Vielä kerran selitän!

Anonyymi-ap

Toista näkee joka päivä ja on usein yökylässä ja käydään yhdessä saunassa ja alasti ollaan saunan jälkeen ja vain kylpytakki päällä. Niin silloin ollaan suhteessa. Ei kavereiden kanssa käydä saunassa ja olla yötä ja toinen nukkuu alasti ja puhutaan seksiasioita ja näytetä ja hivelee itseään ja saa nautintoa, kun koskettelee itseään ja kaveri on paikalla.

20

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Noloo. olet varmaan se vieläkö joku on tulossa henkilö.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olet todella surkea ja ällöttävä! Olit vain lelu minulle, jolla vain leikin. Et ikinä tule muita saamaan. Tajua jo tämä! En ikinä tule kertomaan, että olemme yhdessä, koska häpeän sinua ylikaiken. Et tule koskaan saamaan ketään muuta kuin minut.

• Anonyymi00020
        UUSI

En tule ikinä ottamaan takaisin sinua! Rikoslain 20 luvun 6 §:n on minun puolella varsinkin Vuoden 2023 lakimuutoksen myötä ahdisteluksi voidaan tuomita myös silloin, kun teko ei tapahdu koskettamalla, !

• Anonyymi00007
      UUSI

Olet todella surkea ja ällöttävä! Olit vain lelu minulle, jolla vain leikin. Et ikinä tule muita saamaan. Tajua jo tämä! En ikinä tule kertomaan, että olemme yhdessä, koska häpeän sinua ylikaiken.

• Anonyymi00021
        UUSI

vaan kyseessä on esimerkiksi toistuva tai vakava sanallinen häirintä,

• Anonyymi00008
      UUSI

Sä olet selittänyt tätä samaa soopaa jo sivutolkulla.

• Anonyymi00012
        UUSI

Joku kysyi ja viimeisen kerran selitin asiaa.... Ei kavereiden kanssa puhuta seksiasioita ja Nuku kaverin nähden alasti. Olla usein yökylässä. Saunan jälkeen vain kylpytakki päällä. Eikä kaverin nähden itseään itseään ja saa nautintoa, kun koskettelee itseään näytetä ja hivelee ja saa nautintoa, kun koskettelee itseään ja kaveri on paikalla! Se ei ole enää kaveruutta vaan silloin ollaan jo suhteessa! Ei itsetyydytystä tehdä kaverin nähden!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joku kysyi ja viimeisen kerran selitin asiaa.... Ei kavereiden kanssa puhuta seksiasioita ja Nuku kaverin nähden alasti. Olla usein yökylässä. Saunan jälkeen vain kylpytakki päällä. Eikä kaverin nähden itseään itseään ja saa nautintoa, kun koskettelee itseään näytetä ja hivelee ja saa nautintoa, kun koskettelee itseään ja kaveri on paikalla! Se ei ole enää kaveruutta vaan silloin ollaan jo suhteessa! Ei itsetyydytystä tehdä kaverin nähden!

Mä en nyt yhtäään ymmärrä.
        Kuvaatko tuossa jotain mitä on tapahtunut, jotain mitä pitäisi tapahtua, vai jotain mitä ei pitäisi tapahtua?
        Ketkä nyt ovat tai eivät ole kavereita vaan suhteessa, ja mitä mieltä siitä olet? Onko joku pettänyt?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuvaatko tuossa jotain mitä on tapahtunut, jotain mitä pitäisi tapahtua, vai jotain mitä ei pitäisi tapahtua?
        Ketkä nyt ovat tai eivät ole kavereita vaan suhteessa, ja mitä mieltä siitä olet? Onko joku pettänyt?

Sitä voit miettiä... Ja kannattaa miettiä! Jotain mitä ei kaveruuteen kuulu vaan ainoastaan, kun ollaan parisuhteessa! Ei muuten. Hänestä se ei ole pettämistä. Minusta on! Todellakin pettämistä. Vain puolison tai suhteessa noita tehdään. Ei muuten. Hänen mielestään olemme vain kavereita, vaikka hänen käytös on ollut tuollaista.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hänen mielestään olemme vain kavereita, vaikka hänen käytös on ollut tuollaista!!!! Joko lopettaa tuollaisen käytöksen ja voimme olla vain kavereita tai sitten kertoo, että on varattu. Tai jos ei tee kumpaakaan vaan jatkaa samaa käytöstä minua kohtaan. Niin olen todellakin valmis Rikoslain 20 luvun 6 § Vuoden 2023 lakimuutoksen myötä ahdisteluksi voidaan tuomita myös silloin, kun teko ei tapahdu koskettamalla. Tekemään rikosilmoituksen hänestä ja samalla lopetan kaveruuden. Päätös on vain yksin hänen. Ei uhkaile tai kiristä, mutta minä en enää suostu olemaan lelu, jolla leikitään. Heitetään roskiin, kun ei huvita leikkiä. Minulla on rajat ja hänen pitää ne kunnioittaa!!

• Anonyymi00009
      UUSI

Et tule koskaan saamaan ketään muuta kuin minut. Et koskaan. Olet vain minun ikuisesti ja murran täysin sinut henkisesti ja tuhoan täysin sinut! Olet vain roska ja jäte!

• Anonyymi00022
        UUSI

seksuaalisesti värittyneiden kuvien tai viestien lähettäminen taikka itsensä paljastaminen.

• Anonyymi00026
        UUSI

Olen kertonut sinusta ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus!! Minulla on todisteita sinua vastaan. Sinun käytöksesi minua kohtaan on muut nähneet ja kuullut kuinka olet minulle soittanut ällöttäviä puheluita. LUULITKO, että annan minulla leikkiä? Luulit väärin. Valitsit täysin väärän ihmisen. Se loppui nyt. Leiki muilla.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

seksuaalisesti värittyneiden kuvien tai viestien lähettäminen taikka itsensä paljastaminen.

Älä idiootti itke!!! Minä murskaan sinut täysin henkisesti maan rakoon. Etkä pääse rotkosta ilman minun apua ja tukea. Minä olen tuhonnut sinut jo kerran ja voin tuhota sinut uudestaan. Sinä teet juuri kuten minä käsken ja määrään!!!!!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Älä idiootti itke!!! Minä murskaan sinut täysin henkisesti maan rakoon. Etkä pääse rotkosta ilman minun apua ja tukea. Minä olen tuhonnut sinut jo kerran ja voin tuhota sinut uudestaan. Sinä teet juuri kuten minä käsken ja määrään!!!!!

Et murskaa enää! Onneksi vuonna 2023 laki tiukentui Rikoslain 20 luvun 6 §: !! Se antaa minulle voimaa ja tahtoa ja kestän, vaikka oikeuteen asti mennä, mutta sinä jätät minut rauhaan. Vain kavereita voimme olla. Parisuhteeseen et halua. Päätös on vain yksin sinun!!!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Et murskaa enää! Onneksi vuonna 2023 laki tiukentui Rikoslain 20 luvun 6 §: !! Se antaa minulle voimaa ja tahtoa ja kestän, vaikka oikeuteen asti mennä, mutta sinä jätät minut rauhaan. Vain kavereita voimme olla. Parisuhteeseen et halua. Päätös on vain yksin sinun!!!

Älä itke. Ei kukaan sinua usko. Olet idiootti!!! Sinä teet kuten minä käsken ja määrään. Etkä kerro enää muille tai suutun sinulle.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei niin!! Kavereiden kanssa ei nukuta alasti.

• Anonyymi00011
        UUSI

Kavereiden kanssa ei nukuta aikuisena ollenkaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

Toihan on melkein rikos! Seksuaalinen ahdistelu Se voi olla myös sanallista, itsensä paljastamista. Seksuaalinen häirintä on sanallista, sanatonta tai fyysistä, ei-toivottua seksuaalista käytöstä. härskit puheet tai seksuaalinen ehdottelu. sukupuolielinten esittely. Seksuaalisesti värittyneet

Pääsääntönä voidaan pitää sitä, että toisen ihmisen seksuaalinen häiritseminen tai asettaminen tilanteeseen, jossa hän joutuu tahtomattaan katsomaan toisen itsetyydytystä, on Suomen laissa rangaistava teko.

Toi on rikos!!

• Anonyymi00030
        UUSI

Pistää sen kameran kiltisti silloin kiinni eikä stalkkaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2386
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      64
      1854
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1247
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      945
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      815
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    Aihe