Veikataan voittajaa ja maalikunkkua
Englanti
Erling Haaland
Jalkapallon MM
45
355
Vastaukset
- Anonyymi00002
Englannin Harry Kane vois olla maalikunkku.
Voittajaksi veikkaan Ranskaa. Maalikunkuksi ei niin nuori yllättäjä Cristiano Ronaldo. Näyttää olevan yhä Portugalin avauksessa ja Portugalilla helppo alkulohko ja CR potkii rankkarit ja vapaapotkut.
- Anonyymi00003
Suomi ja Pekka Pukki vai mikä se nyt oli.
- Anonyymi00004
Olisi kiva jos Haaland voitaisi, mutta varmaan Ranskan Mmmboppe kuitenkin vahvin ehdokas ja suosikki myös mestariksi.
- Anonyymi00005
Veikkaan, että Ranska voittaa, mutta paras maalintekijä Haaland tai Kane. Mbappe ehkä myös.. Tai sitten joku yllättävämpi, kuten Julian Alvarez. Pitikö valita vain yksi? 😁
Aletheias- Anonyymi00008
pujotteIija kirjoitti:
Voi valita useampiakin, osuu paremmin
Näin juuri, ehkä edes joku osuu lähelle 😁
Aletheias
Ööh..?? Mitkä kisat ja ? milloin ¿
Sattuuko ne meidän treffiviikonlopulle? Eli joudunko katsomaan jalkapalloa töllöttimestä treffi-iltana?- Anonyymi00006
Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotku Anonyymi00006 kirjoitti:
Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotkuEn muistanu kirjautua
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotkuTai vaikka jos vaikka hmm.. sinä katsot sitä jalispapalloa ja minä käperryn syliisi odottamaan että se loppuu jotta voimme tehdä kivaa toisillemme ..? Toki voidaan kaikki erikoistilanteet pussaillakin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai vaikka jos vaikka hmm.. sinä katsot sitä jalispapalloa ja minä käperryn syliisi odottamaan että se loppuu jotta voimme tehdä kivaa toisillemme ..? Toki voidaan kaikki erikoistilanteet pussaillakin.
Tuokin sopii oikein hyvin
Aikaa myöhään taitaa tulla matseja, kun on pohjois-amerikassa kisatpujotteIija kirjoitti:
Tuokin sopii oikein hyvin
Aikaa myöhään taitaa tulla matseja, kun on pohjois-amerikassa kisatJaa, Jenkkilöistä asti tulevat. Nooh .. tallentaa ja kahtoo si päiväseltään.
Tai boikotoi koko kisoja. Trumppilaiset kisat..?
Eikös nää mömmömmit fudiksessa ole vain joka toinen vuosi.. vai?Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, Jenkkilöistä asti tulevat. Nooh .. tallentaa ja kahtoo si päiväseltään.
Tai boikotoi koko kisoja. Trumppilaiset kisat..?
Eikös nää mömmömmit fudiksessa ole vain joka toinen vuosi.. vai?Neljän vuoden välein
Heitäs nyt voittaja tähänpujotteIija kirjoitti:
Neljän vuoden välein
Heitäs nyt voittaja tähänBrasilia. Onko se kisoissa mukana?
pujotteIija kirjoitti:
Mukana on
Si veikkaan sitä. Latiakaan en laita pantiksi sen voiton puolesta, mutta muistelen, että on kova jalkismaa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Si veikkaan sitä. Latiakaan en laita pantiksi sen voiton puolesta, mutta muistelen, että on kova jalkismaa.
Brassit on aina olleet suosikkejani
pujotteIija kirjoitti:
Brassit on aina olleet suosikkejani
Minun suosikkipelaajani ei ole brassi. Hän on eräs Kouvolalainen puulaakipelaaja, joka tosin jo hieman jalispapallosta eläköitynyt jyväjemmari. Mutt hitto kun se osaa laittaa .. pesään.
Niin.. hän tuskin kyllä voittaa maalikuninkuutta mömmömmeissä, mutta muutoin ihan kuninkuusainesta. :)- Anonyymi00009
Kestää kokonaiset 39 päivää, 104 peliä! Ei ole futiksesta puutetta 😊
Aletheias Pikku-pirpana kirjoitti:
Minun suosikkipelaajani ei ole brassi. Hän on eräs Kouvolalainen puulaakipelaaja, joka tosin jo hieman jalispapallosta eläköitynyt jyväjemmari. Mutt hitto kun se osaa laittaa .. pesään.
Niin.. hän tuskin kyllä voittaa maalikuninkuutta mömmömmeissä, mutta muutoin ihan kuninkuusainesta. :)Kuulostaa tutulle äijälle :D
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kestää kokonaiset 39 päivää, 104 peliä! Ei ole futiksesta puutetta 😊
AletheiasVoi vitjake! Exä tekee työkseen jalkapalloa. Tehny jo vuosia. Otti hivenen isosti päähän kun se oli koko elämämme. Koko ajan ja aina. Yhdessä vaiheessa vit^utti jo kun näin sen vihreän nurmikentän. Aloin näkemään punaista kun näin vihreää, noin kuvainnollisesti sanottuna.
Eli ei kiinnosta jalispapallo, fudis, potkupallo.. at all. Jos vain pääsisin koko lajista eroon, ni si olisi hyvä.
Mutta sallin toki kaikille lajin ystäville siitä nauttimisen. Onhan se toki kuninkuuslaji ja jaloa urheilua. En ala kiukuttelemaan jos joku siitä nauttii.pujotteIija kirjoitti:
Kuulostaa tutulle äijälle :D
Ihanko tosi? Onko meillä yhteisiä tuttuja?
Nooh.. kyllä sä tiedät ketä tarkoitin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ihanko tosi? Onko meillä yhteisiä tuttuja?
Nooh.. kyllä sä tiedät ketä tarkoitin.No juu, tunnen tuon tyypin erittäin hyvin
pujotteIija kirjoitti:
No juu, tunnen tuon tyypin erittäin hyvin
No hyvä että sä sen tunnet. Mä alan vasta pääsemään sisään sen juttuihin. On pikkuisen jähmeä kaveri joka ei ihan hevillä itsestään anna. Siksi soitankin sille poppia, mitä se inhoaa. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
No hyvä että sä sen tunnet. Mä alan vasta pääsemään sisään sen juttuihin. On pikkuisen jähmeä kaveri joka ei ihan hevillä itsestään anna. Siksi soitankin sille poppia, mitä se inhoaa. :D
Jos se antaakin popilla, kun ei hevillä?
pujotteIija kirjoitti:
Jos se antaakin popilla, kun ei hevillä?
Näinhän olen sen järkeillytkin.. :) naisen logiikkaa näjes. ;)
- Anonyymi00012
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi vitjake! Exä tekee työkseen jalkapalloa. Tehny jo vuosia. Otti hivenen isosti päähän kun se oli koko elämämme. Koko ajan ja aina. Yhdessä vaiheessa vit^utti jo kun näin sen vihreän nurmikentän. Aloin näkemään punaista kun näin vihreää, noin kuvainnollisesti sanottuna.
Eli ei kiinnosta jalispapallo, fudis, potkupallo.. at all. Jos vain pääsisin koko lajista eroon, ni si olisi hyvä.
Mutta sallin toki kaikille lajin ystäville siitä nauttimisen. Onhan se toki kuninkuuslaji ja jaloa urheilua. En ala kiukuttelemaan jos joku siitä nauttii.No tuossa tilanteessa uskon hyvin, jos alkaa futis tunkemaan jo liikaakin joka tuutista. Niin kauan kuin saa puhtaasti omasta mielenkiinnosta seurata lajia, niin se on ok.
Aika herkästihän sitä käy niin, että jos perheessä on joku tai jotkut kovin vihkiytyneitä tietylle lajille, niin se vie mukanaan ja koko elämä suunnitellaan ko. lajin mukaan. Tämä on aika tuttu kuvio junnu-urheiussta, kun perheen menot muokkautuu tyypillisesti lajin ympärille. Perheen yhteinen lomamatkakin tarkoittaa sitä, että matkustetaan kaikki yhdessä seuraamaan turnausta jonnekin hotelliyöpymisineen 😄
Aletheias Pikku-pirpana kirjoitti:
Näinhän olen sen järkeillytkin.. :) naisen logiikkaa näjes. ;)
Levähdin hivenen soffalla
- Anonyymi00007
Milloin alkaa, missä pelataan, millä kanavalla näkyy.
- Anonyymi00010
pujotteIija kirjoitti:
Tänään näkyy MTV3 kanavalla klo22
No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.
Tässä on kyllä myös antenniviritin (kaapeli ja satellitti-virittimien lisäksi) eli etsimässä netistä sisäantenneja, tuossa olisi Nedisin antenni, speksien mukaan lähetysantenni ei saa olla 25 km kauempana, Googlen kartasta mittasin niin välimatkaa noin 22 km
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.
Osa peleistä näkyy kyllä myös Yleltä ja esim finaali näytetään Ylen kanavilla.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osa peleistä näkyy kyllä myös Yleltä ja esim finaali näytetään Ylen kanavilla.
AletheiasValtion omistamat verovaroin tuetut kanavat ovat jättäneet nämä jääkiekon ja jalkapallon mm-kisat markkinatalouden haltuun, ja sen kyllä nyt huomaa.
Tulisiko valtion lopettaa jääkiekon ja jalkapallon tukeminen kokonaan?
AV - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valtion omistamat verovaroin tuetut kanavat ovat jättäneet nämä jääkiekon ja jalkapallon mm-kisat markkinatalouden haltuun, ja sen kyllä nyt huomaa.
Tulisiko valtion lopettaa jääkiekon ja jalkapallon tukeminen kokonaan?
AVKieltämättä isojen kisojen näkyvyys on ollut melko huonoa viime vuosina. Harmittavainen tilanne monelle. Kaikilla kun ei ole kaikkia mahdollisia maksukanavia ja kyllä nyt tällaiset isot kisat pitää näkyä kaikille.
Urheilun taloudellista tukemista kannatan kyllä, olipa laji mikä hyvänsä.
Aletheias - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kieltämättä isojen kisojen näkyvyys on ollut melko huonoa viime vuosina. Harmittavainen tilanne monelle. Kaikilla kun ei ole kaikkia mahdollisia maksukanavia ja kyllä nyt tällaiset isot kisat pitää näkyä kaikille.
Urheilun taloudellista tukemista kannatan kyllä, olipa laji mikä hyvänsä.
AletheiasJep, mutta se on kai sopimuskysymys, järjestettävissä tuki ja näkyvyys?
Tuntuu että joku taho nyt haluaa kuoria vain kermavaahdot ja mansikat koko kakun päältä.
AV
- Anonyymi00017
Mitä jos veikkaan taas Italia-Ranskaa finaliin?
Vilma- Anonyymi00018
Italia ei ole kisoissa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Italia ei ole kisoissa.
No shit ei kandee noin veikata.
- Anonyymi00019
Saksa saksa on maailmanmestari 2026
- Anonyymi00022
Beckenbauer ei enää pelaa...
- Anonyymi00020
..oli aika hyvä ottelu... tuijotin tuon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
