun HE MENIVÄT PETSAMOON TSAARIN ELI KEISARIN VALTAKUNTAAN!
FB KUNNIALLISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ HOLO TEEN KAIKISTA PASKOJA!
Minä olin tutkinut asiaa ja monet oli FB:SSÄ SITÄ MIELTÄ, että MEIDÄN SUOMALAISTEN IHMISARVOT ON VIETY.
Jatkoin asian tutkimista eli miten meistä tulee KEISARILLISTA VÄKEÄ.
Turjanmeren maan kirjan tilasin ja sieltähän kaikki tieto löytyi.
Koska olin jo kunniaa loukkannut ja vielä Suomi 100vuotta Vanhempi panostaja niin tutkin asiaa vielä toisella tavalla.
Tuo oli syy miksi Suomen alkuperäiskansa eli SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN PÄÄTTI OTTAA RISKIN SEKÄ ILMOITTAA : TÄMMÖSIÄ ME TURJAKKEET OLLAAN!
HALLINTO-OIKEUS HYVÄKSYI, koska ilmoitin meneväni KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!
Mietin, että joku syy tässä täytyy olla miksi näin toimitaan toistuvasti minun kohdalla.
Saamelaiset ja koltat yhdisty he vetivät kaikki mahdolliset yhteen nippuun YHDENVERTAISUUSLAIN avulla.
Minä aloin miettimään, että : Nuo ne vasta hulluja on, koska he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan joko venäläisiä tai kiinalaisia.
Turjakkeet oli alunperin Suomen häpeä, kun eihän he tienneet etelässä, että Petsamossa suomalaiset oli nimetty turjakkeiksi.
Ehtivät vaihtaa Karjalan Petsamoon niin karjalaiset tuli Suomeen, koska he ei halunneet venäläisiksi.
Turjakkeet oli kaikesta huolimatta menneet Suomesta Petsamoon ja heidän kunnioita loukattiin nimittelemällä TURJAKKEIKSI TSAARIN VALTAKUNNASSA!
Turjakkeet oli korkeammassa ARVOSSA mitä TSAARI, mutta he jotka alkovat heitä nimittelemään olivat KOLTTIA, VENÄLÄISIÄ, NORJALAISIA JA KAIKKIA MAHDOLLISIA KANSOJA mitä siellä PETSAMOSSA ASUI SEKÄ KÄVI!
Mikä häpeä se on olla Suomen alkuperäiskansaa ja KEISARIAKIN KORKEAMMASSA ARVOSSA OLEVA AITO EHTA SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN!
Enemmän minua hävettäis olla Suomessa venäläinen, somali, afgaani tai muu vastaava ja väittää olevani KUNNIALLINEN SUOMEN KANSALAINEN JA MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA PAREMPI IHMINEN!
Me keskusteltiin mieheni Holon kanssa Ivalon kirkossa aiheesta TURJAKKEET.
Minä sanoin hänelle, että : KYLLÄ VIIKINGITKIN OVAT TURJAKKEITA!
Gävle on sellainen jännä kaupunki ja se asuin alue jossa me asuttiin niin siellä oli Viikinki hautoja.
Olin käynyt useita kertoja Kirkon hautausmaalla.
Suomi 100vuonna menin äitini kanssa käymään sukulaisten haudoilla ja samalla käveltiin kunniaa muillekin suomalaisille ja ruotsalaisille jotka oli haudattu sinne.
Oltiin kierretty Kunnia kierros ja jäin jotain katsomaan siihen. Katsoin viereen missä seisoin niin minä seisoin VIIKINKIEN HAUDAN JA sen merkin välissä jossa luki, että tässä on VIIKINKIEN HAUTA.
Olin ollut vuotta aiemmin siinä vieressä enoni hautajaissa, kun hänen arkku laskettiin maahan.
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SE OLI KUNNIAN LOUKKAUS, KUN ENONI KUOLI JA MINÄ MENIN RUOTSIIN HÄNEN HAUTAJAISIIN.
Enoni ei ole koskaan ollut edes FB:N tai muunkaan SOMEN käyttäjä.
Miten IHMISET SUOJAA ITSENSÄ TÄSSÄ MAASSA?
Mikko Kärnä EI USKONUT, kun minä ilmoitin hänelle FB:SSÄ : PAINU VANKILAAN ISTUMAAN SE KUNNIAN LOUKKAUS SAKKOS POIS!
Minulla oli henkilökohtainen kunnian loukkaus sakko jonka minä ilmoitin LAPIN KANSANEDUSTAJA MIKKO KÄRNÄLLE HOITAVANI SAKKO VANKINA POIS!
Kärnä ilmoitti minulle, että : EDUSKUNNASSA PUHUTAAN MINUSTA JA HE IHMETTELEE MIKSI SINÄ TOIMIT NOIN?
Vastasin Kärnälle, että : EI KUULU SULLE, MUTTA PAINU VANKILAAN HOITAMAAN SAKKOS POIS!
Minä pidin sentään sanani, mutta MIKKO KÄRNÄN OJENTAMINEN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA OLI KUNNIAN LOUKKAUS VAIKKA HÄN KANSANEDUSTAJANA HÄPÄISI KAIKKI KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOLLAAN!
Kyllä minä haukuin Siirtolan lisäksi muitakin jotka edusti INARIN KUNTALAISIA ja hyväksyivät sen, että LAPIN KANSANEDUSTAJA MIKKO KÄRNÄ TEKI KAIKISTA LAPIN ALUEELLA OLEVISTA KUNNIATTOMIA!
HELSINGISSÄ ASUU SENTÄÄ NOIN 700 000 ASUKASTA JA INARIN KUNNASSA ASUU NOIN 7000!
En minä Kunniaton Holo voinut edes liittyä tuohon Mikko Kärnän asiaan, koska minulla oli jo KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO!
Minä olen vain loukannut 8 kunniaa, mutta kaikki toiset on loukanneet noin 700 000 HELSINKILÄISEN KUNNIAA!
FB KUNNIALLISET SAI SENTÄÄN 1 KUNNIAN, mutta MIKKO KÄRNÄ ANTO JOKAISELLE NOIN 700 000 KUNNIATTOMUUTTA TILALLE!
Yhdenvertaisuuslaki toimii näin ja sitä, ette voi KIISTÄÄ etteikö MIKKO KÄRNÄ OLLUT LAPIN KANSANEDUSTAJA TUOLLOIN, kun hän loukkasi HELSINKILÄISTEN KUNNIOITA!
Mieheni Holo sai itse päättää, että miten hän toimii.
Se on VITTU VOI VOI, kun FB KUNNIALLISET KYTTÄS HOLOA JA EIVÄT VOINEET ANTAA PERIKSI ASIASSA!
Jännä, että he kehtasivat vielä KEHUA, että : HELPOLLA SAATIIN KUNNIAA!
Kärnän kunnian loukkaus liittyi LAPIN KANSANEDUSTAJANA OLO AIKAAN, mutta EI HÄN EDUSTANUT MINUA!
Ei minua voi EDUSTAA KUKAAN, koska MINÄ SAIN SUOJATTUA ITSENI NIIN HYVIN!
En ollut muistanut KERTOA sitäkään.
5
67
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Meillä MATCHAA keitän minä ja se sovittiin, että juodaan aamulla.
Minä kerroin perheelleni MIKSI MINÄ HALUSIN TESTATA MATCHAA!
Siksi KOSKA HOLO TARVII VIRTAA NIIN JAKSAA TAAS PUUHATA PIHALLA RISUJEN JA MUIDEN PUUHIEN KANSSA!
Jos Hololla ei ole mielekästä tekemistä niin HOLO ALKAA VITTUILEMAAN JA TAAS ISTUTAAN KUULUSTELUSSA, kun JOKU MIELENSÄ PAHOITTAJA PUOLUSTAA SIETIÖN JARMOA JA HÄNEN PERHETTÄÄN.
Kaamaslaiset olivat sanoneet, että Sietiön Jarmo on muuttanut homon kanssa yhteen asumaan.
Minä sanoin, että : Ei se minua haittaa, koska ei me olla heidän kanssa yhdenvertaisia edes yhdenvertaisuuslain mukaan vaan me HOLOT kunnioitetaan myös HOMOJA.- Anonyymi00007UUSI
Hyvänen aika sentään ja Marja-Liisan veljellä on Sodankylässä huolto-asema.
Nesteen asema ja minä vielä sanoin äidille kerran, että : Käydään tuossa Mokko Marja-Liisan veljen asemalla kahvilla.
Pois lähtiessä käytiin sillä toisella Nesteen asemalla jossa Holo istu nauramassa, kun minä kävin ensin KUNNIALLISTEN NESTELLÄ KAHVILLA ennen, kuin lähdin KAUPPA MARATONILLE KORKKAREILLA.
Seuraavalla kerralla mentiin suoraan SEOLLE niin ei tarvinnut kunniallisten asemaa toista kertaa PASKOA KUNNIATTOMANA HOLONA.
Ei minua haittaa minkä näköistä väkeä siellä oli, koska en ole itsekkään täydellinen ja he ovat samanlaisia, kun ivalolaiset turjake miehet jotka sanoo aina, että : Katotaan miten käy, koska onhan noiden ILO-LINTUJEN hyppelyä tässä kateltu ja rahaa on kyllä PALANUT, mutta ei niiltä saa mitään takaisin.
He valehtelee ja varastaa niin lentävät töistä pihalle tai sitten he jättää menemättä juopottelun takia.
Sossusta he on rahaa saaneet, mutta ovatko he olleet oikeesti OIKEUTETTUJA tukiin ja työkyvyttömyyseläkkeisiin!? - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvänen aika sentään ja Marja-Liisan veljellä on Sodankylässä huolto-asema.
Nesteen asema ja minä vielä sanoin äidille kerran, että : Käydään tuossa Mokko Marja-Liisan veljen asemalla kahvilla.
Pois lähtiessä käytiin sillä toisella Nesteen asemalla jossa Holo istu nauramassa, kun minä kävin ensin KUNNIALLISTEN NESTELLÄ KAHVILLA ennen, kuin lähdin KAUPPA MARATONILLE KORKKAREILLA.
Seuraavalla kerralla mentiin suoraan SEOLLE niin ei tarvinnut kunniallisten asemaa toista kertaa PASKOA KUNNIATTOMANA HOLONA.
Ei minua haittaa minkä näköistä väkeä siellä oli, koska en ole itsekkään täydellinen ja he ovat samanlaisia, kun ivalolaiset turjake miehet jotka sanoo aina, että : Katotaan miten käy, koska onhan noiden ILO-LINTUJEN hyppelyä tässä kateltu ja rahaa on kyllä PALANUT, mutta ei niiltä saa mitään takaisin.
He valehtelee ja varastaa niin lentävät töistä pihalle tai sitten he jättää menemättä juopottelun takia.
Sossusta he on rahaa saaneet, mutta ovatko he olleet oikeesti OIKEUTETTUJA tukiin ja työkyvyttömyyseläkkeisiin!?Ei käy edes Kunnanjohtajaa eikä Hallinnonjohtajaa kateeksi jotka EDUSTAVAT YLPEÄNÄ SUURELLA KUNNIALLA KAIKKIA, mutta EI KUNNIATONTA HOLOA!
Ei he voi edes erota tehtävistään, koska HE SYYLLISTYY SYRJINTÄÄN.
Näin laaja mittaisesta SYRJINNÄSTÄ SAA VANKEUTTA.
Ei PALOLAHDEN MARI ole minua kunniatonta HOLOAKAAN KOSKAAN AUTTANUT JOTEN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN EI MEIDÄN HOLOJENKAAN TARVI AUTTAA.
Palolahti on niitä KIHNIÖLÄISIÄ jotka saivat KIHNIÖN KUNNANKIN KOMMUNISTI TOIMINNALLA KONKURSSIIN!
Kihniöläiset ihan itse kertovat ja sanovat, että : Kyllä meitäkin vitutti maksaa KOMMUNISTIEN velkoja, mutta onneksi tuli FB ja mekin löydettiin heidät jotka lähti luiskimaan silloin, kun rahat loppu ja piti alkaa velkoja maksamaan!
Jos Palolahden Mari ei usko niin kysykööt KIHNIÖN KUNNANJOHTAJALTA!
Hän sanoo ihan varmasti, että : Voi vittu sentään ja olipa mukava, kun soitit! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei käy edes Kunnanjohtajaa eikä Hallinnonjohtajaa kateeksi jotka EDUSTAVAT YLPEÄNÄ SUURELLA KUNNIALLA KAIKKIA, mutta EI KUNNIATONTA HOLOA!
Ei he voi edes erota tehtävistään, koska HE SYYLLISTYY SYRJINTÄÄN.
Näin laaja mittaisesta SYRJINNÄSTÄ SAA VANKEUTTA.
Ei PALOLAHDEN MARI ole minua kunniatonta HOLOAKAAN KOSKAAN AUTTANUT JOTEN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN EI MEIDÄN HOLOJENKAAN TARVI AUTTAA.
Palolahti on niitä KIHNIÖLÄISIÄ jotka saivat KIHNIÖN KUNNANKIN KOMMUNISTI TOIMINNALLA KONKURSSIIN!
Kihniöläiset ihan itse kertovat ja sanovat, että : Kyllä meitäkin vitutti maksaa KOMMUNISTIEN velkoja, mutta onneksi tuli FB ja mekin löydettiin heidät jotka lähti luiskimaan silloin, kun rahat loppu ja piti alkaa velkoja maksamaan!
Jos Palolahden Mari ei usko niin kysykööt KIHNIÖN KUNNANJOHTAJALTA!
Hän sanoo ihan varmasti, että : Voi vittu sentään ja olipa mukava, kun soitit!Minä Holo olin jollain Inarin kunnan rakennuksella ja juttelin erään miehen kanssa siellä.
Hän oli Kihniöltä tullu tänne töihin ja minä sanoin hänelle, että : Minun suku on siitä naapuri pitäjästä Jalasjärven Viinamäeltä ja kyllä mekin olimma rehellisiä Suomen kommunisteja niin, kuin kihniöläiset mutta me ymmärrettiin sentään lopettaa.
Hän sano, että: Kyllä mekin ymmärrettiin, ettei se ollut kannattavaa hommaa, mutta teän kylällä on mukava seurata meän kylän vanhoja KOMMUNISTEJA.
Kommunistit tekee tuota, että he loisii koko kunnan munissa ja syyttävät sitten toisia vaikka itse tekevät just sitä mitä EI SAA!
Sitä tässä ihmetellään, että onko KESKUSTA myös joku piilo kommunisti puolue niin, kuin KOKOOMUS!?
Vassarit, demarit ja vihreät on sentään osittain tulleet Kommunistien kaapista ulos…
Me ollaan TULEVAISUUDEN ITSENÄISYYSPUOLUE varmaankin, kun saadaan nuo KOMMUNISTIT ENSIN YMMÄRTÄMÄÄN, ettei TUO POLITIIKKA OIKEIN JOHDA MIHINKÄÄN!
Pitää ensin käydä toisen kerran KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA NIIN VARA VAATIA SEKÄ ILMOITTAA, ETTÄ ITSENÄISYYS PUOLUE ON ITSENÄINEN JA ME TEHDÄÄN ITSENÄISIÄ PÄÄTÖKSIÄ!
- Anonyymi00002UUSI
Ping pong
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk41214Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661138Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011020Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977- 129847
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.68842Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää392729