Tulevana juhannuksena kannattaa muistaa että vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja voi tavata naisia. Raitis viettää juhannuksen yksin.
t. viinamies
Juhannusmuistio
11
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka olen jo kohta raivo raitis en silti ole yksin
- Anonyymi00002
Et vielä koska juot. Sitten kun juominen loppuu, huomaat olevasi aivan yksin.
t. viinamies - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
t. viinamiesNo ei sillä ympärillä roikkuvalla ryyppyremmillä paljon tee.
Itseasiassa se on usein haitaksi sinulle ja pitää sinua helposti samoissa viinaympyröissä.
Tämän lisäksi en usko, että olet oikea viinamies, sillä johan se nyt olisi ryypännyt itsensä hengiltä tässä viimeisten kymmenen vuoden aikana. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
t. viinamiesEhkäpä laitan AI:n perääsi, sinä vale-viinamies.
Siinä sinulle riittää väsymätöntä keskusteluseuraa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkäpä laitan AI:n perääsi, sinä vale-viinamies.
Siinä sinulle riittää väsymätöntä keskusteluseuraa.Kyllähän jokaisen asunnolla käy AI T2 koputtelemassa. Mutta mun oven taakse tuli 2 nuorta jehovantodistaja naista. Hieman hämmennyin ja otin sen lapun jostain rukousillasta vastaan.
Ei kait siinä, mutta eipä ole kymmeneen vuoteen näkynyt. Jäi jopa kertomatta, että olen agnostikko. Nooh, heille tuli hyvä mieli, eikä tuo nyt minuakaan haitannut.
>Simiti<
- Anonyymi00006
Totta, viinaa tarvitaan jos meinaa naisten kanssa tulla toimeen.
Mutta kysymys on se että haluaako todella, onko se todella sen kaiken arvoista?? - Anonyymi00007
Aloittaja outo raivojuomari.
- Anonyymi00008
Käpykylän ytimessä on viinamiesten mannekiiniryhmä.
Vilma - Anonyymi00010
Kyllä nainen tulee kanssani juhannusta viettämään ja olen sen tavannut baarissa jossa join olutta. Me mennään mökille porukalla kuten viime vuonna.
- Anonyymi00011
Köyhät ryyppää. Mä otan kaikki lisät poikkeen kuleksimasta. Ja painetaan duunii jussi, niin voi sit sen jälkeen elää vähän reteemmin. 😄
Toivottavasti on paska keli silloin. 😁
Mutta tuonne loppukesäkuulle vois tehdä seksihelteen. Meen jetillä isompaan kylään ja katsellaan kamun kaa jettikisat, sit vähän raipatiraa ja hotskulaivaan yöks. 😄 Haluaisin huomautella: Järki päässä sen viinan kanssa juhannuksenakin.
Ei mennä vesille, housut kintuissa, hukkumaan. Kaverista pidetään huolta! ☝️😟
Vuoden surullisin veikkauskisa on ns. "juhannus-Bingo".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535