Tulevana juhannuksena kannattaa muistaa että vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja voi tavata naisia. Raitis viettää juhannuksen yksin.
t. viinamies
Juhannusmuistio
6
90
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikka olen jo kohta raivo raitis en silti ole yksin
- Anonyymi00002UUSI
Et vielä koska juot. Sitten kun juominen loppuu, huomaat olevasi aivan yksin.
t. viinamies - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
t. viinamiesNo ei sillä ympärillä roikkuvalla ryyppyremmillä paljon tee.
Itseasiassa se on usein haitaksi sinulle ja pitää sinua helposti samoissa viinaympyröissä.
Tämän lisäksi en usko, että olet oikea viinamies, sillä johan se nyt olisi ryypännyt itsensä hengiltä tässä viimeisten kymmenen vuoden aikana. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
t. viinamiesEhkäpä laitan AI:n perääsi, sinä vale-viinamies.
Siinä sinulle riittää väsymätöntä keskusteluseuraa. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkäpä laitan AI:n perääsi, sinä vale-viinamies.
Siinä sinulle riittää väsymätöntä keskusteluseuraa.Kyllähän jokaisen asunnolla käy AI T2 koputtelemassa. Mutta mun oven taakse tuli 2 nuorta jehovantodistaja naista. Hieman hämmennyin ja otin sen lapun jostain rukousillasta vastaan.
Ei kait siinä, mutta eipä ole kymmeneen vuoteen näkynyt. Jäi jopa kertomatta, että olen agnostikko. Nooh, heille tuli hyvä mieli, eikä tuo nyt minuakaan haitannut.
>Simiti<
- Anonyymi00006UUSI
Totta, viinaa tarvitaan jos meinaa naisten kanssa tulla toimeen.
Mutta kysymys on se että haluaako todella, onko se todella sen kaiken arvoista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille167999- 74815
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47725Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua33716- 81660