Jalkapallon MM

Veikataan voittajaa ja maalikunkkua

Englanti
Erling Haaland

45

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Englannin Harry Kane vois olla maalikunkku.

      • Hyvinkin mahdollista, teki Bundesliigassa sentään 36 maalia


    • Voittajaksi veikkaan Ranskaa. Maalikunkuksi ei niin nuori yllättäjä Cristiano Ronaldo. Näyttää olevan yhä Portugalin avauksessa ja Portugalilla helppo alkulohko ja CR potkii rankkarit ja vapaapotkut.

    • Anonyymi00003

      Suomi ja Pekka Pukki vai mikä se nyt oli.

    • Anonyymi00004

      Olisi kiva jos Haaland voitaisi, mutta varmaan Ranskan Mmmboppe kuitenkin vahvin ehdokas ja suosikki myös mestariksi.

    • Anonyymi00005

      Veikkaan, että Ranska voittaa, mutta paras maalintekijä Haaland tai Kane. Mbappe ehkä myös.. Tai sitten joku yllättävämpi, kuten Julian Alvarez. Pitikö valita vain yksi? 😁

      Aletheias

      • Voi valita useampiakin, osuu paremmin


      • Anonyymi00008
        pujotteIija kirjoitti:

        Voi valita useampiakin, osuu paremmin

        Näin juuri, ehkä edes joku osuu lähelle 😁

        Aletheias


    • Ööh..?? Mitkä kisat ja ? milloin ¿

      Sattuuko ne meidän treffiviikonlopulle? Eli joudunko katsomaan jalkapalloa töllöttimestä treffi-iltana?

      • Anonyymi00006

        Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
        Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotku


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
        Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotku

        En muistanu kirjautua


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jalkapallon MM kisat, tänään alkaa. Mukavahan noita ois yhdessä katsoa, jos tulee sopivaan aikaan
        Voitas sitten pussata aina kun tulee maali, tai kulmapotku, tai maalipotku, tai vapaapotku

        Tai vaikka jos vaikka hmm.. sinä katsot sitä jalispapalloa ja minä käperryn syliisi odottamaan että se loppuu jotta voimme tehdä kivaa toisillemme ..? Toki voidaan kaikki erikoistilanteet pussaillakin.


      • pujotteIija kirjoitti:

        En muistanu kirjautua

        Huomasin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai vaikka jos vaikka hmm.. sinä katsot sitä jalispapalloa ja minä käperryn syliisi odottamaan että se loppuu jotta voimme tehdä kivaa toisillemme ..? Toki voidaan kaikki erikoistilanteet pussaillakin.

        Tuokin sopii oikein hyvin

        Aikaa myöhään taitaa tulla matseja, kun on pohjois-amerikassa kisat


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuokin sopii oikein hyvin

        Aikaa myöhään taitaa tulla matseja, kun on pohjois-amerikassa kisat

        Jaa, Jenkkilöistä asti tulevat. Nooh .. tallentaa ja kahtoo si päiväseltään.
        Tai boikotoi koko kisoja. Trumppilaiset kisat..?

        Eikös nää mömmömmit fudiksessa ole vain joka toinen vuosi.. vai?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, Jenkkilöistä asti tulevat. Nooh .. tallentaa ja kahtoo si päiväseltään.
        Tai boikotoi koko kisoja. Trumppilaiset kisat..?

        Eikös nää mömmömmit fudiksessa ole vain joka toinen vuosi.. vai?

        Neljän vuoden välein
        Heitäs nyt voittaja tähän


      • pujotteIija kirjoitti:

        Neljän vuoden välein
        Heitäs nyt voittaja tähän

        Brasilia. Onko se kisoissa mukana?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Brasilia. Onko se kisoissa mukana?

        Mukana on


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mukana on

        Si veikkaan sitä. Latiakaan en laita pantiksi sen voiton puolesta, mutta muistelen, että on kova jalkismaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Si veikkaan sitä. Latiakaan en laita pantiksi sen voiton puolesta, mutta muistelen, että on kova jalkismaa.

        Brassit on aina olleet suosikkejani


      • pujotteIija kirjoitti:

        Brassit on aina olleet suosikkejani

        Minun suosikkipelaajani ei ole brassi. Hän on eräs Kouvolalainen puulaakipelaaja, joka tosin jo hieman jalispapallosta eläköitynyt jyväjemmari. Mutt hitto kun se osaa laittaa .. pesään.

        Niin.. hän tuskin kyllä voittaa maalikuninkuutta mömmömmeissä, mutta muutoin ihan kuninkuusainesta. :)


      • Anonyymi00009

        Kestää kokonaiset 39 päivää, 104 peliä! Ei ole futiksesta puutetta 😊

        Aletheias


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minun suosikkipelaajani ei ole brassi. Hän on eräs Kouvolalainen puulaakipelaaja, joka tosin jo hieman jalispapallosta eläköitynyt jyväjemmari. Mutt hitto kun se osaa laittaa .. pesään.

        Niin.. hän tuskin kyllä voittaa maalikuninkuutta mömmömmeissä, mutta muutoin ihan kuninkuusainesta. :)

        Kuulostaa tutulle äijälle :D


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kestää kokonaiset 39 päivää, 104 peliä! Ei ole futiksesta puutetta 😊

        Aletheias

        Voi vitjake! Exä tekee työkseen jalkapalloa. Tehny jo vuosia. Otti hivenen isosti päähän kun se oli koko elämämme. Koko ajan ja aina. Yhdessä vaiheessa vit^utti jo kun näin sen vihreän nurmikentän. Aloin näkemään punaista kun näin vihreää, noin kuvainnollisesti sanottuna.

        Eli ei kiinnosta jalispapallo, fudis, potkupallo.. at all. Jos vain pääsisin koko lajista eroon, ni si olisi hyvä.

        Mutta sallin toki kaikille lajin ystäville siitä nauttimisen. Onhan se toki kuninkuuslaji ja jaloa urheilua. En ala kiukuttelemaan jos joku siitä nauttii.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kuulostaa tutulle äijälle :D

        Ihanko tosi? Onko meillä yhteisiä tuttuja?

        Nooh.. kyllä sä tiedät ketä tarkoitin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihanko tosi? Onko meillä yhteisiä tuttuja?

        Nooh.. kyllä sä tiedät ketä tarkoitin.

        No juu, tunnen tuon tyypin erittäin hyvin


      • pujotteIija kirjoitti:

        No juu, tunnen tuon tyypin erittäin hyvin

        No hyvä että sä sen tunnet. Mä alan vasta pääsemään sisään sen juttuihin. On pikkuisen jähmeä kaveri joka ei ihan hevillä itsestään anna. Siksi soitankin sille poppia, mitä se inhoaa. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No hyvä että sä sen tunnet. Mä alan vasta pääsemään sisään sen juttuihin. On pikkuisen jähmeä kaveri joka ei ihan hevillä itsestään anna. Siksi soitankin sille poppia, mitä se inhoaa. :D

        Jos se antaakin popilla, kun ei hevillä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jos se antaakin popilla, kun ei hevillä?

        Näinhän olen sen järkeillytkin.. :) naisen logiikkaa näjes. ;)


      • Anonyymi00012
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi vitjake! Exä tekee työkseen jalkapalloa. Tehny jo vuosia. Otti hivenen isosti päähän kun se oli koko elämämme. Koko ajan ja aina. Yhdessä vaiheessa vit^utti jo kun näin sen vihreän nurmikentän. Aloin näkemään punaista kun näin vihreää, noin kuvainnollisesti sanottuna.

        Eli ei kiinnosta jalispapallo, fudis, potkupallo.. at all. Jos vain pääsisin koko lajista eroon, ni si olisi hyvä.

        Mutta sallin toki kaikille lajin ystäville siitä nauttimisen. Onhan se toki kuninkuuslaji ja jaloa urheilua. En ala kiukuttelemaan jos joku siitä nauttii.

        No tuossa tilanteessa uskon hyvin, jos alkaa futis tunkemaan jo liikaakin joka tuutista. Niin kauan kuin saa puhtaasti omasta mielenkiinnosta seurata lajia, niin se on ok.

        Aika herkästihän sitä käy niin, että jos perheessä on joku tai jotkut kovin vihkiytyneitä tietylle lajille, niin se vie mukanaan ja koko elämä suunnitellaan ko. lajin mukaan. Tämä on aika tuttu kuvio junnu-urheiussta, kun perheen menot muokkautuu tyypillisesti lajin ympärille. Perheen yhteinen lomamatkakin tarkoittaa sitä, että matkustetaan kaikki yhdessä seuraamaan turnausta jonnekin hotelliyöpymisineen 😄

        Aletheias


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Näinhän olen sen järkeillytkin.. :) naisen logiikkaa näjes. ;)

        Levähdin hivenen soffalla


    • Anonyymi00007

      Milloin alkaa, missä pelataan, millä kanavalla näkyy.

      • Tänään näkyy MTV3 kanavalla klo22


      • Anonyymi00010
        pujotteIija kirjoitti:

        Tänään näkyy MTV3 kanavalla klo22

        No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.

        Tässä on kyllä myös antenniviritin (kaapeli ja satellitti-virittimien lisäksi) eli etsimässä netistä sisäantenneja, tuossa olisi Nedisin antenni, speksien mukaan lähetysantenni ei saa olla 25 km kauempana, Googlen kartasta mittasin niin välimatkaa noin 22 km


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No justiinsa, ei näy enää MTV:n kanavat.

        Osa peleistä näkyy kyllä myös Yleltä ja esim finaali näytetään Ylen kanavilla.

        Aletheias


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Osa peleistä näkyy kyllä myös Yleltä ja esim finaali näytetään Ylen kanavilla.

        Aletheias

        Valtion omistamat verovaroin tuetut kanavat ovat jättäneet nämä jääkiekon ja jalkapallon mm-kisat markkinatalouden haltuun, ja sen kyllä nyt huomaa.

        Tulisiko valtion lopettaa jääkiekon ja jalkapallon tukeminen kokonaan?

        AV


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Valtion omistamat verovaroin tuetut kanavat ovat jättäneet nämä jääkiekon ja jalkapallon mm-kisat markkinatalouden haltuun, ja sen kyllä nyt huomaa.

        Tulisiko valtion lopettaa jääkiekon ja jalkapallon tukeminen kokonaan?

        AV

        Kieltämättä isojen kisojen näkyvyys on ollut melko huonoa viime vuosina. Harmittavainen tilanne monelle. Kaikilla kun ei ole kaikkia mahdollisia maksukanavia ja kyllä nyt tällaiset isot kisat pitää näkyä kaikille.

        Urheilun taloudellista tukemista kannatan kyllä, olipa laji mikä hyvänsä.

        Aletheias


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kieltämättä isojen kisojen näkyvyys on ollut melko huonoa viime vuosina. Harmittavainen tilanne monelle. Kaikilla kun ei ole kaikkia mahdollisia maksukanavia ja kyllä nyt tällaiset isot kisat pitää näkyä kaikille.

        Urheilun taloudellista tukemista kannatan kyllä, olipa laji mikä hyvänsä.

        Aletheias

        Jep, mutta se on kai sopimuskysymys, järjestettävissä tuki ja näkyvyys?
        Tuntuu että joku taho nyt haluaa kuoria vain kermavaahdot ja mansikat koko kakun päältä.

        AV


    • Anonyymi00017

      Mitä jos veikkaan taas Italia-Ranskaa finaliin?
      Vilma

      • Anonyymi00018

        Italia ei ole kisoissa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Italia ei ole kisoissa.

        No shit ei kandee noin veikata.


    • Anonyymi00019

      Saksa saksa on maailmanmestari 2026

      • Anonyymi00022

        Beckenbauer ei enää pelaa...


    • Anonyymi00020

      ..oli aika hyvä ottelu... tuijotin tuon

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe