Puhelin ilmoittaa minkälainen sää on kaupungissa Vantaankoski? Pikkuveli taitaa asua siellä. Itse olen 550Km:n päässä. Idari tekoäly paskapuhelin, kun luulee osaavansa paikantaa, muttei osaakkaan yhtään mitään.
>Simiti<
Mikä hemmetin Vantaankoski?
40
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on totta siellä on hyvä hulettaa sitä. Vantaanjoella muutenkin, siellä on hyvä virtaus pohjassa. Muistuttaa vähän mustanmeren rantaa saattaa viedä varomattoman mukanaan. Kerran tenusin jurrissa meinannu millään päästä ylös. Turkissa. Koko ajan yrittää lahkeesta pohjaan kuin verottaja.
- Anonyymi00002
Ideaa miten me tästä päästään ylös? https://science.nasa.gov/asset/hubble/the-veil-nebula-ngc-6960/
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ideaa miten me tästä päästään ylös? https://science.nasa.gov/asset/hubble/the-veil-nebula-ngc-6960/
5 valovuoden päässä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
5 valovuoden päässä.
10 valovuotta pitkä ihan törkeen kokoinen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
10 valovuotta pitkä ihan törkeen kokoinen.
Vai onks tää joku aktiividokaajien rinnakkaisulottuvuus?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai onks tää joku aktiividokaajien rinnakkaisulottuvuus?
70° kulmassa ylöspäin. Kalachakrat tukossa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
70° kulmassa ylöspäin. Kalachakrat tukossa.
Kumarran ugrilaisia kieliä, ugh!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kumarran ugrilaisia kieliä, ugh!
Melkoisia Robinson Crusoeja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Melkoisia Robinson Crusoeja.
Release, the Krakeeeeen!
https://villains.fandom.com/wiki/Kraken_(mythology) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Release, the Krakeeeeen!
https://villains.fandom.com/wiki/Kraken_(mythology)Valoa crackista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valoa crackista.
Munkin mielestä Nikola Teslan kohtelussa lähdettiin ihan väärällä jalalla liikenteeseen. Joitain tiedemiehiä pitäisi arvostaa eikä pölliä samantien omaisuuksia. Saattaa käydä näin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Munkin mielestä Nikola Teslan kohtelussa lähdettiin ihan väärällä jalalla liikenteeseen. Joitain tiedemiehiä pitäisi arvostaa eikä pölliä samantien omaisuuksia. Saattaa käydä näin.
Hallintomuotona penthouse...!?!?!
HAHAHA! - Anonyymi00014
Kokeillaanko sinappikaasua taas vaihteeksi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kokeillaanko sinappikaasua taas vaihteeksi?
Johonkinne naapurin makkarat pakko piilottaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Johonkinne naapurin makkarat pakko piilottaa.
Syntien sovituskin vain loittonee. Ei sitä huomaa kun ei ole omaatunto. Sen puutetta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Syntien sovituskin vain loittonee. Ei sitä huomaa kun ei ole omaatunto. Sen puutetta.
Cygnus= sign us, sopimusvelvoite-konstellaatio. Sopimusvelvoite on kussut heti ensimetreiltä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Cygnus= sign us, sopimusvelvoite-konstellaatio. Sopimusvelvoite on kussut heti ensimetreiltä.
Saippuakupla puhalletaan... Minkä näköisellä muovi-kappaleella? Yhdistääkö mieleen mitään?
Siinä se. Konstellaatio. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Saippuakupla puhalletaan... Minkä näköisellä muovi-kappaleella? Yhdistääkö mieleen mitään?
Siinä se. Konstellaatio.Myöskin konstellaatio
https://bibleapologetics.org/obedience-to-the-word-of-god-the-pathway-to-blessings-part-ii/
Elektroa. Asteita ympäri. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Myöskin konstellaatio
https://bibleapologetics.org/obedience-to-the-word-of-god-the-pathway-to-blessings-part-ii/
Elektroa. Asteita ympäri.Jaksa noita paasauksia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jaksa noita paasauksia.
Sinne lähti USA hätäapuministeriön ohjaukseen. Kiitos tuhkarokko, saatte pitää felchauksenne ja tuhkatut eliitti-spermanne ihan omissa pikku aivoissanne ei kiinnosta nekään.
- Anonyymi00025
Naamat kuin teinipillu miehillä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Naamat kuin teinipillu miehillä.
Terveissä kantimissa näittenkään valtamedia, valtiollista kostopornoa. Vähän ominhyväilevää meininkiä.
Silleen se tulee raha mafiassa. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Terveissä kantimissa näittenkään valtamedia, valtiollista kostopornoa. Vähän ominhyväilevää meininkiä.
Silleen se tulee raha mafiassa.Onko näiltä ikinä mitattu henkistä ikää paljonko on barometreissä painetta palleissa? Joka tuuttiin tökättävä kaikki paska verhoja myöten.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko näiltä ikinä mitattu henkistä ikää paljonko on barometreissä painetta palleissa? Joka tuuttiin tökättävä kaikki paska verhoja myöten.
Joku arvon lukijoista miettii saako siitä paljon rahaa kun puhuu "mahtaillen". Vastaus on 0 €. Ainoastaan vasikoinnista saa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joku arvon lukijoista miettii saako siitä paljon rahaa kun puhuu "mahtaillen". Vastaus on 0 €. Ainoastaan vasikoinnista saa.
Pääsääntö on että käyttäydy kuin johtaja joka järjestelmän kehitti niin pysyt taktiikoiden ja ikuisten analysointien maailmassa kaiken edellä, jossei edellä niin ainakin tasalla. Itse en tosin vesikilelellä vaan syötän väliavaruuteen omaa poistumisreittiä pikimmiten, eli apinoin.
https://www.britannica.com/biography/Benito-Mussolini/Rise-to-power - Anonyymi00030
Siellä on pk-seudun suurin koski. Veden virtaama huomioiden.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pääsääntö on että käyttäydy kuin johtaja joka järjestelmän kehitti niin pysyt taktiikoiden ja ikuisten analysointien maailmassa kaiken edellä, jossei edellä niin ainakin tasalla. Itse en tosin vesikilelellä vaan syötän väliavaruuteen omaa poistumisreittiä pikimmiten, eli apinoin.
https://www.britannica.com/biography/Benito-Mussolini/Rise-to-powerSeuraavaksi linnanjuhlissa pöytää pitää Kiinan mafia. Siis tervetuloa Kiinaan
https://yle.fi/a/74-20231309
Kiina eksoottiseksi kiinalaisille ry. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Seuraavaksi linnanjuhlissa pöytää pitää Kiinan mafia. Siis tervetuloa Kiinaan
https://yle.fi/a/74-20231309
Kiina eksoottiseksi kiinalaisille ry.Sinivalkoisin siivin. Väriä vaihtanut.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sinivalkoisin siivin. Väriä vaihtanut.
Ah! Alkuperäiset saaristoluodot! Näitä ei oo ruopattu piloille! Ilmeisesti metallimarkkinat pienemmät ja jalostamoja vähemmän.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ah! Alkuperäiset saaristoluodot! Näitä ei oo ruopattu piloille! Ilmeisesti metallimarkkinat pienemmät ja jalostamoja vähemmän.
Sillä on väliä kumpaan suuntaan Berliinin muuri valokuvissa katuu. Toinen on lavastus toinen on itsemurha.
Täällä se ei ole kaatunu. Tällasia ne miettii riihissä. Suurin osa niistä menee aivan päin vittua, ihminen ei tunne ollenkaan 2-osaista persoonallisuusjakaumaansa. - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sillä on väliä kumpaan suuntaan Berliinin muuri valokuvissa katuu. Toinen on lavastus toinen on itsemurha.
Täällä se ei ole kaatunu. Tällasia ne miettii riihissä. Suurin osa niistä menee aivan päin vittua, ihminen ei tunne ollenkaan 2-osaista persoonallisuusjakaumaansa.Tästä ei voi olla enää pitkä matka niin sais ton WTC-pömpelin pystyyn. Vitussa se häiriö liikkuu?
Jostain syystä Vantaankoskesta tulee mieleen jokakesäinen Kaljakellunta.
En muista tarkkaan, miten nuo liittyvät toisiinsa, mutta joku yhteys niillä on. 🤔🛟- Anonyymi00015
Puromäki, kuin pissin luraud ja ota ihmeessa automobiilikiksi Cadillakin musta SCv -suueipyöräinen mudtat lasit.
- Anonyymi00018
onkin viiasta ollsa ohjatapuhelimn GPS-drooneja jotta zelensi ampuu niirä päåähäsi
- Anonyymi00031
satelliiti GPS-hairintää... aican epäöluotwrracaa kakkaa nuykuä GPS-paikannus..
minullain ilmoirraa jopa 1000km erisuuntan missä olen. - Anonyymi00032
kun niin sota tapahtuu avaruudesssa jo nykyään , eli ei mihinkään GPS.satelliitien koordeitteihin, eri asinsa GPS-signaali on aina valse.
- Anonyymi00033
minä olen nyt grönlannissda yti alaskasdsa... näiden droonien kanssa on selkeää että ei voi tukeutua GPS-tietoihin... joku ohjus joka seuraa maan pintaa... Haepoon jooh
https://en.wikipedia.org/wiki/Harpoon_(missile) - Anonyymi00037
Ukrainashan sanoi, että "vahingossa" ampuivat Suomeen. Oisko kuitenkin yrirys eskaloittaa sotaa!
Kohta hybridikeskuksen vajakit tulee kiljumaan Venäjän trollia ja Ukrainan hyvyyttä. Vajakit luulee niin.
Sota ei mene niin.
>Simiti< - Anonyymi00039
Totuuden keerominen sääntöjen vastaista! Hyvin te hybridikeskyksessa vedätte.
- Anonyymi00040
Käynnistä puhelin uudelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429