Puhelinmyyjä meni mykäksi

Anonyymi-ap

Aina vastaan puheluun. Sen jälkeen onkin vastuu kuulikalla.
Kerran minulle soitti joku mýyjä. Totesin lopuksi, että tulikohan oikeaan numeroon. Olenhan saatanpalvoja osaston 18 puheenjohtaja...

>Simiti<

11

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pesuainekauppiaat aina välillä kyselee kuulumisia.
      No eräs kerta sitten puhelun alkumetreillä jo kuului lasten huutoa ja naisten kikatusta.
      Kysyin, ootko kenties jossain beachilla?
      "Joo oon Bhuketissa!"
      "Sullahan on sitten hienosti asiat."

Myyjä jatkaa...
      Niin meillä olisi 200 litran tynnyreissä päältäpesuaine missä shampoo ja hyönteisten liuotus samassa. Mukaan tulee kahdenkymmenen litran astia konepesuvahaa.
      Kaksi tynnyriä rahtivapaasti!
      Otatko?

Niin ja 400 litran tilaajalle viikon majoitus kahdelle hengelle Bhuketissa. Viiden tähden rantahotelli. All Inclusive! Matkat maksat itse. Tarjous on vuoden voimassa. Otatko?

Olin vaiti tovin ja vastasin sitten:"En tilaa pesuaineita matkatoimistosta enkä osta matkoja pesuainekaupasta!"

Pitkä hiljaisuus. Kysyin, mitä teet?
      "Kirjoitan ylös, mitä sanoit."

Jatkoi sitten. "Kiitos ja hyvää päivänjatkoa!"

Mies 65

• Anonyymi00005
        UUSI

Sitten ne alushousukauppiaat.
        Ensin kauppaavat ilmaisen näyte-erän, jonka jälkeen tilaus jatkuis automaattisesti, et parin viikon välein lähetettäs uudet alushousut ja lasku.
        Jos haluaa peruuttaa tilauksen, niin se pitäs tehdä soittamalla tai nettisivujen kautta.
        Kumma, kun se ai käy, että jos toteaa, että voi ne ilmaiset ottaa ja peruu samalla, ettei tlaus jatku, mutta se ei kuulemma sovi, joten ei kiitos sellaisille.
        Siinä peruuttamisessa on aina oma työnsä.
        Puhelinpalvelussa voi joutua jonottamaan ties kuinka kauan ja tuskinpa on ilmasta jonottaa.
        Varmaan auotmaatti laitettu vastaamaan, että meillä on tällähetkellä ruuhkaa asiakaspalvelussa, vaikkei olisi.
        Nettisivutkin voi olla suljettu yks kaks, että peruuttaminen voi olal hyvinkin vaikeaa.

• UUSI

Minua ei ole puhelinmyyjät kiusanneet ollenkaan vuosikausiin. Ei soiton soittoa moneen vuoteen.

• Anonyymi00002
      UUSI

Lehtimyyjät lopettaa puhelun yleensä aika nopaesti kun sanon olevani sokea.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tänä on hyvä+++

Mies 65

• Anonyymi00003
      UUSI

Nytten kun tuli puheeksi...

Jos multa on päöttymässä jokin puhelin/sähkösoppari... niin miksi, oi miksi se sama firma ei heti tarjoa mahdollisemman halpaa uutta tarjousta?

Vaan...

Pitää ensin ottaa halvempi, niin sitten hekin herää tarjoamaan halvempaa..

No en ota enää...

• Anonyymi00006
        UUSI

Juu, eilenkin soitti puhelinliittymän myyjä, kun olin vaihtanut toiseen puhelin liittymään ja edellinen liittymä päättyy ja hinta nousee päälle 30€/kk.
        Eivätpä kauppaa uutta halvempaa liittymää silloin kun liittymä on päättymässä.
        Sitten kyllä soittavat ja kauppaavat, kun on vaihtamassa liittymää.

En edes vastaa liittymämyyjän soittoon, olisi tarjonut halvempaa liittymää aiemmin, mutta ei.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu, eilenkin soitti puhelinliittymän myyjä, kun olin vaihtanut toiseen puhelin liittymään ja edellinen liittymä päättyy ja hinta nousee päälle 30€/kk.
        Eivätpä kauppaa uutta halvempaa liittymää silloin kun liittymä on päättymässä.
        Sitten kyllä soittavat ja kauppaavat, kun on vaihtamassa liittymää.

En edes vastaa liittymämyyjän soittoon, olisi tarjonut halvempaa liittymää aiemmin, mutta ei.

Jep. Nehän ilmoittaa tallentavansa puhelut asiakastyytyväisyyden nimissä.
        Mä olen sanonut, että kuunnelkaapa sitten tämä tallenne tarkkaan.

-Minä vaihdan liittymän halvempaan, koska minulle ei heti tästä yrityksestä tarjottu yhtä edullista. Nytten on turha enää laskea hintoja, päätös pitää.

• Anonyymi00004
      UUSI

Suurin osa suomalaisista ei valehtele puhelinmyyjille, vaikka niille voi ihan hyvin valehdella.
      Jos putkiremontti kauppias soittaa, niin voi tideta, että meille on tehty vuosi sitten putkiremontti, eihän ne tiedä milloin putkiremontti on tehty.

Eniten ihmetyttää nämä, jotka antaa huijareille pankkitunnukset, salasanat ja muut.
      Sellaisia ei pidä antaa varsikaan puhelimessa kellekään.
      Kaiken huippu on nuo kukkalähetti huijaukset.
      Oven taakse ilmestyy yks kaks kukkalähetti, joka toteaa, että pitäisi maksaa kukkien toimitusmaksu ja pankkikortilla.
      Mitä hiivattia, ajatteleeko ihminen, että joku on tilanut minulle kukia, kun en ole itse tilanut ja näppäilee sitten maksukorin tunnusluvun siitä vaan.
      Minä ainakin tuossa tilanteessa sanoisin, etten ole mitään kukkia tilanut.
      Voisi vielä puhelimen ja ottaa videota kukkalähetyksen tuojasta.
      Jos alkaa räpiköimään, niin otan kovat keinot käyttöön ja huijari makaa senjälkeen pusikossa ja voi soittaa poliisille, että tulkaas hakeen tällanen huijari täältä.
      Jos tuoja menee paniikkiin, niin se on selvästi huijari, koska huijari ei halua kenekään tunnsitavan itseään ja video huijarista on poliisille hyvä tunnistamiskeino huijarista.

• Anonyymi00010
        UUSI

No sepä se, ettei halua valehdella. Kyllä pitäisi, mutta tännekin valehteleminen tuntuu niin kankealta, vaikka toiset trollaavat miten sattuu.

• Anonyymi00007
      UUSI

75 prosenttia ei enää vastaa tuntemattomiin numeroihin. Nämä puhelinmyyjät ovat vaarantaneet ihmisten normaalin elämän tämän vuoksi. Itsekkään en ole vastannut mm sairaalasta tms paikasta tulleeseen tärkeään puheluun. Puhelinmyynti tulisi tietysti heti kieltää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      34
      3370
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2282
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1904
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1372
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1177
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1032
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      47
      1004
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      831
    9. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      783
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      69
      767
    Aihe