Onlo Inarissa tummaihoisia ihmisiä. Siis päivettyykö siellä.
Onko inarissa
4
108
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On meillä AFRIKKALAISIA ADOPTIO SAAMELAISIA KIINALAISTEN ADOPTIO SAAMELAISTEN LISÄKSI.
En varmasti valehtele vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että minä HOLO EN MUUTA TEE, kuin valehtelen.
Meillä on saamelaista jotka ovat VENÄLÄISIÄ, TURKKILAISIA SEKÄ MUISTA MAISTA PAKOLAISINA TULLEITA SAAMELAISIA.
On myös romaneita, karjalaisia, Suomen ruotsalaisia, Ruotsin suomalaisia saamelaisia.
Kaikki ovat itse asiassa YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN AFRIKASTA PAKOLAISINA TULLEITA SAAMELAISIA JOTKA OVAT ADOPTOINEET LAPSIA, MUTTA OSA ON TOKI TEHNEET LAPSIA VENÄLÄISTEN KANSSA.
Minä ja mieheni Holo ollaan EVAKKOJA eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA JÄÄTIIN SUOMEEN, koska venäläiset vaativat Petsamon takaisin ja ei me haluttu alkaa venäläisiksi, koska me oltiin Suomesta menty Petsamoon töihin ja mieheni Holo oli kalastaja jolla oli oma KALASTUSLAIVA jossa oli myös muita kalastajia töissä. Tienas hyvin ja palkat maksettiin KULTA KOLIKKOINA, mutta Suomi halusit meidät takaisin Suomeen. Kyllähän me siinä tietenkin tappiota tehtiin, koska kaikki katosi yhdessä yössä.
Mieheni Holo meinas tappaa itsensä ja huusi minulle, että : PERKELE MEISTÄ TULI KÖYHIÄ JA PITÄS MIEHILLE PALKATKIN MAKSAA, MUTTA EIHÄN NÄILLÄ RUPLILLA OLE MITÄÄN ARVOA!
Minä sitten sanoin miehelleni Hololle, että : Kyllä miehet ymmärtää ja onhan meillä sentään meri ja laiva edelleen joten ruokaa sentään saadaan itsellemme ja miesten perheille, mutta olet ollut aina töissä silloin, kun meille olis perillisiä voinut tulla joten me pärjätään sentään kahdestaan vähemmällä ja miehillä on kotona sentään PIRTIT TÄYNNÄ SUITA RUOKITTAVANA JOTEN NÖYRRY NYT MIESTEN JA HEIDÄN PERHEIDEN EDESSÄ. NYT LAITAT SAAPPAAT JALKAAN, TAKIN PÄÄLLE JA LAKIN PÄÄHÄN SEKÄ MENET NÖYRÄSTI MIESTEN LUO SEKÄ KERROT ASIASI ELI, ETTÄ VAIMO KÄSKI HAKEMAAN TEIDÄT NIIN LÄHDETÄÄN MINUN LAIVALLA KALALLE NIIN SAATTE EDES PERHEILLENNE RUOKAA, KOSKA MEIDÄN KAIKKIEN PALKKOJEN ARVO ON NOLLA. SANOT HEILLE, ETTÄ RUPLAT ON KYLLÄ KOTONA ELI VOIN KYLLÄ PALKATKIN MAKSAA, MUTTA VAIMONI ON EDELLEEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ VIISAINTA ON LÄHTEÄ KALAAN NIIN TEIDÄN PERHEET EI KUOLE NÄLKÄÄN. ME OLLAAN VAIMON KANSSA KAHDESTAAN JOTEN ME PÄRJÄTÄÄN VÄHEMMÄLLÄ, MUTTA TEILLÄ ON PIENIÄ LAPSIA JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ MITÄ TARKOITTAA EI OLE RUOKAA EIKÄ NÄILLÄ RAHOILLA SAA EDES SITÄ PERKELEEN SOKERIA JOSTA TEIDÄN VITTUJEN PENIKAT TYKKÄÄ, MUTTA LÄHETÄÄN NYT KUITENKIN KALALLE!
Entisessä elämässäni mieheni Holo kuoli, kun minä hänen omana vaimonaan laitoin asialle, mutta EI HÄN TOISTA KERTAA VOI SAMALLA TAVALLA KUOLLA!- Anonyymi00002UUSI
Kyllä minäkin taisin kuolla mieheni Holon vaimona tuossa elämässä, koska MIEHET EIVÄT YMMÄRTÄNEET MIESTÄNI JOKA TEKI NIIN, KUIN VAIMONSA SANOI SEKÄ AJATTELI KAIKKIEN PARASTA!
Me sentään saatiin uusi mahdollisuus syntyä ja korjata edellisen elämän virheet.
- Anonyymi00003UUSI
Niilla on ainakin keväällä tumma ku on savusessa laavussa juonut Pirkka olutta ta6lven naama pesemättä.
- Anonyymi00004UUSI
kevätaurinko hankikeleillä ja ahavatuuli ruskettaa kasvot tunturissa ja siihen lisäksi kun ottaa kunnolla olutta, niin kyllä ruskettuu varsinkin jos sammuu tunturiin auringonpaahteessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404231Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231194Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 541007
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34935Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 47854
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825