Mul on nyt ne

Anonyymi-ap

Kultaset dessut. Vuh vuh 😅! Mut ne on vaan leluja. Tosin testasin lelumagnumiani ja kyllä se kumiluoti silti singahti oikein voimalla ulos piipusta. Toisesta dessusta puuttuu yks kiinnityskisko. Sellasta se on kun tilaa halpiskamaa. Lisäks korealaiset on tutkineet että kiinalaisissa tuotteissa voi olla haitta-aineita. Noh, hyvä etten sentään syö mitään sieltä. Aivan sama muutenkin, koska en välitä. Amazonkin heittäytyi ahneeksi niin sieltä ei oikein nappaa ostaa ennää mittään. Ubuy se vasta koronkiskuri onkin. Pulitin yhestä hupparista paljon massia kun se oli ainoa keino saada se huppari haltuuni.

Mitään sääntelyjä ei edes ollut olemassa menneinä vuosikymmeninä ja silti posse sen kuin vain porskuttaa. Kyseenalaistan ihan EU:n kemikaalisäädökset koska K:sta tilataan niin massiivisesti kamaa. Eihän ne pysty satamakonteissa tutkimaan tonnilastillisia K:n kamaa koska sitä on niin paljon. Korkeintaan pistotarkastuksia tehhään niihin tuotteisiin. Paitsi jos tuotanto on ulkoistettu länsimaihin. Silloin hommassa voi olla joku roti. -💊-.

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

?
      60 % teollisesta tuotannosta tehdään Kiinassa. Se että ostat jonkun S-ketjun tarvikkeita ei takaa sitä etteikö tuote olisi valmistettu Kiinassa. S-ketju ei tee tavarasta yhtään sen laadukkaampaa. Laadukkaampaakin kun Kiinasta saa mitä S-ketju meille myy. Se olisi kalliimpaa, eikä köyhillä keskiverto suomalaisilla olisi sellaista vara ostaa, markkinat ovat marginaalisia.

Jos tilaat maailman halvinta ihan itse, saat varmasti myös sitä laatua mikä tuleekin maailman halvimmassa olla? Valinta on tietysti jokaisella kuluttajalla itsellään.

AV

• Anonyymi00002
        UUSI

Kuollaan kumminkin, joten ei se oo niin justiinsa. Mua ei kiinnosta miten mä mällään ja kulutan maapallon luonnonvaroja. Lapsiluku 0, revi siitä. Mitä enemmän lapsia, sitä ilmasto-/ ja ympäristövastuuntuntoisempi yksilön pitäisi olla.

Päättäjät kuluttaa eniten ja raha mahdollistaa sen. Yksityisjeteillä lennellään maailman toiselle puolelle ilmastokonferensseihin täysine etuineen. Samalla leikitään enkeleitä. Ei lentokoneilu saastuta ilmastoa jos lentelevä matkustaja on tarpeeksi rikas :).

Nat-si-Saksan tapainen krooninen inflaatio ei ole minun vikani, joten näillä mennään. Löytyy korjeakoulututkintokin muttei mua silti huolita mihinkään töihin. Jos huolittaisiin, ei tarvitsisi miettiä rahojaan. Oon selvästi älykkäämpi mitä keskivertopäättäjä. Mun pitäis olla presidentti. -💊-.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuollaan kumminkin, joten ei se oo niin justiinsa. Mua ei kiinnosta miten mä mällään ja kulutan maapallon luonnonvaroja. Lapsiluku 0, revi siitä. Mitä enemmän lapsia, sitä ilmasto-/ ja ympäristövastuuntuntoisempi yksilön pitäisi olla.

Päättäjät kuluttaa eniten ja raha mahdollistaa sen. Yksityisjeteillä lennellään maailman toiselle puolelle ilmastokonferensseihin täysine etuineen. Samalla leikitään enkeleitä. Ei lentokoneilu saastuta ilmastoa jos lentelevä matkustaja on tarpeeksi rikas :).

Nat-si-Saksan tapainen krooninen inflaatio ei ole minun vikani, joten näillä mennään. Löytyy korjeakoulututkintokin muttei mua silti huolita mihinkään töihin. Jos huolittaisiin, ei tarvitsisi miettiä rahojaan. Oon selvästi älykkäämpi mitä keskivertopäättäjä. Mun pitäis olla presidentti. -💊-.

Ok, äänestän sinua seuraavissa presidentivaaleissa.

AV

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Varvilla sun ongelmat haihtuis.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mulla on ollut sekä taljajousi, että jalkajousi. Niissäkin oli ihan kivasti voimaa.

>Simiti<

• Anonyymi00005
        UUSI

Crossbow on mukava. Vaatiko ne sun hankintasi jonkin erityisen luvan? Tavallinen jousipyssy on mielenkiintoinen. Mun täytyisi pitää kyynärpäässäni pehmustetta koska kuulun niihin keillä kyynärpään luu törröttää ja jousi osuu siihen ampuessani. Se on kuulemma yleinen vitsaus. -💊-.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Crossbow on mukava. Vaatiko ne sun hankintasi jonkin erityisen luvan? Tavallinen jousipyssy on mielenkiintoinen. Mun täytyisi pitää kyynärpäässäni pehmustetta koska kuulun niihin keillä kyynärpään luu törröttää ja jousi osuu siihen ampuessani. Se on kuulemma yleinen vitsaus. -💊-.

Aika pahasti tulisi kyynärpään törröttää:)

AV

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aika pahasti tulisi kyynärpään törröttää:)

AV

Tarkistin juuri käteni. Nyt kyynärpää näyttää normaalimmalta kuin teininä. Mäpä vejin nuorena aikusena suorilla käsillä yhtäkkiä 18 leukaa vaikka olin juuri juossut lenkillä 💪👌. Lenkki jatkui heti sen jälkeen, eli ei tuntunut missään 😎. Mä oon supermies 💪. -💊-.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tämmöisen julkisen tunnustuksen saat, ansioluettelo:

1. Beat-the-sheet prätkähiiret
      2. Sika-linja tyhjennetty
      3. Huume- ja verkostomarkkinoita nuijittu
      4. Kansainvälinen rikollisuus monin osin lamannutettu
      5. Viranomaistoiminta saanut aloitekyvyn takaisin
      6. Siviilien työmarkkinoita suojattu

https://savethecat.com/beat-sheets/captain-marvel-beat-sheet

Bom-chica-wow-wow!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2416
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1870
    3. 154
      1433
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1257
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      945
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      825
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      823
    Aihe