Teemu tais olla liikaa ..

Anonyymi-ap

Temu tais olla liikaa?😂😂😂😂😂😂😂

143

593

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi00001

      SitÀhÀn hÀn on ollut koko ajan!

      • Anonyymi00002

        Sua osuiđŸ€ŁđŸ’°


      • Anonyymi00006

        Nojaa ei ny temu, mutta Teemu varmaankinđŸ€Ł


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Nojaa ei ny temu, mutta Teemu varmaankinđŸ€Ł

        Temu sais tulla suomeen


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Temu sais tulla suomeen

        Veikkaan 2040 mennessÀ??


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Veikkaan 2040 mennessÀ??

        EhkÀ ruotsiin joo mut suomeen en usko.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Veikkaan 2040 mennessÀ??

        2028 Euroopan varastot mahdollisia. Kaavailevat jo saada varastot EU maihin. EhkĂ€ ovat jo, vaan ei kĂ€ytössĂ€ vielÀ 


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Sua osuiđŸ€ŁđŸ’°

        MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Sua osuiđŸ€ŁđŸ’°

        Oi Temu


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        EhkÀ ruotsiin joo mut suomeen en usko.

        đŸ€Łsuomeen


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Temu sais tulla suomeen

        Joo


      • Anonyymi00076

        Se on kelpo Robin Hood!


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua

        PidÀ itsestÀsi huolta.


      • Anonyymi00143
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Se on kelpo Robin Hood!

        ÄlĂ€ unta nÀÀ gubbe ettĂ€ olisit itsekĂ€s kitisijĂ€ ja miesuhriutuja nro uno olet.


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua

        Miksi nÀmÀ aloittajaÀijÀn emojit ja performatiivinen keskustelu enimmÀkseen itsensÀ kanssa hermostuttaa sinua? T


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        PidÀ itsestÀsi huolta.

        Samat sanat, palstan yleisalentuva tyyppi sivusta voimii ny sullekii


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        ÄlĂ€ unta nÀÀ gubbe ettĂ€ olisit itsekĂ€s kitisijĂ€ ja miesuhriutuja nro uno olet.

        Minun tunne minun kokemus kaikkien asia etu jne minÀminÀminÀÀ


    • Anonyymi00004

      Oli liikaa joilleki heikommilleđŸ‘€

      • Anonyymi00005

        Temu on hyvĂ€ kauppapaikka,👍
        Ensikuuta odotellessa📩📩📩📩


      • Anonyymi00011

        Oli joo


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Temu on hyvĂ€ kauppapaikka,👍
        Ensikuuta odotellessa📩📩📩📩

        Posti sekoili viimekuussa kotimaan postien kanssa. Onneksi Temu tilaus tulee Matkahuollon kautta, he eivÀt sekoile.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Posti sekoili viimekuussa kotimaan postien kanssa. Onneksi Temu tilaus tulee Matkahuollon kautta, he eivÀt sekoile.

        PostNord on toiminu aina en ymmÀrrÀ miksi sitÀ haukutaan niinpaljon? Posti on toiminut epÀmÀÀrÀisesti jo pitkÀÀn. Se on harmi. Matkahuolto on pitÀnyt riman korkeella tasaisesti, toisin kuin nuo 2. YrittÀÀkö ne kaataa Suomen Postin?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        PostNord on toiminu aina en ymmÀrrÀ miksi sitÀ haukutaan niinpaljon? Posti on toiminut epÀmÀÀrÀisesti jo pitkÀÀn. Se on harmi. Matkahuolto on pitÀnyt riman korkeella tasaisesti, toisin kuin nuo 2. YrittÀÀkö ne kaataa Suomen Postin?

        Suomi myyty ulkomaille


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Oli joo

        On se vielÀkin elossa ;)


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Suomi myyty ulkomaille

        Toivotaan ettei hallitus ole niin hullu ettÀ myy Postin


    • Anonyymi00007

      👉 T E M U

      đŸ€œđŸżon

      đŸ’ȘParhain

      • Anonyymi00035

        Nii on. Parempi kuin ahneet pskiaiset


    • Anonyymi00009

      MiksiköhÀn se edellinen temu aloitus poistettiin?

      • Anonyymi00017

        Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua

        Kipin kapin sinne missĂ€ jo kĂ€vitkinđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua

        Jos et tunne Teemua niin 
.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kipin kapin sinne missĂ€ jo kĂ€vitkinđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        KÀvi missÀ?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        KÀvi missÀ?

        Ota huikka


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Jos et tunne Teemua niin 
.

        Kuka vatun Teemu?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Kuka vatun Teemu?

        Hik


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Jos et tunne Teemua niin 
.

        MinĂ€ tunnen✌Voin sanoo ettĂ€ parempaa ei löydy siinĂ€ on jotakin ylevÀÀ ,


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Kuka vatun Teemu?

        No harmi kun et tunne..


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Jos et tunne Teemua niin 
.

        Hullunkurinen lause tÀssÀ aloittajasedÀn starttaamassa provoketjussa. Morjenttes.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ota huikka

        Ihan sinun kunniaksiko? Sivusta repesin ja joo ,maaninen kysely on kummaa mun mielestÀ kans


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Hik

        SinÀhÀn sen tiedÀt perskÀnnintai aloitettu jo


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Ihan sinun kunniaksiko? Sivusta repesin ja joo ,maaninen kysely on kummaa mun mielestÀ kans

        PÀÀmÀÀrÀtöntÀ tenttailua ikÀÀnku tavan vuoksi


    • Anonyymi00010

      KesĂ€kuu aikaa tilata normi hinnoilla. 1.7 pieni muutos 3€ lisĂ€tđŸ˜č

      • Anonyymi00022

        HyvĂ€ tilaa pois alta tĂ€ssĂ€ kuussa ne 1-5 € ostokset. NiissĂ€ hinta kĂ€rsii eniten ens kuus


      • Anonyymi00037

        Noilla hinnoilla selviytyy marraskuulle. Vaan tuleva kĂ€sittelymaksu on yllĂ€tys ? 10-15€? Vaiko toiset 3€ ?
        😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Noilla hinnoilla selviytyy marraskuulle. Vaan tuleva kĂ€sittelymaksu on yllĂ€tys ? 10-15€? Vaiko toiset 3€ ?
        😂😂😂😂😂😂😂

        Juntit suomalaiset pÀÀttĂ€jĂ€t đŸ€ĄđŸ‘ˆ


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        HyvĂ€ tilaa pois alta tĂ€ssĂ€ kuussa ne 1-5 € ostokset. NiissĂ€ hinta kĂ€rsii eniten ens kuus

        On tilattu kivasti


    • Anonyymi00013

      Tulee ihana lĂ€hetys temusta loppukuuksiđŸ€·â€â™€ïž

      • Anonyymi00021

        Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.

        Retkikeitin teline oli hyvÀ löytö. Temu on auttanut niin paljon. Hyvinvointi lisÀÀntynyt.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Retkikeitin teline oli hyvÀ löytö. Temu on auttanut niin paljon. Hyvinvointi lisÀÀntynyt.

        On se helpottanut


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        On se helpottanut

        On joo!! Tulevan kuun 3€ nousun takia tilattiin perheen kanssa iso tilaus tarpeellista n.90€ edestĂ€. Oikea hinta olisi ollut 1780€!

        Temu on todella huojentunut painetta selviytymisestÀ ja tuonut resursseja kÀyttöön.
        🙏


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.

        Tilasin neon valokyltin 21€, kun kaupoissa vastaava 450-500€..
        ErittĂ€in tyytyvĂ€inen, huippu ostos.💘


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.

        Sauna jutut on ollu hyvii❕


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        On joo!! Tulevan kuun 3€ nousun takia tilattiin perheen kanssa iso tilaus tarpeellista n.90€ edestĂ€. Oikea hinta olisi ollut 1780€!

        Temu on todella huojentunut painetta selviytymisestÀ ja tuonut resursseja kÀyttöön.
        🙏

        Pieni paratiisi nÀin synkÀn keskellÀ


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Pieni paratiisi nÀin synkÀn keskellÀ

        No sitÀ sekÀÀ ei kyllÀ ole


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.

        Saako sieltÀ gubbe miinoitustsydeemeitÀ ?


    • Anonyymi00020

      Hemmetin hyvÀÀ tuotetta elektroniikasta, asusteisiin, auto tarvikkeisiin, retkeilyyn, metsĂ€stykseen. Pro tasoa!👍Temu

      • Anonyymi00054

        KivÀÀrin taktinen hihna oli löytö 3,80€ 3 vĂ€riĂ€ valittavana . Valitsin mustan . Voi kĂ€yttÀÀ myös kĂ€silaukun hihnana. Vaimolle tilasin plus koon sukkahousuja 120D paksuisia n. 3€ kpl.
        👍


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        KivÀÀrin taktinen hihna oli löytö 3,80€ 3 vĂ€riĂ€ valittavana . Valitsin mustan . Voi kĂ€yttÀÀ myös kĂ€silaukun hihnana. Vaimolle tilasin plus koon sukkahousuja 120D paksuisia n. 3€ kpl.
        👍

        No jopa on perheystÀvÀllinen mesta


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        No jopa on perheystÀvÀllinen mesta

        Satakakskyt denieriÀ osaatteko mitata hahmottaa


    • Anonyymi00024

      Tilattu sortsit, pari lippist, ajo hanskat, heijastimia, silmĂ€lasien korjaus tarvikkeita yms tarpeellista yht. 15€

    • Anonyymi00026

      Rakastan Teemua!đŸ„°đŸ˜˜đŸ€©

      • Anonyymi00067

        On se joo aikamoinen tuo Teemu:)


      • Anonyymi00081

        Teemu on siitĂ€ onnellinenđŸ„°


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Teemu on siitĂ€ onnellinenđŸ„°

        Se on hyvÀ kuulla:))))


    • Anonyymi00028

      Temun selviytymis tarvikkeet ovat laadukkaita joka pennin arvoisia. HyvÀt varusteet myös ja taktiset vyöt, taskulamppu pidikkeet.

      • Anonyymi00109

        Keittiöön tilasin uutta tarviketta ja maton. Toimituksessa meni viikko. EhjinÀ tuli ja kÀyttöön meni.
        T, m


      • Anonyymi00134

        No mihin mÀ mies niitÀ taktisia liivejÀ tarttet sitten? LMAOO


    • Anonyymi00030

      KyllÀ kauppa vaan kÀy vaikka ne kuinka haukkuisi temua. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.

      • Anonyymi00133

        Ne sanoo joko auu auu tai auts


    • Anonyymi00033

      Teemu on luotettavin ja parhain kumppaniđŸ©”đŸ©”đŸ©”đŸ©”

    • Anonyymi00036

      Miksi aloittaja itse kirjoittelet kaikki ja vastailet niihin? Sen takia varmaan se edellinen temu aloitus poistettiin

      • Anonyymi00053

        Olen minÀkin tÀÀllÀ!


      • Anonyymi00132

        Sun kohdalla ei taida ainakaan enÀÀ tÀssÀ vaiheessa aiheella olla niin vÀliÀ mistÀ gubbe kirjoittaa?


    • Anonyymi00040

      Olen myös ollut suhteessa teemun kanssa ja voin sanoa ettĂ€ teemussa on todella paljon hyvÀÀ ja ettĂ€ olen iloinen teemuun tutustumisesta. Aina ei ole kiveen hakattua ettĂ€ suhde toimisi pitkÀÀn, mutta Temun kanssa toimiiđŸ©·

      • Anonyymi00042

        Hih



      • Anonyymi00131
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Hih


        VÀhÀn vÀkinÀinen tyty sinun hih tÀssÀkin palstaÀijÀn pÀÀttÀmÀssÀ ketjussa. IsoTee


    • Anonyymi00041

      Teemu on nr.1đŸ”„

    • Anonyymi00043

      PostNord ei lÀhetÀ tietoja? Onko se edes suomalainen firma

      • Anonyymi00056

        Oisko norjalainen?


    • Anonyymi00044

      Sisustus jutut on parhaita temus siis ihan kaikki ! Julisteet, silkki lakanat, talvivaatteet, kokkiveitset, titaaniset tuotteet korut/ leikkiulaudat, customoidut neon valokyltit
 ei valittamista.

    • Anonyymi00045

      Teemu forever💎

    • Anonyymi00047

      No Teemuhan on moderni Robin Hood💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

      • Anonyymi00057

        🧡🧡🧡🧡


      • Anonyymi00058

        Paras suhteeni on T


      • Anonyymi00060

        Toi on hyvĂ€, Robin Hood!👌


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Toi on hyvĂ€, Robin Hood!👌

        Se on totta! đŸ’Ș⚔


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Toi on hyvĂ€, Robin Hood!👌

        I knew he turn around


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        I knew he turn around

        Plan working prosessing


    • Anonyymi00055

      Teemu on ihana siksi kun se pahoittelee jos on mokannut ja pyrkii hyvittÀÀ heti tekonsa. Teemu jÀttÀÀ aina minulle hyvÀn fiiliksen.

      Toivoo. Teemun kaveriđŸ„°

      • Anonyymi00066

        Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..


      • Anonyymi00074

        ✅.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..

        kateellista ressukkaa ei voi auttaa
        //:


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        kateellista ressukkaa ei voi auttaa
        //:

        Holy moley


      • Anonyymi00127

        Teemun kaveri? Ny on aapeeÀijÀ nuorekasta


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..

        Oletkohan ns itsesi pahin vihollinen? Sivusta aiheesta toiseen


    • Anonyymi00059

      đŸ’•đŸ’•đŸ„°đŸ„°đŸ’•đŸ’•

      • Anonyymi00064

        đŸ©·đŸ©·đŸ©·đŸ©·


    • Anonyymi00063

      teemu on vihattu,mut mÀÀ pidÀn tÀs suhteest,enkÀ ala uskoo vihamiehii. teemu on oikeesti hyvÀ.

      • Anonyymi00125

        Jaa no seki apÀijÀ plus muut vielÀ voi ei


    • Anonyymi00069

      📍Temu

      📌on

      📍JEEZ

    • Anonyymi00072

      Hiiiittoo ku on raiski Teemu se vaa vie kaikki mennessÀÀ. Peukuta kuitenkin!

    • Anonyymi00075

      Oli liikaa eikÀ sovi kaikille

      • Anonyymi00094

        HyvÀ ei sovi ksikille.


    • Anonyymi00080

      Temu on parasta mitĂ€ kohdalleni on tullut✔

      • Anonyymi00083

        Ei ole liikaa tÀmÀ ainakaan. HÀiritsee polarisoituninen suomessa eniten. Se miten entinen hyvinvointivaltio on romutettu.


    • Anonyymi00082

      Siunattu Teemu🙏

      • Anonyymi00084

        Onko siis 55v..


      • Anonyymi00087

        VielÀ;)


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Onko siis 55v..

        Temu voi olla nuorempi


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Temu voi olla nuorempi

        Ei Temu minua kiinnosta..


      • Anonyymi00124

        Kai te ymmÀrrÀtte ettei henkilöitÀ yhdistÀ mikÀÀn muu kuin pÀÀstÀÀn laganneen ylitsevuotava maaninen mielikuvitus


    • Anonyymi00086

      đŸ©¶đŸ©¶Teemu voi hyvin!đŸ©¶đŸ©¶

      • Anonyymi00110

        Voin aivan varmasti❀


    • Anonyymi00090

      Temu pelastaa✌

      • Anonyymi00091

        Ritari


    • Anonyymi00092

      SinÀ se jaksat itsesi kanssa kirjoitella.Kohta ne poistaa tÀmÀnkin temu aloituksen sen takia

      • Anonyymi00097

        Miten muka uhkaan?


      • Anonyymi00099

        kuka ?


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        kuka ?

        se on kateellinen Teemulle ku Teemu on hyvÀ ja se ei ole. Se ei kestÀ et Teemu saa huomiota. siksi se tollei on


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        se on kateellinen Teemulle ku Teemu on hyvÀ ja se ei ole. Se ei kestÀ et Teemu saa huomiota. siksi se tollei on

        Ja siksi se haluaa poistaa Teemu ketjun.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Ja siksi se haluaa poistaa Teemu ketjun.

        Voi olla )


      • Anonyymi00120

        Niin sinua vissiin ahdistaa nÀmÀ palstaÀijÀn monologit, eli juurikin yksinpuhelut jostain erityisestÀ syystÀ mitÀ lanseeraat


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Miten muka uhkaan?

        SydÀmmessÀsi vÀhintÀÀn, ystÀvÀ. PidÀhÀn lippu korkealla. Sivusta hyvÀt hyssykÀt sunkin huomionkipeyttÀ


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        kuka ?

        Onko sinulle tĂ€rkeÀÀ löytÀÀ henkilö tai henkilöitĂ€ provoilevan Ă€ijĂ€n juttujen seasta? ÄiTee


    • Anonyymi00095

      Teemu et ollu liikaa minulle💛Sun😘😘😘

      • Anonyymi00098

        TĂ€ydellinen Teemu!đŸŒ·


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        TĂ€ydellinen Teemu!đŸŒ·

        TĂ€nks❀


      • Anonyymi00119

        Pilasiko tÀmÀkin alter egosi gubbe hÀnet muille miehille ns paremmasta nyt vasta tietÀvÀt


    • Anonyymi00105

      Mies kateus on vahvaa ettĂ€ ihan saa ihmetellĂ€đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚

      • Anonyymi00118

        Naisia kohtaan se on nÀÀs viÀ hÀiriintyneempÀÀ tÀÀ mieskateus


    • Anonyymi00107

      Xx 💋 teemu

      • Anonyymi00113

        Alkaa toivo nousta tÀstÀ. NÀhdÀÀnkö tÀnÀÀn?


      • Anonyymi00117

        Joku suukkosuu lisÀÀ?


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        Alkaa toivo nousta tÀstÀ. NÀhdÀÀnkö tÀnÀÀn?

        Laavulla?


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        Laavulla?

        Ei nÀhdÀ laavulla.


    • Anonyymi00108

      HyvÀÀ yötĂ€ ihmiset. Huolehtikaa itsestĂ€nneđŸ©·
      T, 🌛

      • Anonyymi00112

        HyvÀÀ yötĂ€ sinullekin 🌙


    • Anonyymi00114

      En harrasta niin kiinaroinaa, kuin tÀllÀistÀ muutakaan roinaa, mutta kiitos gubbe kysymÀstÀ

      • Anonyymi00115

        Maistuu tervalta vissii jo muillekki emojisedÀm jutut ja kaikkien jutut


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Maistuu tervalta vissii jo muillekki emojisedÀm jutut ja kaikkien jutut

        It’s time to start healing now son


    • Anonyymi00149

      Melko hauska ketju kiitos piristyksestÀ

    • Anonyymi00151

      Teemu on pelottavan itsevarma. Onko se lintu vai onko se kala? En uskalla jÀÀdÀ selvittÀmÀÀn. Joudun muuten itse ateriaksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MitÀ sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      IkÀvÀ
      167
      1613
    2. MitÀ hyvÀÀ

      MitÀ hyvÀÀ hÀn on tuonut elÀmÀÀsi?
      IkÀvÀ
      104
      941
    3. MikÀ teidÀn jutussa on ongelmana?

      MissÀ meni pieleen?
      IkÀvÀ
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      KyllÀ on mennyt palvelu alas ku lehmÀnhÀntÀ, sovitut asiat ja luvatut soitot pitÀÀ hoitaa eikÀ tehÀ oharia, tÀysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA HaapavedellĂ€ ja paikalliset sanoivat sitĂ€ haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. KylillÀ ei ole nÀkynyt? MissÀ luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nÀhdÀ vaikka laavulla. Miksi pelkÀÀt minua? EihÀn siinÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ. m
      Suhteet
      163
      501
    8. TehdÀÀnkö tÀnÀÀn toiveista totta?

      Poikkea tÀnÀ illasta siinÀ lÀhellÀ ja annetaan silmien puhua ja sen jÀlkeen puhu sinÀ lopulta mitÀ ajattelet..
      IkÀvÀ
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettÀessÀ

      Onko Rydman sopiva tai kykenevÀ toimimaan ministerinÀ? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vÀhemmÀstÀkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. MissÀ nÀet kaivattuasi?

      MitÀ teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellÀ tunne ja ere..
      IkÀvÀ
      26
      429
    Aihe