Miksi Itärajaa ei ole suojattu laittamalla Venäjän rajalle isoja kiviä?

Anonyymi-ap

Näkemyksiäni kerron, nämä ovat mahdollisesti toteutuvia, oletan joidenkin toteutuvan varmuudella. Esim. tämä Venäjän hyökkäys NATO-maahan tapahtuu ennemmin tai myöhemmin ja entistä voimakkaampana kuin tapahtui Romaniassa kun venäläinen lähetti dronen kerrostaloon tuhoten kerrostalon julkisivua. Putin huomasi ettei NATO tee mitään muuta kuin puhuu ja puhuu, mutta ei uskalla eikä kykene toimimaan aikaisempien päätöstensä mukaan aktivoimalla artiklan 5.Arvioin droneräjähdyksen tapahtuvan piakkoin jossain NATO-maassa pian uudelleen ja sen jälkeen taas uudelleen ja kuolonuhrejakin tulee silloin ennemmin tai myöhemmin.

Koko itäraja tulisi jo miinoittaa ja julistaa sotilas-alueiksi ja laittaa dronemiehistöjä koko itärajan täydeltä salaisine tukikohtineen syvälle maan alle kaivettuina ettei sinne fab5000 liitopommin tuhovaikutus yllä. Lisäksi aluepuolustus ja syvälle maan alle tehtyjä tukikohtia tarvitaan. Niin salaisia, joista vaan tarkkaillaan ja joskus sitä kautta isketään olipa se rintamalinjan taakse jäänyt tai vielä Suomen puolella.

Putin hyökkää kun USA:n johtaja paljastaa ettei se enää suojele Israelia , samalla loppuu Euroopankin suojelu.USA voi joko olla itse halukas olemaan suojelematta Suomea ja muuta Eurooppaa tai sitten USA tulee tuhotuksi Venäjän ja sen pahojen liitolaisten toimesta YLLÄTYSHYÖKKÄYKSESSÄ ydinpommeilla.USA ei aloita vaan Venäjä lienee se aloittaja. Ja se joka aloittaa se ehtii ensin. En usko USA:n tai minkään muunkaan maan ilmapuolustuskykyihin mitä tulee ydinpommeihin, jotka lähetetään erittäin nopeiden ohjusten mukana kohteisiinsa yhtäaikaisesti.

Byrokraattinen maa USA ei ehdi toimimaan puolustaakseen itseään kun yllätysisku ydinasein aikanaan tapahtuu.

https://www.youtube.com/watch?v=1X5SCgtiaf4

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Panssariesteitä laitettakoon pikimmiten moneen linjaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä Suomi vartioi rajojaan paremmin kuin Israel, jonka rajojen yli voi kävellä kuin torikauppias torilla.

Suomella on kiviset panssariesteet, kauhealla työllä rakennettu kivimuuri suojaamassa.

Salpalinja, joka tosin rakenettu jo ajat sitten sekä osin purettu kun ajateltu ettei sieltä ketään tule kun osataan niin hyvin mielistellä itänaapuria. Nyt sitä pitää ryhtyä paikkailemaan kun meillä ei ole enää Kekkosta, joka menee Moskovaan ryyppäämään jos jotain ongelmia ilmenee.

• Anonyymi00003
      UUSI

Salpalinja tehtiin ennen Kekkosen aikaa eikä sitä silloin enää katsottu tarvittavan kun Urkki hoiti homman jos joku selkkaus sattui tulemaan.

Jos Urkki olisi ollut pressa nyt kun Ukrainan sota syttyi, niin olisi käynyt viikon ryyppäämäss Moskovassa ja tullut takaisin nevottelutuloksen kanssa, että sotikaa nyt mitä haluatte, kun vain jotenkin pärjätte eikä käy kuin talvisodassa, niin jatketaan kaupankäyntiä kuten ennenkin ja annetaan turstien hakea teiltä halpaa bensaa ja teidän turistien osaa kaikkea mitä rahalla saa.

Urkki olisi sitten kansalle vakaalla ja varmalla äänellä selittänyt, että ei hätää vaikka naaprilla on vähän selkkauksia, meidän sopimukset pitää silti ja voimme jatkaa rauhallsita rinnakkaiseloa nauttien toinen toistensa tuotteista ja palveluista. Olisi vain pyytänyt Jumalalta varjelusta ettei Venäjälle käy kuten talvisodassa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Miina on paras sitä voi vihollisen liikkeiden mukaan lisätä monin kyvyyksin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Eipäs nyt lähdetä rönsyilemään totuudesta turhuuksiin:

1. Timoteuskirje 2:1-7 FB38
      [1] Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, [2] kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. [3] Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, [4] joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. [5] Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, [6] joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, [7] ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.

Roomalaiskirje 12:19-21 FB38
      [19] Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra". [20] Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle". [21] Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.

Eiköhän Jumala kosta Putinille ja venäläisille sen mitä väärin tekevät.

• Anonyymi00006
      UUSI

Jumala ei siunannut meitä uudella Kekkosella ja nyt joudumme olemaan pelossa ja vavistuksessa milloin tulee drone tai ohjus eikä ole suuren valtion turvaa kuten oli YYA-sopimuksessa jonka Kekkonen sorvasi että. Toisaalta ei se olisi kyllä ollut hyvä tässä tilanteessa kun Venäjä ajanut itsensä kuseen ja joutuisimme sitä parhaamme mukaan auttamaan ja ainakin lähettämään heille moottoripyöirä millä ajaa kuolemaan.

Kekkonen olisi juottanut venäläiset niin humalaan ja oma viinapää olisi kestänyt, että sorvannut YYA-sopimuksesta sellaisen, että Venäjä auttaa aina meitä parhaamme mukaan, mutta me autamme sen mukaan kuin parhaaksi näemme.

Ei ole oikein ollut siunaus päällämme nyt, jotain olemme tehneet väärin että meidät on saatettu näin huonoon jamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      448
      2896
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      103
      2128
    3. 169
      1708
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      95
      1598
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1596
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1258
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1134
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1110
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      982
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      38
      959
    Aihe