Venäläisten kanssa leikkimässä.
Yks venäläinen lapsi alko itkemään eli KALTOINKOHTELI meitä.
Holo hyppeli niin innoissaan siellä, kun minä katoin ja laitoin oikein SILMÄLASIT päähän, koskan en ollut varma että oliko hän mieheni Holo vai joku toinen.
Ei riittänyt, että venäläinen kaltoinkohteli vaan hän vielä KUSI HOLON niskaan!
Minä kyllä katoin, että voi hyvänen aika sentään miten törkeästi VENÄLÄISET kaltoinkohtelee ja nöyryyttää meitä suomalaisia turjakkeita!
Ei riitä, että heidän jälkiä on pitänyt siivoota vaan HEIDÄN PITÄÄ VIELÄ SAADA KUSTA MEIDÄN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN NISKAAN SUOMESSA!
Venäläiset oli antaneet minun äidille kissan ja sitte ne istuvat siellä sylikkäin.
Minä sanoin, että sen kissan nimi on AUNE, koska Aune-täti tykkäs kissoista ja hän oli invaliidi ja häntä piti PASSATA NIIN, KUIN PASKAA TIKUN NOKKAAN.
Aune-täti oli hänen miehensä vauva, kun he olivat kahdestaan. Ei hänen tarvinnut tehdä mitään, koska hänen miehensä teki kaiken.
Näin yhdessä paikassa, kun kävin siivoamassa LAPSEN PIIRUSTUKSEN jossa luki hänen nimensä ja hän oli AUNE.
Minun äitini on sanonut, että : Oot samanlainen meän Aune ja yhtä pirullinen, kuin meän Sinikka. Nokka pittää tukkia joka asiaan ja sitten istuu yksin nauramassa sekä kihertämässä, kun on saanut paskan aikaan.
En minä aloittanut tätä vaan kyllä se oli joku toinen…
Olikohan Holo ihan itse leikkikentällä
4
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tervaniemen Markon vaimo on venäläinen ja minä KUNNIATON HOLO OLIN KULTA HIPUN RAKENNUKSELLA SIIVOAMASSA!
Siinäpä teille on kunniallista VENÄLÄISTÄ ja heillä on myös lapsi joka on venäläinen niin, kuin äitinsä.
S-marketista löytyy lisää ja minä kunniaton Holon siivoosin aikoinaan myös siellä!
Minäkin sain valita eli olenko mielummin :
1. Suomalainen
2. Venäläinen
Kyllä olen mielummin SUOMALAINEN, kuin VENÄLÄINEN.
Ei minua kiinnosta onko KULTA HIPUN hotellin omistajat suomalaisia vai venäläisiä, koska he ovat VENÄLÄISIÄ KAIKKI YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
Kulta Hipun rakennus oli just se missä me oltiin LÄÄKÄRIN kanssa ENSIMMÄISTÄ KERTAA TEKEMÄSSÄ TARKASTUSTA ja minä olin vanhempi panostaja ja kuulustelu todistus oli vielä voimassa.
Ei minun tarvi sitä uusia, koska EI ME OLLA VENÄLÄISIÄ vaan SUOMALAISIA.
Venäläiset tarvii niitä kaiken maailman lupia sekä muita TODISTUKSIA.
En minä tarvi Suomessa, kuin AJOKORTIN jossa lukee kaikki minun tiedot ja se kelpaa myös Ruotsissa ja Norjassa. - Anonyymi00002
Ihmiset ovat yleensä yhtä viisaita kuin he näyttävätkin!
- Anonyymi00005
Jäin katsoon tätä HARMAATA PROFIILI KUVAANI ja jäin ajatuksiini.
Muistin, että enoni kielsi äitiäni itkemästä hänen hautajaissa ja se koski myös, minua.
Äitini loukkasi minun kunniaa ja hän itki. Minulla nousi vedet silmiin.mutta minua huolestutti enemmän äitini koska hän todellakin MURTUI ja minun piti pitää hänestä ihan kiinni niin hän ei kaadu.
Tämä on muuten unohtunut kokonaan ja tämä oli Ruotsissa GÄVLEN SAIRAALAN KAPPELISSA, koska kirkossa siunattiin samaan aikaan toinen suomalainen.
Olin silloin vain ENKELI ja minulla pätkäs ihan täysin, koska me oltiin ennen hautajaissaattuetta kirkon pihalla, mutta me käytiin siellä meidän vanhan kodin pihalla, koska eno oli asunut myös siellä.
Odotettiin ja minä sanoin, että : Kaikki on varmaan tuolla kirkossa jo.
Holo pyhkäs reippaana kirkkoon ja Pappi käveli vastaan ja ihmiset lähti tulemaan meitä kohti.
Näin arkun ja siinä oli vaaleanpunaisia ruusuja ja minä sanoin: Anteeksi meidän hautajaiset taitaa olla tuolla ulkona.
Minun kunniaa oli jo loukattu niin monesti niissä hautajaissa, että kyllä heillekin kesti kunnioita jaella.
Minä sentään yritin, mutta tyyliin kaikki jotka tiesi että minä olen menossa enoni hautajaisiin halusi loukata kunnioita.
Ex-miehenikin loukkas minun kunniaa ennen hautajaisia.
Tornion puolella jo, kun hän haki tytön ja minä sanoin hänelle, että : ENOANI EI OLE EDES SAATU ARKKUUN EIKÄ HAUTAAN NIIN SINULLA ON VARA ALKAA AUKOMAAN PÄÄTÄ JA KÄYDÄ KUNNIAN PÄÄLLE!
MINÄ OLEN KYLLÄ KUNNIOITTANUT JA ANTANUT KUNNIAA SEKÄ ODOTTANUT KILTISTI VUOROANI, KOSKA FB KUNNIAT ON NIIN KIIRELLISET SEKÄ TÄRKEÄT. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jäin katsoon tätä HARMAATA PROFIILI KUVAANI ja jäin ajatuksiini.
Muistin, että enoni kielsi äitiäni itkemästä hänen hautajaissa ja se koski myös, minua.
Äitini loukkasi minun kunniaa ja hän itki. Minulla nousi vedet silmiin.mutta minua huolestutti enemmän äitini koska hän todellakin MURTUI ja minun piti pitää hänestä ihan kiinni niin hän ei kaadu.
Tämä on muuten unohtunut kokonaan ja tämä oli Ruotsissa GÄVLEN SAIRAALAN KAPPELISSA, koska kirkossa siunattiin samaan aikaan toinen suomalainen.
Olin silloin vain ENKELI ja minulla pätkäs ihan täysin, koska me oltiin ennen hautajaissaattuetta kirkon pihalla, mutta me käytiin siellä meidän vanhan kodin pihalla, koska eno oli asunut myös siellä.
Odotettiin ja minä sanoin, että : Kaikki on varmaan tuolla kirkossa jo.
Holo pyhkäs reippaana kirkkoon ja Pappi käveli vastaan ja ihmiset lähti tulemaan meitä kohti.
Näin arkun ja siinä oli vaaleanpunaisia ruusuja ja minä sanoin: Anteeksi meidän hautajaiset taitaa olla tuolla ulkona.
Minun kunniaa oli jo loukattu niin monesti niissä hautajaissa, että kyllä heillekin kesti kunnioita jaella.
Minä sentään yritin, mutta tyyliin kaikki jotka tiesi että minä olen menossa enoni hautajaisiin halusi loukata kunnioita.
Ex-miehenikin loukkas minun kunniaa ennen hautajaisia.
Tornion puolella jo, kun hän haki tytön ja minä sanoin hänelle, että : ENOANI EI OLE EDES SAATU ARKKUUN EIKÄ HAUTAAN NIIN SINULLA ON VARA ALKAA AUKOMAAN PÄÄTÄ JA KÄYDÄ KUNNIAN PÄÄLLE!
MINÄ OLEN KYLLÄ KUNNIOITTANUT JA ANTANUT KUNNIAA SEKÄ ODOTTANUT KILTISTI VUOROANI, KOSKA FB KUNNIAT ON NIIN KIIRELLISET SEKÄ TÄRKEÄT.Enoni oli hän joka kertoi Petri Nygårdista ja hänen vaimonsa oli hän joka aina ties kenen kanssa minun koulukaverit oli ja minä sanoin hänelle, että : Eikö juuri suomalaiset löydä Ruotsista muita miehiä, kuin TURKKILAISIA.
Minä sanoin kaveruudet irti ja syy oli se, että SUOMALAISET oli perustaneet Ruotsiin pikku-Turkin ja kaikki mitä meille opetettiin SUOMALAISUUDESTA oli loppunut ilmeisti siihen, kun me ja Nygårdin Petrin perheet muutti takaisin Suomeen.
MM-joukossa oli myös Gävlestä yksi jonka isä on kuulemma minun sedän kalakaveri ja hän pelas muistaakseni KÄRPISSÄ.
En muista hänen nimeä, mutta hän oli silloin 16-17vuotias hänestä tuli JÄÄKIEKKO PELAAJANA KUULUISA JA HÄN OLI ITSE HALUNNUT TULLA SUOMEEN PELAAMAAN.
Hän oli jostain SKUTSKÄRISTÄ päin ja se on joku FORS jos oikein muistan JA SIELLÄ ON VOIMALAITOS, mutta ei ollut ÄLVKARLEBY jossa on myös VOIMALAITOS.
Hän on tietenkin pelannut myös BRYNÄSISSÄ, koska toiset ovat tietenkin olleet hänen kavereita jotka oli OLYMPIA KULTAA PELAAMASSA.
Gävleläiset on tuollaisia, että he juoruaa toisilleen, että se Holo on asunut Gävlessä Xxxxx nimellä.
Minun serkku paini Ruotsissa nuorten EM-kisoissa kultaa ja hän on Ruotsin kansalainen.
Tuo oli kova juttu, koska MINUN HOLON ENSIMMÄINEN RUOTSALAINEN SERKKU TEMPAS TUOSTA VAAN EM KULTAA NUORENA POIKANA, mutta hän oli meillä kesät Ivalossa ja mökillä.
Hän teki samalla omaa TREENIÄ ja minun isäni oli näyttänyt hänelle omaa PAINON NOSTO VYÖTÄ.
Halusi kokeilla ja hän sano, että : MINÄKIN ALAN PAINON NOSTAJAKSI JA ISÄ SAA OSTAA TÄMMÖSEN VYÖN MULLEKKI!
Isäni nosteli painoja joskus -70 ja -80 luvun vaihteessa, mutta MINÄ KÄVIN ISÄNI KANSSA ENSIMMÄISEN KERRAN RUOTSISSA SALILLA NOSTAMASSA PAINOJA.
Ei minun tarvinnut mennä toista kertaa, koska MINÄHÄN VOITIN RUOTSISSA NUORTEN SARJAN JA MINÄ OLIN 10 VUOTIAS!
Joko te uskotte, ettei JUSTUS REPOKAAN pärjää mulle Hololle vaan hänen on parempi jo USKOA, että hän on PASKA!
Kehtas vielä hävitä Norjalle, mutta onneksi minun Holon suku voitti senkin kisan niin ei tarvi hävetä muiden, kuin Justus Repon ja Titta Rasmuksen.
Haluaiskohan Justus Repo ja Titta Rasmus haastaa minut kunniattoman Holon kunnian loukkaus käräjille?
Ai niin hehän ovat jo kunniallisia kehitysvammaisia ja ihan UTSJOEN KUNNAN OMIA POLIISEJA EI, KUN VENÄLÄISIÄ MILIISEJÄ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584