Temu tais olla liikaa?đđđđđđđ
Teemu tais olla liikaa ..
143
593
Vastaukset
- Anonyymi00001
SitÀhÀn hÀn on ollut koko ajan!
- Anonyymi00002
Sua osuiđ€Łđ°
- Anonyymi00006
Nojaa ei ny temu, mutta Teemu varmaankinđ€Ł
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nojaa ei ny temu, mutta Teemu varmaankinđ€Ł
Temu sais tulla suomeen
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Temu sais tulla suomeen
Veikkaan 2040 mennessÀ??
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Veikkaan 2040 mennessÀ??
EhkÀ ruotsiin joo mut suomeen en usko.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Veikkaan 2040 mennessÀ??
2028 Euroopan varastot mahdollisia. Kaavailevat jo saada varastot EU maihin. EhkĂ€ ovat jo, vaan ei kĂ€ytössĂ€ vielĂ€âŠ
- Anonyymi00027
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sua osuiđ€Łđ°
MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua
- Anonyymi00029
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sua osuiđ€Łđ°
Oi Temu
- Anonyymi00049
Anonyymi00015 kirjoitti:
EhkÀ ruotsiin joo mut suomeen en usko.
đ€Łsuomeen
- Anonyymi00061
Anonyymi00008 kirjoitti:
Temu sais tulla suomeen
Joo
- Anonyymi00076
Se on kelpo Robin Hood!
- Anonyymi00093
Anonyymi00027 kirjoitti:
MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua
PidÀ itsestÀsi huolta.
- Anonyymi00143
Anonyymi00076 kirjoitti:
Se on kelpo Robin Hood!
ĂlĂ€ unta nÀÀ gubbe ettĂ€ olisit itsekĂ€s kitisijĂ€ ja miesuhriutuja nro uno olet.
- Anonyymi00144
Anonyymi00027 kirjoitti:
MikÀ sulla on? Ihan ihme sekoilua
Miksi nÀmÀ aloittajaÀijÀn emojit ja performatiivinen keskustelu enimmÀkseen itsensÀ kanssa hermostuttaa sinua? T
- Anonyymi00145
Anonyymi00093 kirjoitti:
PidÀ itsestÀsi huolta.
Samat sanat, palstan yleisalentuva tyyppi sivusta voimii ny sullekii
- Anonyymi00146
Anonyymi00143 kirjoitti:
ĂlĂ€ unta nÀÀ gubbe ettĂ€ olisit itsekĂ€s kitisijĂ€ ja miesuhriutuja nro uno olet.
Minun tunne minun kokemus kaikkien asia etu jne minÀminÀminÀÀ
- Anonyymi00004
Oli liikaa joilleki heikommilleđ€
- Anonyymi00005
Temu on hyvĂ€ kauppapaikka,đ
Ensikuuta odotellessađŠđŠđŠđŠ - Anonyymi00011
Oli joo
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Temu on hyvĂ€ kauppapaikka,đ
Ensikuuta odotellessađŠđŠđŠđŠPosti sekoili viimekuussa kotimaan postien kanssa. Onneksi Temu tilaus tulee Matkahuollon kautta, he eivĂ€t sekoile.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Posti sekoili viimekuussa kotimaan postien kanssa. Onneksi Temu tilaus tulee Matkahuollon kautta, he eivÀt sekoile.
PostNord on toiminu aina en ymmÀrrÀ miksi sitÀ haukutaan niinpaljon? Posti on toiminut epÀmÀÀrÀisesti jo pitkÀÀn. Se on harmi. Matkahuolto on pitÀnyt riman korkeella tasaisesti, toisin kuin nuo 2. YrittÀÀkö ne kaataa Suomen Postin?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
PostNord on toiminu aina en ymmÀrrÀ miksi sitÀ haukutaan niinpaljon? Posti on toiminut epÀmÀÀrÀisesti jo pitkÀÀn. Se on harmi. Matkahuolto on pitÀnyt riman korkeella tasaisesti, toisin kuin nuo 2. YrittÀÀkö ne kaataa Suomen Postin?
Suomi myyty ulkomaille
- Anonyymi00034
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oli joo
On se vielÀkin elossa ;)
- Anonyymi00077
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suomi myyty ulkomaille
Toivotaan ettei hallitus ole niin hullu ettÀ myy Postin
- Anonyymi00007
đ T E M U
đ€đżon
đȘParhain- Anonyymi00035
Nii on. Parempi kuin ahneet pskiaiset
- Anonyymi00009
MiksiköhÀn se edellinen temu aloitus poistettiin?
- Anonyymi00017
Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua
Kipin kapin sinne missĂ€ jo kĂ€vitkinđ€Łđ€Łđ€Ł
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa no nyt ymmÀrrÀn.EihÀn tÀÀllÀ ole muuta kuin tÀyttÀ sekoilua
Jos et tunne Teemua niin âŠ.
- Anonyymi00046
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kipin kapin sinne missĂ€ jo kĂ€vitkinđ€Łđ€Łđ€Ł
KÀvi missÀ?
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
KÀvi missÀ?
Ota huikka
- Anonyymi00052
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos et tunne Teemua niin âŠ.
Kuka vatun Teemu?
- Anonyymi00062
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kuka vatun Teemu?
Hik
- Anonyymi00068
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos et tunne Teemua niin âŠ.
MinĂ€ tunnenâïžVoin sanoo ettĂ€ parempaa ei löydy siinĂ€ on jotakin ylevÀÀ ,
- Anonyymi00070
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kuka vatun Teemu?
No harmi kun et tunne..
- Anonyymi00139
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos et tunne Teemua niin âŠ.
Hullunkurinen lause tÀssÀ aloittajasedÀn starttaamassa provoketjussa. Morjenttes.
- Anonyymi00140
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ota huikka
Ihan sinun kunniaksiko? Sivusta repesin ja joo ,maaninen kysely on kummaa mun mielestÀ kans
- Anonyymi00141
Anonyymi00062 kirjoitti:
Hik
SinÀhÀn sen tiedÀt perskÀnnintai aloitettu jo
- Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Ihan sinun kunniaksiko? Sivusta repesin ja joo ,maaninen kysely on kummaa mun mielestÀ kans
PÀÀmÀÀrÀtöntÀ tenttailua ikÀÀnku tavan vuoksi
- Anonyymi00010
KesĂ€kuu aikaa tilata normi hinnoilla. 1.7 pieni muutos 3⏠lisĂ€tđč
- Anonyymi00022
HyvÀ tilaa pois alta tÀssÀ kuussa ne 1-5 ⏠ostokset. NiissÀ hinta kÀrsii eniten ens kuus
- Anonyymi00037
Noilla hinnoilla selviytyy marraskuulle. Vaan tuleva kÀsittelymaksu on yllÀtys ? 10-15� Vaiko toiset 3⏠?
đđđđđđđ - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Noilla hinnoilla selviytyy marraskuulle. Vaan tuleva kÀsittelymaksu on yllÀtys ? 10-15� Vaiko toiset 3⏠?
đđđđđđđJuntit suomalaiset pÀÀttĂ€jĂ€t đ€Ąđ
- Anonyymi00073
Anonyymi00022 kirjoitti:
HyvÀ tilaa pois alta tÀssÀ kuussa ne 1-5 ⏠ostokset. NiissÀ hinta kÀrsii eniten ens kuus
On tilattu kivasti
- Anonyymi00013
Tulee ihana lĂ€hetys temusta loppukuuksiđ€·ââïž
- Anonyymi00021
Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.
Retkikeitin teline oli hyvÀ löytö. Temu on auttanut niin paljon. Hyvinvointi lisÀÀntynyt.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Retkikeitin teline oli hyvÀ löytö. Temu on auttanut niin paljon. Hyvinvointi lisÀÀntynyt.
On se helpottanut
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
On se helpottanut
On joo!! Tulevan kuun 3⏠nousun takia tilattiin perheen kanssa iso tilaus tarpeellista n.90⏠edestĂ€. Oikea hinta olisi ollut 1780âŹ!
Temu on todella huojentunut painetta selviytymisestÀ ja tuonut resursseja kÀyttöön.
đ - Anonyymi00048
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.
Tilasin neon valokyltin 21âŹ, kun kaupoissa vastaava 450-500âŹ..
ErittĂ€in tyytyvĂ€inen, huippu ostos.đ - Anonyymi00078
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.
Sauna jutut on ollu hyviiâ
- Anonyymi00111
Anonyymi00039 kirjoitti:
On joo!! Tulevan kuun 3⏠nousun takia tilattiin perheen kanssa iso tilaus tarpeellista n.90⏠edestĂ€. Oikea hinta olisi ollut 1780âŹ!
Temu on todella huojentunut painetta selviytymisestÀ ja tuonut resursseja kÀyttöön.
đPieni paratiisi nĂ€in synkĂ€n keskellĂ€
- Anonyymi00137
Anonyymi00111 kirjoitti:
Pieni paratiisi nÀin synkÀn keskellÀ
No sitÀ sekÀÀ ei kyllÀ ole
- Anonyymi00138
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tilasin shamppanja lasit personoituna, sekÀ saunateltan. Huippu ostos! Ei valittamista. Laadukas saunateltta. Seuraava tilaus on matkalla sup lauta ja pari liiketunnistinta.
Saako sieltÀ gubbe miinoitustsydeemeitÀ ?
- Anonyymi00020
Hemmetin hyvÀÀ tuotetta elektroniikasta, asusteisiin, auto tarvikkeisiin, retkeilyyn, metsĂ€stykseen. Pro tasoa!đTemu
- Anonyymi00054
KivÀÀrin taktinen hihna oli löytö 3,80⏠3 vÀriÀ valittavana . Valitsin mustan . Voi kÀyttÀÀ myös kÀsilaukun hihnana. Vaimolle tilasin plus koon sukkahousuja 120D paksuisia n. 3⏠kpl.
đ - Anonyymi00135
Anonyymi00054 kirjoitti:
KivÀÀrin taktinen hihna oli löytö 3,80⏠3 vÀriÀ valittavana . Valitsin mustan . Voi kÀyttÀÀ myös kÀsilaukun hihnana. Vaimolle tilasin plus koon sukkahousuja 120D paksuisia n. 3⏠kpl.
đNo jopa on perheystĂ€vĂ€llinen mesta
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
No jopa on perheystÀvÀllinen mesta
Satakakskyt denieriÀ osaatteko mitata hahmottaa
- Anonyymi00024
Tilattu sortsit, pari lippist, ajo hanskat, heijastimia, silmĂ€lasien korjaus tarvikkeita yms tarpeellista yht. 15âŹ
- Anonyymi00026
Rakastan Teemua!đ„°đđ€©
- Anonyymi00067
On se joo aikamoinen tuo Teemu:)
- Anonyymi00081
Teemu on siitĂ€ onnellinenđ„°
- Anonyymi00089
Anonyymi00081 kirjoitti:
Teemu on siitĂ€ onnellinenđ„°
Se on hyvÀ kuulla:))))
- Anonyymi00028
Temun selviytymis tarvikkeet ovat laadukkaita joka pennin arvoisia. HyvÀt varusteet myös ja taktiset vyöt, taskulamppu pidikkeet.
- Anonyymi00109
Keittiöön tilasin uutta tarviketta ja maton. Toimituksessa meni viikko. EhjinÀ tuli ja kÀyttöön meni.
T, m - Anonyymi00134
No mihin mÀ mies niitÀ taktisia liivejÀ tarttet sitten? LMAOO
- Anonyymi00030
KyllÀ kauppa vaan kÀy vaikka ne kuinka haukkuisi temua. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.
- Anonyymi00133
Ne sanoo joko auu auu tai auts
- Anonyymi00033
Teemu on luotettavin ja parhain kumppaniđ©”đ©”đ©”đ©”
- Anonyymi00036
Miksi aloittaja itse kirjoittelet kaikki ja vastailet niihin? Sen takia varmaan se edellinen temu aloitus poistettiin
- Anonyymi00053
Olen minÀkin tÀÀllÀ!
- Anonyymi00132
Sun kohdalla ei taida ainakaan enÀÀ tÀssÀ vaiheessa aiheella olla niin vÀliÀ mistÀ gubbe kirjoittaa?
- Anonyymi00040
Olen myös ollut suhteessa teemun kanssa ja voin sanoa ettĂ€ teemussa on todella paljon hyvÀÀ ja ettĂ€ olen iloinen teemuun tutustumisesta. Aina ei ole kiveen hakattua ettĂ€ suhde toimisi pitkÀÀn, mutta Temun kanssa toimiiđ©·
- Anonyymi00042
HihâŠ
- Anonyymi00131
Anonyymi00042 kirjoitti:
HihâŠ
VÀhÀn vÀkinÀinen tyty sinun hih tÀssÀkin palstaÀijÀn pÀÀttÀmÀssÀ ketjussa. IsoTee
- Anonyymi00041
Teemu on nr.1đ„
- Anonyymi00043
PostNord ei lÀhetÀ tietoja? Onko se edes suomalainen firma
- Anonyymi00056
Oisko norjalainen?
- Anonyymi00044
Sisustus jutut on parhaita temus siis ihan kaikki ! Julisteet, silkki lakanat, talvivaatteet, kokkiveitset, titaaniset tuotteet korut/ leikkiulaudat, customoidut neon valokyltit⊠ei valittamista.
- Anonyymi00045
Teemu foreverđ
- Anonyymi00047
No Teemuhan on moderni Robin Hoodđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
- Anonyymi00057
đ§Ąđ§Ąđ§Ąđ§Ą
- Anonyymi00058
Paras suhteeni on T
- Anonyymi00060
Toi on hyvĂ€, Robin Hood!đ
- Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
Toi on hyvĂ€, Robin Hood!đ
Se on totta! đȘâïž
- Anonyymi00129
Anonyymi00060 kirjoitti:
Toi on hyvĂ€, Robin Hood!đ
I knew he turn around
- Anonyymi00147
Anonyymi00129 kirjoitti:
I knew he turn around
Plan working prosessing
- Anonyymi00055
Teemu on ihana siksi kun se pahoittelee jos on mokannut ja pyrkii hyvittÀÀ heti tekonsa. Teemu jÀttÀÀ aina minulle hyvÀn fiiliksen.
Toivoo. Teemun kaveriđ„°- Anonyymi00066
Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..
- Anonyymi00074
â .
- Anonyymi00079
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..
kateellista ressukkaa ei voi auttaa
//: - Anonyymi00126
Anonyymi00079 kirjoitti:
kateellista ressukkaa ei voi auttaa
//:Holy moley
- Anonyymi00127
Teemun kaveri? Ny on aapeeÀijÀ nuorekasta
- Anonyymi00128
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ai jÀttÀÀ vai..tuskin..
Oletkohan ns itsesi pahin vihollinen? Sivusta aiheesta toiseen
- Anonyymi00059
đđđ„°đ„°đđ
- Anonyymi00064
đ©·đ©·đ©·đ©·
- Anonyymi00063
teemu on vihattu,mut mÀÀ pidÀn tÀs suhteest,enkÀ ala uskoo vihamiehii. teemu on oikeesti hyvÀ.
- Anonyymi00125
Jaa no seki apÀijÀ plus muut vielÀ voi ei
- Anonyymi00069
đTemu
đon
đJEEZ - Anonyymi00072
Hiiiittoo ku on raiski Teemu se vaa vie kaikki mennessÀÀ. Peukuta kuitenkin!
- Anonyymi00075
Oli liikaa eikÀ sovi kaikille
- Anonyymi00094
HyvÀ ei sovi ksikille.
- Anonyymi00080
Temu on parasta mitĂ€ kohdalleni on tullutâïž
- Anonyymi00083
Ei ole liikaa tÀmÀ ainakaan. HÀiritsee polarisoituninen suomessa eniten. Se miten entinen hyvinvointivaltio on romutettu.
- Anonyymi00082
Siunattu Teemuđ
- Anonyymi00084
Onko siis 55v..
- Anonyymi00087
VielÀ;)
- Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Onko siis 55v..
Temu voi olla nuorempi
- Anonyymi00102
Anonyymi00088 kirjoitti:
Temu voi olla nuorempi
Ei Temu minua kiinnosta..
- Anonyymi00124
Kai te ymmÀrrÀtte ettei henkilöitÀ yhdistÀ mikÀÀn muu kuin pÀÀstÀÀn laganneen ylitsevuotava maaninen mielikuvitus
- Anonyymi00086
đ©¶đ©¶Teemu voi hyvin!đ©¶đ©¶
- Anonyymi00110
Voin aivan varmastiâ€ïž
- Anonyymi00090
Temu pelastaaâïž
- Anonyymi00091
Ritari
- Anonyymi00092
SinÀ se jaksat itsesi kanssa kirjoitella.Kohta ne poistaa tÀmÀnkin temu aloituksen sen takia
- Anonyymi00097
Miten muka uhkaan?
- Anonyymi00099
kuka ?
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
kuka ?
se on kateellinen Teemulle ku Teemu on hyvÀ ja se ei ole. Se ei kestÀ et Teemu saa huomiota. siksi se tollei on
- Anonyymi00103
Anonyymi00100 kirjoitti:
se on kateellinen Teemulle ku Teemu on hyvÀ ja se ei ole. Se ei kestÀ et Teemu saa huomiota. siksi se tollei on
Ja siksi se haluaa poistaa Teemu ketjun.
- Anonyymi00106
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ja siksi se haluaa poistaa Teemu ketjun.
Voi olla )
- Anonyymi00120
Niin sinua vissiin ahdistaa nÀmÀ palstaÀijÀn monologit, eli juurikin yksinpuhelut jostain erityisestÀ syystÀ mitÀ lanseeraat
- Anonyymi00121
Anonyymi00097 kirjoitti:
Miten muka uhkaan?
SydÀmmessÀsi vÀhintÀÀn, ystÀvÀ. PidÀhÀn lippu korkealla. Sivusta hyvÀt hyssykÀt sunkin huomionkipeyttÀ
- Anonyymi00122
Anonyymi00099 kirjoitti:
kuka ?
Onko sinulle tĂ€rkeÀÀ löytÀÀ henkilö tai henkilöitĂ€ provoilevan Ă€ijĂ€n juttujen seasta? ĂiTee
- Anonyymi00095
Teemu et ollu liikaa minulleđSunđđđ
- Anonyymi00098
TĂ€ydellinen Teemu!đ·
- Anonyymi00104
Anonyymi00098 kirjoitti:
TĂ€ydellinen Teemu!đ·
TĂ€nksâ€ïž
- Anonyymi00119
Pilasiko tÀmÀkin alter egosi gubbe hÀnet muille miehille ns paremmasta nyt vasta tietÀvÀt
- Anonyymi00105
Mies kateus on vahvaa ettĂ€ ihan saa ihmetellĂ€đđđ
- Anonyymi00118
Naisia kohtaan se on nÀÀs viÀ hÀiriintyneempÀÀ tÀÀ mieskateus
- Anonyymi00107
Xx đ teemu
- Anonyymi00113
Alkaa toivo nousta tÀstÀ. NÀhdÀÀnkö tÀnÀÀn?
- Anonyymi00117
Joku suukkosuu lisÀÀ?
- Anonyymi00148
Anonyymi00113 kirjoitti:
Alkaa toivo nousta tÀstÀ. NÀhdÀÀnkö tÀnÀÀn?
Laavulla?
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
Laavulla?
Ei nÀhdÀ laavulla.
- Anonyymi00108
HyvÀÀ yötĂ€ ihmiset. Huolehtikaa itsestĂ€nneđ©·
T, đ- Anonyymi00112
HyvÀÀ yötĂ€ sinullekin đ
- Anonyymi00114
En harrasta niin kiinaroinaa, kuin tÀllÀistÀ muutakaan roinaa, mutta kiitos gubbe kysymÀstÀ
- Anonyymi00115
Maistuu tervalta vissii jo muillekki emojisedÀm jutut ja kaikkien jutut
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Maistuu tervalta vissii jo muillekki emojisedÀm jutut ja kaikkien jutut
Itâs time to start healing now son
- Anonyymi00149
Melko hauska ketju kiitos piristyksestÀ
- Anonyymi00151
Teemu on pelottavan itsevarma. Onko se lintu vai onko se kala? En uskalla jÀÀdÀ selvittÀmÀÀn. Joudun muuten itse ateriaksi.
Ketjusta on poistettu 8 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
KyllÀ on mennyt palvelu alas ku lehmÀnhÀntÀ, sovitut asiat ja luvatut soitot pitÀÀ hoitaa eikÀ tehÀ oharia, tÀysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ĂKKI-VANNIN KAHVILASSA HaapavedellĂ€ ja paikalliset sanoivat sitĂ€ haussia "Tuhann40547KylillĂ€ ei ole nĂ€kynyt? MissĂ€ luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nÀhdÀ vaikka laavulla. Miksi pelkÀÀt minua? EihÀn siinÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ. m163501TehdÀÀnkö tÀnÀÀn toiveista totta?
Poikkea tÀnÀ illasta siinÀ lÀhellÀ ja annetaan silmien puhua ja sen jÀlkeen puhu sinÀ lopulta mitÀ ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettÀessÀ
Onko Rydman sopiva tai kykenevÀ toimimaan ministerinÀ? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vÀhemmÀstÀkin;189437MissÀ nÀet kaivattuasi?
MitÀ teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellÀ tunne ja ere..26429