Mul on nyt ne

Anonyymi-ap

Kultaset dessut. Vuh vuh 😅! Mut ne on vaan leluja. Tosin testasin lelumagnumiani ja kyllä se kumiluoti silti singahti oikein voimalla ulos piipusta. Toisesta dessusta puuttuu yks kiinnityskisko. Sellasta se on kun tilaa halpiskamaa. Lisäks korealaiset on tutkineet että kiinalaisissa tuotteissa voi olla haitta-aineita. Noh, hyvä etten sentään syö mitään sieltä. Aivan sama muutenkin, koska en välitä. Amazonkin heittäytyi ahneeksi niin sieltä ei oikein nappaa ostaa ennää mittään. Ubuy se vasta koronkiskuri onkin. Pulitin yhestä hupparista paljon massia kun se oli ainoa keino saada se huppari haltuuni.

Mitään sääntelyjä ei edes ollut olemassa menneinä vuosikymmeninä ja silti posse sen kuin vain porskuttaa. Kyseenalaistan ihan EU:n kemikaalisäädökset koska K:sta tilataan niin massiivisesti kamaa. Eihän ne pysty satamakonteissa tutkimaan tonnilastillisia K:n kamaa koska sitä on niin paljon. Korkeintaan pistotarkastuksia tehhään niihin tuotteisiin. Paitsi jos tuotanto on ulkoistettu länsimaihin. Silloin hommassa voi olla joku roti. -💊-.

13

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      ?
      60 % teollisesta tuotannosta tehdään Kiinassa. Se että ostat jonkun S-ketjun tarvikkeita ei takaa sitä etteikö tuote olisi valmistettu Kiinassa. S-ketju ei tee tavarasta yhtään sen laadukkaampaa. Laadukkaampaakin kun Kiinasta saa mitä S-ketju meille myy. Se olisi kalliimpaa, eikä köyhillä keskiverto suomalaisilla olisi sellaista vara ostaa, markkinat ovat marginaalisia.

      Jos tilaat maailman halvinta ihan itse, saat varmasti myös sitä laatua mikä tuleekin maailman halvimmassa olla? Valinta on tietysti jokaisella kuluttajalla itsellään.

      AV

      • Anonyymi00002

        Kuollaan kumminkin, joten ei se oo niin justiinsa. Mua ei kiinnosta miten mä mällään ja kulutan maapallon luonnonvaroja. Lapsiluku 0, revi siitä. Mitä enemmän lapsia, sitä ilmasto-/ ja ympäristövastuuntuntoisempi yksilön pitäisi olla.

        Päättäjät kuluttaa eniten ja raha mahdollistaa sen. Yksityisjeteillä lennellään maailman toiselle puolelle ilmastokonferensseihin täysine etuineen. Samalla leikitään enkeleitä. Ei lentokoneilu saastuta ilmastoa jos lentelevä matkustaja on tarpeeksi rikas :).

        Nat-si-Saksan tapainen krooninen inflaatio ei ole minun vikani, joten näillä mennään. Löytyy korjeakoulututkintokin muttei mua silti huolita mihinkään töihin. Jos huolittaisiin, ei tarvitsisi miettiä rahojaan. Oon selvästi älykkäämpi mitä keskivertopäättäjä. Mun pitäis olla presidentti. -💊-.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kuollaan kumminkin, joten ei se oo niin justiinsa. Mua ei kiinnosta miten mä mällään ja kulutan maapallon luonnonvaroja. Lapsiluku 0, revi siitä. Mitä enemmän lapsia, sitä ilmasto-/ ja ympäristövastuuntuntoisempi yksilön pitäisi olla.

        Päättäjät kuluttaa eniten ja raha mahdollistaa sen. Yksityisjeteillä lennellään maailman toiselle puolelle ilmastokonferensseihin täysine etuineen. Samalla leikitään enkeleitä. Ei lentokoneilu saastuta ilmastoa jos lentelevä matkustaja on tarpeeksi rikas :).

        Nat-si-Saksan tapainen krooninen inflaatio ei ole minun vikani, joten näillä mennään. Löytyy korjeakoulututkintokin muttei mua silti huolita mihinkään töihin. Jos huolittaisiin, ei tarvitsisi miettiä rahojaan. Oon selvästi älykkäämpi mitä keskivertopäättäjä. Mun pitäis olla presidentti. -💊-.

        Ok, äänestän sinua seuraavissa presidentivaaleissa.

        AV


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kuollaan kumminkin, joten ei se oo niin justiinsa. Mua ei kiinnosta miten mä mällään ja kulutan maapallon luonnonvaroja. Lapsiluku 0, revi siitä. Mitä enemmän lapsia, sitä ilmasto-/ ja ympäristövastuuntuntoisempi yksilön pitäisi olla.

        Päättäjät kuluttaa eniten ja raha mahdollistaa sen. Yksityisjeteillä lennellään maailman toiselle puolelle ilmastokonferensseihin täysine etuineen. Samalla leikitään enkeleitä. Ei lentokoneilu saastuta ilmastoa jos lentelevä matkustaja on tarpeeksi rikas :).

        Nat-si-Saksan tapainen krooninen inflaatio ei ole minun vikani, joten näillä mennään. Löytyy korjeakoulututkintokin muttei mua silti huolita mihinkään töihin. Jos huolittaisiin, ei tarvitsisi miettiä rahojaan. Oon selvästi älykkäämpi mitä keskivertopäättäjä. Mun pitäis olla presidentti. -💊-.

        Varvilla sun ongelmat haihtuis.


    • Anonyymi00004

      Mulla on ollut sekä taljajousi, että jalkajousi. Niissäkin oli ihan kivasti voimaa.

      >Simiti<

      • Anonyymi00005

        Crossbow on mukava. Vaatiko ne sun hankintasi jonkin erityisen luvan? Tavallinen jousipyssy on mielenkiintoinen. Mun täytyisi pitää kyynärpäässäni pehmustetta koska kuulun niihin keillä kyynärpään luu törröttää ja jousi osuu siihen ampuessani. Se on kuulemma yleinen vitsaus. -💊-.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Crossbow on mukava. Vaatiko ne sun hankintasi jonkin erityisen luvan? Tavallinen jousipyssy on mielenkiintoinen. Mun täytyisi pitää kyynärpäässäni pehmustetta koska kuulun niihin keillä kyynärpään luu törröttää ja jousi osuu siihen ampuessani. Se on kuulemma yleinen vitsaus. -💊-.

        Aika pahasti tulisi kyynärpään törröttää:)

        AV


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Aika pahasti tulisi kyynärpään törröttää:)

        AV

        Tarkistin juuri käteni. Nyt kyynärpää näyttää normaalimmalta kuin teininä. Mäpä vejin nuorena aikusena suorilla käsillä yhtäkkiä 18 leukaa vaikka olin juuri juossut lenkillä 💪👌. Lenkki jatkui heti sen jälkeen, eli ei tuntunut missään 😎. Mä oon supermies 💪. -💊-.


    • Anonyymi00010

      Tämmöisen julkisen tunnustuksen saat, ansioluettelo:

      1. Beat-the-sheet prätkähiiret
      2. Sika-linja tyhjennetty
      3. Huume- ja verkostomarkkinoita nuijittu
      4. Kansainvälinen rikollisuus monin osin lamannutettu
      5. Viranomaistoiminta saanut aloitekyvyn takaisin
      6. Siviilien työmarkkinoita suojattu

      https://savethecat.com/beat-sheets/captain-marvel-beat-sheet

      Bom-chica-wow-wow!

    • Anonyymi00012

      Seuraavaks pitäs hommata "harmaan" naamari ittelleni 👽. Se päässä sit alien gambitia 🤭. Alienaatio sopii mulle siksikin koska siltä musta tuntuu tällä pallolla. Mä oon kuin tänne eksynyt vieras joka on hakemassa omaa paikkaansa. Muutetaanko ulkomaille kesän jälkeen 🙋‍♂️? Viralliseksi syyksi poliittinen vaino tms. -💊-.

    • Anonyymi00013

      Desert eaglet sisälsivät toimivan kiikaritähtäimen, tehokkaan lampun sekä tehokkaan laserin. Ja halvalla sain. Äänenvaimentimetkin lähetettiin siinä samassa rytäkässä. Kaiken kaikkiaan oon tyytyväinen. "Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan". Paitsi että valtiollisen armeijan leipiin ei pidä hairahtua koska tällöin they got you, sut saadaan koukkuun. Miksi sotisit? Siksi koska perimmäisenä syynä on saada muutama rikas pankkiiri rikastumaan entisestään ihmishenkien kustannuksella. Piste.

      Jos mulla olis omaa maata niin varjelisin sitä kuin USA:ssa private propertya. Pyrkisin silti puhumaan ennen kuin ryhtyisin itse toimiin. Jos alat sanelemaan ehtoja niin silloin niitä täytyy myös noudattaa. Kannattaa siis valita sanansa tarkoin mitä suoltaa. Viis siitä mikä taho olisi kyseessä mikä pyrkisi infiltroitumaan henkilökohtaiseen tilaani. Laser lienee haitallisempi kuin noi kumiluodit itsessään. Ps. On se hyvä että on vielä olemassa omilla aivoillaan ajattelevia kansalaisia, kuten minä. Oman, kriittisen ajattelun omaavat yksilöt ovat poliitikkojen suurin uhka (ja hyvä niin 😉). Tällöin tiedän tehneeni jotakin oikein 💪. -💊-.

      • Anonyymi00014

        Aatun valtion levinneisyys pikaisesti kartalla. https://www.youtube.com/watch?v=dKjVG4nMQ9A . Kiinnittäkää huomiota Sveitsiin. Miksi se säästyi? En minä tiedä. Paitsi että. Hahaaaa! Siellähän on ne kuuluisat pankit ☝️. Taisi loppupeleissä rahoittaa sekä akselivaltoja että liittoutuneita. Juuri mainitsemaani seikkaa ei spekuloitu lainkaan koulussa. Olisi pitänyt. USA ei pärjännyt Japania vastaan kuin vain likaisin keinoin (atomipommit). Lisäksi Amerikka väitti pistäneensä stopin Saksalle vaikka se oli oikeasti Neuvostoliitto. Aatun perustavanlaatuinen virhe oli yrittää edetä kohti Siperiaa. -💊-.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe