Naisen huomion saa jos nainen viereen urheiluautolla hurauttaa ja kaasua painaa,,,,
Jos vastaavan tekisi polkupyörällä, niin nainen ei osoittaisi minkäänlaista elettä, ei
edes evä värähtäisi, vaikkei nainen edes tiedä pyörän arvoa....
https://www.bicistickers.com/fi/blog/post/maailman-kalleimmat-polkupyoeraet-1
Syy taitaa olla se, ettei tuollainen pyörä sovellut yhteiseksi kulkupeliksi, koska se on
vain yhden henkilön ajoneuvo.
Urheiluautoon sopii nainen ja nainen saa siinä elämänsä kyytiä....
Naisen viereen kun urheiluauto hurahtaa....
13
222
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Toki hieno auto saa huomioni. Sen kuskiin huomioni ei kylläkään ulotu.
- Anonyymi00002
Ja siis tulen sellaisen auton kyytiin vain kuskiksi.
- Anonyymi00003
Kohtelias makkaramies herättäisi enemmän positiivista huomiota.
tandemilla hurautat viereen ja pyssy ohimolla pakotat mukaan ni kyl se siitä T Knuut
- Anonyymi00004
Jos se on avoauto, ihmettelen, että korvat jäätyvät.
Mitä sinä itse ajattelet kaverista joka ajaa viereen miljoonan urheiluautolla? Ehkä et yhtään mitään. Mutta ehkä haluaisit itse samanlaisen auton.
Mitä ajattelet naisesta joka nauttii kyydistä miljoonan urheiluautossa?- Anonyymi00005
Täällä kotimaassa naisilla on todella helppoa kun voivat synnyttää jännäjyystäreille ja eron tullessa löytyy aina joku hoopo elättäjäaisuriksi joka sitten kasvattaa jännän geenipoolia kuin omaansa ja huolehtii kustannuksista sekä kasvatuksesta. Tuo ei onnistuisi jossain vaikkapa etelä-euroopan katolisissa maissa, kukaan mies ei huolisi enää tuollaista naista. Nainen saisi ihan yksin huolehtia kasvatuksesta ja elatuksesta häpeän taakka harteillaan.
- Anonyymi00006
Sinun pään sisällöstä tuntee myötähäpeää. Ei hyvä ihminen hanki jo apua itsellesi. Koko palsta toivoo sitä.
Joku väitti eilen, että läheisten tuli riittää ihmistä auttamaan, mutta se olisi tässäkin tapauksessa liikaa pyydetty. Kukaan läheinen ei tuohon pysty.
Varmaan sinun kotimaa on jossain muualla. Ei pidä ihmistä väkisin kotouttaa tähän suomen kulttuuriin, jossa se noin pahoin kärsii.
- Anonyymi00007
Eikä mitää hurahda semmosesta älä jauha pskaa. Tossa kohtaa voi vaikka sylkästä.
On vajakilla höttö luulo👈 kakara😂 - Anonyymi00008
Kyllä pyöräilijämiehet ovat lihaksikkaine vartaloineen, ilo naisen silmille.
- Anonyymi00009
Näin muuten tänään urheilullisen avoauton.
Siinä oli kaksi miestä!
Niillä oli varmaan kivaa.
Ei siihen muita olisi mahtunut.
Vilma
Ei tosin mitään tunnetilaa - havainto vain - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin muuten tänään urheilullisen avoauton.
Siinä oli kaksi miestä!
Niillä oli varmaan kivaa.
Ei siihen muita olisi mahtunut.
Vilma
Ei tosin mitään tunnetilaa - havainto vainKyllä mulla käy aina mielessä, että sitä autoa voisi vähän kokeilla. Ukot vaan ensin pois kyydistä ja sitten baanalle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä mulla käy aina mielessä, että sitä autoa voisi vähän kokeilla. Ukot vaan ensin pois kyydistä ja sitten baanalle.
Ai. Oisko mun pitänyt heittäytyä reppuinrni tielle?
Epäilen sen toimivuutta.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341457
- 901308
- 81796
- 28727
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11720- 19575
- 36573
- 47553
- 46549
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115519