Venäläisten kanssa leikkimässä.
Yks venäläinen lapsi alko itkemään eli KALTOINKOHTELI meitä.
Holo hyppeli niin innoissaan siellä, kun minä katoin ja laitoin oikein SILMÄLASIT päähän, koskan en ollut varma että oliko hän mieheni Holo vai joku toinen.
Ei riittänyt, että venäläinen kaltoinkohteli vaan hän vielä KUSI HOLON niskaan!
Minä kyllä katoin, että voi hyvänen aika sentään miten törkeästi VENÄLÄISET kaltoinkohtelee ja nöyryyttää meitä suomalaisia turjakkeita!
Ei riitä, että heidän jälkiä on pitänyt siivoota vaan HEIDÄN PITÄÄ VIELÄ SAADA KUSTA MEIDÄN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN NISKAAN SUOMESSA!
Venäläiset oli antaneet minun äidille kissan ja sitte ne istuvat siellä sylikkäin.
Minä sanoin, että sen kissan nimi on AUNE, koska Aune-täti tykkäs kissoista ja hän oli invaliidi ja häntä piti PASSATA NIIN, KUIN PASKAA TIKUN NOKKAAN.
Aune-täti oli hänen miehensä vauva, kun he olivat kahdestaan. Ei hänen tarvinnut tehdä mitään, koska hänen miehensä teki kaiken.
Näin yhdessä paikassa, kun kävin siivoamassa LAPSEN PIIRUSTUKSEN jossa luki hänen nimensä ja hän oli AUNE.
Minun äitini on sanonut, että : Oot samanlainen meän Aune ja yhtä pirullinen, kuin meän Sinikka. Nokka pittää tukkia joka asiaan ja sitten istuu yksin nauramassa sekä kihertämässä, kun on saanut paskan aikaan.
En minä aloittanut tätä vaan kyllä se oli joku toinen…
Olikohan Holo ihan itse leikkikentällä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tervaniemen Markon vaimo on venäläinen ja minä KUNNIATON HOLO OLIN KULTA HIPUN RAKENNUKSELLA SIIVOAMASSA!
Siinäpä teille on kunniallista VENÄLÄISTÄ ja heillä on myös lapsi joka on venäläinen niin, kuin äitinsä.
S-marketista löytyy lisää ja minä kunniaton Holon siivoosin aikoinaan myös siellä!
Minäkin sain valita eli olenko mielummin :
1. Suomalainen
2. Venäläinen
Kyllä olen mielummin SUOMALAINEN, kuin VENÄLÄINEN.
Ei minua kiinnosta onko KULTA HIPUN hotellin omistajat suomalaisia vai venäläisiä, koska he ovat VENÄLÄISIÄ KAIKKI YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
Kulta Hipun rakennus oli just se missä me oltiin LÄÄKÄRIN kanssa ENSIMMÄISTÄ KERTAA TEKEMÄSSÄ TARKASTUSTA ja minä olin vanhempi panostaja ja kuulustelu todistus oli vielä voimassa.
Ei minun tarvi sitä uusia, koska EI ME OLLA VENÄLÄISIÄ vaan SUOMALAISIA.
Venäläiset tarvii niitä kaiken maailman lupia sekä muita TODISTUKSIA.
En minä tarvi Suomessa, kuin AJOKORTIN jossa lukee kaikki minun tiedot ja se kelpaa myös Ruotsissa ja Norjassa. - Anonyymi00002UUSI
Ihmiset ovat yleensä yhtä viisaita kuin he näyttävätkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32065Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35704
- 64624
- 33601
- 42587