En muistanut tiedottaa siitä heti tänne, kun tuo tapahtu.
Tämä on FB KUNNIATTOMAN HOLON KUULOTOIMISTON TIEDOTUS.
Ivalon kylän keskustassa REKASTA räjähti rengas ja kuului ihan tänne meille asti.
Minä kuuntelin, että ei ollut kyllä RAJAVARTIOSTI nyt asialla.
Jäätiin kuuntelemaan, että tuleeko ILMATILA HÄLYTYS eli onko venäläiset lähettäneet droonin ja se on pudottanut POMMIN KYLÄLLE, koska sekin mahdollista vaikka FB KUNNIALLISET väittää, ettei venäläiset hyökkää eikä ammu ketään, koska he ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan yhtä kunniallisia, kuin he.
Rekka nousi sillalle ihme metelin kanssa ja alko kuulumaan LÄPLÄTYS joten minä kunniaton paska patologinen valehtelija Holo sanoin, että : Rekasta räjähti rengas ja en ole ikinä kuullut, mutta onneksi räjähti kylällä eikä 100:sen vauhdissa tien päällä, koska tuossa olis lähtenyt ihmisiltä jo henkiä!
Olisko ollut joskus kello 12.30-14.30 välillä joten sanoin, että : Onneksi Aleniuksen halli on sentään täällä minun FB KUNNIATTOMAN HOLON puolella eikä FB KUNNIALLISTEN LEIKKAA, LIIMAA JA KOPIOI PUOLELLA!
Aleniuksella on sentään vara maksaa, kun hän saa täällä KUNNIATTOMAN HOLON ALUEELLA PITÄÄ REHELLISTÄ KORJAAMOA.
Kyllähän Rasmuskin maksaa, koska hänellä on myös rehellinen korjaamo.
Välitalo tekee KONKURSSIN jos yrittää sopia minun kunniattoman Holon kanssa, koska minä olen joutunut siivoamaan heidän jälkiä ja asiakas sano sopimuksen heidän kanssa irti.
Ei minun äitini ole valituksista välittänyt, koska ne olleet hänestä EI MINUSTA HOLOSTA!
Me tehtiin niitä P1 siivouksia joilla pystyi tekemään TARKKUUS JA TEHOKKUUS MITTAUKSEN samalla niin minä HOLO pääsin yhdellä kerralla.
Yks lähti sen takia pois, koska hän oli luullut olevansa nopeampi ja tarkempi mitä minä Holo!
Thaimaalaiset kyllä nopeita ovat, mutta heidän työn jälkiä jos aletaan tarkistamaan niin he eivät ole niin tarkkoja.
He poimii marjatkin niin, että he kiskoo varvut maasta irti ja heidän jäljiltä ei löydy enään marjoja.
Ei meille suomalaisille tarvi korvata edes LUONNON TUHOAMISESTA!
FB kunniallisia pitää vain kunnioittaa!
Oli kyllä REKKA-MIEHELLÄ hyvä tuuri tänään.
Anonyymi-ap
4
208
Luetuimmat keskustelut
- 50896
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11863- 62788
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 122552
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20517- 49504
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429