Onko inarissa

Anonyymi-ap

Onlo Inarissa tummaihoisia ihmisiä. Siis päivettyykö siellä.

4

229

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On meillä AFRIKKALAISIA ADOPTIO SAAMELAISIA KIINALAISTEN ADOPTIO SAAMELAISTEN LISÄKSI.

En varmasti valehtele vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että minä HOLO EN MUUTA TEE, kuin valehtelen.

Meillä on saamelaista jotka ovat VENÄLÄISIÄ, TURKKILAISIA SEKÄ MUISTA MAISTA PAKOLAISINA TULLEITA SAAMELAISIA.

On myös romaneita, karjalaisia, Suomen ruotsalaisia, Ruotsin suomalaisia saamelaisia.

Kaikki ovat itse asiassa YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN AFRIKASTA PAKOLAISINA TULLEITA SAAMELAISIA JOTKA OVAT ADOPTOINEET LAPSIA, MUTTA OSA ON TOKI TEHNEET LAPSIA VENÄLÄISTEN KANSSA.

Minä ja mieheni Holo ollaan EVAKKOJA eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA JÄÄTIIN SUOMEEN, koska venäläiset vaativat Petsamon takaisin ja ei me haluttu alkaa venäläisiksi, koska me oltiin Suomesta menty Petsamoon töihin ja mieheni Holo oli kalastaja jolla oli oma KALASTUSLAIVA jossa oli myös muita kalastajia töissä. Tienas hyvin ja palkat maksettiin KULTA KOLIKKOINA, mutta Suomi halusit meidät takaisin Suomeen. Kyllähän me siinä tietenkin tappiota tehtiin, koska kaikki katosi yhdessä yössä.
      Mieheni Holo meinas tappaa itsensä ja huusi minulle, että : PERKELE MEISTÄ TULI KÖYHIÄ JA PITÄS MIEHILLE PALKATKIN MAKSAA, MUTTA EIHÄN NÄILLÄ RUPLILLA OLE MITÄÄN ARVOA!
      Minä sitten sanoin miehelleni Hololle, että : Kyllä miehet ymmärtää ja onhan meillä sentään meri ja laiva edelleen joten ruokaa sentään saadaan itsellemme ja miesten perheille, mutta olet ollut aina töissä silloin, kun meille olis perillisiä voinut tulla joten me pärjätään sentään kahdestaan vähemmällä ja miehillä on kotona sentään PIRTIT TÄYNNÄ SUITA RUOKITTAVANA JOTEN NÖYRRY NYT MIESTEN JA HEIDÄN PERHEIDEN EDESSÄ. NYT LAITAT SAAPPAAT JALKAAN, TAKIN PÄÄLLE JA LAKIN PÄÄHÄN SEKÄ MENET NÖYRÄSTI MIESTEN LUO SEKÄ KERROT ASIASI ELI, ETTÄ VAIMO KÄSKI HAKEMAAN TEIDÄT NIIN LÄHDETÄÄN MINUN LAIVALLA KALALLE NIIN SAATTE EDES PERHEILLENNE RUOKAA, KOSKA MEIDÄN KAIKKIEN PALKKOJEN ARVO ON NOLLA. SANOT HEILLE, ETTÄ RUPLAT ON KYLLÄ KOTONA ELI VOIN KYLLÄ PALKATKIN MAKSAA, MUTTA VAIMONI ON EDELLEEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ VIISAINTA ON LÄHTEÄ KALAAN NIIN TEIDÄN PERHEET EI KUOLE NÄLKÄÄN. ME OLLAAN VAIMON KANSSA KAHDESTAAN JOTEN ME PÄRJÄTÄÄN VÄHEMMÄLLÄ, MUTTA TEILLÄ ON PIENIÄ LAPSIA JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ MITÄ TARKOITTAA EI OLE RUOKAA EIKÄ NÄILLÄ RAHOILLA SAA EDES SITÄ PERKELEEN SOKERIA JOSTA TEIDÄN VITTUJEN PENIKAT TYKKÄÄ, MUTTA LÄHETÄÄN NYT KUITENKIN KALALLE!

Entisessä elämässäni mieheni Holo kuoli, kun minä hänen omana vaimonaan laitoin asialle, mutta EI HÄN TOISTA KERTAA VOI SAMALLA TAVALLA KUOLLA!

• Anonyymi00002

Kyllä minäkin taisin kuolla mieheni Holon vaimona tuossa elämässä, koska MIEHET EIVÄT YMMÄRTÄNEET MIESTÄNI JOKA TEKI NIIN, KUIN VAIMONSA SANOI SEKÄ AJATTELI KAIKKIEN PARASTA!

Me sentään saatiin uusi mahdollisuus syntyä ja korjata edellisen elämän virheet.

• Anonyymi00003

Niilla on ainakin keväällä tumma ku on savusessa laavussa juonut Pirkka olutta ta6lven naama pesemättä.

• Anonyymi00004

kevätaurinko hankikeleillä ja ahavatuuli ruskettaa kasvot tunturissa ja siihen lisäksi kun ottaa kunnolla olutta, niin kyllä ruskettuu varsinkin jos sammuu tunturiin auringonpaahteessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      882
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      660
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      170
      646
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe