Oletko kärsinyt peräpukamista
Nainen oleko kärsinyt peräpukamista
29
237
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei tääl naiset käy!!!
- Anonyymi00004UUSI
Ihmeen paljo täällä käyki naiseksi tekeytyviä miehiä
Mitä lie gayy unelmointia
- Anonyymi00005UUSI
Tuskimpa olen ainoa nainen joka täällä pyörii, yksi niistä harvoista järkevistä jos näin voisi asian ilmaista.
- Anonyymi00006UUSI
Ei niistä nyt nauttia kaan oikein voi.
- Anonyymi00007UUSI
Haluatko vertaistukea vai miksi haluat tietää?
- Anonyymi00008UUSI
Olen tietysti joskus, mitä sitten?
- Anonyymi00009UUSI
Ei kuulu juuri kenellekään. Miksi haluat tietää? Kerro mieluummin onko sulla itelläs, jos on niin tärkeä aihe, että pitää täällä ottaa aiheeksi.
- Anonyymi00010UUSI
Ajoittain saattavat vaivata
- Anonyymi00011UUSI
Onko uloisia vai sisöiset
Multa on hirtety sisäisiä
Ja kerran yks valahti ulos, kesti 7 viikloo parantua piti vas salvaa lutrata - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko uloisia vai sisöiset
Multa on hirtety sisäisiä
Ja kerran yks valahti ulos, kesti 7 viikloo parantua piti vas salvaa lutrataNii no mä en onneksi peräpäätäni esittele sen koommin kelleen joten eipä tuo hirveemmin ressaa. Sanotaanko että joskus on ollu pahempikin tilanne. Nykytilanteessa harvemmin kipeytyvät joskus oli sillain että ei oikeasti pystynyt istumaankaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nii no mä en onneksi peräpäätäni esittele sen koommin kelleen joten eipä tuo hirveemmin ressaa. Sanotaanko että joskus on ollu pahempikin tilanne. Nykytilanteessa harvemmin kipeytyvät joskus oli sillain että ei oikeasti pystynyt istumaankaan.
Mulla se kutina on olut infernaalista sillon kun ne on vaivannu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mulla se kutina on olut infernaalista sillon kun ne on vaivannu
lol
- Anonyymi00012UUSI
Ystävät kulkee mukana
- Anonyymi00017UUSI
Nuolen erään 31v miehen pukamia usrin
T. Leena 58v- Anonyymi00020UUSI
Uu7hhh
- Anonyymi00018UUSI
Päinvastoin, nautin niistä.
- Anonyymi00019UUSI
Rakuunan, smetanan ja mintun kera?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rakuunan, smetanan ja mintun kera?
Kukkakaalit korviin ja valkosipulin kynnet varpaiden väliin kiitos.
- Anonyymi00022UUSI
En ole. Joka on pieni ihme. Kuitenki pari lastakin tehnyt. Ompahan vielä jotain koettavaa elämässä mitä odottaa.
- Anonyymi00026UUSI
Totta ku kumminki ne molemmat aukot on synnyttäneellä ku tuulitinnelit
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Totta ku kumminki ne molemmat aukot on synnyttäneellä ku tuulitinnelit
Et taida tietää synnytyksestä tai biologista mitään. Etkä kyllä sen puoleen näköjään peräpukamistakaan kuinka syntyvät. Kysy äidiltäsi asiasta tai joltain holhoojaltasi.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Et taida tietää synnytyksestä tai biologista mitään. Etkä kyllä sen puoleen näköjään peräpukamistakaan kuinka syntyvät. Kysy äidiltäsi asiasta tai joltain holhoojaltasi.
Oikeassahan tuo oli
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oikeassahan tuo oli
Sepä ei mua kiinnosta. Enemmän iloa elämääni ja rakkautta lapset tuoneet kuin yksikään incel netissä kommenteineen.
- Anonyymi00025UUSI
En minä niistä kärsi. Kyllä ne pysyy mukana.
- Anonyymi00030UUSI
Sun suosikki on waimon joka synnyttänyt sulle lauman lapsia on paukamia niin vaihdat lapsesi ikäiseen imuriin🫢😩🙃miten hienoo, uskotko Isi sulle käy samanlailla , nolo rysy
- Anonyymi00031UUSI
Tupla tykkäkset tälle jotta saadaan saastaa omaan kotimaan huomaaaaaaaaAN😄v sika ja niii pieni se
- Anonyymi00033UUSI
Jatkuvastihan sinä täällä näytät kirjoittelevan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805