Kaikkien aikojen siirappi
Tellussa menee taas kaikkien aikojen siirappi, Titanic
37
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
Leonardo on söpö nuorena poitsuna siinä 💗
- Anonyymi00002
On se hyvin näytelty moneltakin
Tosin onhan se yliammuttu sen suhteen, mitä oikeasti Titanicin upotessa kävi Anonyymi00002 kirjoitti:
On se hyvin näytelty moneltakin
Tosin onhan se yliammuttu sen suhteen, mitä oikeasti Titanicin upotessa käviMutta miksi se oli niin nuori sillon?
- Anonyymi00003
Mielestäni kiva ettei se ehkä ole ihan totuudenmukainenkaan. En sitten tiedä. Mutta hienoja ja mieleenpainuvia kohtauksia..
- Anonyymi00004
Se on aika kaukana totuudenmukaisesta, kun historiaan perehtyy
- Anonyymi00005
Naimisissa oleva nainen pettää miestään laivalla kodittoman kanssa 😆
- Anonyymi00006
Nii aika ihme aiheesta on saatu niinkin pitkäveteinen kun yli 3t elokuva väännetyksi..
Tai tarkalleen eihän ne vielä virallisesti ollu naimisissa, mutta yhtä kaikki, korvamerkitty nainen jo
Titanicin uppoaminen ei oos jengiä kiinnostanu paljokaan, niin siihen oli pakko leipoa tomminen absurdi rakkaiskiiltokuva päälle - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nii aika ihme aiheesta on saatu niinkin pitkäveteinen kun yli 3t elokuva väännetyksi..
Tai tarkalleen eihän ne vielä virallisesti ollu naimisissa, mutta yhtä kaikki, korvamerkitty nainen jo
Titanicin uppoaminen ei oos jengiä kiinnostanu paljokaan, niin siihen oli pakko leipoa tomminen absurdi rakkaiskiiltokuva päälleAika kumma asenne.. että jos joku ukko liehittelee naista jota ei kiinnosta suhde vaan ennemmin tekee itsarin laivan kannelta, nii tämä nainen ois ”korvamerkitty” tälle miehelle. Eihän se nainen ees halunnu mennä sen kaa naimisiiin vaa oli tekemässä itsaria just sen takia et elämä oltii suunniteltu muiden osalta ”valmiiksi”.
Vain mies voi ajatella et tää oli ny nainen joka ”seikkaili” köyhän miehen kanssa.. että nainen tekee muka jotain väärin.
Sun pitäis palata varmaa tolle aikakaudelle naiseksi nii ehkä ymmärtäisit millasta olla nainen tässä maailmassa…. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika kumma asenne.. että jos joku ukko liehittelee naista jota ei kiinnosta suhde vaan ennemmin tekee itsarin laivan kannelta, nii tämä nainen ois ”korvamerkitty” tälle miehelle. Eihän se nainen ees halunnu mennä sen kaa naimisiiin vaa oli tekemässä itsaria just sen takia et elämä oltii suunniteltu muiden osalta ”valmiiksi”.
Vain mies voi ajatella et tää oli ny nainen joka ”seikkaili” köyhän miehen kanssa.. että nainen tekee muka jotain väärin.
Sun pitäis palata varmaa tolle aikakaudelle naiseksi nii ehkä ymmärtäisit millasta olla nainen tässä maailmassa….Kertoo asenteesta paljon et naisen pitäis vaa alistua jonku ällön miehen kans vain koska mies tykkää hänestä. Hyi ällö mies.taidat olla joku stalkkeri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika kumma asenne.. että jos joku ukko liehittelee naista jota ei kiinnosta suhde vaan ennemmin tekee itsarin laivan kannelta, nii tämä nainen ois ”korvamerkitty” tälle miehelle. Eihän se nainen ees halunnu mennä sen kaa naimisiiin vaa oli tekemässä itsaria just sen takia et elämä oltii suunniteltu muiden osalta ”valmiiksi”.
Vain mies voi ajatella et tää oli ny nainen joka ”seikkaili” köyhän miehen kanssa.. että nainen tekee muka jotain väärin.
Sun pitäis palata varmaa tolle aikakaudelle naiseksi nii ehkä ymmärtäisit millasta olla nainen tässä maailmassa….Tuo oli selostus siitä, mitä leffassa tapahtuu. Ssnoinko jossain kohtaa, että olen samaa mieltä ns asiasta?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo oli selostus siitä, mitä leffassa tapahtuu. Ssnoinko jossain kohtaa, että olen samaa mieltä ns asiasta?
No ei toi pidä paikkaansa. Ei se Rose ollu ees naimisissa sen ällön ukon kanssa. Eikä mitenkää korvamerkitty. Ei naista voi korvamerkitä. Ihan tyhmä väitekin
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei toi pidä paikkaansa. Ei se Rose ollu ees naimisissa sen ällön ukon kanssa. Eikä mitenkää korvamerkitty. Ei naista voi korvamerkitä. Ihan tyhmä väitekin
No sitähän minä just tuolla kirjotin, etteivät olleet virallisesti naimisissa, mutta oli sille miehelle korvamerkitty. Näin se elokuvassa meni.
Jos puhuttaisiin sen ajan oikeasta tapauksesta, eihän sillä sivullisella miehellä olisi ollut edes mahdollisuutta
Mutta siis tuo koko tarinahan on täysin keksitty, eikä tuollaista sattunut Titanicilla Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo oli selostus siitä, mitä leffassa tapahtuu. Ssnoinko jossain kohtaa, että olen samaa mieltä ns asiasta?
Mutta eiks leffaa katsoessa oo samaa mieltä? Muutenhan sitä poistuu vastalauseena katsomosta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei toi pidä paikkaansa. Ei se Rose ollu ees naimisissa sen ällön ukon kanssa. Eikä mitenkää korvamerkitty. Ei naista voi korvamerkitä. Ihan tyhmä väitekin
Niin ja sen sanoin jo kanssa, että enpä ole sanonukaan, että MINÄ olisin sitä mieltä, miten elokuvan juonessa meni. Totesin vaan, mitä siinä tapahtui, miten käsikirjottajat oli sen kirjottaneet. "korvamerkitty" tuossa, mihin viittaan, ei kuvasta minun mielipidettä asiaan.
- Anonyymi00020
JeroP kirjoitti:
Mutta eiks leffaa katsoessa oo samaa mieltä? Muutenhan sitä poistuu vastalauseena katsomosta.
Eiköhän valtaosa asetu pääroolien esittäjien "puolelle", elokuva on tehty silleen, sehän siinä koukku on
- Anonyymi00007
Mun suosikki on laivan kapteeni, taru sormusten herran kuningas Theoden
Jaa sormusten herra. Oliko hän titanicissa? En huomannu. Mutta sormusten herra on sama kuin harry potter, mutta sillä ei oo niitä rillejä vaan on piilolinssit päässä.
- Anonyymi00019
JeroP kirjoitti:
Jaa sormusten herra. Oliko hän titanicissa? En huomannu. Mutta sormusten herra on sama kuin harry potter, mutta sillä ei oo niitä rillejä vaan on piilolinssit päässä.
Joo se oli se laivan kapteeni. Eihän se paljo koko elokuvassa näy, mutta juu sama ukkeli
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joo se oli se laivan kapteeni. Eihän se paljo koko elokuvassa näy, mutta juu sama ukkeli
Jaa, kun luulis että KAPTEENI on pääasia. Mutta ei kai sitten, eikai se laivakaan ois ajanu jäävuoreen jos kapteenia ois arvostettu.
- Anonyymi00025
JeroP kirjoitti:
Jaa, kun luulis että KAPTEENI on pääasia. Mutta ei kai sitten, eikai se laivakaan ois ajanu jäävuoreen jos kapteenia ois arvostettu.
Niin. Tosin kapteeni teki tosi elämässäkin virhearvion jäävuoren todennäkösyyden suhteen. Vaikka hällä oli pitkä kokemus.
- Anonyymi00010
Chick flick et ole siirappisia edes tainnu nähdä
- Anonyymi00013
No kyllähän toi on alusta loppuun pelkkää siirappia. Minusta kiinnostavaa olisi ollut ihan seurata draamaa uppoavasta laivasta, ei mitään keksittyä höpö höpö rakkauslisäkettä siinä
- Anonyymi00012
Nain kyseisen leffan teatterissa, ei yksi, ei kaksi vaan kolme kertaa. 🫣
- Anonyymi00015
Minä en oo käynyt koskaan teatterissa. Pitäis kyl joskus.
On mulla esim itsellä yli 700 dvd-elokuvaa, myös toi - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en oo käynyt koskaan teatterissa. Pitäis kyl joskus.
On mulla esim itsellä yli 700 dvd-elokuvaa, myös toiEn itsekään käy teatterissa enää kuin max. 2 kertaa vuosi. Aiemmin saatiin töistä joskus keffalippuja, niin niitä tuli käytettyä aina johonkin.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en oo käynyt koskaan teatterissa. Pitäis kyl joskus.
On mulla esim itsellä yli 700 dvd-elokuvaa, myös toiToi on hurja määrä. Etten taida uskoa.
Mäkään en oo käyny teatterissa, mutta elokuvissa kyllä. Paitsi kerran oli sielläkin verho valkokankaan päällä eli esirippu. Että oisko se sitten ollu elokuvaTeatteri. Mutta pääasiassa sana teatteri, edellyttää vähintään yhtä näyttelijää siihen näyttämölle. Vaikkakin siellä pyörii filmi taustalla.- Anonyymi00021
JeroP kirjoitti:
Toi on hurja määrä. Etten taida uskoa.
Mäkään en oo käyny teatterissa, mutta elokuvissa kyllä. Paitsi kerran oli sielläkin verho valkokankaan päällä eli esirippu. Että oisko se sitten ollu elokuvaTeatteri. Mutta pääasiassa sana teatteri, edellyttää vähintään yhtä näyttelijää siihen näyttämölle. Vaikkakin siellä pyörii filmi taustalla.Niin ei niitä ihan hetkessä ole kerätty, mutta en sanois mitenkään hurja kumminkaan. . Tiedän jokusen frendin, joilla on yli 1000 dvd-elokuvaa
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin ei niitä ihan hetkessä ole kerätty, mutta en sanois mitenkään hurja kumminkaan. . Tiedän jokusen frendin, joilla on yli 1000 dvd-elokuvaa
Eiku tähän piti kommentoida. Että onneks en tunne häntä, kun jos näkisin 1000 dvd tä. Niin lentösin seljälleni ja pää halkeis. Ja joutuis poraan kilometrin reiän minne vois ruumiin tiputtaa.
Ja Britannicista on tehty myös oma elokuvansa. Ja siinäkin rakastutaan, saksalaiseen sabotööriin, joka siinä lopussa silpoutuu laivan potkuriin. Ja kyllähän se titanicissakun se leoperdi siinä lopussa tapetaan kylmään mereen.
No onneks en tunne, kun lentäsin selälleni ja pää menis halki. Sitten joutus poraan kilometri reiän ja tiputtaa ruumiin sinne.
JeroP kirjoitti:
No onneks en tunne, kun lentäsin selälleni ja pää menis halki. Sitten joutus poraan kilometri reiän ja tiputtaa ruumiin sinne.
Tää piti kommentoida tohon ylempään, en sentäs trolli oo. Vaikka voitaski tähän perjantai iltaan laulaa. Trolls na na naa.
Ja muute titanicci elokuva alkoi sukellusvenekohtauksella. Kun ne sukelsi sinne hylylle. Ja se selviintyny nainen oli siinä mukana. Mutta siinähän oli se asiavirhe. Kun se hylylle sukeltanu sukellusvene oikeesti tuhoutui, mutta elokuvassa ei.
- Anonyymi00023
Aikajanasi taitaa olla päin mäntyä.
- Anonyymi00022
Om muute hiano leffa
- Anonyymi00024
Semmonen 3/5 teos.
- Anonyymi00026
Taasko se on tölsyssä. Vastahan se oli. No, mutta hyvä leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483