Onneksi K-SUPER MARKETIN työntekijätkään EIVÄT OLE KOSKAAN EDES OLLEET MINUN HOLON KAVEREITA.
Onneksi minulla oli jo FB kunnian loukkaus tuomion päällä silloin, kuin saamelais ja koltta NAISET yrittivät S-marketin kassalla RYÖSTÄÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON MIESTÄ JA TEHDÄ HÄNESTÄ KÖYHÄÄ!
En minäkään ole kenenkään toisten miehiä välistä vetämässä, koska johan se nähty, että VÄÄRÄN MIEHEN KANSSA TULEE KÖYHÄKSI, mutta OIKEAN JOS LÖYTÄÄ NIIN SITÄ VAIKKA VIIKINKI KYLÄN PERUSTETTUA KESKELLE SAAMELAISALUETTA!
Viikingit keskellä saamelais-aluetta on paljon parempi juttu mitä SAAMELAISET JA KOLTAT KESKELLÄ HELSINKIÄ VAATIMASSA, että HE SAAVAT PUHUA SAAMEA!
Vähän hävetti kyllä, kun oikein uutissa näyttivät kun SAKÄ:N mielensä pahoittajat keskellä Helsinkiä vaativat, että heidän pitää saada puhua saamea.
Puhukoot vaikka SIAN SAKSAA, koska se ei kuuluu meille SUOMALAISILLE TURJAKKEILLE, koska ME OLLAN POHJOLAN NORDEN VIIKINKEJÄ.
FB kunniallisilla on omat työt tekemättä vielä niin hekin saavat omat alkuperäiskansansansa luotua!
Viikingit kulki RISTI-RETKILLÄ ja siellä missä me asuttiin Ruotsissa niin siellä oli niitä Viikinki hautoja ja niissä oli kylttejä joissa luki mihin se hauta liittyi.
Kyllä nuo on ihan julkisilla paikoilla nähtävänä, mutta MINÄ EN KYLLÄ LÄHDE ESITTELEMÄÄN MISSÄ MINÄ HOLO OLEN LAPSENA PYÖRINYT.
Ei Nygårdin Petri liittynyt, kuin kotipihaan.
Me oltiin aika usein jossain metsässä retkellä, uimarannalla tai rännijärvellä pesemässä autoa.
Kyllä minä 9-10 vuotiaana kävin serkku-pojan kanssa uimassa uitto-rännissä jota pitkin puut meni Korsnäsin sahalle.
Siellä me uitiin ja roikuttiin siinä rännin reunassa, kun sinne tuli välillä niin paljon vettä, että me oltas menty sen veden mukana sinne tehdas alueelle.
Minulle tuli outo tunne ja minä sanoin serkulle, että : Pitää lähteä pois, ku tuolta voi tulla puita.
Kyllä me lähettiin, mutta kumpikaan ei uskallettu kertoa, että me oltiin oltu uitto-rännillä uimassa joka oli vielä käytössä jos Korsnäsin tehdas sattuu tarvimaan sitä ränniä.
Eihän niitä oltu edes sitä varten, että LAPSET MENNÄÄN UIMAAN SINNE.
Kivahan se siinä rännin reunassa oli roikkua, kun tuli oikein SYÖKSYMÄLLÄ VETTÄ.
Me ei oltu edes kysytty lupaa, että saadanko me mennä uimaan.
Minä olin menossa enoni hautajaisiin ja matkalla äidin kanssa muisteltiin Ruotsin aikoja.
Meillä oli molemmilla omat pojat mukana ja minä äitinä, siskona sekä äitini tyttärenä kerroin, että : Minä olen käynyt omilla luvilla rännissä uimassa 9-10vuotiaana sekä roikkunut siinä reunassa.
Olinhan minä myöhemmin VAPO:N SAHALLA YHDEN KESÄN TÖISSÄ.
Ränni liittyin PUIDEN UITTAMISEEN.
Tuskin olen edes ainut joka on uitto rännissä uinu ja siinä UITTO RÄNNIN SUULLA JOSSA PORTTI AUKEA!
Ei me voitu järveen mennä koska siellä oli IILIMATOJA ja niihin olis voinu sentään kuolla, mutta uitto rännin reunassa roikkumiseen ei voinut eikä varsinkaan jos siinä rännin suulla roikkuu.
Minkäs teet jos lapsena ajatus toimi noin, mutta sitten yht äkkiä ymmärrät, että kyllähän me voidaan tässä kuolla yhtä varmasti, kuin niihin IILIMATOIHIN.
Meillä tuli riitaa monesti sen takia, koska me ymmärrettiin että me toimittiin vääriin ja tiedettiin, että selekään saadaan jos me tunnustetaan, että me ollaan käyty vaikka tiedettiin ettei saa mennä.
Riitaa tuli siitä, kun me jouduttiin salamaan asioita niin ei tarvinnut kuunnella huutoa eikä saatu selekään.
En ole koskaan väittänyt, että MINÄ EN OLE LÄHTENYT MUKAAN.
Minä olen tyttönä niin kipakka, että minä olen antanut selkään serkku-pojalle.
Hänen isä sano, että : Anna sille selekään niin lopettaa tuon.
Heidän talo oli Korsnäsin taloja joita Korsnäsin työntekijät saivat ostaa. Talo oli niin kauan KORSNÄSIN TEHTAAN OMISTUKSESSA kunnes TALO OLI MAKSETTU!
Tuokin on ollut FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Se KORSNÄSIN TEHDAS JOKA ANTOI LAINAA JA HÄN OLI MINUN TÄTINI JOKA HALUSI, ETTÄ MINÄ OLIN HEILLÄ AINA, kun vain oli mahdollista!
Syytön minä siihen olen jos minun oma täti vietti mielummin oman siskonsa tytön kanssa EIKÄ FB KUNNIALLISTEN KANSSA JOITA HÄN TUSKIN EDES TUNSI!
Minun täti on FB KUNNIALLINEN KUOLLUT FB:N KÄYTTÄJÄ. En minä viitti hänen haudalla hillua, koska sehän on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS MENNÄ MINUN HOLON OMAN TÄDIN HAUDALLE JA VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ PASKON!
Kävin katsomassa niin MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMAN TÄDIN FB PROFIILI ON VIELÄKIN FB:SSÄ JA MINÄ KÄVIN HÄNEN HAUDALLA SUOMI 100 vuonna, kun hän kuoli!
Me mentiin Tornion NESTEELLE, kun tultiin takaisin tuolta reissulta.
Nesteen työntekijä alko räkyttämään minulle, koska MINÄ OLLUT MENNY HÄNTÄ KATSOMAAN VAAN MIESTÄNI HOLOA jolla oli onneksi 2 todistajaa mukana ja EI ME KUMPIKAAN SITTEN SANOTTU, että : Me oltiin sovittu kahvi treffit tänne niin äitini voi pelata pelikonetta sillä aikaa, kun me keskustellaan!
Mieheni Holo lähti lopulta ja vielä nauro kavereidensa kanssa, koska työntekijä luuli olevansa syy miksi kaikki käy Tornion Nesteellä kahvilla.
Minua kyllä ahdistaa tämä K-SUPER MARKETIN RYÖSTÖN TEKO
6
216
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
En minä ole kateellinen FB kunniallisille jotka ovat siskoni kavereita ja yhdenvertaisia yhdenvertaisuuslain mukaan hänen kanssa.
He ovat sentään miestensä kanssa SUOMEN KURDI PRINSESSOJA SEKÄ PRINSSEJÄ.
Minun sisko on syntynyt Ruotsissa ja hän meni KURDIN kanssa naimisiin. Hän loukkasi kurdi miehensä kunniaa sekä syrji häntä. Siskoni eli toisen miehen kanssa suhteessa samaan aikaan. Eli hän kävi aviomiehensä kunnian päälle ja syrji suoraan.
Minä annoin hänelle selekään sen takia isäni mökillä,koska minä olin Rouva Holo ja siskoni oli Rouva Kurdi joka alko haukkumaan minua. Rouva Kurdin kihlattu oli paikalla, mutta Rouva Holo oli yksin lastensa kanssa ja en ollut edes omalla autolla joten minä en päässyt poistumaan paikalta.
Rouva Holo istu Rouva Kurdin päällä sekä nosti hiuksista hänen pään ylös sekä katsoin silmiin sekä kysyin, että : Kuka se HUORA on?
Hän ei vastannut, mutta sanoin, että : Iskisin mielellään pääs paskaksi näihin kiviin, mutta menee koko MÖKKI PILALLE KUN SINUT TÄNNE SISÄLLE TAPAN JA JOUDUN VIELÄ SIIVOAMAAN NE SOTKUT!
Saatiin sopu aikaan ja me mentiin siskoni luo Espooseen lomalle. Rouva Holo kysyin Rouva Kurdilta, että : Haluaisitko sinä keskustella sekä sopia sen riidan ?
Rouva Kurdi ei halunnut keskustella koko asiasta, koska hän oli Ruotsissa syntyneenä ja Herra Kurdinsa vaimona loukannut minun Rouva Holon kunniaa KURDIEN EDUSTAJANA. Hän on syntymästä asti syrjinyt minua Ruotsissa syntyneenä suomalaisena.
Hän on saanut tehdä mitä itse huvittaa vaikka Suomessa syntyneellä suomalaisella pitäis olla paremmat oikeudet mitä ULKOMAILLA SYNTYILLE ja vähemmistöillä.
Suomessa syntyneet SUOMALAISET TURJAKKEET ollaan KAIKISTA HEIKOIMMASSA ASEMASSA!
FB kunnialliset kyllä todistaa, että Ruotsissa syntynyt Kurdi Prinsessa siskoni on KUNNIALLINEN PRINSESSA JA MINÄ HOLO OLEN SUOMALAISENA TURJAKKEENA LOUKANNUT HEIDÄN KUNNIOITA!- Anonyymi00002
KURDIT OVAT SENTÄÄN VENÄJÄN KAUTTA TULLEITA PRINSSEJÄ!
Ja en minä niin välitä tuosta KURDI PRINSESSAN ARVOSTA EIKÄ MIEHENI HOLOKAAN OLE NIIN TITTELIN KIPEÄ, ETTÄ SUOMALAISENA TURJAKE MIEHENÄ KURDI PRINSSIKSI TUOSTA VAIN ALKAIS! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja en minä niin välitä tuosta KURDI PRINSESSAN ARVOSTA EIKÄ MIEHENI HOLOKAAN OLE NIIN TITTELIN KIPEÄ, ETTÄ SUOMALAISENA TURJAKE MIEHENÄ KURDI PRINSSIKSI TUOSTA VAIN ALKAIS!Minä menin ulos tämän jälkeen, kun olin kirjoittanut niin MAAILMAN KAIKKEUSKIN OLI MINUN HOLON PUOLELLA!
Oli 3 säätä yhtä aikaa eli PAISTO AURINKO, SATOI VETTÄ JA OLI VIELÄ UKKONENKIN YHTÄ AIKAA!
Sanoin, että jossain on muuten SATEENKAARIKIN, mutta ei se näy tähän mutta yks päivä näky, kun minä istuin yksin tässä ja kattelin taivaalle!
Eilen tuli räkätit pihalle ja minä sanoin, että : Kohta tulee Herra Harakka antamaan räkäteille lähöt!
Sieltä se sitte ilmesty, mutta sillä oli kaveri.
Minä sanoin, että : Kattelin niitä harakoita ja se harakka joka yleensä pyörii niin se lensi puun latvaan, mutta se toinen harakka joka oli sen kaveri niin oli kyllä lihava Harakka.
Se hyppeli peräkärryn luo niin minä sanoin sille, että : Et koske siihen kärryyn.
Se lähti hyppelemään ja minä sanoin sille, että : Kyllä oot niin hauska lihavana HARAKKANA.
Se lähti lentämään puuhun niin ei se jaksanut lentää, kun koivun alimmille oksille.
Minä sanoin velipojalle, että : Harakat on hauskoja ja älykkäitä lintuja, mutta ne ovat YKS AVIOISIA LINTUJA NIIN, KUIN JOUTSENET.
Veljeni yrittää olla älykkäämpi mitä minä niin minun pitää aina keksiä joku asia mitä hän ei varmasti tiedä!
Meillä kuluu päivät näin ja en minä hänelle naura vaikka hän monesti luulee.
Minä nauran asioille ja eilen sanoin hänelle, että : Minä luen Suomi 24:sta tietoa.
Veljeni sano minulle, että : Suomi24 on TROLLI SIVUSTO!
Kysyin häneltä, että : Eikö muka ole TROLLI SIVUSTO?
Suomi 24:ssa ei sentään näkynyt vielä ketään joka polkee POLKUPYÖRÄLLÄ KUUHUN, mutta FB:ssä kyllä näky semmosiakin kuvia ja minusta ne oli keksittyjä juttuja. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja en minä niin välitä tuosta KURDI PRINSESSAN ARVOSTA EIKÄ MIEHENI HOLOKAAN OLE NIIN TITTELIN KIPEÄ, ETTÄ SUOMALAISENA TURJAKE MIEHENÄ KURDI PRINSSIKSI TUOSTA VAIN ALKAIS!Kävikö Holo testaamassa prinssien varusteet?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kävikö Holo testaamassa prinssien varusteet?
En käynyt, mutta lainaten SUOMI24:sen sanoja ” PAHUS SENTÄÄN ” KUNNIATON PASKA HOLO VÄHÄN LUKI UUTISIA ja SANOIN, että : VOIHAN FB SENTÄÄN JA KAIKKI AINA HAUKKUU SUOMI24:STA PASKAKSI SIVUSTOKSI!
Suomi24 on minusta KUNNIATTOMASTA PASKASTA HOLOSTA JOKA OLEN NAINEN niin TÄMÄ ON MAAILMAN REHELLISIN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN PASKAN JAUHATUS SIVUSTO JOSSA SAA SELVINPÄIN OLLA IHAN OMA ITSENSÄ ELI KUNNIATON SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN JOKA KIRJOITTAA TAI SANOO ASIAT NIIN, KUIN NE OVAT!
Minä olen eronnut lasteni isistä sekä muistakin MIEHISTÄ HEIDÄN ALKOHOLI ONGELMIEN VUOKSI JOITA KUTSUTAAN PÄIHDE ONGELMIKSI JA HEKIN OVAT FB KUNNIALLISTEN KANSSA YHDENVERTAISIA SOMETTAJIA.
Minä olen kerännyt tätä materiaalia, koska kiireessä EI TULE, kuin sutta ja sekundaa sekä KUSIPÄISIÄ LAPSIA!
Olen minäkin onneksi POIMINUT MARJOJA JA IHAN MYYNTIINKIN JA KYLLÄ NE KAUPAT NIITÄKIN MÖI JA SEKIN ON SITTEN OLLUT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN IHMISKAUPPARIKOS JOKA ON MYÖS IHMISOIKEUSRIKOS, MUTTA EN MINÄ NIITÄ FB:SSÄ OLE KOSKAAN KERÄNNYT KOSKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MINÄ HOLO LOUKKASIN KUNNIOITA!
JUKKA KRISTON 78 MARJANPOIMIJAA JA THAIMAALAINEN LIIKEKUMPPANI OVAT SUORAAN SYRJINEET, KALTOIN KOHDELLEET SEKÄ LOUKANNEET MINUN HOLON KUNNIAA, MUTTA FB KUNNIALLISET PUOLUSTAA HEITÄ!
JUKKA KRISTO OLIS IHAN VARMASTI OSTANUT MARJAT MEILTÄ SUOMALAISILTA, MUTTA ULKOMAALAISET OVAT OMASTA MIELESTÄÄN PAREMPIA JOKA ASIASSA!
Eiköhän se ole tuo thaimaalainen liikekumppani joka niitä poimijoita Thaimaasta on Suomeen värvännyt, koska thaimaalaiset naiset ovat samanlaisia kuin venäläiset sekä FB kunnialliset jotka vaatii, mutta he eivät tunnusta koskaan tehneensä itse virheitä!
En ole varma, että oliko ” Durian” silloin jo pidätettynä, kun minä Holo olin Oulussa FB KUNNIALLISTEN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA VANKILASSA SAKKO VANKINA, mutta minulle soitettiin ja sanottiin, että : Sinun sellissä jonka sinä siivoosit ennen lähtöäsi samalla tavalla, kuin koko osaston niin siihen selliin tuli THAIMAALAINEN nainen joka ei suostu olemaan meidän kanssa tekemissä vaan hän on juminut sinne SELLIIN!
Minä sanoin osastolla toisille vangeille, että : TEHDÄÄN PERUSSIIVOUS YHDESSÄ!
Minä kunniaton paska Holo tein yksin perussiivouksen, koska ei toiset suostuneet siihen.
Vartijoita tuli sinne, kun olin sitä keittiötilaa siivoamassa. He toivat PRINSESSOILLE KYNSILAKKAA ja minähän se KUNINGATAR olin joka sillä aikaa keskusteli vartijoiden kanssa samalla.
Yks PRINSESSA jumi selliinsä ja nais vartija oli hän joka kirjasi minut sisälle tuli ensimmäistä kertaa käymään osastolla missä minä olin.
Ei me nähty hänen kanssa muuten.
Toiset vangit eivät olleet edes tavanneet häntä ja en ollut edes kertonut hänestä mitään, mutta hän itse kertoi minulle, että hän on ensimmäistä vuoroa töissä.
Vankilan tiedoissa näkyy se, että minä olen käynyt SÖRKÄSSÄ JA VANTAAN AVO-VANKILASSA VIERAILULLA.
En ollut Holo tuolloin, mutta ei hänkään ollut minun tuttu vaan erään saamelaisen joka oli ollut vankilassa ja hän kävi minun kunnian päälle, mutta minä en välittänyt siitä koska minä ajattelin, että kai hän kunnostauu ja ottaa opiksi.
Hän jota me käytiin katsomassa kävi myös minun kunnian päälle niin, kuin kaikki toisetkin vangit.
En minä siitä välittänyt, mutta tuo akka alko vittuilemaan mulle tuon jälkeen joten minä soitin SÖRKKÄÄN JA ILMOITIN sen vangin nimen ja sanoin, että : Hänen sellissään on kuulemma minun tytön piirustuksia ja vissiin valokuviakin joten minä haluan lapseni YKSINHUOLTAJANA, että nuo kaikki haetaan pois hänen sellistään.
Vankilassa kuulemma näkyy sellaisia tietoja joita EI NÄY MUUALLA, mutta kyseinen nainen jolle minä sanoin, että : Minäkin voisin lähteä sinne SÖRKKÄÄN VIERAILULLE joten kysäseppä, että SOPISKO HÄNELLE!
Hän soitti ja vaimonsa yritti venkoilla, ettei hänen tarvi kysyä ja minä en muista tuota.
Me oltiin minun kotona ja joten minä huusin hänelle, että : MUISTA KYSYÄ, ETTÄ VOINKO MIEKI TULLA VIERAILULLE!
Minä kysyin häneltä, että : Missä se sinun ukko on oikein lusimassa?
Hän sano, että : Sörkässä.
Minun pääni sano, että MINUN ON PAKKO PÄÄSTÄ SÖRKKÄÄN VIERAILULLE!
Pääsin, mutta syy oli varmaan PRESIDENTTI RISTO RYTI joka on kuulemma jotain sukua minulle niin, kuin Sthålberg ja Mannerheim jotka ovat myös olleet Presidenttejä!
Minusta tuntuu, että minä olen mennyt vartijoiden kanssa, koska vankilassa tarkistetaan aina tiedot eli ketä sinne menee vierailulle.
Minä olen kävellyt vankilaan vierailulle NUHTEETTOMANA ja Risto Ryti oli vankilassa, koska hän oli häpäissyt Suomen kansan, mutta OTTIKO KANSA OPIKSI!?
FB kunnialliset väittää, että MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OLEN SUOMEN JA MAAILMAN SUURIN RIKOLLINEN JOKA ON PILANNUT YKSIN KOKO SUOMEN MAINEEN!
SÖRKÄN KUPPA RUUSUT PUHKEAA JUHANNUKSENA KUKKIMAAN!
Tämä liittyy siihen paitaan jossa luki ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ ”. Minulla on valokuva jossa eräs istuu kyseinen paita päällä minun kodin keittiössä. Sikahan hän oli ja hän ei ollut vielä tuolloin minun lapsen isä! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En käynyt, mutta lainaten SUOMI24:sen sanoja ” PAHUS SENTÄÄN ” KUNNIATON PASKA HOLO VÄHÄN LUKI UUTISIA ja SANOIN, että : VOIHAN FB SENTÄÄN JA KAIKKI AINA HAUKKUU SUOMI24:STA PASKAKSI SIVUSTOKSI!
Suomi24 on minusta KUNNIATTOMASTA PASKASTA HOLOSTA JOKA OLEN NAINEN niin TÄMÄ ON MAAILMAN REHELLISIN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN PASKAN JAUHATUS SIVUSTO JOSSA SAA SELVINPÄIN OLLA IHAN OMA ITSENSÄ ELI KUNNIATON SUOMALAINEN TURJAKE NAINEN JOKA KIRJOITTAA TAI SANOO ASIAT NIIN, KUIN NE OVAT!
Minä olen eronnut lasteni isistä sekä muistakin MIEHISTÄ HEIDÄN ALKOHOLI ONGELMIEN VUOKSI JOITA KUTSUTAAN PÄIHDE ONGELMIKSI JA HEKIN OVAT FB KUNNIALLISTEN KANSSA YHDENVERTAISIA SOMETTAJIA.
Minä olen kerännyt tätä materiaalia, koska kiireessä EI TULE, kuin sutta ja sekundaa sekä KUSIPÄISIÄ LAPSIA!
Olen minäkin onneksi POIMINUT MARJOJA JA IHAN MYYNTIINKIN JA KYLLÄ NE KAUPAT NIITÄKIN MÖI JA SEKIN ON SITTEN OLLUT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN IHMISKAUPPARIKOS JOKA ON MYÖS IHMISOIKEUSRIKOS, MUTTA EN MINÄ NIITÄ FB:SSÄ OLE KOSKAAN KERÄNNYT KOSKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MINÄ HOLO LOUKKASIN KUNNIOITA!
JUKKA KRISTON 78 MARJANPOIMIJAA JA THAIMAALAINEN LIIKEKUMPPANI OVAT SUORAAN SYRJINEET, KALTOIN KOHDELLEET SEKÄ LOUKANNEET MINUN HOLON KUNNIAA, MUTTA FB KUNNIALLISET PUOLUSTAA HEITÄ!
JUKKA KRISTO OLIS IHAN VARMASTI OSTANUT MARJAT MEILTÄ SUOMALAISILTA, MUTTA ULKOMAALAISET OVAT OMASTA MIELESTÄÄN PAREMPIA JOKA ASIASSA!
Eiköhän se ole tuo thaimaalainen liikekumppani joka niitä poimijoita Thaimaasta on Suomeen värvännyt, koska thaimaalaiset naiset ovat samanlaisia kuin venäläiset sekä FB kunnialliset jotka vaatii, mutta he eivät tunnusta koskaan tehneensä itse virheitä!
En ole varma, että oliko ” Durian” silloin jo pidätettynä, kun minä Holo olin Oulussa FB KUNNIALLISTEN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA VANKILASSA SAKKO VANKINA, mutta minulle soitettiin ja sanottiin, että : Sinun sellissä jonka sinä siivoosit ennen lähtöäsi samalla tavalla, kuin koko osaston niin siihen selliin tuli THAIMAALAINEN nainen joka ei suostu olemaan meidän kanssa tekemissä vaan hän on juminut sinne SELLIIN!
Minä sanoin osastolla toisille vangeille, että : TEHDÄÄN PERUSSIIVOUS YHDESSÄ!
Minä kunniaton paska Holo tein yksin perussiivouksen, koska ei toiset suostuneet siihen.
Vartijoita tuli sinne, kun olin sitä keittiötilaa siivoamassa. He toivat PRINSESSOILLE KYNSILAKKAA ja minähän se KUNINGATAR olin joka sillä aikaa keskusteli vartijoiden kanssa samalla.
Yks PRINSESSA jumi selliinsä ja nais vartija oli hän joka kirjasi minut sisälle tuli ensimmäistä kertaa käymään osastolla missä minä olin.
Ei me nähty hänen kanssa muuten.
Toiset vangit eivät olleet edes tavanneet häntä ja en ollut edes kertonut hänestä mitään, mutta hän itse kertoi minulle, että hän on ensimmäistä vuoroa töissä.
Vankilan tiedoissa näkyy se, että minä olen käynyt SÖRKÄSSÄ JA VANTAAN AVO-VANKILASSA VIERAILULLA.
En ollut Holo tuolloin, mutta ei hänkään ollut minun tuttu vaan erään saamelaisen joka oli ollut vankilassa ja hän kävi minun kunnian päälle, mutta minä en välittänyt siitä koska minä ajattelin, että kai hän kunnostauu ja ottaa opiksi.
Hän jota me käytiin katsomassa kävi myös minun kunnian päälle niin, kuin kaikki toisetkin vangit.
En minä siitä välittänyt, mutta tuo akka alko vittuilemaan mulle tuon jälkeen joten minä soitin SÖRKKÄÄN JA ILMOITIN sen vangin nimen ja sanoin, että : Hänen sellissään on kuulemma minun tytön piirustuksia ja vissiin valokuviakin joten minä haluan lapseni YKSINHUOLTAJANA, että nuo kaikki haetaan pois hänen sellistään.
Vankilassa kuulemma näkyy sellaisia tietoja joita EI NÄY MUUALLA, mutta kyseinen nainen jolle minä sanoin, että : Minäkin voisin lähteä sinne SÖRKKÄÄN VIERAILULLE joten kysäseppä, että SOPISKO HÄNELLE!
Hän soitti ja vaimonsa yritti venkoilla, ettei hänen tarvi kysyä ja minä en muista tuota.
Me oltiin minun kotona ja joten minä huusin hänelle, että : MUISTA KYSYÄ, ETTÄ VOINKO MIEKI TULLA VIERAILULLE!
Minä kysyin häneltä, että : Missä se sinun ukko on oikein lusimassa?
Hän sano, että : Sörkässä.
Minun pääni sano, että MINUN ON PAKKO PÄÄSTÄ SÖRKKÄÄN VIERAILULLE!
Pääsin, mutta syy oli varmaan PRESIDENTTI RISTO RYTI joka on kuulemma jotain sukua minulle niin, kuin Sthålberg ja Mannerheim jotka ovat myös olleet Presidenttejä!
Minusta tuntuu, että minä olen mennyt vartijoiden kanssa, koska vankilassa tarkistetaan aina tiedot eli ketä sinne menee vierailulle.
Minä olen kävellyt vankilaan vierailulle NUHTEETTOMANA ja Risto Ryti oli vankilassa, koska hän oli häpäissyt Suomen kansan, mutta OTTIKO KANSA OPIKSI!?
FB kunnialliset väittää, että MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OLEN SUOMEN JA MAAILMAN SUURIN RIKOLLINEN JOKA ON PILANNUT YKSIN KOKO SUOMEN MAINEEN!
SÖRKÄN KUPPA RUUSUT PUHKEAA JUHANNUKSENA KUKKIMAAN!
Tämä liittyy siihen paitaan jossa luki ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ ”. Minulla on valokuva jossa eräs istuu kyseinen paita päällä minun kodin keittiössä. Sikahan hän oli ja hän ei ollut vielä tuolloin minun lapsen isä!Hän jonka lapsen isä ex-mieheni oli RAJA-SISSINÄ eli SIKANA SIVIILISSÄ VAATI VIELÄ KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ, KOSKA HÄNEN LAPSEN ISÄ OLI KYSEINEN RAJA-SISSI JOKA SAI TUON PAIDAN AIKAAN ELI ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ”
Ei me asuttu hänen kanssa yhdessä tuolloin, koska minä olin NORJASSA TÖISSÄ.
Holo ilmestyi kuvioon siihen aikaan, kun me oltiin erottu kyseisen ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ ” miehen kanssa, mutta hän jatkoi sikailua.
Holo alko vittuilemaan mulle joka asiasta.
Sillä oli joku ihme ” KIELTO-LAKI” addikti joka kohdistu yksitään minuun!
Minä sanoin, että : Vittu sinun näköset miehet ei minua kyllä määrää!
Minä laskin, että ei hän tiedä kuka minun ex-mies on.
Hän oli niin onnellinen, kun minä hilasin itseni tiskille hänen kylkeen ja olin niin ihana häntä kohtaan.
Me mentiin tanssiin hitaita ja olin niin LÖÖV.
HOLOKIN oli niin kuin SULAA VAHAA minun Holon käsissä.
Hän lähti käymään äkkiä Kulta Hipussa, kun hän sai tietää että ex-mieheni oli sen vanhan naisen kanssa.
Holo kosti minulle ja tuo sika raja-sissi väänty minun kotia, mutta hän oli antanut Hololle tappo tuomion sitä ennen.
Holo tuli takasin ja kerto minulle tuon, että hän oli saanut tappio tuomion.
Minun piti vielä lähteä hänen kanssa katsomaan sinne nurkan taakse.
Minä olin sentään tyytyväinen, kun hänellä oli uus ihana nainen ja minä sain olla RAUHASSA!
Holon piti saada PILATA SE ILTA.
Olis ollut tyytyväinen siihen, että minä istuin tiskillä hänen kanssa kahdestaan KAIKEN SEN MOLEMMIN PUOLISEN VITTUILUN JÄLKEEN, kun pääsin eroon ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ” miehestä.
Minun tyttöhän EI OLE YHDENVERTAINEN ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ ” MIEHEN MUIDEN LASTEN KANSSA!
Vanhimman tyttären äiti vaati kunnioittamaan häntä, koska hänen tyttärensä isä on sentään KUNNIALLINEN RAJA-SISSI JOKA ON SIKA SIVIILISSÄ JA SAAMELAINEN.
He olivat sentään SUOMESSA tuolloin, kun kaikki SIKAILU TAPAHTUI RAJA-SISSI KOULUTUKSESSA.
Minä olin NORJASSA ja minulta löytyy TYÖTODISTUS.
Hän loukkasi minun kunniaa TÖRKEÄSTI, koska hän teki tuon TIETOISESTI.
Kukaan EI JUO VIINAA VAHINGOSSA VARSINKAAN NIIN PALJOA, ETTÄ HÄN TULEE HUMALAAN!
Hullu teki minusta Suomen Kuningataren, mutta hän ei tiennyt, että minä olin asunut myös Ruotsissa niin hän teki TUPLAT!
Me oltiin tavattu erään miehen kanssa ennen, kuin minä edes tiesin, että minä lähden NORJAAN TÖIHIN.
Hän oli kyllä kaikkea muuta, kuin komea ja ei hän ollut PUKEUTUNUT YÖ-KERHOON.
Minä jonotin tiskille Kulta Hipun yökerhossa ja hän seisoi muistaakseni jonon vieressä ja nojas oveen.
Me vain juteltiin ja me lyötiin vetoa jostain.
Hänen tyttö-ystävä tuli keskeyttämään meidän hyvän jutun. Kyllä tiesin hänet, mutta ei hän liittynyt MEIDÄN VETOON millään tavalla, koska me lyötiin HENKILÖKOHTAISESTA ASIASTA VETOA,
Minä menin Norjaan töihin ja olin unohtanut koko miehen. Istuttiin iltaa suomalaisten työkavereiden kanssa ja yks oli iltavuorossa, mutta hän oli meidän naisten kanssa juomassa yksin miehenä.
Toiset sano, että hän tulee myös meidän kanssa iltaa istumaan ja hänen kaveri tulee myös.
He tulivat ja minä olin vähän sitä mieltä, että minä olen hänet jossain.
Juotiin siinä sitä norjalaista kaljaa ja tuo alko puhumaan siitä vedosta joka me oltiin lyöty Ivalon Kulta Hipussa.
Minusta hänellä alko niksahtelemaan päässä siellä NORJASSA, kun hän sai tietenkin tietää, että minä olen asunut myös Ruotsissa.
Hän tuli ihan sekasin minun huoneen oven taakse, koska hänellä oli niin vaikeaa.
Varmaan oli vaikeaa, koska me oltiin sitä vetoa lyöty ja ollaan NORJASSA ja ei se veto minusta ollut ratkennut eli kumpi sen voitti niin tuo alko LOUKKAAMAAN MINUN KUNNIAA NORJASSA KAVERINA JA HERRA ” RAJA-SISSI ON SIKA SIVIILISSÄ” LOUKKAS MINUN KUNNIAA SUOMESSA.
Sain kortin Norjasta luki, että hän jonka kanssa oltiin kavereita ja hän kävi minun kunnian päälle oli lähtenyt SUOMEEN HYPNOOSI-HOITOON.
Onko mieheni DOUBLE KUNINGAS joka oli minun työkaveri NORJASSA?
Hän ei voi olla lääkäri Holo, koska hän oli ruumiin rakenteelta samanlainen kuin Holo.
Hänen kanssa oli helppo keskustella, kun oltiin kahdestaan, mutta AINA kun meidän seuraan liittyi joku kolmas niin me alettiin molemmat vittuilemaan toisillemme, mutta meidän kaverit sai tuon aikaan, koska he alottivat ensin.
Jos me ei oltu yhdessä niin kaikki oli normaalisti.
Eli vaikuttaa siltä, että kyseessä on joku armeijaan liittyvä sotilas arvo, koska miehet aina keskenään vittuilee toisilleen niistä!
Jos hän on vielä Norjaan tullut perässä.
Siitä olen kylläkin ollut KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKIN VANKILASSA, kun tämä neropatti tuli Norjassa minun huoneeseen ympäri päissään ja oli omien sanojensa mukaan vetäny vähän muutakin venäläisten laivassa.
Hävetti suomalaisena ja me nähtiin tuon jälkeen jossain ja hän muisti käyneensä minun luona.
Minä valehtelin Norjassa hänelle, että: En oo ikinä saanu niin hyvää seksiä mitä silloin sain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396