Ykkös luokan nainen.Lapset tuovat oman mausteen liittoomme,jokaisella lapsella oltava eri isä,ei tule jängi sotia.Lähetä spostisi.blogggan sitää sopiva neiti
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Mikä se semmonen akka o. Mikä ei yhdelle miehelle kaikkia saa?
- Anonyymi00002
Ja häätyy olla melko munaton mies jos toisten isien hylkäämiä lapsia elättää
- Anonyymi00008
Sanoisimpa ennemmin; on todella suurisydäminen mies!
- Anonyymi00003
Noh.. Mikäs on ettei Pellon pikkupippelit nyt vingu ? :D
- Anonyymi00006
Pelasin ja katselin salaa ukranalaita naista marketissa
- Anonyymi00012
Taskubiljardii taisit pelata ;D
- Anonyymi00007
Oli ihanuus kassalla
- Anonyymi00009
Aina ollut kassalla kun olen käyny siellä,mutta en viitsi ehottaa mitään jos sillä on mies täällä.Söpösti nauraa ja katsoo silmiin,mitä tämä kylän naiset on,heti vaan peti hommiin
- Anonyymi00014
😂🤣😂 k- marketin kassalla??Ihanuus??😂🤣Hankihan hyvä "mies" silmä lasit.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina ollut kassalla kun olen käyny siellä,mutta en viitsi ehottaa mitään jos sillä on mies täällä.Söpösti nauraa ja katsoo silmiin,mitä tämä kylän naiset on,heti vaan peti hommiin
Jos puhut k- marketin kassalla olevaa ,niin milloinka se nauraa??ja vielä söpösti ..ei helkutti.. että täytyy olla naisesta puute.
- Anonyymi00010
Jos luet tämän tule soikkaan tänään,klo 21,30.odotan portailla.Sininen takki päällä ja valkoset lenkkarit
- Anonyymi00011
He he! Pikkukullisten unelma. He he!
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
He he! Pikkukullisten unelma. He he!
"Unelma"???😆😆oletko nähnyt tämän "ihanuuden"???
- Anonyymi00013
Onkhaan se vapaa tai varattu,mikä on k-kauppalla vanhemman näköinen nainen
- Anonyymi00015
Taitaapi olla leski.. siinähän sinulle nainen saat kuusi penskaa elätettäväksi.
- Anonyymi00018
Mikä hänessäkin viehättää??
Tupakkaa polttaa ja ei mikään kaunis ei edes tavallisen näköinen. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tupakkaa polttaa ja ei mikään kaunis ei edes tavallisen näköinen.Kyllä on kaunis,Rahapeli automaatilla käyn joka päivä pelaamassa onko ihanuus töissä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tupakkaa polttaa ja ei mikään kaunis ei edes tavallisen näköinen.Mikähän näköinen on tavallinen nainen?
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä on kaunis,Rahapeli automaatilla käyn joka päivä pelaamassa onko ihanuus töissä.
Käyhän hyvä mies silmä lääkärissä.. naiseksi hän on ruma.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikähän näköinen on tavallinen nainen?
Sellainen että niitä sopii 13:sta tusinaan..😆
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Käyhän hyvä mies silmä lääkärissä.. naiseksi hän on ruma.
Lakatkaahan arvostelemassa ihmisiä noin kamalasti!
- Anonyymi00022
pello---pelokas tyhjä kaljapullo
- Anonyymi00024
Ei ollu tänään,ei tarvinnut pelata
- Anonyymi00025
Tasku biljardii... ?
- Anonyymi00026
Taidat olla stalkkeri??lopetahan ennenkuin saat syytteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5781179- 69802
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.262639- 53624
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161612Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä169602Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84562Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta117536Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht202509Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476