Mikä hemmetin Vantaankoski?

Anonyymi-ap

Puhelin ilmoittaa minkälainen sää on kaupungissa Vantaankoski? Pikkuveli taitaa asua siellä. Itse olen 550Km:n päässä. Idari tekoäly paskapuhelin, kun luulee osaavansa paikantaa, muttei osaakkaan yhtään mitään.

>Simiti<

40

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Se on totta siellä on hyvä hulettaa sitä. Vantaanjoella muutenkin, siellä on hyvä virtaus pohjassa. Muistuttaa vähän mustanmeren rantaa saattaa viedä varomattoman mukanaan. Kerran tenusin jurrissa meinannu millään päästä ylös. Turkissa. Koko ajan yrittää lahkeesta pohjaan kuin verottaja.

      • Anonyymi00002

      • Anonyymi00003

      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        5 valovuoden päässä.

        10 valovuotta pitkä ihan törkeen kokoinen.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        10 valovuotta pitkä ihan törkeen kokoinen.

        Vai onks tää joku aktiividokaajien rinnakkaisulottuvuus?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Vai onks tää joku aktiividokaajien rinnakkaisulottuvuus?

        70° kulmassa ylöspäin. Kalachakrat tukossa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        70° kulmassa ylöspäin. Kalachakrat tukossa.

        Kumarran ugrilaisia kieliä, ugh!


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kumarran ugrilaisia kieliä, ugh!

        Melkoisia Robinson Crusoeja.


      • Anonyymi00009

      • Anonyymi00010

      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Valoa crackista.

        Munkin mielestä Nikola Teslan kohtelussa lähdettiin ihan väärällä jalalla liikenteeseen. Joitain tiedemiehiä pitäisi arvostaa eikä pölliä samantien omaisuuksia. Saattaa käydä näin.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Munkin mielestä Nikola Teslan kohtelussa lähdettiin ihan väärällä jalalla liikenteeseen. Joitain tiedemiehiä pitäisi arvostaa eikä pölliä samantien omaisuuksia. Saattaa käydä näin.

        Hallintomuotona penthouse...!?!?!

        HAHAHA!


      • Anonyymi00014

        Kokeillaanko sinappikaasua taas vaihteeksi?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kokeillaanko sinappikaasua taas vaihteeksi?

        Johonkinne naapurin makkarat pakko piilottaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Johonkinne naapurin makkarat pakko piilottaa.

        Syntien sovituskin vain loittonee. Ei sitä huomaa kun ei ole omaatunto. Sen puutetta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Syntien sovituskin vain loittonee. Ei sitä huomaa kun ei ole omaatunto. Sen puutetta.

        Cygnus= sign us, sopimusvelvoite-konstellaatio. Sopimusvelvoite on kussut heti ensimetreiltä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Cygnus= sign us, sopimusvelvoite-konstellaatio. Sopimusvelvoite on kussut heti ensimetreiltä.

        Saippuakupla puhalletaan... Minkä näköisellä muovi-kappaleella? Yhdistääkö mieleen mitään?

        Siinä se. Konstellaatio.


      • Anonyymi00021

      • Anonyymi00022

      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Jaksa noita paasauksia.

        Sinne lähti USA hätäapuministeriön ohjaukseen. Kiitos tuhkarokko, saatte pitää felchauksenne ja tuhkatut eliitti-spermanne ihan omissa pikku aivoissanne ei kiinnosta nekään.


      • Anonyymi00025

        Naamat kuin teinipillu miehillä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Naamat kuin teinipillu miehillä.

        Terveissä kantimissa näittenkään valtamedia, valtiollista kostopornoa. Vähän ominhyväilevää meininkiä.

        Silleen se tulee raha mafiassa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Terveissä kantimissa näittenkään valtamedia, valtiollista kostopornoa. Vähän ominhyväilevää meininkiä.

        Silleen se tulee raha mafiassa.

        Onko näiltä ikinä mitattu henkistä ikää paljonko on barometreissä painetta palleissa? Joka tuuttiin tökättävä kaikki paska verhoja myöten.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Onko näiltä ikinä mitattu henkistä ikää paljonko on barometreissä painetta palleissa? Joka tuuttiin tökättävä kaikki paska verhoja myöten.

        Joku arvon lukijoista miettii saako siitä paljon rahaa kun puhuu "mahtaillen". Vastaus on 0 €. Ainoastaan vasikoinnista saa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Joku arvon lukijoista miettii saako siitä paljon rahaa kun puhuu "mahtaillen". Vastaus on 0 €. Ainoastaan vasikoinnista saa.

        Pääsääntö on että käyttäydy kuin johtaja joka järjestelmän kehitti niin pysyt taktiikoiden ja ikuisten analysointien maailmassa kaiken edellä, jossei edellä niin ainakin tasalla. Itse en tosin vesikilelellä vaan syötän väliavaruuteen omaa poistumisreittiä pikimmiten, eli apinoin.

        https://www.britannica.com/biography/Benito-Mussolini/Rise-to-power


      • Anonyymi00030

        Siellä on pk-seudun suurin koski. Veden virtaama huomioiden.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Pääsääntö on että käyttäydy kuin johtaja joka järjestelmän kehitti niin pysyt taktiikoiden ja ikuisten analysointien maailmassa kaiken edellä, jossei edellä niin ainakin tasalla. Itse en tosin vesikilelellä vaan syötän väliavaruuteen omaa poistumisreittiä pikimmiten, eli apinoin.

        https://www.britannica.com/biography/Benito-Mussolini/Rise-to-power

        Seuraavaksi linnanjuhlissa pöytää pitää Kiinan mafia. Siis tervetuloa Kiinaan

        https://yle.fi/a/74-20231309

        Kiina eksoottiseksi kiinalaisille ry.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Seuraavaksi linnanjuhlissa pöytää pitää Kiinan mafia. Siis tervetuloa Kiinaan

        https://yle.fi/a/74-20231309

        Kiina eksoottiseksi kiinalaisille ry.

        Sinivalkoisin siivin. Väriä vaihtanut.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sinivalkoisin siivin. Väriä vaihtanut.

        Ah! Alkuperäiset saaristoluodot! Näitä ei oo ruopattu piloille! Ilmeisesti metallimarkkinat pienemmät ja jalostamoja vähemmän.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ah! Alkuperäiset saaristoluodot! Näitä ei oo ruopattu piloille! Ilmeisesti metallimarkkinat pienemmät ja jalostamoja vähemmän.

        Sillä on väliä kumpaan suuntaan Berliinin muuri valokuvissa katuu. Toinen on lavastus toinen on itsemurha.

        Täällä se ei ole kaatunu. Tällasia ne miettii riihissä. Suurin osa niistä menee aivan päin vittua, ihminen ei tunne ollenkaan 2-osaista persoonallisuusjakaumaansa.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Sillä on väliä kumpaan suuntaan Berliinin muuri valokuvissa katuu. Toinen on lavastus toinen on itsemurha.

        Täällä se ei ole kaatunu. Tällasia ne miettii riihissä. Suurin osa niistä menee aivan päin vittua, ihminen ei tunne ollenkaan 2-osaista persoonallisuusjakaumaansa.

        Tästä ei voi olla enää pitkä matka niin sais ton WTC-pömpelin pystyyn. Vitussa se häiriö liikkuu?


    • Jostain syystä Vantaankoskesta tulee mieleen jokakesäinen Kaljakellunta.
      En muista tarkkaan, miten nuo liittyvät toisiinsa, mutta joku yhteys niillä on. 🤔🛟

    • Anonyymi00015

      Puromäki, kuin pissin luraud ja ota ihmeessa automobiilikiksi Cadillakin musta SCv -suueipyöräinen mudtat lasit.

    • Anonyymi00018

      onkin viiasta ollsa ohjatapuhelimn GPS-drooneja jotta zelensi ampuu niirä päåähäsi

    • Anonyymi00031

      satelliiti GPS-hairintää... aican epäöluotwrracaa kakkaa nuykuä GPS-paikannus..

      minullain ilmoirraa jopa 1000km erisuuntan missä olen.

    • Anonyymi00032

      kun niin sota tapahtuu avaruudesssa jo nykyään , eli ei mihinkään GPS.satelliitien koordeitteihin, eri asinsa GPS-signaali on aina valse.

    • Anonyymi00033
    • Anonyymi00037

      Ukrainashan sanoi, että "vahingossa" ampuivat Suomeen. Oisko kuitenkin yrirys eskaloittaa sotaa!
      Kohta hybridikeskuksen vajakit tulee kiljumaan Venäjän trollia ja Ukrainan hyvyyttä. Vajakit luulee niin.
      Sota ei mene niin.

      >Simiti<

    • Anonyymi00039

      Totuuden keerominen sääntöjen vastaista! Hyvin te hybridikeskyksessa vedätte.

    • Anonyymi00040

      Käynnistä puhelin uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe